viem ze zaciatocnikych tem je tu milion /zopar tisic uz ich mam precitanych/ tak to skor berte prosim ako predstavenie sa.
Cize
Otec rodiny, hypoteka, 36 rokov z toho 18rokov a cca 750,000km odjazdenych v aute.
Bydlisko Kralova pri Senci vlastny architektonicky atelier v Rohozniku na Zahori. Takze denne 2x Pezinska baba a cca 100-120km.
A k tomu brat, ktory je singel IT technik, v garazi Suzuki V-strom a pod zadkom Triumph Tiger....
A TEN MA NAKAZIL.
Usporil som par drobnych a hor sa do autoskoly /mam len opravnenie B a AM50/
Pozrel informacie, trocha sa poradil a urobil prvy nakup vybavy /spadnut sa da aj zo stojanu v autoskole/
Na zaciatok som sa vybavil
Helma LS2 Rookie neon -integral-asi nie to najlepsie ale snad bude ok /aspon SHARP ma 4*/,
Rukavice FIVE RFX4 Airfow
Bunda a boty od MBW /no cital som clanok o materialoch a ich zlozeni a asi som neurobil najlepsie, ale predajca bol velmi ustretovy apovedal ze za X rokov ziadna rekalmacia/
NUZ a to hlavne....MOTORKA
Vzhladom na nulove skusenosti /zatial 2 jazdy v autoskole na CB125 a NC700/ len citam, radim sa, chodim na motosalonov a sadam....vacsinou ked ma predavac vidi moju rokmi preverenu techniku nasadania...tak su velmi ochotny a ra di upravuju interier predajne tak, aby som mal veelmi vela priestoru okolo seba...a svojim pripadnym padom nesposobil domino efekt.
A zatial je favoritom SUZUKI SV 650 N/S...nie je rozhodnute, pripadne XJ 600, GS 500, ER5N...
Myslite si ze SV je vhodny typ na kazdodenne /min 3krat za tyzden cez sezonu/ dochadzanie do prace cez pezinsku babu? /cize cca 100-120km denne v sedle/...pripadne akekolvek postrehya nazory uvitam.
Zelam vsektym pekne pocasie a vela stastnych kilometrov.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinajuci starsi motorkar
2 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Drzim palec pri vybere ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinajuci starsi motorkar
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Naposledy editováno 13.06.2017 06:37:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinajuci starsi motorkar
Mňojo píše: GL1> musím jen souhlasit , taky jsem na VFR začínal ( 800 FI ) a co ta odpustila věcí a nechá se na tom jezdit i do práce , na výlety , pomalu i svižně
Jo, a je to držák, kromě oblíbených regulátorů nemá problém, 750 a první 800 rozvod ozubenými koly, ventilové vůle buď stačí kontrola nebo jen drobné seřízení,
spotřební věci v běžné cenovce, dá se jezdit 5 - 6 litrů, taky za 8, ale k tomu se tomankubik asi jen tak nedostane.
Je tady spousta dobrých rad jakou motorku pořídit. Já bych jen dodal, že mezi motorkou za 2k a 3k EUR bude obrovský rozdíl, takže jestli nespěcháš, tak pošetři o měsíc dýl - fakt se to vyplatí.
Hodně štěstí se vším
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Ja som začínal na GSF 650N.Nabehal som na nej za 4 roky skoro 70 000 km.Všetko fungovalo perfektne,žiadna porucha.Jazdilo sa na nej výborne.
Jediné mínus bolo neustále mazanie reťaze.Takže ak plánuješ jazdiť často,tak sa obzeraj po kardane
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Vo co kuwa de??????,
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Ale i tak, tyhle kecy bych čekal u ženských a možná tak ještě teploušů a ne hustokrutopřísných motorkářů
tomankubik> Jinak jak už tu padlo-pokud se ti to SV líbí, tak si ho kup, klidně obité, protože s tím stejně třískneš, rok dva pojezdi a pošli to dál...nic lepšího zatím nikdo nevymyslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinajuci starsi motorkar
Pavlys píše: ................dával bacha aby som sa pri tom neskidol tak to som bol na Fabii Hatatitla Power už na pol ceste do práce, oblečený v kraťasoch a so zapnutým kúrením a ešte driemajúci..............
Vo co kuwa de??????,
Tak já ti to přeložím Kolega píše, že než se pooblékal, a posléze vytáhnul svůj starší stroj značky Suzuki z garáže, a dával při tom vytahování pozor, aby neuklouzl, tak už by ve své Fabii 1.2 HTP byl dávno v polovině cesty do práce, oblečený pouze v šortkách, se zapnutým topením, a napůl spící....
Jinak, z vlastní zkušenosti, toho zdržení se při oblékání a vytahování moto z garáže není třeba se bát, na cestě to zpoždění v pohodě doženeš, pokud ta cesta nemá trvat jen 10 km....noooo, odvážnější to možná i tak dají
Naposledy editováno 15.06.2017 14:29:54
PlusOne píše: Tak já ti to přeložím K.
Jinak, z vlastní zkušenosti, toho zdržení se při oblékání a vytahování moto z garáže není třeba se bát, na cestě to zpoždění v pohodě doženeš, pokud ta cesta nemá trvat jen 10 km....noooo, odvážnější to možná i tak dají
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Od 400 výše jsou to velmi pohodlné pochoďáky skoro pro každé počasí a třeba 500 Nexus se středovým propojením a velkými koly se ani nekroutí. Výměnný slider na motoru potvrzuje sportovní ambice.
E: a z položení si nic nedělej, škola je pojištěná a ty jsi aspoň poprvé nepoložil "svojí novou"
Naposledy editováno 18.06.2017 20:43:39
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Myslím, že bys měl raději připlatit za něco novějšího co tě v začátcích neodradí údržbou. (prodat se dá všechno)
Nejsi typ co bude motorku měnit co dva roky (podle toho co píšeš).
Vyber co se ti bude líbit hlavně vzhledově, první roky ti vše příjde jako Boomba (jízdní vlastnosti) a jak to tak čtu budeš hlavně bojovat se svoji hlavou, abys v pořádku dojel (působíš na mě velmi vyplašeně)
Naposledy editováno 24.06.2017 01:29:19
1 reakcí na tento příspěvek Zacinajuci starsi motorkar
Mam soferak na A od 2015 viac menej omylom (som dostal voucher), predtym tiez len mnoho km na aute. V autoskole mi poradili, ze si mam kupit nieco co sa mi opticky paci, co ma nazruinuje ak to polozim a na com nebudem s bruchom a v kozi vyzerat smiesne. Stalo sa, kupil som 12 bandita a nelutujem.
Na zaciatok si ujasnime ze jazdit motorkou do prace a pri tom pocitat minuty a peniaze je proste blbost, to skoncis rychlo u auta, alebo maximalne u skutra. Ja som zo zaciatku jazdil len slnecne soboty dopoludnia ale casom som skusil jazdit aj do prace a pohoda. Jazdim kazdy den, teda ked pocasie dovoli do a po Prahe cca 15km. Ta motorka je na to vlasne totalne nevhodna, lebo sa vacsinu cesty nestihne ani poriadne zahriat, dost zozere a na kluckovanie medzi autami je velka a tazka. V neposlednom rade som hovno pilot, tak na tom jazdim jak posraty (poserpruhy skoro 2cm ) ale netrapi ma to. Jazdim tak na 30% moznosti tej motorky(a to si mozno este fandim) proste nad 7tis sa mi na budiku asi coskoro urobi pavucina, ale dopravu uz takto rozhodne nebrzdim. Motorka stala prd, dobre vyzera a mam z nej nefalsovanu radost. Okrem samotnej jazdy mi mnoho zabavy poskytuje aj to, ze motorku postupne v ramci casovych moznosti a servisnych schopnosti "tunim", rozumej opravujem co napachal zub casu a predchadzajuci majitelia.
Nejake jazdne vlastnosti Ta pri predpisovej jazde absolutne nemusia trapit, tam v pohode vyhovuje aj stara Jawa a nepredpisovu jazdu by si sme pri nasich ne-skusenostiach nemali vobec pokusat. Pohodlie/posed zacina hrat rolu pri 80-100 km a viac v kuse. Ja napr na bandite zacinam obzerat benzinky po 150km.
Pravda pri 100km denne by ma uz mozno zacala trapit spotreba, tak by som asi priplatil za nieco modernejsie s injektorom a mozno tiez abs, ale inak vyberaj hlavne ocami. Proste moto sa Ti musi v prvom rade pacit, ze existuju rychlejsie spolahlivejsie uspornejsie a co ja viem co motorky je az druhorade.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | Včera v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |