1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
kawajawa píše: marek 1986:nemohl, protože ten ti buť pustí benzín když je funkční a nebo vůbec nepustí když není funkční, tak že by ani nanastartoval
je to takový bazmek na plovákový komoře s jehlovým ventilem a ten ti pouští benzin, odskoušího že ho demontuješ a při zapojení na kontakty baterky by se ti jehla měla hýbat (pouštět benál)
Promiň,ale mýlíš se.Solenoidy jsou dvě čidla,které ti reaguji na prudké přidání plynu.Rychle se ti ochudí směs a solenoidy to srovnaji.Jsou spojeny se vzduchovym airboxem.A odzkoušíš ho tak,že ho napíchneš na 12V a musí v něm cvaknout.Ale tím to určitě není.Zkus sundat celý airbox a u krku řízení máš hadičku s ventilem,která ti vede k membránám do karbecu.Podívej se,jestli je volně průchozí,jestli není zmáčknutá.Potom vyčisti sítko na palivovým čerpadle.Další věc je čistý vzducháč.Pak vyměň svíčky,tím nic neskazíš.Podtlaky by ti tohle určitě neudělaly,i kdyby to bylo hodně rozhozené.Pokud nepomůže ani jedno,rozdělej karburátory,vyčisti je.Je to jednoduchý princip.Žádná elektrika.Takže to musí šlapat.Já osobně bych to viděl na špatnou směs.Takže si to nech kdyžtak nakonec seřídit a musí to vrčet.Nemáš tam náhodou KN filtr nebo otevřenej laďák???Že by to bylo chudý???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
kawajawa píše: StiefTomas> přijď ke mě do práce, adresu najdeš v profilu a ukážu ti jak vypadá solenoid na Hondě
Nevim jak vypadá solenoid u Hondy,ale u SRADa funguje tak,že v nízkých otáčkách při rychlé akceleraci rovná bohatost směsi.Solenoidu je velké množství.Je to ventil,co reaguje na napětí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
StiefTomas píše: Nevim jak vypadá solenoid u Hondy,ale u SRADa funguje tak,že v nízkých otáčkách při rychlé akceleraci rovná bohatost směsi.Solenoidu je velké množství.Je to ventil,co reaguje na napětí.
Uplně stejně funguje na Hondě, akorád je to takový jehlový ventil namontovaný přímo v plovákovce. S velkým monožstvím solenoidu a jejich různým provedením souhlasím. Suzárny nedělám(ač jednu mám) tak popisuju jen jak to znám
kawajawa píše: Uplně stejně funguje na Hondě, akorád je to takový jehlový ventil namontovaný přímo v plovákovce. S velkým monožstvím solenoidu a jejich různým provedením souhlasím. Suzárny nedělám(ač jednu mám) tak popisuju jen jak to znám
Jasný,já to beru těch provedení je hodně.Záleží na konstrukci.Jinak co se týče tohoto problému,tak bych to viděl na chudost směsi v daných otáčkách.Nechat doladit,popřípadě celý přetryskovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
Dawe02 píše: Nejpravdepodobneji je to chudekvuli vyfuku a filtru. SRAD na to je dost citlivy. Nech seridit, nebo alespon sam natryskuj, pripadne osad original vyfuk.
hojky ve spolek!
asi by to mohla byt pricina, ale to by nezacalo jen tak pres zimu ale nejspise by potize zacaly ihned po provedene uprave (filtr, vyfuk) a postupne by se projevovaly vyc vyc.
Pridam neco ze sebe!!
Neznam primo GSXR 600, ale v letech 93-99 byla velika moda davat za palivove cerpadlo membranovou regulaci paliva reagujici na podtlak z karbcu, take jsem tento problem resil a projevovalo se to hooodne podobene. Do spoda nadrze vedou 3 hadicky 2x tenka a jedna silna (1xsilna a 1x tenka kolmo dolu hlavni palivo a resserva a ta ze strany prave ten podtlak), dve kolmo do,u jedna do strany. U mne se stalo to ze vyschnul benzin ze systemu a po opeto´vnem napusteni praskla membrana pod cerpadlem, jiz si nepamatuji presnou cenu opravy ale dily byly dost pod 1000kc. Ta membrana povoluje prisun paliva podle potreby motoru, cerpadlo jelo porad do urciteho tlaku, a membrana povolovala prutok bena dle potreby karburatoru.
Sundej nadrz a koukni na to, jen netusim zda gsxr z tohoto roku to mela, ale projev zavady byl hooodne podobny!
Pokud ano, vymen membranu a je po probelmu, alůe kup novou a hlavne to nerozebirej, po par letech ten bazmekt pod nadrzi (ma asi 2 nebo 3 sroubecky) ale nejde to rozebrat aniz by jsi tu membranu rozebral, a kupovat starsi mema cenu, par mesicu bez bena a jesi tam kde jsi!
drzim palce at se ti povede zavadu odstranit, mraky nazoru, mraky penez a porad to zlobi, jeste jednou drzim palce!
1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...
To by ale moto cukala nejela už v rychlostech nad 50km/h a stovkou by ses nerozjel..
Ale mrknout na ni můžeš...
Moc si nepopsal problém když překročíš těch 8 000 je po problému?
Začni rozlišovat polohu plynu a otáčky motoru, takže napiš do 7000 jede na všechny polohy plynu? i plnej... v 8 se na všechny polohy dusí? a v 9 zase na všechny polohy jede?
Rozepiš tohle a vyřešíme to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...
diezzzel píše: kawajawa> dát bůra to by bylo nemilé,radši se poptám v okolí kde to nebude taková pálka...
Jestli chceš kontakt ti pošlu v PM. Bylo by to JH.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |