Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Jinak ale dojmy nic moc, takový nemastný, neslaný. Po zimě to bývá většinou větší trhák, co se týče pocitů z jízdy, teď jsem ji celkem trápil až se chuděra vlněla v zatáčkách, což mě docela štvalo a navíc jsem si v zimě udělal radost a pořídil novou přilbu (agv s4 sv) a doufám, že se to zlepší nebo, že to bylo uzavřenou ventilací, ale nad 120 pištěla, no připadal jsem si jak v letadle...
funtom.24> Radím po slepu, ani z toho videa jsem toho moc nepochytil, ale najdi si haynese a zkontroluj napínák rozvoďáku. Na jedné motorce mi odešel a to už jsem myslel, že klepe na klice, nakonec to byla oprava za pár stokorun.
sshark> však to je účelem čističe, rozpustit bordel Já to teda dělám tak, že stříkám na volné délce až pod kyvkou a hlavně proti hadru. Když přijedu ještě s teplým řeťazem prostříknu to proti hadru a vyčistím. Ono to stačí pouze prostříkat a pak už jen omotáš, držíš hadr v ruce a točíš kolem Sice jsi pak jak čert, ale řeťaz se blyští
Fox88> Mrkni na GStwin tam to rozebírali důkladně. Prý se dá dát ta USD z RGV s dvěma kotoučama, z Katany nebo nejjednodušeji z Hondy obyčejná vidle též s dvěma kotoučema. Co bude jednodušší a co splašíš za rozumné ceny. Co se problémů STK nebo pojišťovny v případě nehody týče už ale neporadím.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hlavně by s tím ale vůbec nechtěla nastartovat a tak dále. Pokud to dělá pořád i po delším projetí a jen v určitých otáčkách tak spíš správně seřídit, kolem středních otáček právě 4 tisíce plus minus má GSko trochu propad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Volnoběžné otáčky se nastavují na zahřátém motoru velkým šroubem dole, přístupné i v rukavicích. Pokud při zavírání střílí a máš projevy jak na chudou směs a máš v pořádku vzduchový filtr tak hledej zradu v karburátorech. Buď můžeš dát do servisu nebo někomu kdo to umí... Jako klidně si načepuj kanistřík benzínu a odpusť si z nádrže viz výše a uvidíš, ale fakt se obávám, že to tím nebude Zase ale budeš mít jistotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
desmo69 píše: Prostě jen když polehtám ten plyn, né že úplně zavřenej, ale ani né plnej kotel, prostě jen zlehka aby to jelo..tak to škube jak koza.
Karburátory, opravdu. Chtělo by je rozdělat, zkontrolovat, vyčistit a správně seřídit. Věcí co tohle chování můžou ovlivňovat je tam víc, zavez ji někomu kdo tohle dělá a máš ji jak novou
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Nejak mi prijde, ze porad na ty motorce porad neco menim a nakupuju xD
Vsem preju supr dupr sezonu bez nehod
Desmo 69:Souhlasím s DJ hrochem,sou to karbce.Mě něco podobné dělala při rozdrbané synchronizaci a je fakt že jezdit na sytič,ee.Pokud nejsi "suzukimechnik"tak to někomu dej,za ty nervy a příp.škody to nestojí
Všem pohodovou motosezónu
Jo a ty výměny už ani neřeším, doma v ní mám počítáno za dobu asi tak 2 nebo 3 náhradní a vidět to stejně nikde není... v práci si dělají prdel že jsem si ji měl koupit rovnou a ne posílat v krabicích, a ptají se co se stalo když mi za týden nepřijde jediný balík s čímkoliv, ale co už
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Za studena nastartuje hned, jede v pohodě ujedu 2km, zastavím chcípnu po hodině zase natočím, pořád dobrý, dojel jsem zpátky ke garáži chcípul jsem jí, po 3 minutách už chytala hůř, musel jsem jí pomoct plynem, vyjel jsem v nizkejch otáčkách to sice jelo, ale špatně reagovala na plyn (přidal jsem a začala se dusit), když se to rozkodrcalo tak to ve středních otáčkách jelo jakžtakž normálně, ve vyšších to cukalo... Po cca 6km se začala dusit, nedržela volnoběh až nakonec při pomalým průjezdu křižovatkou úplně chcípla. Startér točil jak divej, ale nastartovat už nešla (bez plynu, s plynem, se sytičem, bez sytiče, různý polohy systiče). Po zhruba 15 minutách stání (Projelo kolem mě GSo, nebyl to někdo z vás? Stál jsem na okraji Vrbový Lhoty) najednou chytla na první otočení startéru. Tak jsem dojel ke garáži a tam jsem jezdil garážovou uličkou (kdyby to už zase nechytlo tak abych nemusel tlačit daleko:)), pořád to cukalo a dusilo se to, na neutrál šla tůrovat v pohodě žádný dušení, pak to zase chcíplo. Zkoušel jsem to rozlačit, motor na roztačení chtnul hned, ale jenom blafal (nechtěl se roztočit, musel jsem mít přidanej plyn, ale stejně nešel přes 1500 ot., když jsem ubral tak hned chcípnul) po chvíli to zase normálně nastartovalo, tak jsem to zaparkoval a vykašlal se na to už jsem na to neměl nervi
Když jsem motorku koupil (2 roky zpět) tak jsem tady řešil kohout, někdo předemnou ho rozebíral a složil ho obráceně (byli otočený polohy), tak jsem to dal obráceně, ale asi je to pořád nějak špatně. Když jsem odkaloval ty karburátory tak se na ON a RES tekl benzín pořád, jenom na PRI přestal týct když se vypustili karburátory.
Nevíte někdo co by mohlo dělat dušení a chcípání? Případně zkušenosti s kohoutem taky uvítám:)
Pěkně mě to s..e v sobotu je v Poděbradech motosraz a asi tam budu jenom jako divák
Koukám vypotil jsem ze sebe pěknej román
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |