globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK s kapotovanou motorkou
 
15.4.2011 v 21:50
ahoj, kdyz je du na stk s kapotazi tak nelze overit cislo motoru, vzhledem k tomu ze se to slozite sdelava tak by me zajimalo zda tam mam jet s motorkou bez kapotaze. diky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 09:08 | Nahoru | #31
c.j.> No konečně to tady někdo napsal česky a srozumitelně

STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 09:19 | Nahoru | #32
Asi jak kde.

U mě:

Na VFR 750 ještě nebyl VIN. Protože číslo motoru bylo neevidováno, kontroloval pouze typ, tzn. stačilo mu na začátku "RC 36".

Nyní na VFR 800, kde je VIN, postupoval (jiný) technik úplně stejně, tj. VIN kód na rámu a vyražený na krku a z motoru opět jen typ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 09:53 | Nahoru | #33

c.j. píše: vše už bylo napsáno, jen to shrnu

1.číslo motoru se v TP neeviduje (už pár let, pokud v TP ještě číslo je, tak se shodovat musí)
2.číslo motoru se ale i tak kontroluje a na motoru musí být a musí být čitelné! Žáden znak nesmí být vybroušen. Už jen z důvodu možnosti kontroly legálnosti.
3.eviduje se pouze typ motoru a ten musí sedět



měl jsem fichtla kde na motoru číslo nebylo vyražený vůbec nebylo ani vybroušený...

(reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 09:59 | Nahoru | #34
350.632> To není možný muselo být pěkně vybrošený, že jsi to ani nepoznal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 10:58 | Nahoru | #35

Everest píše: c.j.> No konečně to tady někdo napsal česky a srozumitelně



Vždyť c.j. napsal to samé co já v příspěvku č.7
A psal jsem to taky česky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 11:47 | Nahoru | #36
LovecTaťka> Jo synku,kdo té tvé džungalštině má rozumět,to víš já jsem jen ogara z dědiny

Naposledy editováno 16.04.2011 11:49:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 13:04 | Nahoru | #37

Everest píše: Jo synku,kdo té tvé džungalštině má rozumět,to víš já jsem jen ogara z dědiny



Když já jsem se fakt snažil.
Je to to nejinteligentnější co jsem kdy dokázal napsat.
Má slovní zásoba je velice slabá a rozumu jsem taky moc nepobral.

(reakce na) STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 16:53 | Nahoru | #38
LovecTaťka> To by jsme tedy mohli někdy spolu vypít butylku slivovice A pak by nám rozuměli všeci

STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 18:44 | Nahoru | #39
mně vždycky kromě toho ostatního kontrolovali jen typ motoru a vin

STK s kapotovanou motorkou

16.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #40
U mě se díval jenom na VIN (evidenčka) a na STK jen světla, blinkry, brzdy, nastartuj a vpohodě .. jen remcal kvůli širším pneu a Tenax laufu, ale i tak mi to dal , ale na motor se nedíval vůbec

STK s kapotovanou motorkou

17.4.2011 v 13:38 | Nahoru | #41
3 roky zpátky jsem byl na evidenčce s GSX-R co chtěl známý kupovat. Měla očividně flexou vybroušené číslo motoru, zůstaly tam snad 3 první čísla které označovaly typ motoru a technik neřekl ani půl slova... Já právě taky počítal s tím, že to nemůže projít a proto jsme na tu evidenčku zajeli ještě před koupí s původním majitelem a fakt to šlo.. takže pak něčemu věř... každopádně nejsem zastáncem toho "řešit problém, který nenastal" takže zajeď na tu STK a pokud si technik číslo nedokáže najít, tak ať se snaží víc :)

STK s kapotovanou motorkou

18.4.2011 v 09:52 | Nahoru | #42
Na STK jsem byl před 14 dny. Nemohli najít vyražený typ motoru tak to po 2 minutách vzdali a do protokolu napsali doslova "typ motoru nezjištěn-kapotáž" a odjel jsem s novou známkou.

STK s kapotovanou motorkou

18.4.2011 v 15:10 | Nahoru | #43
Loni jsem byl na TK s kapotáží,číslo motoru nebylo vidět a mou nabídku možného odkapotážování s úsměvěm odmítnul,neřešil to
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist