1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
U mě:
Na VFR 750 ještě nebyl VIN. Protože číslo motoru bylo neevidováno, kontroloval pouze typ, tzn. stačilo mu na začátku "RC 36".
Nyní na VFR 800, kde je VIN, postupoval (jiný) technik úplně stejně, tj. VIN kód na rámu a vyražený na krku a z motoru opět jen typ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
c.j. píše: vše už bylo napsáno, jen to shrnu
1.číslo motoru se v TP neeviduje (už pár let, pokud v TP ještě číslo je, tak se shodovat musí)
2.číslo motoru se ale i tak kontroluje a na motoru musí být a musí být čitelné! Žáden znak nesmí být vybroušen. Už jen z důvodu možnosti kontroly legálnosti.
3.eviduje se pouze typ motoru a ten musí sedět
měl jsem fichtla kde na motoru číslo nebylo vyražený vůbec nebylo ani vybroušený...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Everest píše: c.j.> No konečně to tady někdo napsal česky a srozumitelně
Vždyť c.j. napsal to samé co já v příspěvku č.7
A psal jsem to taky česky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Naposledy editováno 16.04.2011 11:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Everest píše: Jo synku,kdo té tvé džungalštině má rozumět,to víš já jsem jen ogara z dědiny
Když já jsem se fakt snažil.
Je to to nejinteligentnější co jsem kdy dokázal napsat.
Má slovní zásoba je velice slabá a rozumu jsem taky moc nepobral.