1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Mam určitý zkušenosti s laděním motorů ( dvoutaktů u pil) a sem si jistej že odpor vzduchovýho filtru má vliv na výkon a bohatost směsi, co se týče čtyřtaktů-taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Tady se to řešilo a zdá se že sem nebyl daleko :cool:
Je tam i další odkaz. Hned to du prostudovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Já chci Scorpiony a ten KN by se mi taky líbil když by tam byl na pořád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Dík za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Bylo byo to *yes* *yes* ho mít v elel podobě ale samozřejmě vidim tu práci a hlavně ten čas takže s tim nepočítám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Já osobně půjdu časem do KN, PCIII zatím asi udělám ten TRE mod. Zatím tam mám laďáky IXIL a chystám se předělat zadek. ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Jo ještě sem se chtěl zeptata k těm PC je jedno jakej se koupí jde jen o to jestli je to PCII nebo PCIII ty mapy se daj vždy vyměnit ne? Nebo se shání přímo PC na danej typ motorky?
A co všechno získám ti PC? pár koní ? nebo hladěí průběh motoru ? a co spotřeba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
jinak PC zajistí lepší průbeh výkonové křivky a nějaký koníkya krouťák navíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
a našel jsem ten PC za 10500,- což je teda fakt moc. To by to muselo fakt stát za to abych to do toho vrazil. A to to ještě neni konečná cena protože určitě ještě budou chtít hafo peněz za nainstalování + ta brzda no raději nevědět. ;) http://www.dkracing...05&id_item=62355
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
podvozek nic extra, ale <strong>prej je velký rozdíl mezi eSkem a eNkem, takže pokud někdo mohl pořádně obě porovnat, tak ať písne!</strong>
jinak muj batůžek (cca 165cm) na SV remcal nejvíc (před tim M600, Speed4) hodně jí boblely kyčle či co :o) ale cca 1,5kkm po alpách přežila..
vibrace z dvouválu mi nikdy nevadili, to mě víc sere brnění čtyřválu, nicméně SV moc nevibruje.
už mně nic nenapadá.. některé otázky vypadají, že nevíš co od 2V čekat, takže se svez a uvidíš..
sumasumáru SV1000 = hodně dvouválové muziky za málo peněz! :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
TL má vstřikování ale SV má na rozdíl od TL 2 klapky (jednu ovládáš plynem a druhou řídící jednotka - odtud ta hladší a plynulejší reakce na plyn) takže mapu tam těžko nahrajete. Leda dát PC KN a pořádně osolit :lol:
Díky moc!
muj email: petr212@centrum.cz