globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
 
11.4.2007 v 17:37
Helejtese, tak sem projížděl fórum a hledal něco o SVčkách 1000 a kromě žvástů a pindů okolo sem se nedozvěděl žádný podstatný fakta. Takže mám plán udělat nejlepší vlákno na světě o SVčku. To znamená, že každý, kdo k tomu něco ví, hezky pozdraví a napíše, kolik má na SV najeto, kolik má průměrnou spotřebu při takové a takové jízdě, kolik mu vydržely gumy a jaký, něco o vibracích, o komfortu odpružení, o cestování na tom a tak. Nějaký subjektivní nevýhody a pokud možno popis jízdy, jako do 3 otáček vrní, nad 3000 trhá ruce až do omezovače nebo třeba jedu 130 vezmu za plyn a motorka se postavi na zadni.T akovýhle objektivní rady. Žádný pindy okolo, kdo něco takovýho napíše, tomu useknu ruku. Prostě maximum informací. Přeji pěkný den
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

26.5.2007 v 22:12 | Nahoru | #31
Vodny> S tim proměřováním to bude asi kus od kusu. Dneska sem dal 260km/h =o tachometrovejch, GPS zustalo doma, eště by šla, rovinka malá. Zdá se že na svoje rozhodnutí můžu bejt hrdej a za tu cenu sem udelal nejlepší kauf co sem mohl a to rozhodně bez debat. :thmubup: O tu maximálku rozhodně nakonec vůbec nejde, rychloti řekněme nad 230 sou vážne jen o tom to zkusit, to se nedá jezdit. Taky sem dnesk jezdil s partou Švédů, byly tam 3 GSXR1000 a i na otevřených rovinách, kde se za to tahalo co se dalo, sem je solidně stíhal až do ňákejch 220km/h, pak už se dobržďovalo. Takže sem nad Míru spokojenej a asy bych za vysavač neměnil. Akorát ty supersporty dou na zadní i na jiný rychlosti než 1. Jakmile se naučim i řadit, bude mi to jedno :cool: . SV je fakt super a baví mě čím dál tím víc. *yes* :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

26.5.2007 v 23:44 | Nahoru | #32
Lumberjack> JJ taky si ho zatim užívám a doufám že neomrzí až přijdou laďáčky tak už se toho asi nebudu chtít jen tak zbavit Myslíš že má cenu shánět KaN Filtr? jak si tim pomůžu krom toho že tam bude "nafurt"? Akorát sem slyšel že když dáš KN tak musíš něco ladit na motoru.

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 00:45 | Nahoru | #33
Vodny>No, nevim nechci tu nějak kecat, pojem KaN filtr jsem slišel, spíš četl tady na motorkářích poprvý nedávno, sem tu novej uživatel. Že se dá čistit, sem pochopil docela rychle. Nemám tušení jak vypadá, papír to nebude a filc asi taky ne. Co mě napadá, že by to byla taková nějaká jemná silonová síťovina jako třeba u vzduchovýho filtru u motorový pily. (pozn.:Lumberjack-dřevorubec) Takovej filtr by pak mohl mít lepší průchodnost a klást menší odpor při sání, což by teoreticky mohlo přilepšit výkonu, na druhou stranu by to zase mohlo měnit bohatost směsi. Pak by tam sedělo i nějaký to dolaďování, originál nastavení určitě počítá s originál filtrem a jeho odporem. Tohle sou teda jen doměnky, je li tu někdo informovanější taky se rád poučim.
Mam určitý zkušenosti s laděním motorů ( dvoutaktů u pil) a sem si jistej že odpor vzduchovýho filtru má vliv na výkon a bohatost směsi, co se týče čtyřtaktů-taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 00:54 | Nahoru | #34
Vodny>http://forum.motorkari.cz/viewtopic.php?id=11535
Tady se to řešilo a zdá se že sem nebyl daleko :cool:
Je tam i další odkaz. Hned to du prostudovat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 01:15 | Nahoru | #35
Lumberjack> no jo to si nebyl no. Téměř si to trefil do puntíku. Plánuješ nějakou úpravu?
Já chci Scorpiony a ten KN by se mi taky líbil když by tam byl na pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 01:40 | Nahoru | #36
Vodny>Mam to teď nový, tak úpravy nejdřiv příští sezonu. Prvně skopnu ten strašnej zadní držák značky, vyměnim zadní světlo za čirý s integrovanýma blinkrama, a chystám se na přizvednutý trojúhelníkový Yoshimury koncovky. Možná i ten KN filtr by nebyl špatnej a když už, tak by bylo fajn tam dát i ten powercomander a nechat to odborně doladit. Ze skušenosti s Triumphem vim, že koncovky měněj chování motoru v různejch otáčkách, tak pro jistotu, aby šlapal jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 10:53 | Nahoru | #37
Lumberjack> Mno tak to jí slušně pekopeš a jakmile tam práskneš ten PowerCommandera s tim filtrem a laďákama tak by si měl teoreticky dosta nějakýho toho koně navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 18:51 | Nahoru | #38
Vodny>Ja, Ja! Nechci to kvuli výkonu, spíš kvůli zvuku takle se skoro neslišim. No ale když bude nějaká ta kobilka navíc a snad i ten ňůtnmetr, tak si myslim že by to při troše dobrý vůle mohlo jít na zadní i na dvojku. Taky bych tam chtěl nejakej airbrush do čevrvena, ne moc sltačilo by pár linek. Ta celo černá je dost fádní a černá motorka neni moc vidět. Navíc sem si koupil k Triumphovi černo červenou kombinézu, tak ať nám to ladí :)

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

27.5.2007 v 19:27 | Nahoru | #39
Lumberjack> Mno na to stříkání bych asi nespěchla. Já doufám že se mi během přístího měsíce podaří sehnat ty Scorpiony taky bych už rád měl zvuk kterej budí respekt. KN a PC bych pořídil až kdybych viděl že poměr cena/výkon je přijatelná. KNko bude tak za 2000 a PC si netroufám říct ale to bude rána + seřízeni a vyladění myslim si že 10tka do toho padne jak nic

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

29.5.2007 v 19:38 | Nahoru | #40
Turyp>nevím co bys chtěl ještě o SVéčku vědět, ale tvoje otázky se mi jeví spíš jako provokace, než zájem.Takže se na tom povoz, protože to se nedá povídat, to se musí cítit.A cítí to každý jinak, protože jsme každý jiný.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

30.5.2007 v 13:44 | Nahoru | #41
Čus mám SV100s 04 a sháním manuál,ale pouze v češtině.
Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

30.5.2007 v 13:53 | Nahoru | #42
h.peracek>zajímá tě něco konkrétního? mohl bych to oskenovat, ale celý co skenovat nemůžu, na to nemam čas ani náladu, je toho cca 100stran

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

30.5.2007 v 14:40 | Nahoru | #43
Lumberjack> To jo no naskenovat to celý to by bylo asi na fakt dlouho. Ale kdyby si každej den udělal jednu stránku tak to se to časem podá

Bylo byo to *yes* *yes* ho mít v elel podobě ale samozřejmě vidim tu práci a hlavně ten čas takže s tim nepočítám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 08:56 | Nahoru | #44
Vodny> KN filtr stojí asi 1500,- a PCIII se dá koupit z ebay http://cgi.ebay.com...dZ1QQsspagenameZWD1V za 260 dolarů což je oproti ceně asi 11 000,- v čechach celkem rozdíl. Často se zvedá nádrž a vyndavá šnorchl s air boxu pro lepší proudění vzduchu ještě se dá jednoduchou úpravou eliminovat "Timing Retard Eliminator" změnit program řídící jednotky která má na první 3 stupně mapy jako na 6tku http://www.sv-porta...owthread.php?t=14573 v podstatě se jen přidá 15 ohmový odpor za 3,- No a potrhlý američani jsou schopný do toho narvat strašný prachy předělává se předek kterej pasuje z GSXR 600-750 K5 Brzdy na 6ti pístky z GSXR 1000 K2 zadní tlumič GSXR 1000 K2-4 kola atd. :P

Já osobně půjdu časem do KN, PCIII zatím asi udělám ten TRE mod. Zatím tam mám laďáky IXIL a chystám se předělat zadek. ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 10:10 | Nahoru | #45
M_A_K_O> Jo kdybych měl prachy tak bych do toho taky nacpal nějakou tu korunu. Měl jsem předtim Horneta šestku a ten nebrzdil zrovna nejlíp SV je na tom o něco líp (mám pacn hadice) ale neni to zdaleka tak dobrý jako u R1. Jináč moje první úprava bude do laďáku Scorpion. Potom možná někdy pořídim ten KN.
Jo ještě sem se chtěl zeptata k těm PC je jedno jakej se koupí jde jen o to jestli je to PCII nebo PCIII ty mapy se daj vždy vyměnit ne? Nebo se shání přímo PC na danej typ motorky?
A co všechno získám ti PC? pár koní ? nebo hladěí průběh motoru ? a co spotřeba?

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 10:26 | Nahoru | #46
Vodny> No brzdy mám v serii a nic moc možná by pomohly jiný destičky co tam máš ty za desky?? Nejsem si jistej že pancéřový hadičky nejak výrazně pomohou myslím že rozdíl je nepatrnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 10:44 | Nahoru | #47
Vodny> tady si přečti o PC http://www.dkracing...t_powercommander.htm

jinak PC zajistí lepší průbeh výkonové křivky a nějaký koníkya krouťák navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 10:47 | Nahoru | #48
M_A_K_O> Díky zrovna jsem tam byl
a našel jsem ten PC za 10500,- což je teda fakt moc. To by to muselo fakt stát za to abych to do toho vrazil. A to to ještě neni konečná cena protože určitě ještě budou chtít hafo peněz za nainstalování + ta brzda no raději nevědět. ;) http://www.dkracing...05&id_item=62355

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 12:23 | Nahoru | #49
Vodny> no jo z ebay je to i s poštovnym za 6300,- namotovat to je jednoduchý a potom to chce na brzdu a to fakt nevim kolik účtujou za hod ale daj se stáhnout mapy přímo na konkrétní koncovky i z konkrétní modifikací na http://www.powercom...;mdl=105&yr=2004 *yes*

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 14:17 | Nahoru | #50
Turyp> PINDY OKOLO!!!
usekni mi ruku:) :P

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

31.5.2007 v 19:18 | Nahoru | #51
M_A_K_O> Chtěl bych si to někde vyzkoušet jakej je v tom rozdíl. Ty ho náhodou nemáš viď? Každopádně na PC zatim nejsou finance budu rád když pořešim letos KN s Laďáčkama od Scorpionu. To by taky mohlo s vlastnostma motorky hnout k lepšímu a když ne tak minimálně alespoň ten zvuk kterej je nejdůležitější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 08:50 | Nahoru | #52
M_A_K_O> Dobrý odkaz. A nešla by tam rovnou naroubovat mapa z TL 1000 S? Ať to jede tak, jak má? ;)

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 09:41 | Nahoru | #53
na SV1000 jsem najel 11kkm, průběžnou spotřebu jsem nesledoval, ale v alpách s kámošem 6,5 o měsíc později s batůžkem jen 5,5. obecně jezdim spíše rychleji, ale rovinky nehrotim. gumu jsem sundal před dovčou v 7kkm a ještě na ní ty tři najedu.

podvozek nic extra, ale <strong>prej je velký rozdíl mezi eSkem a eNkem, takže pokud někdo mohl pořádně obě porovnat, tak ať písne!</strong>

jinak muj batůžek (cca 165cm) na SV remcal nejvíc (před tim M600, Speed4) hodně jí boblely kyčle či co :o) ale cca 1,5kkm po alpách přežila..

vibrace z dvouválu mi nikdy nevadili, to mě víc sere brnění čtyřválu, nicméně SV moc nevibruje.

už mně nic nenapadá.. některé otázky vypadají, že nevíš co od 2V čekat, takže se svez a uvidíš..

sumasumáru SV1000 = hodně dvouválové muziky za málo peněz! :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 09:48 | Nahoru | #54
veikso>No nejsem si jistej ale mám dojem že TL má karburátor takže tam mapu asi nenahraješ ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 09:52 | Nahoru | #55
M_A_K_O>>
TL má vstřikování ale SV má na rozdíl od TL 2 klapky (jednu ovládáš plynem a druhou řídící jednotka - odtud ta hladší a plynulejší reakce na plyn) takže mapu tam těžko nahrajete. Leda dát PC KN a pořádně osolit :lol:

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 09:57 | Nahoru | #56
Turyp>Nebudu psát pindy, chci rovnou useknout ruku, zakázaný turype :D :D :D

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

1.6.2007 v 09:57 | Nahoru | #57
karf> no právě jsem si nebyl jistej tele neznám.... ale řeč je samo o PCIII a kn jdu do toho až budou prachy :D

(reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

14.8.2007 v 18:50 | Nahoru | #58
Scaty>Prosím prosím o zaslání návodu na SV1000, moc by mě to pomohlo. A kdyby byla dílenská, tak to už nemá chybu. Sehnal jsem pouze dílenskou na DL 1000 a z ní chtěl vycházet, ale nedoporučuju, až tak stejné ty stroje nejsou :(
Díky moc!
muj email: petr212@centrum.cz

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

15.8.2007 v 14:26 | Nahoru | #59
Manuál na SV1000S je ke stažení na seznamu v email schránce SV1000S@email.cz, heslo je suzuki. Kdo by chtěl podrobnou příručku, tak ty jsou zde: http://www.sv650.org/sv_manuals.htm.

Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty

10.2.2009 v 13:39 | Nahoru | #60
hmm pekne
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist