kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: bys nevěřil co tu mám takových věcí co se jednou budou hodit
To jo,ale to si je nejdřív musíš s nějakým záměrem většinou pořídit viď
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já jen vím, že když mám honit dva hřídele s dvounasobným počtem pohyblivých prvků, že to moc podobný nebude. To mě učili na strojárně, víš... To není triola a kvintola
Viz otáčky maxima výkonu... 9000-9500rpm ti přijde o 500 až 700 rpm víš než u S2R?
Naposledy editováno 30.04.2019 08:42:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To jo,ale to si je nejdřív musíš s nějakým záměrem většinou pořídit viď
záměr byl: budu měnit olej v autě a kurva jak dlouho je tam brzdovka no nic radši ji taky vyměním při jednom bordelu, volám kámošovi a objednávám olej do motoru a kapalinu do brzd. A nechceš tu lepší? zní otázka . klidně,když bude za dobrou cenu ...............................
stačí to takhle popsané
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jakej je rozdíl hmotnosti jednoho hřídele a těch dvou?To taky nebude dvojnásobek ze?
Nehledě na to,ze si nepochopil to základní.Bavime se o nějakým výrobci remenu,který jak píšeš rychleji degradujou.Nerek bych,ze je na 2 a 4 ventil stejnej řemen a ze sou až takový idioti,aby neudělali odpovídající výrobky.
Zmínku o strojarně na svařování lodiček pomijim a jen si všímám tvyho stylu moudropsani,kdy se pak vyhejbas odpověďmi na to co nastrelis jakoze víš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: záměr byl: budu měnit olej v autě a kurva jak dlouho je tam brzdovka no nic radši ji taky vyměním při jednom bordelu, volám kámošovi a objednávám olej do motoru a kapalinu do brzd. A nechceš tu lepší? zní otázka . klidně,když bude za dobrou cenu ...............................
stačí to takhle popsané
Takhle naprosto noblesně
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
nechci to nejak srovnávat, auto vs moto, jen si myslim, ze se tu dela z ozubeného remenu jaderná veda
t_freedom píše: zmulin> no, nedokážu Žmuldo, ale to snad ani není potřeba. Na to že zase plácáš relativizace o něčem co zjevně nejde srovnat a pak žádáš přesný čísla, to stačí. Dokaž mi ty, že mezi čtyřventilem a dvouventilem není velký rozdíl. Máš ty čísla?
Já jen vím, že když mám honit dva hřídele s dvounasobným počtem pohyblivých prvků, že to moc podobný nebude. To mě učili na strojárně, víš... To není triola a kvintola
Viz otáčky maxima výkonu... 9000-9500rpm ti přijde o 500 až 700 rpm víš než u S2R?
Druhá vačka je jako druhý spotřebič. Něco si to vezme z výkonu, jak píše Libor.
Kdybychom šli do mikro světa, bude i trochu větší napětí v tlaku na jednotlivých zoubcích u čtyřventilu. Protože je v záběru s řemenicemi vlivem menšího úhlu opásání měnší počet zubů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Tak kolik? S2R to má v 8000.Ted sem koukal,ze tady dle katalogu má S4R 8750 a tvoje dokonce 9500 jestli sem to nezmotal.Sou řemeny na S4R a Testastrettu hodně odlišný?
Jakej je rozdíl hmotnosti jednoho hřídele a těch dvou?To taky nebude dvojnásobek ze?
Nehledě na to,ze si nepochopil to základní.Bavime se o nějakým výrobci remenu,který jak píšeš rychleji degradujou.Nerek bych,ze je na 2 a 4 ventil stejnej řemen a ze sou až takový idioti,aby neudělali odpovídající výrobky.
Zmínku o strojarně na svařování lodiček pomijim a jen si všímám tvyho stylu moudropsani,kdy se pak vyhejbas odpověďmi na to co nastrelis jakoze víš
já zase miluju jak někdo něco plácne, prostě si to tak myslí. Nemá pro to jedinej důkaz, měřitelnou veličinu....
...áááále když mu někdo napíše... "hochu, nemyslíš si, že to je kravina, je tam toho 2x víc na honění a ztrát" ...najednou chce přesný procenta, oponent je hned "rozumbrada" a hroznej "vařič z vody" ...to mě fakt nepřestává udivovat ...jak se dokáže udělat v psaný diskusi z někoho kdo si dovolí polemizovat a jasným výroku " na vodě" ten hrozně přemoudřelej"
Já nikdy nemluvil o dvounásobku … ani jsem nepsal že bude dvounásobně namáhanej...ale je tam toho víc, viz opásání jak píše Šuty.
Jen pro zajímavost...Macner uvádí ztrátu výkonu na rozvodu s pružinama dle typu až 7% …. takže si to můžeš přebrat jako bys 24000km tím řemenem honil nějakou línou 125ku, nebo ostroou 70ku …
Jóóó panečkku na vypočítání tělesa lodičky a jak jí svařit, to potřebuješ trochu fištróna...to není jak foukat do záchodový roury...
Assassin > hele jasně, démonizuje...ale ono se to nemusí démonizovat jen kvůli tomu, že jsou ty řemeny x násobně dimenzovaný. A není to vůbec u démona Ducati, desmo má menší síly na rozvodu než pružiny
Naposledy editováno 30.04.2019 09:39:48
assassin píše: Freedom: je to takovy filozofovani o tom jakou šílenou drinu odvádí řemeny pri otvírání ventilu na demonickem ducati dvouvalci. U “našeho” auta ten řemen otvírá ventilu 20 a meni se po 180ti tisících km a zas tak zasadne “vetsi” neni...
nechci to nejak srovnávat, auto vs moto, jen si myslim, ze se tu dela z ozubeného remenu jaderná veda
JO
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: já zase miluju jak někdo něco plácne, prostě si to tak myslí. Nemá pro to jedinej důkaz, měřitelnou veličinu....
...áááále když mu někdo napíše... "hochu, nemyslíš si, že to je kravina, je tam toho 2x víc na honění a ztrát" ...najednou chce přesný procenta, oponent je hned "rozumbrada" a hroznej "vařič z vody" ...to mě fakt nepřestává udivovat ...jak se dokáže udělat v psaný diskusi z někoho kdo si dovolí polemizovat a jasným výroku " na vodě" ten hrozně přemoudřelej"
Já nikdy nemluvil o dvounásobku … ani jsem nepsal že bude dvounásobně namáhanej...ale je tam toho víc, viz opásání jak píše Šuty.
Jen pro zajímavost...Macner uvádí ztrátu výkonu na rozvodu s pružinama dle typu až 7% …. takže si to můžeš přebrat jako bys 24000km tím řemenem honil nějakou línou 125ku, nebo ostroou 70ku …
Jóóó panečkku na vypočítání tělesa lodičky a jak jí svařit, to potřebuješ trochu fištróna...to není jak foukat do záchodový roury...
Assassin > hele jasně, démonizuje...ale ono se to nemusí démonizovat jen kvůli tomu, že jsou ty řemeny x násobně dimenzovaný. A není to vůbec u démona Ducati, desmo má menší síly na rozvodu než pružiny
Hele a ted si to přečti po sobě woe
Nejdřív napíšeš jak tam je toho všeho 2x tolik a pak,ze si nikdy nemluvil o dvojnásobku
Twoe já napsal,ze bych nedělal rozdíly,namáhání zas tak děsivý rozdíly nemá a navíc normální člověk pochopí,nebo ví,ze sou od jedny firmy řemeny pro ty dva motory tak jako tak jiný,takže jde vlastně jen o to,jestli je vůbec používat nebo ne a nedělat rozdíly v motorizacich.
Ty se tady chytneš svým mudrlantstvim,naznacujes veličiny,který pak nechceš spočítat.Já to nevim,tak mi pomož,když si strojař...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
takže si to vlastně napsal dobře, že? A já tu pravdu pravdoucí ničím tím mudrlantsvím…
Sic točíš místo jedním hřídelem dvěma, na kolech máš poloviční opásání, máš tam 2x víc vajec, vahadel a ventilů … ale bude to tak nějak podobný. Omlouvám se, nechtěl jsem tu fakty podloženou pravdu schazovat
Začlo to řemeny Cyclework… mám s nimi zkušenost, fyzickou...ne jen že něco napíšu, co si myslím.
On ten řemen může do roka od vyrobení mít únosnost … po dvou letech v motoru vypadal jinak...dnes už je sklo (asi po 6letech) ...mám ho tu.
Dayco používám standardně a ani po 4 letech nevypadaj jako ty Cycleworks po dvou.
Ať si to každej přebere a koupí co chce... Assassin jezdí na x-letejch a taky se přeci hovno děje … myslím že by tam šla dát i zubatá zavařovačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A už vůbec mě to nerozhodí při technický diskusi od foukala a drnkala ... …
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hezká čína Btw 06 měla radiální brzdy?
v tom roce to ještě asi čína nebyla nebo se pletu
OK,milý svářeči plechovejch van,potažmo konstruktére
Sou řemeny na S4R (max při 8750) a S4R Testatretta (max. při 9500) stejný i když ten tvůj motor točí o těch 750 víc?
Sou stejný se vzduchovkou?
Těch 2x víc věciček co to roztáčí má dvojnásobnej odpor?
Jakej je důvod použít napiču řemeny na vzduchovku a na vodníka ne?
E: co vim,tak se dělaly bílý a černý s červenym rámem
E2:Joto je tenhle krám Tam sem se byl před lety mrknout na Treka,co měl mít cca 20kkm najeto.Gripy ohmataný do hlaďoučka,asi jak je původní majitel svíral strachy,omrdaný brzdiče,jak kdyby parkoval ve stojanu na kola a pár dalších vychytávek.Vůbec mi to nepřišlo,že bych se tam ještě někdy jel na něco podívat...
Naposledy editováno 30.04.2019 11:57:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: v tom roce to ještě asi čína nebyla nebo se pletu
Asi pleteš, píšou od 03 Ne že by na tom záleželo
Btw ještě mi přijde, že chybí větráky/mřížky chlazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.04.2019 12:04:52