paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zadní pneu klouže
3.7.2011 v 14:59
Zdravím, pred 2 dny jsem jel přez Jeseniky a byli tam paradni zaracky. Protoze mam novou motorku, a zarovan i prvni tak jsem si chtel vyzkouset naklony. Ale asi 2x nebo 3x (ze 50) se mi stalo ze mi jakoby podjela zadni pneumatika a hnedka zase zabrala. Docela me to vydesilo ale porad jsem to zkousel. Pritom ty naklony byli docela o nicem, neumim to .

Ted jsem se odcetl ze to je bud tlakem v pneu (coz vyzkousim az bude lepsi pocasi) a nebo ze je ta guma sjeta na stred a na krajich ne. Guma je to z okruhu skoro jako nova, tak mi prijde divne ze by byl sjeta na stred. Ale kdyby byla, jak zjistim ze tomu tak opravdu je ? A pokud bude sjeta na stred da se s tim neco delat ?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zadní pneu klouže

3.7.2011 v 22:31 | Nahoru | #31
dejf.> ozzák si je hodně vychvaloval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní pneu klouže

3.7.2011 v 22:37 | Nahoru | #32
Ozzy_> Myslis zebych te mohl poprosit o nejaky srovnani tech roadsmartu a M5 co jezdis ted? Pokud mozno podrobne. Ja jezdil driv gumy ze tridy roadsmartu a na silnici OK ale na okruhu uz prestavaly stacit. Ted mam qualifiery a zda se mi to o hodne lepsi a kdosi tvrdil ze roadsmarty se qualifierum vyrovnaji tak by me zajimal tvuj nazor na vec.

(reakce na) Zadní pneu klouže

3.7.2011 v 22:41 | Nahoru | #33

dejf. píše: Ozzy_> no pekne si ty roadsmarty ztrestal ...ja je zrovna vcera vobul, tak snad budou drzet i co se tyce najetejch km. Sou to dvousmesi, tak by to snad mohlo chvili vydrzet



TO neni moje prace, TO jsem za sebou v Brne tahal brasku a ukazoval mu stopu. Pilotoval on. Je sikovnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní pneu klouže

3.7.2011 v 22:55 | Nahoru | #34

pylot píše: Ozzy_> Myslis zebych te mohl poprosit o nejaky srovnani tech roadsmartu a M5 co jezdis ted? Pokud mozno podrobne. Ja jezdil driv gumy ze tridy roadsmartu a na silnici OK ale na okruhu uz prestavaly stacit. Ted mam qualifiery a zda se mi to o hodne lepsi a kdosi tvrdil ze roadsmarty se qualifierum vyrovnaji tak by me zajimal tvuj nazor na vec.



Hele ty roadsmarty jsem nikdy nejel, jak rikam, jsou na braskove masine a s temahle gumama jsem ji jeste pujcenou nemel. Ale sjezdil jsem sadu Bt020 (prvovyroba na fazerovi) a pak dve sady Bt021 (coz je v podstate obdobna guma, jen ty dunlopy jsou pry krapet lepivejsi).

M5tek jezdim taky druhou sad, takze myslim ze srovnavat se celkem da. Prechod na lepivejsi gumy ma (alespon podle me) smysl az v okamziku, kdy ty svoje jezdis do kulata. Jasne ze v beznym provozu skoncis napred na stredu, ale jde o to aby to nebyl hranol, ale nejakej plynulej radius.

A Prvovyrobni dragon supecorsy coz jsou podle me racing street, cili v podstate homologovany zavodni gumy jsem sjel na tezkou placku, na mokru nefungovali, a studeny udrzeli velky ho ... :( jediny gumy co me kdy pustili. Jasne, je to jezdecka chyba pustit se na neohratejch gumach do vetsich naklonu, ale cestaky by to udrzeli.

srovnani je trosku ztizeny tim, ze to jezdim na jinejch motorkach. Ty Bt021 jsem jezdil na fazeru, a tam bych do niceho lepivejsiho nez sportovne cestovni gumy asi nechodil dotedka. najede se na tom hrube pres 10 tisic, funguje to i na mokru a studeny, a akce kde by clovek vyuzil grip sportovnejsich pneumatik se na tom moc nedelaj (brzdy do velkyho naklonu naklonu na mezi adheze, plnej plyn jeste v naklonu na vyjezdu ...).

M5ky jezdim na daytone a na moje velice amatersky casy (Most 2:04; Brno 2:32) maj ty gumy veliky rezervy, a porad si jeste zachovavaj dobry vlastnosti civilnich gum (neklouzu ani studeny, dost udrzej na mokru, testovano i na okruhu). A kdyz zacne zadek podjizdet, je to vcas cejtit, nepusti najednou. myslim ze dokud clovek nechce nejezdi pod 1:50 v Moste, 2:20 v Brne, nema cenu investovat do lepivejsich gum. Pokud ano nebo se tomu uz blizi, asi bych uvazoval o necem typu homologovanych D211, nebo treba pirelli rosso corsa / pirelli supercorsa SP.

V zasade ty M5ky jezdim jen pro ty nasvtevy na okruhu, v provozu by sportouringy stacili. A na spoustu veci byli i lepsi. Takze pokud se parkrat za sezonu dostanes na okruh, asi ma smysl uvazovat o supersport gumach (sportsmart, m3/m5, power pure, diablo rosso / 2).

Jinak jsem na prvni sade M5tek dal 8500km, coz neni tak zly. Ale na sporttouringu jsem jezdil 15 tisic, a to uz je na penezence znat ...

(reakce na) Zadní pneu klouže

3.7.2011 v 23:07 | Nahoru | #35
Ozzy_> ja dal na BT 020 (origo gumy z vyroby na B6) 12 tis. km. Zadek (na znacku) a predek by este tak 2-3 tisice snesl. A byl sem s nima spokojenej nadmiru. Nicmene mi ted bylo receno, ze ty BT 020 sou uz neska stary a tvrdy gumy. To prej ty Roadsmarty sou na bocich o dost mekci (jak rikas). Ale ja nejsem zadnej stupackovej zabijak na Dubou (a ani ten muj stroj ktomu neni urcenej) takze to ani nevyuziju. Nicmene dubou si vobcas rad dam (v nakym tom tempu úměrnym k moznostem myho stroje a k velikosti mejch kouli (hodne maly ) )

Naposledy editováno 03.07.2011 23:17:07

(reakce na) Zadní pneu klouže

4.7.2011 v 15:21 | Nahoru | #36
Ozzy_> Vycerpavajici popis. Diky. Ja jezdil pireli diablo strada a byl jsem spokojenej do doby nez jsem se dostal na okruh. Jezdim zatim akorat ve vysokym myte (ono SV ani na o moc vetsi okruhy neni) a na stradach jsem tam mel par horkejch chvilek. Ted mam qualifiery a zatim nebyla horka chvilka zadna. Byl jeden pad ale to bylo spis blbym vyberem profilu gumy nez tiim zeby to nezvladla. Jinak by mi cestovky nejspis v pohode stacily ale kvuli tomuhle uz jsou mi proste malo. Samozrejme roadsmarty budou nejspis o tridu dal nez strady a prave proto me to tak zajima. Zeby to mohla bejt takova fajnova stredni cesta.

Zadní pneu klouže

8.7.2011 v 14:40 | Nahoru | #37
Taky jezdím zavodní gumy, trošku dýl trvá, než se zahřejou, ale pak držej jak přibitý ! Ale ty doporučuji jen fakt pro jezdce, který je využijou :) Asi ani nemáš supersporta, když píšeš, že jsi jel 3h. Tak kup nějaky ten qaulifier např. :) Jinak dej si bacha, spousta těch gum jsou přepálený a ani nemaj homolgaci,takže pak se stane bouračka, ani za to nebudeš moc a schoděj to na Tebe, že nemáš homologovaný gumy ;) Podklouznutí, prach, špatnej kousek silnice, záplaty :) Dnes je toho hodně

Zadní pneu klouže

13.8.2011 v 01:16 | Nahoru | #38
Zdravím, potrebuju nove gumy a vubec nevim jake

Mam gsxr600 a jezit neumim (i kdyz dneska jsem drel spiskou boty o asfalt ). S najetyma km jezdim vic jako prase a i vetsi bomby a naklony.

Jezdim v normalnim provozu ale na 100% chci minimalne navstevovat sosnovou protoze jezdit pilu v provozu je vazne o dubu. Ale zase bych byl rad kdyby ta guma neco vydrzela.

Zatim me byly doporuceny ROADSMARTERY. Ale velice rad bych uvital dalsi alternativy. Diky

Zadní pneu klouže

13.8.2011 v 09:19 | Nahoru | #39
1. Nasetri nejaky peniz a ber motorku na veky okruh. Poznas jake brovske rezervy mas, a jak moc i turisticky gumy udrzej. Vsechny ty lepivky se delaj jen pro to aby kluci mohli topit jeste v hlubokym naklonu plnej :) Coz malokdo dela i na okruhu, natoz na ceste

2. Je skoro jedno jake gumy si koupis, pokud budes kupovat novou sadu, protoze vylozene spatne gumy se dneska koupit nedaji. Spis je to o rozumnem balancu mezi jejich vyuzitim a vlastnostma. Ale dobra zprava je ze vylozene spatne gumy se dneska tezko kupujou

3. Zvol si kategorii, a pak si precti nejake testy. Sice predpokladam ze jsou tu a tam ustrelene na tu ci onu stranu, ale vetsi moudro ti tu nikdo nerekne, protoze nepredpokladam ze by nekdo olit jednu sadu od kazdeho druhu byt i jen sportovnich gum.

4. Jak jsem te videl jezdit, stacilo by ti (i me) sport touring obuti (Dunlop Sportsmart, Metzeler Z8, Pirelli Angel ST, Michelin Pilot Road 2, nebo Bt023). Kterekoli z nich bych obul do provozu s klidnym svedomim a ver ze ciste na koleni te udrzi kterakoli z nich, a navic na nich najedes hromady kilaku. Fungujou i na okruhu, ale uz ti prave nedovolej poradne topit.

TEST


5. Chces jezdit do sosnovy, verim ze das i velkej okruh, a budes pomalu zrychlovat. Muzes, za cenu mensich najetych kilometru kvuli vetsi jistote sahnout do supersportovni kategorie gum. (Metzeler M5, Dunlop Sport Smart, Pirelli Diablo Rosso II, Michelin Power Pure). Pocitej, ze najezd na nich je tak 60%km co na sport touringach, ale pochopitelne nabizi vetsi grip a vic sportovnich vlastnosti na ukor tech turistickych. Na M5kach jel Carlos brno za 2:14, a to uz je DOST RYCHLE. U lepivejsich gumach bych uvazoval az pri casech pod 1:55 v moste a 2:25 v brne, do ty doby je to zbytecny nechavani lepivy gumy na asfaltu bez jakehokoli vyuziti jejich vlastnosti. ALe to uz bych i uvazoval o masine na laminatech, nahrejvakach, atd ... takze ...

TEST a TEST



Na lepivejsi gumy (racing street, atd) se vykasli :)

Zadní pneu klouže

13.8.2011 v 09:24 | Nahoru | #40
Btw v moste sem teprve na 1:58 (dobry casy se berou tak 1:50 a niz) a zacinam si v Moste vsimat zatacek ktery tam driv nebyli
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 35 15.9.2024 v 21:21 Doomguy
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 Strom96 70 27.8.2024 v 15:29 raidercz
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 borec638 7 27.8.2024 v 14:02 Milos1
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... Doomguy 0 25.8.2024 v 10:34 Doomguy
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist