1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Petta píše: Nemáš tam spíš Testrastettu 37?? Já myslím, že velkej má úhel ventilů 37 stupňů a malej SF má těch 11°.. Ale třeba se mýlím..
Asi máš pravdu. Testastretta 11 by měla být Multistrada 1200, Diavel a Streetfighter 848. Zbytek bude generace 1.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Moc pěkná práce! Kdo vlastně šije ty originály? Dainese nebo Alpinestars?
Jak psal DejvGSR ... jedná se o značku Dainese ale šije se to na východě jako všechno, viz foto. Co se týče kvality tak bych řekl že je PSI vážně lepší. (švy, odolnost kůže) Porovnávám pouze tento konkrétní model, nějaké vyšší řady můžou být kvalitou někde jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Thor, Assassin, JollyJoker > kdo z vás měl možnost se na Ducatce povozit...jako, že mu to kámoš nepůjčil kolem baráku. Ale jako povozit, v zatáčkách, okreskách, jedničkách tak 50-200km (abyste se z těch čtyřek vůbec naučili řadit...ty ne Assasine )...a kdo pak po tom svezení sesedl, zapálil cígo a mrknul se na to...a pak řekl "...no, tohle úplně v pohodě dá i japonská čtyřka"...a řekl to s plnou vahou svých slov... kdo z vás to tak udělal? Vytvořil si vlastní názor ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jindra650 píše: t_freedom> Tak se da na nudnej ctyrval dozadu rozeta z obracaku a budes to tak rvat koule, ze se z toho vsichni poserou, jestli jde o to ...ja taky nerikal nic o rychlosti
Ale tohle neni jenom o tom jak to taha za ruce nebo jaky to podava vykony. Tohle prevodem nikdy nenazenes. Je to taky o tech vibracich a aprojevu motoru. Tohle ctyrvalisti asi nikdy nepochopej. Me treba reucervouci GSXR 1000 K4 pripadala naprosto nudna a nezazivna ackoli jela jak z praku. Moje RSV je proti tomu tezka a neovladatelna vydechlina, ale ta jizda na nem me kurva bavi!Naposledy editováno 16.01.2013 22:56:27
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
jj presne jak pises, casto je u tech tlumicu (jak vidle, central tak tlumic rizeni) silne omezenej rozsah nastaveni, pocita se s tim ze si motorku koupi naka lama a rozsteluje si to, tak aby si na tom nerozbil hubu i v krajnich polohach stelunku...
racing komponenty maji ty rozsahy stelovani jinde, tam uz se pocita s tim ze clovek vi co dela a navic je tam magicka formulka ala not for street use
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1
2
3
Naposledy editováno 20.01.2013 23:08:40
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Tak bych to udělal já. A samotný přítlačák /změřil bych vůle mezi lamelama a košem/ stojí pár korun. A hned to bude jiná mašina!
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
přítlačák tedy do červena, kryt zůstane stříbrný, jak je. a pružiny stříbrné, misky ještě promyslím, stříbrná, nebo zlatá - i když už je nás tu víc se stejným náhledem, to ve mě budí hlodající hlásek - možná budou růžové, je třeba se vždycky krapet lišit
Drippero, máš to nádherné
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Původně jsem chtěl nechat origo přítlačák a jen ho eloxovat, ale bohužel mi z eloxovny sdělili, že to nelze, že je to nějaká blbá slitina...Tak jsem koupil tento CNC frézovaný.
Spojkový váleček má větší průměr (origo 28mm, tento 30mm) a rozdíl v síle mačkání je obrovský.
Kdo nezkusil, neuvěří.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Chlapi. Chtěl bych pořídit tenhle stroj. Máte někdo nějaký zkušenosti? Na co si dát bacha, jesli ten meloun za něj není moc? A bude to spolehlivý? Přece jen se jedná o "italskou mrdku". Chtěl bych to na občasný dojíždění do práce a tak, ať si nekurvím streetfightera. A nevíte, dá se to předělat na dvoumístnou verzi? Díky za názory...
Si chtěl napsat na dojíždění do servisu ne?
Jinak do práce ideál - a dvojmístní jednoduše vezmeš lepidlo a molitam a mas za 5min hotovo a za pul hodiny az to uschne muzes vyrazit na dovolenou...
Naposledy editováno 23.01.2013 12:00:24
SPV píše: Jak tady někdo řešil servisku. Tak ojetou Ducati jedině s vyplněnou serviskou. Jinak budete jeden z těch, co říká, že Ducati je poruchová.... Zejména supersport bez servisky v super stavu, co prý nikdy nebyl na okruhu....
Drippera: řekni Mamolovi, ten dvojsedlo měl. Takže to půjde... Jdi do toho.
Joo pár razítek v knížečce a Vám to koukám stačí....já spíš věřim, když mi někdo přesně řekne co se kdy kde dělalo a rozumí tomu, tak ať to klidně dělal jeho dvorní mechoš, pokud je to někdo spolehlivej. Já daleko víc věřím svejm mechošům,než těm šaškům v Ducati...ale hort razítko vládne světu :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |