Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen> Já to přelouskával když mělo zhruba 140stran. I když jsem pak byl unavený jak sviňa, tak jsem se toho spoustu dověděl. Například polohu PRI. Známý o tom neví nic, nepřečetl si to zatím a jak to mohlo dopadnout, když nechal zapnutý benzín na PRI celý týden
Naposledy editováno 30.03.2011 21:30:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca> Vidíš, rám pod sedlem a pod plasty na ten se dost zapomíná nebo se lidi bojí podívat. Vše podstatné už jsi napsal, mě napadají jen: tlumiče - nejdou výrazně lehce a necvakají? Jsou vidle v zákrytu, rovně, rovné brýle? (trubky jsou fakt měkké a poznají i něžné odložení v jarní brázdě) Vůle kotouče v býtech - nahoru dolů, ne stranová vůle v krku řízení, jestli necvakají brzdy, jestli jde plynule řízení, doraz na spodních brýlých - oblíbené místo které dostává zabrat po padení, na bočních plastech lehce prasknou ty úchyty tak jestli nebyly spravované, jestli není rezivý prostor kolem baterie, jsou kola v ose, souhlasí všechna čísla v TP, souhlasí VIN i barevná kombinace podle udávaného roku výroby? Jo a hlavně nejpodstatnější na ni je tak akorát podvozek a řízení, potom stav brzd. Ale je mi jasné, že se stejně každý před koupi nenechá poradit, a naopak se bude dívat jak je živý motor
Jawar> Koukám že jsi jezdil na jawce tak bys měl poznat bez problémů neboj se jak psali kluci při projížďce pustit řízení jestli netáhne, zařadit vysoký kvalt a otočit plynem jestli neprokluzuje spojka a prostě si ji zkusit. S rámem je bohužel problém, že je original vařený a blbě se poznává co je již z výroby případně dělané. Asi nečekej že koupíš voňavku za minimální peníz, spousta jich spadlo a jsou OK, jde jen o to aby byla když už, tak dobře spravená a hlavně po někom kdo ji udržoval. Počítej ještě raději s dalšími dodatečnými výdaji ať se vlezeš a vyjdeš s penězma - něco stojí přepis, spotřebka (destičky, řetězovka, gumy atd.) jsou sice drobné položky, ale když vyvstane holt potřeba něco vyměnit tak se nasčítá, případná kontrola nebo údržba v servise... Jo co se výšky týče na řeči nedej, každopádně je o něco nižší jak 350, ale zase pohodlnější, čili asi na co jsi zvyklý. Já jsem přízemní armáda se 177cm a krátkýma nohama, a na GS akorát, 180 by mělo být také bez problémů. Kdybys měl tak dva metry tak bys měl asi problém.
Jo jinak se musím též pochlubit, vyčištěny oba ráfky od zbytků ještě po starých závažíčkách, všelijaého lepivého bordelu, marastu ze silnice a tak dále. Na asfalt a hrubé nečistoty lídl čistič řetězů na zbytek jakýsi šampon na disky, omýt vlhkým hadříkem a setřít, půlhodiny potu na kolo. Sice sem jak čert, ale zase je vidět místo prachu a bahna hezký lak
dj_hroch> To co popisuješ se stalo i mě. Poprvé to taky po pár minutkách naskočilo a jel jsem bez problémů. Po druhé jsem tlačil 10Km domů, a to už nikdy. Raději zavolám pojišťovnu .
Těmi šroubky, co drží kohout by to být mohlo, jelikož po tom, co jsem to měl dole, profouknuté všechny jehly, jestli tam není bordel, jsme taky oddělali a znovu přišroubovali i kohout, takže by to mohlo být i tím.
PS: Ještě mě napadlo zkontrolovat vůli ložisek v kolech. Natočit si řídítka, někdo ať je drží a zkusit pohýbat s kolem, jestli není vyrachtané. A ten doraz jsem taky chtěl napsat, ale jak jsi správně podotknul, už z výroby je to vařené, takže tam toho moc nepoznáš, jestli byl uvalený a znovu svařený..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Benzín tam teče dobře, aspoň myslim... Měl jsem vyndanej šroub na vypouštění karburátoru a teklo to pořád proudem. Když by to přivírala membrána tak by to nemělo dělat na PRI ne? Mě to dělá na všechny polohy to samí.
Já to budu dávat příští týden do servisu (ventily, karburátory, přezutí zadku) tak mu řeknu ať zkontroluje i ten kohout. Teď mi jde hlavně o to abych se tam s tím vůbec dokázal dostat
Dneska jsem ujel cca 10 km až na ten přechod bez problému, takže bych do toho servisu snad měl dokázat dojet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak nějakej návod je aji na gstwin.com.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
inspirace pro funtoma.24 :D
Johny_1986 píše: Ahoj, chci se s vámi podělit o video, v kterym klepe můj ochočený skřítek kladívkem
To by mě zajímalo, která odrůda skřítka to je, že klepe tak rychlo . Zajímavé, že to dělá jen občas.
PS: Chtěl jsem se zeptat, nechystá se náhodou někdo zítra na Sádrák do Opavy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Co se čištění týče, tak přesně jak kolega Boda. Starý kartáček, petrolej do víčka a namočit očistit, namočit, očistit. Pak zničím na otření celou hadru a namazat. Mám nějaké mazní ve spreji, ale lepí to jak mucholapka a moc se mi to jako něco, co by mohlo mazat nezdá, takže beru řetěz přiměřeně olejem. Sice je pak zadní ráfek krapet špinavý, ale to se přežije
A co se týče toho srazu tak se musí teprve něco vymyslet
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
BTW na ty stojany pokud nemáš stahováky na pružiny se dobře čistí zespod na mašině - když mašina stojí a policajt je vyklopený - dostaneš se medzi závity a můžeš prostříknout jakýmkoliv čističem a pak vzít kartáčkem na zuby a hadříkem, zase dostanou původní barvu. Pak je můžeš stříknout nějakým ochraným olejem. Na boční stojan se má dávat trochu vazelíny do čepu a když už to máš celé veknu tak můžeš očistit i čidlo stojanu. Čím to budeš lakovat? Hlavní mě bude časem asi čekat také, ale zatím to ještě není tak strašné.
Řeťaz jak řeším jsem tu psal zrovna nedávno - po dojezdu hodím na hlavní a ještě za tepla vemu řeťaz hadříkem a motulím čističem. Nechám proschnout a pak stříknu zase mazadlem. Výhoda je, že to mazadlo je dostatečně pevné na to, že nikam extra neodletuje. Můžeš to ale samozřejmě dělat jak je libo. Jak psali kluci - kartáček nebo se prodávají speciální větší kartáče - takové "vidličky" přímo na řeťaz či celý čistič - takový kartáčový strojek, pouze nacvakneš, hadicí tam dáš čistič a protáčíš pohodlně kolem Sundat se jednoduše nedá - I když bys ho zhodil z kola a rozety tak ho nedostaneš ven. A jen kvůli čištění ho roznýtovávat je myslím blbost
Ten řetěz tedy umyji standartním způsobem a budu to ošetřovat jako ty, přeci jen z toho budu mít lepší pocit.
Každopádně co vím, tak z Jihlavy bychom jeli minimálně dva tři lidi. A když je takhle hezky
edit: tak už vím, mělo by to být 29.5 mm. Díky Funtome :)
Naposledy editováno 04.04.2011 18:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 04.04.2011 12:27:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |