zrcátka jsem koupil tady ty, myslím že je to super cena
rozšíření tady tohle
Jen se dívám že to rozšíření co jsi poslal tak je M10 a kawasaki má M10x1,25mm podle toho co jsem se díval, takže asi by bylo potřeba tohle rozšíření nebo to mají jen blbě značený?
vlcacek píše: Emper> Tak k tomu řachtání ........... moto jsem zavez do servisu, po cca hodině mi volá maník a gratulace že ještě žiju, měl jsem prasklý z jedné strany článěk řetězu. Takže nová řetězovka a je to ok,
No já dostal od Lapchika kontakt na maníka, kterej má dílnu v Modřanech a zjistil nestejnoměrně vytahanej řetěz, kterej mydlil do konstrukce centrálního stojanu.
Takže taky výměna řetězovky a je klid.
Byli jsme 14 dní pryč a nestih sem to sem dopsat.
Ještě jednou díky Lapchikovi - pokud by někdo chtěl ten kontakt (človíček odešel od K2 z Harfy).. tak v pohodě bere nejen Kawy..
Ještě řeším nepříjemné cvaknutí asi z prostoru pod nádrží při přidání a ubrání plynu( zvuk podobný sepnutí relátka) Objevilo se to po intenzivním dešti. Vše funguje, nic to nehlásí. (Dělá to i při nulové rychlosti)
Tak pokud by se s tím někdo setkal, budu rád za radu.
ramlik píše: stokly> to dělá aj mě,normálně to slyším za jízdy,v helmě,přechod ze zavřeného plynu,jak říkáš,jakoby cvaknutí-sepnutí relé.Dělá to od novoty - neřeším,jezdím.
No jo, ale doteď to jezdilo i bez cvakání. Už jsem s tím odjel par stovek kilometrů a vše v pohodě, ale cvaká... nebýt vysokýho plexi, tak by vítr foukal do škopku a člověk by to neslyšel!
Jinak teď 14 dnů v MNG, HR, SLO a IT najeto 4500km, bez problémů, jen jsme jednou upekli přední brzdu při sjezdu do kempu na Skadaru, ale bylo 35' a když jsem pak spočetl celkovou zátěž, tak chudák Versys vozil 250 kg + 18litrů benzínu
Řetěz po 20tis v pohodě, ale dost čistím, mažu a napínám
Naposledy editováno 19.07.2016 07:34:01
Lapchik> Oproti plánům na Rumunsko... jsme se o víkendu vrátili také z HR a BiH.. plán byl MNG a objet Skadar .. bohužel... vedro jak prase a Filoména řekla stop..(Baška Voda). Škoda, že jsme se nepotkali ..
stokly píše: No jo, ale doteď to jezdilo i bez cvakání. Už jsem s tím odjel par stovek kilometrů a vše v pohodě, ale cvaká... nebýt vysokýho plexi, tak by vítr foukal do škopku a člověk by to neslyšel!
Ježíšmarjá.. u mě zatím nic.. aspoň doufám, doteď jsem byl na prášky z rachtání.. teď ještě abych sledoval zda něco necvaká
Naposledy editováno 19.07.2016 13:38:02
My byli v HR vlastně už před 14ti dny, středa-sobota, zbytek jsme trávili ve Slovinsku a Itálii. Vedro bylo taky, ale v triku se to dalo po jadranské magistrále odjet, akorát mi hořely ruce, jsem takovej dobrej fototyp
Emper píše: Ježíšmarjá.. u mě zatím nic.. aspoň doufám, doteď jsem byl na prášky z rachtání.. teď ještě abych sledoval zda něco necvaká
Jo, trochu mě to štve,ale hlavně že to jede. Stejně mě budou čekat svíčky a vzducháč, tak se tam podívám pak najednou.
Od jara vozím Engage QickLock Evo od Motechu. Mít řídítka v továrním nastavení, tak na nádrži sedí jak prdel na hrnec, ale i teď to není špatný.
Používám ho na převoz foťáku a musím říct, že je to daleko příjemnější než ho tahat v topcase, kde se třepe jak sulc. Nelituju, že jsem ho koupil, i když cena by mohla být příjemnější..
Naposledy editováno 01.08.2016 05:41:25
U SW jsou dvě podkovy, ... která je ta pravá?
U SW-motech je když vemu podobnej tomu Givi Quick-Lock ION three + podkova je 3300-3700,- (dle podkovy)
A ten druhej SW by vyšel už na 4300-4700,- Quick-Lock EVO City 1680 + ještě folie na mapu za 500,-
No a to se dívám že je ještě možnost pořídit si s napájením, ale touž cenou převyšuje Topcase s nosičem , ale musím uznat že je to jistě praktický! Kvuli otřesům v kufru už téměř nevozím foťák a podobný blbosti, tady v tom otřesy tolik nehrozí, a navíc tam nejsou magnety, ... škoda jen tý ceny
jen se ještě zeptám jestli se tam opravdu vejde kroužkovej atlas A4? Třeba Marco Polo, ...
Naposledy editováno 01.08.2016 22:15:25