globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.3.2011 v 20:29 | Nahoru | #5521
sshark> Gratulace chlape .Akurát teda to že si to tam "tlačil" ústy,to teda si fandíš Je to pěkný sajrat a dát si trochu tak si Tě doktoři vychutnají.Si vem příště pumpičku pokud bys to dělal znova.Jo a k těm brzdám.Pokud máš brzdiče(desky dej radši měkčí ale dobré,netrpí kotouče které sou mnohem dražší)i pumpy + hadice O.K.tak by měla brdit celkem dobře.Já byl spokojený a to bylo vše původní.Sice sem nejezdil žádnou "pilu" ale občas blbnul a byly gut.Dnes sem si zkoušel na Dj mašině(sou malinko měkčí) a i on říkal že už chcou poladit.Záleží ale jakým stylem jezdíš a pokud nejsou brzdy 100pro musíš s tím počítat!

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.3.2011 v 20:33 | Nahoru | #5522
Ještě mě napadá k tomu klepání viz funtom a další.Musí to mít souvislost s "vůlema" po zahřátí(ventily,možná i ložiska atd.)to ste kontrolovali?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.3.2011 v 21:19 | Nahoru | #5523
Boda> Vůle by to být neměly, ty se kontrolovali ani né před 100km.

Naposledy editováno 26.03.2011 21:21:55

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.3.2011 v 21:53 | Nahoru | #5524
Tak sem to poslouchal znova a ventily to vážně nebudou.Ono je GS taková skládačka a spousta problémů sou uvolněné spoje bych řek.Tady Ti něco jakoby někde drhne/klepe,s otáčkama se to samo přehluší ale řekl bych že je to tam furt.Chce to rozdělat.Zkusit identifikovat odkud to jde a hledat tam.Možná ten rozvodák ale to nevim.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #5525
Já v pátek dal tu svou konečně dohromady. Začal jsem někdy v prosinci vůli ventilů, vyčištěním přední brzdy, nový gumy, pak jsem se pustil do laborování se synchronizací a bohatostí směsi, to mi zabralo několik víkendů, karbce jsem vyčistil a laboroval na novo, no už jsem myslel, že to vzdám a půjdu orodovat k jednomu známýmu do servisu, aby se mi na to koukl, ale pak jsem se naštval a za 2 hodiny to bylo nastavený , jenom je problém, že mám propadlou technickou, takže jsem to projel jenom asi 40 km a čas na tu stk budu mít až v pátek.

Jinak ale dojmy nic moc, takový nemastný, neslaný. Po zimě to bývá většinou větší trhák, co se týče pocitů z jízdy, teď jsem ji celkem trápil až se chuděra vlněla v zatáčkách, což mě docela štvalo a navíc jsem si v zimě udělal radost a pořídil novou přilbu (agv s4 sv) a doufám, že se to zlepší nebo, že to bylo uzavřenou ventilací, ale nad 120 pištěla, no připadal jsem si jak v letadle...

funtom.24> Radím po slepu, ani z toho videa jsem toho moc nepochytil, ale najdi si haynese a zkontroluj napínák rozvoďáku. Na jedné motorce mi odešel a to už jsem myslel, že klepe na klice, nakonec to byla oprava za pár stokorun.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 15:38 | Nahoru | #5526
K tomu klepání, také mi to přijde jak z rozvoďáku, to klepání je hodně pomalé na něco jiného... Teda za předpokladu, že tam nemáš vedle mašiny skřítka, na videu je prd vidět. Pak by bylo jednodušší mu pouze odebrat to kladívko

sshark> však to je účelem čističe, rozpustit bordel Já to teda dělám tak, že stříkám na volné délce až pod kyvkou a hlavně proti hadru. Když přijedu ještě s teplým řeťazem prostříknu to proti hadru a vyčistím. Ono to stačí pouze prostříkat a pak už jen omotáš, držíš hadr v ruce a točíš kolem Sice jsi pak jak čert, ale řeťaz se blyští

Fox88> Mrkni na GStwin tam to rozebírali důkladně. Prý se dá dát ta USD z RGV s dvěma kotoučama, z Katany nebo nejjednodušeji z Hondy obyčejná vidle též s dvěma kotoučema. Co bude jednodušší a co splašíš za rozumné ceny. Co se problémů STK nebo pojišťovny v případě nehody týče už ale neporadím.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 15:42 | Nahoru | #5527
Já to kvůli tomu měl v serveru. Problém prý není v rozvoďáku, ten pouze klepe. Ale motorka je už starší a ten napínák to už asi tak moc nenapne a pak to občas bouchá.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 15:56 | Nahoru | #5528
Díky všem za nějaké ty dedukce . Zkusíme to s bratránkem rozdělat a omrknout ty vaše rady

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 16:49 | Nahoru | #5529
Fox88: Ja som este videl na nete usd vidle na gs z yamahy tzr 125. Netrebalo ani okulare menit

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 21:30 | Nahoru | #5530
Uvidím mě se libí ty vidle z RGV ale problem je ze se dam davali jak normalni tak obraceny a ja bych mohl mit ty normalni... jen musím zjistit jestli je tam nacpu... Měl bych tu vyhodu že bych měl jistotu že jsou dobry a ne jak ty bourany navic bych měl vyhodu dvou kotoučů a co jsem se díval tak RGV má stejny rozměr přední gumy takže by nebyl problem ani tam

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 21:40 | Nahoru | #5531
Čus lidi, hele kolik stojí technická na motorku ???

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 21:47 | Nahoru | #5532
Hasky>Jak kde ale myslím že do pětikila se vlezeš Se jednou nesvezeš a je na ni hned.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 22:11 | Nahoru | #5533
Boda> ne to není o tom že bych na ní neměl jen jsem se chtěl zeptat...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.3.2011 v 22:17 | Nahoru | #5534
Hasky> Jasná věc!Sice to vyznělo tak všelijak ale neber si to špatně Už je to chvilku co sem tam byl ale vím že se to (aspon u nás)liší dle okresů ale nejen těch.Platí to i o evidenčce atd.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2011 v 13:09 | Nahoru | #5535
Hele, jak vypouštíte nádrž? Je tam nějaká hadička, nebo ji prostě odmontujete a otočíte vzhůru nohama? Mám podezření že v ní mám vodu, protože v nízkých otáčkách (3000-4000) když lehce polechtám plyn, tak se to jakoby zakuckává, ale když dám plnej kotel, tak nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2011 v 14:30 | Nahoru | #5536
desmo69> Nadzvedneš, zavřeš kohout, odmontuješ hadičky a zvedneš nádrž Vypustit můžeš potom spodem. Ale jak to popisuješ voda být nemusí, kdybys jednou pořádně provětral, tak udělá takový vír v nádrži, že už by tam žádná voda nezbyla a po problému

Hlavně by s tím ale vůbec nechtěla nastartovat a tak dále. Pokud to dělá pořád i po delším projetí a jen v určitých otáčkách tak spíš správně seřídit, kolem středních otáček právě 4 tisíce plus minus má GSko trochu propad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2011 v 14:58 | Nahoru | #5537
dj_hroch> Jo dělá to pořád, i po cca hodině jízdy. Navíc musím mít sytič pořád zaplej, sice ne na maximum, ale na takových 80% určitě. Tím pádem je pomalá jízda ve městě apod. absolutně nemožná...prostě horor no. Takže říkáš seřídit jo? Tzn. asi servis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2011 v 21:36 | Nahoru | #5538
desmo69> Proč musíš mít pořád zaplý sytič? Chcípá jinak při přidávání/ubírání plynu a cuká se při změnách, střílí při zavírání a tak dále projevy chudé směsi nebo má pouze nižší volnoběžné otáčky? Na sytič byz jezdit neměl, rozhodně to není zdravý projev. Začala to dělat náhle?

Volnoběžné otáčky se nastavují na zahřátém motoru velkým šroubem dole, přístupné i v rukavicích. Pokud při zavírání střílí a máš projevy jak na chudou směs a máš v pořádku vzduchový filtr tak hledej zradu v karburátorech. Buď můžeš dát do servisu nebo někomu kdo to umí... Jako klidně si načepuj kanistřík benzínu a odpusť si z nádrže viz výše a uvidíš, ale fakt se obávám, že to tím nebude Zase ale budeš mít jistotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #5539
dj_hroch> Zaplý sytič musím mít proto, aby to vůbec "jelo". Jakmile ho vypnu (i po cca hodině jízdy) motor okamžitě zdechne. Jakmile dám sytič na max, tak motor taky zdechne (proto říkám, že ho mám cca na 80%) Takže jak říkám, mam ho "polozaplej" a při 3000-4000 otáčkách když zlehka přidám plyn (výjezd ze zatáčky, pojíždění ve městě apod) tak to začne škubat. No a pro mě jediná možnost jak to přežít je, že to vytočím a vše řídím spojkou...Ale jak mám těch otáček víc, tak žádnej problém. Prostě jen když polehtám ten plyn, né že úplně zavřenej, ale ani né plnej kotel, prostě jen zlehka aby to jelo..tak to škube jak koza. Asi je to opravdu oříšek..už jen pro to, že můj děda jakožto učitel techniky letadel, co učil i Remka, nechápe čím to může být...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.3.2011 v 07:29 | Nahoru | #5540

desmo69 píše: Prostě jen když polehtám ten plyn, né že úplně zavřenej, ale ani né plnej kotel, prostě jen zlehka aby to jelo..tak to škube jak koza.



Karburátory, opravdu. Chtělo by je rozdělat, zkontrolovat, vyčistit a správně seřídit. Věcí co tohle chování můžou ovlivňovat je tam víc, zavez ji někomu kdo tohle dělá a máš ji jak novou

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.3.2011 v 09:52 | Nahoru | #5541
Ok, tak dík Sice to je věc, kterou jsem nechtěl slyšet, ale co mě zbývá..

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.3.2011 v 15:59 | Nahoru | #5542
Po jaky dobe menite baterku ? Ta moje uz nejak nevydrzi po 3 tydnech stani chytla na podruhy pri plnym sytici...

Nejak mi prijde, ze porad na ty motorce porad neco menim a nakupuju xD

Vsem preju supr dupr sezonu bez nehod

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.3.2011 v 21:42 | Nahoru | #5543
Spitfire.>Nazdar!Tak pokud máš dobíjení O.K. a pořád nestartuješ a tak tak 5 let je mininum .Spíš těch 7 a víc.Jo a samo Ti mašina musí dobře chytat.Pokud ji po delším stání dobiješ,ještě poslouží .Samo někde na dovču bo tak bych dal asi novou.Jinak záleží co má najeto,ale hlavně jak s ní kdo zacházel!Pak jede i bez oprav.Prostě japonská jawa .
Desmo 69:Souhlasím s DJ hrochem,sou to karbce.Mě něco podobné dělala při rozdrbané synchronizaci a je fakt že jezdit na sytič,ee.Pokud nejsi "suzukimechnik"tak to někomu dej,za ty nervy a příp.škody to nestojí
Všem pohodovou motosezónu

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.3.2011 v 22:07 | Nahoru | #5544
Spitfire.> Na podruhé je ještě v pohodě Pokud delší dobu stojí a pořád zvládne natočit a o baterce nevíš, tak je v klidu. Já ji měnil když jsem raz za čas zůstal trčet v rachotě bo už nenatočila motor, na dvě startování nic a potřetí už ani netočila, prostě slabá. Věčně jsem ji měl na nabíječce, v kufru startovací kabely, mi bylo řečeno že má jednu sezonu... ale prostě milá baterka letěla a je klid Novou vyměním jakḿile už se na ni nebude moct dát spolehnout.

Jo a ty výměny už ani neřeším, doma v ní mám počítáno za dobu asi tak 2 nebo 3 náhradní a vidět to stejně nikde není... v práci si dělají prdel že jsem si ji měl koupit rovnou a ne posílat v krabicích, a ptají se co se stalo když mi za týden nepřijde jediný balík s čímkoliv, ale co už

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 08:22 | Nahoru | #5545
Spitfire: To mas este v pohode ja som sa vozil sezonu tak ze ked som chcel ist niekam musel som dat nabit baterku. 1. Motorkarske prikazanie- peniaze vlozene do motorky su dopbre vlozene peniaze :D

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 18:41 | Nahoru | #5546
No letos uz sem ji musel dobijet po 6-7 tejdnech stani uz nechytla. Ale ta baterka ma asi 6 let takze jeste chvili vydrzi...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 20:16 | Nahoru | #5547
Tak mám po zimě taky problémy... Už jsem jí byl během března párkrát projet, vždycky jela jinak něž jsem byl zvyklej, ale přisuzoval tomu že jsem neodkalil karburátory... Dneska jsem je oba vypustil a zkusil jí projet, ale pořád to je špatný.
Za studena nastartuje hned, jede v pohodě ujedu 2km, zastavím chcípnu po hodině zase natočím, pořád dobrý, dojel jsem zpátky ke garáži chcípul jsem jí, po 3 minutách už chytala hůř, musel jsem jí pomoct plynem, vyjel jsem v nizkejch otáčkách to sice jelo, ale špatně reagovala na plyn (přidal jsem a začala se dusit), když se to rozkodrcalo tak to ve středních otáčkách jelo jakžtakž normálně, ve vyšších to cukalo... Po cca 6km se začala dusit, nedržela volnoběh až nakonec při pomalým průjezdu křižovatkou úplně chcípla. Startér točil jak divej, ale nastartovat už nešla (bez plynu, s plynem, se sytičem, bez sytiče, různý polohy systiče). Po zhruba 15 minutách stání (Projelo kolem mě GSo, nebyl to někdo z vás? Stál jsem na okraji Vrbový Lhoty) najednou chytla na první otočení startéru. Tak jsem dojel ke garáži a tam jsem jezdil garážovou uličkou (kdyby to už zase nechytlo tak abych nemusel tlačit daleko:)), pořád to cukalo a dusilo se to, na neutrál šla tůrovat v pohodě žádný dušení, pak to zase chcíplo. Zkoušel jsem to rozlačit, motor na roztačení chtnul hned, ale jenom blafal (nechtěl se roztočit, musel jsem mít přidanej plyn, ale stejně nešel přes 1500 ot., když jsem ubral tak hned chcípnul) po chvíli to zase normálně nastartovalo, tak jsem to zaparkoval a vykašlal se na to už jsem na to neměl nervi

Když jsem motorku koupil (2 roky zpět) tak jsem tady řešil kohout, někdo předemnou ho rozebíral a složil ho obráceně (byli otočený polohy), tak jsem to dal obráceně, ale asi je to pořád nějak špatně. Když jsem odkaloval ty karburátory tak se na ON a RES tekl benzín pořád, jenom na PRI přestal týct když se vypustili karburátory.

Nevíte někdo co by mohlo dělat dušení a chcípání? Případně zkušenosti s kohoutem taky uvítám:)

Pěkně mě to s..e v sobotu je v Poděbradech motosraz a asi tam budu jenom jako divák

Koukám vypotil jsem ze sebe pěknej román

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #5548
Ahoj... budu si kupovat pravdepodobne GSko... na co si mam u tyhle motorky davat pozor pri koupi? Shanim tu s 25kW v TP... Na co mam hlavne koukat pri koupi? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:01 | Nahoru | #5549
Tak určitě projet, před startováním šáhnout, jestli je úplně studená. Podívat se na stav rámu, praskliny a podobné věci, sundat klidně i plasty pod sedlem. Prohlídnout po jízdě, jestli někudy něco neteče. A při jízdě ji zahřát a pak jí dát pořádně zabrat. Zkontrolovat, jestli někam netáhne a víc už mě toho nenapadá. Vše najdeš v tomto rozsáhlém tématu. Každý majitel GS by si ho měl pročíst celé, je tu spousta dobrých rad. Hlavně od Dj_hrocha

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.3.2011 v 21:06 | Nahoru | #5550
A jeste dotaz... Nekdo tvrdí ze já co mam vysku +- 180cm se na tu motorku prej budu spatne skladat.. mate nekdo to gsko a jste vyssi postavy? Jak jste na tom?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist