paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:33 | Nahoru | #54181
t_freedom> Mě je tahle debata u prdele vlastně ale myslim ze mi tu nedokazes vyjádřit v procentech rozdíl v namáhání viď.Pak tu jde o to,ze jde o výrobce remenu,který samozřejmě stejně nejsou stejný viď a nakonec tobě to honí max výkon jen o nejakejch 700-800 otáček vejs ,než třeba zajdovo S2R myslim ne

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:34 | Nahoru | #54182

z.a.j.o.c.h píše: A asi dobře poradil



No jistě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:35 | Nahoru | #54183

Tifone píše: bys nevěřil co tu mám takových věcí co se jednou budou hodit



To jo,ale to si je nejdřív musíš s nějakým záměrem většinou pořídit viď

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:38 | Nahoru | #54184
zmulin> no, nedokážu Žmuldo, ale to snad ani není potřeba. Na to že zase plácáš relativizace o něčem co zjevně nejde srovnat a pak žádáš přesný čísla, to stačí. Dokaž mi ty, že mezi čtyřventilem a dvouventilem není velký rozdíl. Máš ty čísla?
Já jen vím, že když mám honit dva hřídele s dvounasobným počtem pohyblivých prvků, že to moc podobný nebude. To mě učili na strojárně, víš... To není triola a kvintola

Viz otáčky maxima výkonu... 9000-9500rpm ti přijde o 500 až 700 rpm víš než u S2R?

Naposledy editováno 30.04.2019 08:42:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:39 | Nahoru | #54185

zmulin píše: To jo,ale to si je nejdřív musíš s nějakým záměrem většinou pořídit viď


záměr byl: budu měnit olej v autě a kurva jak dlouho je tam brzdovka no nic radši ji taky vyměním při jednom bordelu, volám kámošovi a objednávám olej do motoru a kapalinu do brzd. A nechceš tu lepší? zní otázka . klidně,když bude za dobrou cenu ...............................
stačí to takhle popsané

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:53 | Nahoru | #54186
t_freedom> Tak kolik? S2R to má v 8000.Ted sem koukal,ze tady dle katalogu má S4R 8750 a tvoje dokonce 9500 jestli sem to nezmotal.Sou řemeny na S4R a Testastrettu hodně odlišný?
Jakej je rozdíl hmotnosti jednoho hřídele a těch dvou?To taky nebude dvojnásobek ze?
Nehledě na to,ze si nepochopil to základní.Bavime se o nějakým výrobci remenu,který jak píšeš rychleji degradujou.Nerek bych,ze je na 2 a 4 ventil stejnej řemen a ze sou až takový idioti,aby neudělali odpovídající výrobky.
Zmínku o strojarně na svařování lodiček pomijim a jen si všímám tvyho stylu moudropsani,kdy se pak vyhejbas odpověďmi na to co nastrelis jakoze víš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:54 | Nahoru | #54187

Tifone píše: záměr byl: budu měnit olej v autě a kurva jak dlouho je tam brzdovka no nic radši ji taky vyměním při jednom bordelu, volám kámošovi a objednávám olej do motoru a kapalinu do brzd. A nechceš tu lepší? zní otázka . klidně,když bude za dobrou cenu ...............................
stačí to takhle popsané



Takhle naprosto noblesně

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:56 | Nahoru | #54188
Freedom: je to takovy filozofovani o tom jakou šílenou drinu odvádí řemeny pri otvírání ventilu na demonickem ducati dvouvalci. U “našeho” auta ten řemen otvírá ventilu 20 a meni se po 180ti tisících km a zas tak zasadne “vetsi” neni...
nechci to nejak srovnávat, auto vs moto, jen si myslim, ze se tu dela z ozubeného remenu jaderná veda

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:59 | Nahoru | #54189

t_freedom píše: zmulin> no, nedokážu Žmuldo, ale to snad ani není potřeba. Na to že zase plácáš relativizace o něčem co zjevně nejde srovnat a pak žádáš přesný čísla, to stačí. Dokaž mi ty, že mezi čtyřventilem a dvouventilem není velký rozdíl. Máš ty čísla?
Já jen vím, že když mám honit dva hřídele s dvounasobným počtem pohyblivých prvků, že to moc podobný nebude. To mě učili na strojárně, víš... To není triola a kvintola

Viz otáčky maxima výkonu... 9000-9500rpm ti přijde o 500 až 700 rpm víš než u S2R?



Druhá vačka je jako druhý spotřebič. Něco si to vezme z výkonu, jak píše Libor.

Kdybychom šli do mikro světa, bude i trochu větší napětí v tlaku na jednotlivých zoubcích u čtyřventilu. Protože je v záběru s řemenicemi vlivem menšího úhlu opásání měnší počet zubů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 08:59 | Nahoru | #54190
zmulin> jsi tam přišel, vyhrnul rukávy a řekl: máte štěstí, že jdu kolem, co?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:02 | Nahoru | #54191
Hoši klid, nerozvádějte to. Jen mě zajímaly ty řemeny CYCLEWORKS a Dayco. Zkušenosti s nimi.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:09 | Nahoru | #54192

strakon píše: zmulin> jsi tam přišel, vyhrnul rukávy a řekl: máte štěstí, že jdu kolem, co?



No,přesně ...by to s nima dopadlo jak s tim trabantem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:10 | Nahoru | #54193
Šuty> To je eště prd,nech nás

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:13 | Nahoru | #54194
zmulin> jo, to vidím ještě tak na dvě stránky a přitom by tam mohla být klidně guma od trenek

Naposledy editováno 30.04.2019 09:13:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:37 | Nahoru | #54195

zmulin píše: t_freedom> Tak kolik? S2R to má v 8000.Ted sem koukal,ze tady dle katalogu má S4R 8750 a tvoje dokonce 9500 jestli sem to nezmotal.Sou řemeny na S4R a Testastrettu hodně odlišný?
Jakej je rozdíl hmotnosti jednoho hřídele a těch dvou?To taky nebude dvojnásobek ze?
Nehledě na to,ze si nepochopil to základní.Bavime se o nějakým výrobci remenu,který jak píšeš rychleji degradujou.Nerek bych,ze je na 2 a 4 ventil stejnej řemen a ze sou až takový idioti,aby neudělali odpovídající výrobky.
Zmínku o strojarně na svařování lodiček pomijim a jen si všímám tvyho stylu moudropsani,kdy se pak vyhejbas odpověďmi na to co nastrelis jakoze víš



já zase miluju jak někdo něco plácne, prostě si to tak myslí. Nemá pro to jedinej důkaz, měřitelnou veličinu....
...áááále když mu někdo napíše... "hochu, nemyslíš si, že to je kravina, je tam toho 2x víc na honění a ztrát" ...najednou chce přesný procenta, oponent je hned "rozumbrada" a hroznej "vařič z vody" ...to mě fakt nepřestává udivovat ...jak se dokáže udělat v psaný diskusi z někoho kdo si dovolí polemizovat a jasným výroku " na vodě" ten hrozně přemoudřelej"

Já nikdy nemluvil o dvounásobku … ani jsem nepsal že bude dvounásobně namáhanej...ale je tam toho víc, viz opásání jak píše Šuty.

Jen pro zajímavost...Macner uvádí ztrátu výkonu na rozvodu s pružinama dle typu až 7% …. takže si to můžeš přebrat jako bys 24000km tím řemenem honil nějakou línou 125ku, nebo ostroou 70ku …

Jóóó panečkku na vypočítání tělesa lodičky a jak jí svařit, to potřebuješ trochu fištróna...to není jak foukat do záchodový roury...

Assassin > hele jasně, démonizuje...ale ono se to nemusí démonizovat jen kvůli tomu, že jsou ty řemeny x násobně dimenzovaný. A není to vůbec u démona Ducati, desmo má menší síly na rozvodu než pružiny

Naposledy editováno 30.04.2019 09:39:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:52 | Nahoru | #54196

t_freedom píše: zmulin>

Viz otáčky maxima výkonu... 9000-9500rpm ti přijde o 500 až 700 rpm víš než u S2R?



Ale on možná ví, že určitě budou výš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 09:53 | Nahoru | #54197

assassin píše: Freedom: je to takovy filozofovani o tom jakou šílenou drinu odvádí řemeny pri otvírání ventilu na demonickem ducati dvouvalci. U “našeho” auta ten řemen otvírá ventilu 20 a meni se po 180ti tisících km a zas tak zasadne “vetsi” neni...
nechci to nejak srovnávat, auto vs moto, jen si myslim, ze se tu dela z ozubeného remenu jaderná veda



JO

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 10:09 | Nahoru | #54198
Hezká čína Btw 06 měla radiální brzdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 10:21 | Nahoru | #54199

t_freedom píše: já zase miluju jak někdo něco plácne, prostě si to tak myslí. Nemá pro to jedinej důkaz, měřitelnou veličinu....
...áááále když mu někdo napíše... "hochu, nemyslíš si, že to je kravina, je tam toho 2x víc na honění a ztrát" ...najednou chce přesný procenta, oponent je hned "rozumbrada" a hroznej "vařič z vody" ...to mě fakt nepřestává udivovat ...jak se dokáže udělat v psaný diskusi z někoho kdo si dovolí polemizovat a jasným výroku " na vodě" ten hrozně přemoudřelej"

Já nikdy nemluvil o dvounásobku … ani jsem nepsal že bude dvounásobně namáhanej...ale je tam toho víc, viz opásání jak píše Šuty.

Jen pro zajímavost...Macner uvádí ztrátu výkonu na rozvodu s pružinama dle typu až 7% …. takže si to můžeš přebrat jako bys 24000km tím řemenem honil nějakou línou 125ku, nebo ostroou 70ku …

Jóóó panečkku na vypočítání tělesa lodičky a jak jí svařit, to potřebuješ trochu fištróna...to není jak foukat do záchodový roury...

Assassin > hele jasně, démonizuje...ale ono se to nemusí démonizovat jen kvůli tomu, že jsou ty řemeny x násobně dimenzovaný. A není to vůbec u démona Ducati, desmo má menší síly na rozvodu než pružiny



Hele a ted si to přečti po sobě woe
Nejdřív napíšeš jak tam je toho všeho 2x tolik a pak,ze si nikdy nemluvil o dvojnásobku
Twoe já napsal,ze bych nedělal rozdíly,namáhání zas tak děsivý rozdíly nemá a navíc normální člověk pochopí,nebo ví,ze sou od jedny firmy řemeny pro ty dva motory tak jako tak jiný,takže jde vlastně jen o to,jestli je vůbec používat nebo ne a nedělat rozdíly v motorizacich.
Ty se tady chytneš svým mudrlantstvim,naznacujes veličiny,který pak nechceš spočítat.Já to nevim,tak mi pomož,když si strojař...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 10:59 | Nahoru | #54200
zmulin> kde je ten smajlík opice s rukama na očích

takže si to vlastně napsal dobře, že? A já tu pravdu pravdoucí ničím tím mudrlantsvím…

Sic točíš místo jedním hřídelem dvěma, na kolech máš poloviční opásání, máš tam 2x víc vajec, vahadel a ventilů … ale bude to tak nějak podobný. Omlouvám se, nechtěl jsem tu fakty podloženou pravdu schazovat

Začlo to řemeny Cyclework… mám s nimi zkušenost, fyzickou...ne jen že něco napíšu, co si myslím.
On ten řemen může do roka od vyrobení mít únosnost … po dvou letech v motoru vypadal jinak...dnes už je sklo (asi po 6letech) ...mám ho tu.
Dayco používám standardně a ani po 4 letech nevypadaj jako ty Cycleworks po dvou.

Ať si to každej přebere a koupí co chce... Assassin jezdí na x-letejch a taky se přeci hovno děje … myslím že by tam šla dát i zubatá zavařovačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:20 | Nahoru | #54201
t_freedom> si to tak neber woe Žmulda má rejpavou si konečně "koupil" motorku ,tak je šťastné jak sviň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:24 | Nahoru | #54202
Tifone> já si to neberu … mě to dokonale zapadá do virtuálního života a praktik "salámových" diskusí ne netu...
A už vůbec mě to nerozhodí při technický diskusi od foukala a drnkala ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:48 | Nahoru | #54203

FiZzeR píše: Hezká čína Btw 06 měla radiální brzdy?



v tom roce to ještě asi čína nebyla nebo se pletu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:49 | Nahoru | #54204
t_freedom>

OK,milý svářeči plechovejch van,potažmo konstruktére

Sou řemeny na S4R (max při 8750) a S4R Testatretta (max. při 9500) stejný i když ten tvůj motor točí o těch 750 víc?
Sou stejný se vzduchovkou?
Těch 2x víc věciček co to roztáčí má dvojnásobnej odpor?
Jakej je důvod použít napiču řemeny na vzduchovku a na vodníka ne?

Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:52 | Nahoru | #54205
Benelli už byla v tu dobu číňanů bych řek a tohle by měla bejt verze sport a radiály měla

E: co vim,tak se dělaly bílý a černý s červenym rámem
E2:Joto je tenhle krám Tam sem se byl před lety mrknout na Treka,co měl mít cca 20kkm najeto.Gripy ohmataný do hlaďoučka,asi jak je původní majitel svíral strachy,omrdaný brzdiče,jak kdyby parkoval ve stojanu na kola a pár dalších vychytávek.Vůbec mi to nepřišlo,že bych se tam ještě někdy jel na něco podívat...

Naposledy editováno 30.04.2019 11:57:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:56 | Nahoru | #54206

Tifone píše: v tom roce to ještě asi čína nebyla nebo se pletu



Asi pleteš, píšou od 03 Ne že by na tom záleželo

Btw ještě mi přijde, že chybí větráky/mřížky chlazení

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 11:59 | Nahoru | #54207

FiZzeR píše: Asi pleteš, píšou od 03 Ne že by na tom záleželo

Btw ještě mi přijde, že chybí větráky/mřížky chlazení



jj,asi tuning.Možná to zaškolení,když ti jí dovezou myslej jako že ti řeknou kde je sehnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 12:02 | Nahoru | #54208
FiZzeR> je to paštika, ty svody jsou taky nějaký prapodivný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 12:04 | Nahoru | #54209
strakon> ale vzhled a kombinace barev mi přijde pecka ale tak na tebe asi málo černý

Naposledy editováno 30.04.2019 12:04:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 12:09 | Nahoru | #54210
Johnny83> hele, to se budeš divit, ale Tuňáka bych asi nejradši červenýho, když se teda nenaskytne černej s červenýma kolama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist