kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: BlackSabbath> Tobě se design K5 OPRAVDU visuálně líbí víc, než třeba 998 ?
Tak já netvrdím, že K5 je nejkrásnější motorka, to vůbec. 998 má sice ten starej uznávanej design ala 916, Mito...Škaredý to není, taková ta typická italská škola. Ale že bych na to koukal jako na svatej obrázek, to ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: me treba 998 moc nebere, obzvlast zadni svetla jsou top
za mě je to nejhezčí Duckna všech "starších" modelů...nejčistší design … ale jak myslíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: za mě je to nejhezčí Duckna všech "starších" modelů...nejčistší design … ale jak myslíš...
me se nejvic libi devitky , ikdyz uz to ma taky trhliny, pro me je povedenej design funkcni design - a treba u devitek kapoty co temer vubec nechrani pred proudicim vzduchem a vejfuky co pripaluji koule ikdyz jedes 150+ po dalnici... tohle je priklad kdy design byl nadrazenej funkci a to pak muze byt sebekrasnejsi a nedava mi to smysl.
u 998 mi nedava smysl ten letmac, ale to uz jsme resili...
Naposledy editováno 12.06.2019 11:50:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: BlackSabbath> mě přijde, že japonci tý doby vypadaly vesměs stejně ...nic co by někam vyčuhovalo...Kawa, Suza, Yamaha.... z 50m bych dle reliefu nepoznal co je co... Honda mi přišla vždy trošku jiná než ty tři...ale nic světobornýho… Aprilku, Ducknu bys poznal vždy i na dálku...
Mně se u K5 líbí právě ta linie, kterou tímto modelem nasadili nebo doladili a pak se v ní pokračovalo. Ne co model, to úplně něco jinýho. Celkový tvary, náfuky, nádrž, zadek, atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> Ty jseš na ten letmáč prostě vysazenej
Mně se letmo uložený kolo taky nějak extra nelíbí. Ještě, že to nedělají na GSXR...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak F4 do roku 2009, tam ten zadek s laufama.. to je pro me asi nejvic..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je trochu poškozená, tak by se musela opravit.
Na ceně se dohodneme.
Nějak mi doma překáží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Me tedy bere vic K9 v litru. Hlavne predek..
Jinak F4 do roku 2009, tam ten zadek s laufama.. to je pro me asi nejvic..
Já teď budu dávat endurance světlo a tam jsou stejný od K5 myslím až do L16.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jupí, právě mi přišla hláška z ebaye, že ital konečně poslal výfuk
Gratuluju. Mně akorát dorazila domů předposlední zásilka z Japonska...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: BlackSabbath> Je, však to sám tvrdim
Možná, ale furt je to jenom obyčejný GSXR, nic výjimečnýho co by stálo za sypání
To záleží proč to děláš. Jestli jde o wow efekt na benzínce, tak jo, jestli jde o pocit vlastního uspokojení že sis předělal motorku tak jak jsi chtěl, tak to za to stojí.
Finančně to nedává smysl nikdy a u ničeho, takže si přiznejme že to nedává smysl jenom těm co chtěj machrovat před ostatníma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teď zatím řeším, jestli nechat origo nádrž a nebo vyrobit vlastní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: me se nejvic libi devitky , ikdyz uz to ma taky trhliny, pro me je povedenej design funkcni design - a treba u devitek kapoty co temer vubec nechrani pred proudicim vzduchem a vejfuky co pripaluji koule ikdyz jedes 150+ po dalnici... tohle je priklad kdy design byl nadrazenej funkci a to pak muze byt sebekrasnejsi a nedava mi to smysl.
u 998 mi nedava smysl ten letmac, ale to uz jsme resili...
Me se hlavne libi, jak kritizujes technicky neco, co vyhralo x GP zavodu. Bych rekl, ze kdyz to dokazou navrhnout tak aby to obstalo v motoGP mezi dardou motorek s oboustrannou kyvkou, tak je to technicky asi vychytany a dal uz je to pak jen o vkusu, ne? Navic ty italsky letmace narozdil od BMW nepraskaji o nic vic, nez klasicky kyvky - alespon o tom nevim.
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sundal jsem starou retezovku a porovnaval s novou...
Uz chapu proc ji maji na motoretezy.cz tak levnou...
Stara ma kazdy zub stejny, navic jeste obrobene na soustruhu, nova je jen vypalek a nektere zuby me prijdou jeste mensi a ostrejsi nez na stare, ktera ma mozna pres 30tis km....
Navic jak ted resim kazdy gram, tak novy pastorek je tezssi.... kdyby to nebylo kalene, tak to uz v praci odvrtavam... tam snad necham ten stary...
Dakaristo, co ta rozeta co si mi nabizel? Dival jsem se na foto a ma 43zubu... to bych mel pekne do sily s 15 ti vepredu....
Naposledy editováno 12.06.2019 12:54:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já teď budu dávat endurance světlo a tam jsou stejný od K5 myslím až do L16.
Mas foto? To je podobny, jako ma ted origo novej model?