globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:16 | Nahoru | #5551
libca> To by si všichni pěkně početli tohle téma se nám docela rozrostlo, když jsem já vybíral GS tak jsme byli na 30 straně...

JawarCZ: Já mam cca 175cm a GSo mi přijde že je tak na spodní hranici normálu k mojí vejšce.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:28 | Nahoru | #5552
Jak jsem ti psal. Mám 178 a je to bez problémů. Určitě e vlezeš. Navíc se mi zdá, že čím vyšší, tím je lepší kontrola nad moto. Ale to je subjektivní názor.

posmen> Já to přelouskával když mělo zhruba 140stran. I když jsem pak byl unavený jak sviňa, tak jsem se toho spoustu dověděl. Například polohu PRI. Známý o tom neví nic, nepřečetl si to zatím a jak to mohlo dopadnout, když nechal zapnutý benzín na PRI celý týden

Naposledy editováno 30.03.2011 21:30:58

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:31 | Nahoru | #5553
JawarCZ> Těžko říct, já mám 178cm a je to tak akorát .Být vyšší, tak si to moc nedokážu představit, ale s těma 180 to vyjde na stejno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:38 | Nahoru | #5554
libca> Když je jehlový ventil v pořádku tak se nic nestane, já měl od předchozího majitele opačně daný kohout takže jsem tam měl PRI víc něž měsíc a nic se nestalo, dneska jsem zjistil, že je to nejspíš pořád blbě takže na PRI nejspíš stála celou zimu... viz to co jsem psal na minulý stránce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 23:09 | Nahoru | #5555
posmen> Nech mě hádat - divný zvuk je jakože místo spojitého zvuku "prdí" a je slabá, na plan cuká a nereaguje a vadne? když ji nastartuješ a pojedeš uplně volnoběh tak asi pojede dobře, jak ji chvilku vytočíš tak se najednou změní zvuk až časem chcípne? Ji klidně zahřej a jak se ji bude chtít tak lehce vytoč, podle mě zastavíš ani ne na kilometru jako by došel benzín. Po pár minutách zase bez problému pojedeš dál. To bylo přesně to, co jsem řešil také. Těžko říct co tomu pomohlo tehdy, ale udělej si kompletní rozborku sborku toho kohoutu. Někde tam nedotéká benzín a s velkou pravděpodobností bude zakopaný pes právě v něm. Boďovi se stalo také něco podobné a zjistil, že kohout uplně nefunguje když se lehce povolí šrouby co ho drží pohromadě, pak to membránka stále přivírá. Ten směr zjistíš lehce - když budeš mít kohout složený buď si profoukáš nebo tam dáš na hadičky třeba vodu a uvidíš jak poteče. V jedné poloze by měla téct (pri), v ostatních pouze když potáhneš z podtlakové trubičky. Jo a zrovna si nepřehoď hadice na rezervu Ostatně postup jak na kohout tu perfektně (jako i spoustu dalších věcí) popisoval Deadman

libca> Vidíš, rám pod sedlem a pod plasty na ten se dost zapomíná nebo se lidi bojí podívat. Vše podstatné už jsi napsal, mě napadají jen: tlumiče - nejdou výrazně lehce a necvakají? Jsou vidle v zákrytu, rovně, rovné brýle? (trubky jsou fakt měkké a poznají i něžné odložení v jarní brázdě) Vůle kotouče v býtech - nahoru dolů, ne stranová vůle v krku řízení, jestli necvakají brzdy, jestli jde plynule řízení, doraz na spodních brýlých - oblíbené místo které dostává zabrat po padení, na bočních plastech lehce prasknou ty úchyty tak jestli nebyly spravované, jestli není rezivý prostor kolem baterie, jsou kola v ose, souhlasí všechna čísla v TP, souhlasí VIN i barevná kombinace podle udávaného roku výroby? Jo a hlavně nejpodstatnější na ni je tak akorát podvozek a řízení, potom stav brzd. Ale je mi jasné, že se stejně každý před koupi nenechá poradit, a naopak se bude dívat jak je živý motor

Jawar> Koukám že jsi jezdil na jawce tak bys měl poznat bez problémů neboj se jak psali kluci při projížďce pustit řízení jestli netáhne, zařadit vysoký kvalt a otočit plynem jestli neprokluzuje spojka a prostě si ji zkusit. S rámem je bohužel problém, že je original vařený a blbě se poznává co je již z výroby případně dělané. Asi nečekej že koupíš voňavku za minimální peníz, spousta jich spadlo a jsou OK, jde jen o to aby byla když už, tak dobře spravená a hlavně po někom kdo ji udržoval. Počítej ještě raději s dalšími dodatečnými výdaji ať se vlezeš a vyjdeš s penězma - něco stojí přepis, spotřebka (destičky, řetězovka, gumy atd.) jsou sice drobné položky, ale když vyvstane holt potřeba něco vyměnit tak se nasčítá, případná kontrola nebo údržba v servise... Jo co se výšky týče na řeči nedej, každopádně je o něco nižší jak 350, ale zase pohodlnější, čili asi na co jsi zvyklý. Já jsem přízemní armáda se 177cm a krátkýma nohama, a na GS akorát, 180 by mělo být také bez problémů. Kdybys měl tak dva metry tak bys měl asi problém.

Jo jinak se musím též pochlubit, vyčištěny oba ráfky od zbytků ještě po starých závažíčkách, všelijaého lepivého bordelu, marastu ze silnice a tak dále. Na asfalt a hrubé nečistoty lídl čistič řetězů na zbytek jakýsi šampon na disky, omýt vlhkým hadříkem a setřít, půlhodiny potu na kolo. Sice sem jak čert, ale zase je vidět místo prachu a bahna hezký lak

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 23:35 | Nahoru | #5556
Ta má dneska prošla technickou, sice jsem tam musel přímo před technikem vyměnit prasklou žárovku, tu hlavní, jako by to bylo načasovaný, a pak tam přišli snad všichni technici a zasmáli jsme se na téma 25 kW. Jinak ale chválili, pro jistotu jsem tam měl špunt ve výfuku, abych nedráždil . Pak jsem se byl ještě kousek projet a dojmy mnohem lepší než minule, asi mělo velkej vliv aji počasí, který bylo dneska taky o něčem jiným.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 15:25 | Nahoru | #5557
posmen> Jasně, ale je tam to když. Mohl si odrovnat moto a ani na ni neseděl. Navíc to není jen o tom, ale je tu spousta návodů a rad jak na co, co s tím když to dělá to a ono.

dj_hroch> To co popisuješ se stalo i mě. Poprvé to taky po pár minutkách naskočilo a jel jsem bez problémů. Po druhé jsem tlačil 10Km domů, a to už nikdy. Raději zavolám pojišťovnu .
Těmi šroubky, co drží kohout by to být mohlo, jelikož po tom, co jsem to měl dole, profouknuté všechny jehly, jestli tam není bordel, jsme taky oddělali a znovu přišroubovali i kohout, takže by to mohlo být i tím.

PS: Ještě mě napadlo zkontrolovat vůli ložisek v kolech. Natočit si řídítka, někdo ať je drží a zkusit pohýbat s kolem, jestli není vyrachtané. A ten doraz jsem taky chtěl napsat, ale jak jsi správně podotknul, už z výroby je to vařené, takže tam toho moc nepoznáš, jestli byl uvalený a znovu svařený..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 19:55 | Nahoru | #5558
dj_hroch> Dneska jsem to zkoušel znova, už mě nikde stát nenechala, ale jede to špatně přechod z volnoběhu je hroznej, dusí se to... Jak se to dostane přes ten přechod tak už je to docela dobrý, i když to pořád nejede jak by mělo.
Benzín tam teče dobře, aspoň myslim... Měl jsem vyndanej šroub na vypouštění karburátoru a teklo to pořád proudem. Když by to přivírala membrána tak by to nemělo dělat na PRI ne? Mě to dělá na všechny polohy to samí.
Já to budu dávat příští týden do servisu (ventily, karburátory, přezutí zadku) tak mu řeknu ať zkontroluje i ten kohout. Teď mi jde hlavně o to abych se tam s tím vůbec dokázal dostat
Dneska jsem ujel cca 10 km až na ten přechod bez problému, takže bych do toho servisu snad měl dokázat dojet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 20:15 | Nahoru | #5559
posmen> ahoj, nemáš ucpanou volnoběžnou trysku, uvolněnou jehlu nebo něco podobného? koukal jsi se?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #5560
prodam tento kryt nejspis z GS nikde neulomen jen na tahle je podomacku udelan ten třmen kam se zahakne lankko.
cenu navrhnete +70kč pošta, piste na strechajirka@seznam.cz


(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 20:39 | Nahoru | #5561
JyrkaFM> Na tu trysku mám největší podezření. Karbec jsem neměl sundanej vůbec. Nebo tady jde vyndat tryska i bez sundavání karburátoru?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

31.3.2011 v 22:38 | Nahoru | #5562
posmen> Nejde, jsou zespodu od plovákovky, pokud se ti do toho chce vrtat, tak musíš shodit airbox, kdyžtak odpojit lanka - abys to mohl dostat ven, a hadičku od benzínu, nějaký ty podtlakový hadičky a odvětrání a pak už se povolí jenom příruby a karbce jsou venku. Pokud si nerozhodíš synchronizaci (najdi si kdyžtak v Haynessovi), tak si myslím, že budeš schopnej si to aji sám nastavit po vyčištění.

Jinak nějakej návod je aji na gstwin.com.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 06:45 | Nahoru | #5563
Rampa89> To jsem si myslel Povezu to na seřízení do servisu tak nechám udělat i tohle...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 14:51 | Nahoru | #5564
Ahoj, chci se s vámi podělit o video, v kterym klepe můj ochočený skřítek kladívkem

inspirace pro funtoma.24 :D

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 16:53 | Nahoru | #5565

Johny_1986 píše: Ahoj, chci se s vámi podělit o video, v kterym klepe můj ochočený skřítek kladívkem



To by mě zajímalo, která odrůda skřítka to je, že klepe tak rychlo . Zajímavé, že to dělá jen občas.

PS: Chtěl jsem se zeptat, nechystá se náhodou někdo zítra na Sádrák do Opavy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 18:55 | Nahoru | #5566
Johny_1986, libca> Někde jsem četl, že to dělá axiální vůle na vačkách, která se vymezuje podložkama, když se to neřeší, tak potom právě nastávají případy, kdy už to vačku přestane bavit a pokusí se vycestovat ven. Když jsem kontroloval vůle ventilů na té svojí, tak tam na výfukové mám taky malou vůli a jednou za uherskej rok se to projeví právě takovým klepáním, jako v tom videu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 19:03 | Nahoru | #5567
Přesně to mi říkal i bývalý majitel mé GS, když jsem se u něj na začátku roku stavil..

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #5568
Rampa89> Tak o těch vačkách jsem taky četl a dokonce tam axiální vůle mám a docela velký. Jak na výfukový, tak na sací. Jenže abych tam ty podložky dal, musím rozpojit rozvodák (nikdy jsem to nedělal, nevim jestli se to dela nejakou roznytovackou) ma s tim nekdo zkusenost ?

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.4.2011 v 05:33 | Nahoru | #5569
Tak a je to tady. Den otvírání silnic. Chystáte se někdo do Žďáru nebo Velmezu? Třeba, nebo spíš jistě bychom se potkali :)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.4.2011 v 06:46 | Nahoru | #5570
Šabi> Já chtěl do Poděbrad, ale bohužel tam budu jenom jako divák až bude přijíždět kolona...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.4.2011 v 09:14 | Nahoru | #5571
Šabi> Ja se chtěl jet podívat do Velmezu ale jednak se mě nepodaři zatím zprovoznit motorku a hlavně musím byt ve škole

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.4.2011 v 21:20 | Nahoru | #5572
Já byl ve Velmezu. Chystá se nějaký GS500 sraz? Hrozně moc rád bych se podělil o info s Vašíma mášama. Dnes jsem motku rozebral, sundal plasty a výfuk, kvůli nástřiku nové barvy a hl. stojan protože korodoval a loupala se na něm barva. Když už jsem v tom tak jsem se chtěl zeptat jak myjete řetěz. Klasicky že ho matláte štětcem a petrolejem nebo ho celý sundáváte? A co je pro to sundání potřeba prípadně udělat? Díky za odpoveď jak na sraz tak na moto

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #5573
raduza>Tak k tomu řeťazu:určo ho nesundáš,leda že bys ho roznýtoval .Obvykle se spojuje už na mašině.Takže štěteček,nějaký čistič(já používám petrolej)no a třeba i zubní kartáček.No a čistit jak zoubky po ránu .Sraz a kde?Bych se zajel podívat možná.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.4.2011 v 22:38 | Nahoru | #5574
Teď jsem viděl jedno modré GS v Opavě na srazu, ale jen jsem točil u cesty .
Co se čištění týče, tak přesně jak kolega Boda. Starý kartáček, petrolej do víčka a namočit očistit, namočit, očistit. Pak zničím na otření celou hadru a namazat. Mám nějaké mazní ve spreji, ale lepí to jak mucholapka a moc se mi to jako něco, co by mohlo mazat nezdá, takže beru řetěz přiměřeně olejem. Sice je pak zadní ráfek krapet špinavý, ale to se přežije

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.4.2011 v 23:18 | Nahoru | #5575
No právě jsem si všiml, že na řetězu je jakási "spojka". Tím pádem jsem usoudil, že kdybych tu spojku povolil, tak by bylo možné řetěz jednoduše sundat a vykoupat v petroleji :) Akorát to nasazování by bylo asi hodně obtížné. Už jsem to právě taky dělal stylem čištění zubů Hledal jsem nějaký jiný způsob... Jinak díky.
A co se týče toho srazu tak se musí teprve něco vymyslet

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.4.2011 v 23:28 | Nahoru | #5576
Pár se nás možná srazí na Přívěrách jestli jedeš, jinak o ničem nevím, ale kdyby se nás našlo víc tak můžem něco vymyslet

BTW na ty stojany pokud nemáš stahováky na pružiny se dobře čistí zespod na mašině - když mašina stojí a policajt je vyklopený - dostaneš se medzi závity a můžeš prostříknout jakýmkoliv čističem a pak vzít kartáčkem na zuby a hadříkem, zase dostanou původní barvu. Pak je můžeš stříknout nějakým ochraným olejem. Na boční stojan se má dávat trochu vazelíny do čepu a když už to máš celé veknu tak můžeš očistit i čidlo stojanu. Čím to budeš lakovat? Hlavní mě bude časem asi čekat také, ale zatím to ještě není tak strašné.

Řeťaz jak řeším jsem tu psal zrovna nedávno - po dojezdu hodím na hlavní a ještě za tepla vemu řeťaz hadříkem a motulím čističem. Nechám proschnout a pak stříknu zase mazadlem. Výhoda je, že to mazadlo je dostatečně pevné na to, že nikam extra neodletuje. Můžeš to ale samozřejmě dělat jak je libo. Jak psali kluci - kartáček nebo se prodávají speciální větší kartáče - takové "vidličky" přímo na řeťaz či celý čistič - takový kartáčový strojek, pouze nacvakneš, hadicí tam dáš čistič a protáčíš pohodlně kolem Sundat se jednoduše nedá - I když bys ho zhodil z kola a rozety tak ho nedostaneš ven. A jen kvůli čištění ho roznýtovávat je myslím blbost

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.4.2011 v 00:17 | Nahoru | #5577
dj_hroch> Na HP V jsem úplně zapomněl No zkusím ještě registraci jestli není plno. Já jsem to nakonec udělal tak, že hlavní jsem teď sundal a budu hledat vhodnou barvu (mezitím proběhla očista drátěným kartáčem), dost se právě začala loupat ale není to nic hroznýho. Je to přece jen stojan U čepů jsem to prostříkl silikonovým sprejem, ale byl jsem později informován, že teflonový je lepší
Ten řetěz tedy umyji standartním způsobem a budu to ošetřovat jako ty, přeci jen z toho budu mít lepší pocit.

Každopádně co vím, tak z Jihlavy bychom jeli minimálně dva tři lidi. A když je takhle hezky

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.4.2011 v 11:23 | Nahoru | #5578
Který borec mi poví, jaký průměr mají ventilový podložky na GS500 ? Včera jsem to celý rozdělával, změřil jsem vůle, šířku podložek a říkám si, že si koupím jednu podložku. Jenže jsem jaksi zapomněl změřit průměr podložek ? je to 25 mm ? 29 mm ? nikde to nemůžu vyčíst

edit: tak už vím, mělo by to být 29.5 mm. Díky Funtome :)

Naposledy editováno 04.04.2011 18:55:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.4.2011 v 12:25 | Nahoru | #5579
dj_hroch> Ten "strojek" na čištění řetězu se jmenuje Kettenmax .Já ho taky chtěl,tak jsem ho pořídil u Louise ,ale upřímně řečeno nic moc.Je s tim děsnýho prcání... Poskládat to,pak se točí kolem a stříká čistič - špinavej vytýká spodem.A pak to celý umejt... Použil jsem ho jednou a už to dělám taky kartáčkem normálně rukou.Kdyby někdo ten jednou použitej Kettenmax chtěl,domluvíme se určitě na rozumný ceně.

Naposledy editováno 04.04.2011 12:27:23

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

4.4.2011 v 16:36 | Nahoru | #5580
Jeste jedna otazka a to jake svicky jsou nejlepsi volbou pro GS?

Edit: Uz jsem si to nasel v manualu (NGK DPR8EA-9)

Naposledy editováno 04.04.2011 17:21:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist