Četl sem že jak bezudržbovou baterii vybiju pod 11 V tak ji mužu vyhodit je to pravda?
Nakonec sem ji nastartoval pomoci normalni nabiječky.. Dobijelo to 14.4 V a taky sem četl že tyto baterie se v moto nesmi nabijet vic než 14 V.. četl sem to tady na motorkařich co vy na to?
Jde tahle bateri ještě nejak oživit?? Je to 2 roky stará YUASA
Budu kupovat asi novou JMT skrz cenu..
na cbr 600 mam Nitro a perfekt super.. Máte s JMT zkušenosti a jako značku mate Vy a jak jste s ní spokojeni ????
Naposledy editováno 06.01.2011 15:21:07
vzhledem k tomu že by měla vydržet cca 5 let bych na nějakou úsporu 200kč/ rok nekoukal a šel do jistoty Yuasy..
A že by jí Hondí regler zničil bych se nebál, to spíš nebude dobíjet než že by začal přebíjet..
Jindy bych nešetřil ale splacim auto motorku, a do motorky musim ještě koupit gumy destičky a takovy věci.. takže ted penez moc neni
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
jde o to zkratovani, ze baterka nekdy ukazuje ze je nabita ale pritom vydrzi par minut, parkrát opakuju a interval se prodluzuje
FiZzeR píše: Mám třetím rokem bezúdržbovku Yuasu + nabíječku z lídla, zatím oboje funguje na 100%
edit: ještě záleží na tom, čím to dobíjení měříš... a pokud je těch 14.4 strop při celém spektru otáček a neleze tam třeba 15 nebo to nepadá pod napětí naprázdno, tak bych to neřešil
zkus ji pořádně dobít předepsaným dobíjecím proudem (1/10 kapacity po dobu 10 h), očistit kontakty jak na aku tak na kabelech, a teprv pak bych to začal měřit a případně řešit.
Pozor na to dobíjení 1/10 kapacity po 10 hod. Pokud to myslíš obyč dobíječem na kterém si nastavíš nabíjecí proud a jdeš od toho, tak za 10 hod tu bezúdržbovku v nejlepším případě vyhodíš, nebo může i explodovat.
Na bezúdržbovku jedině nabíječku určenou pro tyto aku. Pokud máš tu z Lidlu, která je pro tyto aku určená, tak je vše v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Musel sem k ní připojit jinou, alespoň trošku nabitou a tak cca 5 minut ji nechat společně s tou vybitou připojenou, pak sem ji odpojil(tu nabitou) a nabíječka dál nabíjela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
mari píše: mě se zase stalo, že úplně vybitou baterku mi ta nabíječka z lídlu(tiptronik tušim) vůbec nechtěla nabít, jako že se to vůbec neseplo.
Musel sem k ní připojit jinou, alespoň trošku nabitou a tak cca 5 minut ji nechat společně s tou vybitou připojenou, pak sem ji odpojil(tu nabitou) a nabíječka dál nabíjela...
To je běžná praxe, ta nabíječka jí vyhodnotila jako v kelu a hotovo. Mám Optimate a používám jí na nabíjení gelovky v el. autíčku a tam se jezdí dokud to jede a tak jí občas taky musím nejdříve "oživit" obyč nab. a pak je to v pohodě
Nabíječka slouží pro nabíjení olověných bezúdržbových, Super MF, VRLA, baterie NORMAL PB, GEL, AGM i záložních akumulátorů o kapacitě 15 až 240Ah.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
Naposledy editováno 08.01.2011 20:48:01
Ghost-CBR1000rr píše: čau mám bezudržbovou, a nabiječku nějakou z lidlu přimo na moto... Ale ta baterka bude fakt už v řiti.. Ani ta motonabiječka ji nenabila, ani normalni autonabiječka puštěná na najmenši nabijeni a 10min puštěná.. teda jo nastartoval sem a nechal moto zahřát.. pak jsem vypnul a už sem nenastartoval.. Koupim novou no.. Ale ještě před tim musim koupit předni Race Attack tak mi jednu rezervuj až budu mit prachy ozvu se
Koncem mesice se bude zdrazovat Continental. Delam nove i baterky kdyz das typ napisu cenu. Postupne pridavam na web
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
nabíjewt by to mělo v Režimu 1 (14,4 V / 0,8 A)
[img]