(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
speedovich píše: Z dynojetu sem si stahnul navod a to mi snad pomuže.Dik za komentaře.A ty karbce co sou s nedodelanym Dynem mam hodit do koše,dik
se hned nevztekej... dynojet je proste jen sada vnitrnosti pro karbec ktery danej karbec upravuji tak aby fungoval s upravama na moto. pokud moto nema zadne vetsi upravy a jede ok na seriovej karbec, tak spravne dynojet tryskovani atd je v podstate stejne jak to seriove.. jak velky trysky atd tam nandas zalezi na upravach jaky ma danej motor - vyfuk, filtr, vacky, uprava kanalu atd...
myslis ze kdyz tam nahazis neco co tam ma nastaveny nekdo jinej a musi to fungovat? ja si to nemyslim. pokud rikas ze ses schopnej poznat zmeny a naladit to od ucha tak na co se vlastne ptas? pises ze ti to po pridani plynu zdechne.. tak je tam v tom rezimu asi malo paliva ne? tak holt zkusis vetsi trysku - jenze to nemusi nic resit co v danejch podminkach ovlivnuje tvorbu smesi neni jednoznacny. Najdi si vlakno od jurawooda kde ma grafy kde zaznamenaval jak se zmenila smes po ruznejch upravach karbce a od toho se muzes nejak odpichnout.
nebo jestli ti jde jen o nakej ten fireblade setup, tak muzu zkusit progooglit zahranicni fora a naky nastaveni najdu, ale nejspis to bude stejne nefungovat jako to co mas...
jestli chces neco prelozit tak to sem hod, prelozim to, ale jestli si myslis ze na seriovej motor hodis karbec s dynojet kitem a jen kvuli tomu to pojede lip tak to asi fungovat nebude
center of the needle retainer (Fig. A) and pull up gently. Remove stock needles and spacers, noting order of
assembly (Fig. C).
2. Drill the slide lift holes with the DD #44 drill bit provided (Fig. B). Do not drill the needle hole. Some models
already have enlarged slide lift holes from the factory, if so no drilling is necessary
3. Install Dynojet needles on groove #4 from the top. Use all stock spacers (Fig. C). Install the small Dynojet
washers above the E-clip. Install the stock needle retainers with the Dynojet slide springs (DSP008). After installing
the slides in the carbs be sure to check slide movement manually.
4. Remove the stock main jets and replace with Dynojet mains provided. If you are running the stock exhaust install
the DJ116 main jets. If you are running a stock exhaust with a K&N filter install the DJ118 main jets. When running
an aftermarket exhaust or slip-on with a high flowing baffle, use the DJ120 main jets. When running an aftermarket
exhaust with a K&N filter use the DJ122 main jets. Be sure that the jet you are changing is the main jet.
5. Locate the fuel mixture screw (Fig. D). Carefully turn the screws clockwise until they lightly seat and then back
out 2.5 turns or until the best idle is achieved.
2 vyvrtat diry do soupatka prilozenym vrtakem,podle nakresu, neprovrtavat diru pro jehlu. nektere modely jiz tyto diry maji zvetsene z tovatny takze neni vrtani treba.
3 nainstalovat jehly, do drazky 4 od vrchu, pouzijte vsechny seriove podlozky(viz obrazek) a dejte male dynojet podlozky nad E-clip. nainstalujte seriove drzaky jehly(poznas z obrazku co tim myslej) s dynojet pruzinama. po instalaci soupatek zkontrolujte pohyb soupatek manualne.
4 to uz je popis vymeny trysek, to si psal ze uz je ti jasny...
seriovej vyfuk tryska DJ116, seriovej + KN tryska DJ118, koncovka 120, tuning vyfuk + filtr 122.
5 nastaveni sroubku bohatosti, zasroubovat a 2,5 otacky zpet..
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
.
.
.
assassin píše: ten plastovej pritlak by podle me nemel tu diru hermeticky ucpavat, z nakresu v navodu by mohlo byt zrejme kam se dira vrta.... vrtak je dodavanej v dynojet sade, velikost nejspis zamerne neuvadi..
diry tam samo naky jsou, v tom dynojet kitu je vrtak kterym se zvetsi na nakou velikost, nektery verze tam maj uz tu zvetsenou velikost rovnou, vyvrtat tam naky diry navic je nesmysl, tejne tak to zvetsit na nakou "vymyslenou" hodnotu. pochybuju ze kdyz nekdo ty karbce osazoval ze by tam dal jen pulku dynojetu.. proste ti to co v tom karbci nesedi s tim co mas v motoru.
speedovich píše: Pravě že překríva ne hermeticky uzavíra to ne,je to v rohach a vrtak je 2mm a stávající dírky v šoupěti sou 3mm
.
.
.
tam neproudi zadny velky mnozstvi vzduchu, tzn to ze neni nakej "primej" pruhled tim plastem nevadi. jestli je tam dira uz ted vetsi nez kolik je vrtak v te dynojet sade tak uz asi nema smysl tam vrtat neco dalsiho ne?
je to proste tak jak rika jurawood, musis vedet jestli a kde v pasmu je to chudy/bohaty a vedet cim to napravit. to ze to okopcis z jinyho fungujiciho fireblada nic neresi. jestli to jede dobre na seriovej dal bych tam ten, od oka to naladit aby to jelo lip nez ta serie - tomu proste moc neverim.
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Právě víc lidí jsem si všim že si myslí že čím vyžší teplota motoru, tím bohatší směs je třeba, na zadní válce dávají větší trysky, na prostřední taky větší.. a má to být přesně naopak.
Čím je moto teplejší, tím potřebuješ chudší směs..
Pokud je to lepší na začátku a po nakládání začne povadat, je to v této oblasti bohatý.
Když je to nepoužitelný za studena a teplá se zlepší ale ještě to není ono, je to chudý.
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |