gsxr 179kg, 135hp
zx7r 203kg, 122hp
http://www.bikez.com...zx-7r_ninja_1998.php
http://www.bikez.com...i_gsx-r_750_1998.php
edit: chapej, ze gsxr750 jede lip nez faros, tak nepis, ze jo proti farosum a ne proti sradum
Naposledy editováno 06.05.2008 17:46:14
Peacemaker: jinak možná si na mě pamatuješ, byl jsem kdysi u Tebe v Rakvicích pro manuál na CDu a ukazoval si mi toho chcíplého SRADa na dvoře, pamatuješ, já jsem přijel na tom zlato-hnědém
hans.kawa>Uznavam svuj omyl,ale ja mam v papirech 91kw a kamos s gsxr 93kw.Gsxr750 jede lip nez faros?U toho bych chtel bejt. Faros r.v.98 mi ujede na rovine jak nic,ovsem s gsxr jsme byli na stejno.Gsxr je super masina,ale zalezi hlavne na jezdci a co umi.Bandit12 vs.R1(v zatackach)a vyhral bandour...To asi mluvi za vse.
No, tak to nebude SRAD 98 ale 97 prodanej 98, jestli ma 93kw. Ale to je jedno. Farose nikdy nejely, i 954RR jede hur jak GSXR750 01, nedavno sme to probirali v jinym vlakne.
Na jezdci samozrejme zalezi, jak je vypatlanej v zatackach. V zatackach by byl nejrychlejsi stejne nejakej motard.
Na Kawu nedam dopustit, ale snazim se bejt objektivni, stejne jako objektivne plivu na Hondy. lol lol Proste ZX7R je nadherna motorka s velkym charisma (a uz kvuli tomu bych ji treba rad mel), ale SRAD 750 je technicky o generaci dal.
Peacemaker>Bubrak ZX10R> bube, ve mne mas podporu, srad je papirove opravdu lepsi - a urcite i v realu. jenom ten muj prokletej kousek, kdyz tehda zlobil - porovnaval jsem ho se zx7r a to jelo fakt lip. ovladatelnost se mi zdala u sradu lepsi. nemit problemy s motorem, tak at je kawa kraska jaka chce, srad se mi zda o generaci novejsi a lepsi.
ten tvuj prokletej kousek se prokazal uz na dalnici kdyz sem si ho vezl do Prahy, 240 a vic ani tuk, to je 100 kobyl jak vysitejch, ma to ted bracha i na Farosovi 98, ma nejaky skrceny karbece, sem to testnul a 245 a bylo vsechno jasny
maximalka je supr na testovani kondice motoru
kamos ma SRADa 750, ma motor karbec 750 v puvodni 600, a de mu znicehonic na zadni mezi 9-10tis (plnej postupne nastavi od strednich otacek a pak se to najednou zvedne), jeste sem nemel cas to sam zkusit, nedavno o tom byla debata v jinym vlakne
srad je proste lehci, ZX7 je takova lokomotiva spis, i kdyz mam pocit, ze ma lehce sportovnejsi podvozek (tvrdsi?), tehda i jeden kamos presel ze ZXR na SRADa a ten rozdil byl pry markantni, ZXR stabilnejsi ve vysokych rychlostech, SRAD takova koza (a jasne, ze ZX7 je jina nez ZXR, ale vahove podobna)
CubaFZR>je to reknu jednoduse... ZX7R ma koule.... je agresivni bike vzhledem i zvukem. Pokud ji chybi trochaa vykonu tak me to nevadi. Myslim ze sem to snad ani nepoznal. Na sradu sem nejel, ale me se proste nelibi jeho prdel... uz jen proto bych si ji nekoupil. Proto proste... Kdyz ji milujes tak neni co resit a odpustis urcite nedostatky.
Se vsim se da souhlasit,ale koule? Si delas prdel ne? lol Kdyz je ma motorka co mas potom ty?
DaliboRR>CubaFZR>je to reknu jednoduse... ZX7R ma koule.... je agresivni bike vzhledem i zvukem. Pokud ji chybi trochaa vykonu tak me to nevadi. Myslim ze sem to snad ani nepoznal. Na sradu sem nejel, ale me se proste nelibi jeho prdel... uz jen proto bych si ji nekoupil. Proto proste... Kdyz ji milujes tak neni co resit a odpustis urcite nedostatky.
Se vsim se da souhlasit,ale koule? Si delas prdel ne? lol Kdyz je ma motorka co mas potom ty?
motorka ma koule a ja mam svod lol lol
hans.kawa>mno,nevim no.Nejel jsem na SRADu,ale nezda se mi,ze by byl lepci nez fireobluda.Ninju poslali na trh v roce 96 a nazdar.Takze je zastaralejsi,ale Ninja ma(pro me)vetsi kouzlo-ktere jsem v GSXR neobjevil.Vykon?Ten neresim-asi malo kdo dokaze vyuzit na silnici 122k a vic.Hlavni je jak se ti na ni jede.
malokdo dokaze vyuzit na silnici i 100 koni, to psali uz nekdy v roce 1980.