1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
karloss200>prackarr> vzdyt primo v tom ja psane ze pokud mas A/18 dele nez 2 roky tak si na neomezene v klidu
A ty víš,že to schválí zrovna v této podobě?
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Nějaká novinka?
Nebo furt blábolení o tom jak to možná někdy bude?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Dědóch>Nechce se mi to číst zpětně...
Nějaká novinka?
Nebo furt blábolení o tom jak to možná někdy bude?
Je to přesně,jak píšeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Dědóch>Nechce se mi to číst zpětně...
Nějaká novinka?
Nebo furt blábolení o tom jak to možná někdy bude?
Taky by mě zajímalo, na kdy to plánujou. Před parlamentníma volbama se dušovali, že do konce roku a koukám, že je to pořád pouze jen návrh?
Ty už máš dědóšku odzkouškováno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Naposledy editováno 14.11.2010 17:43:50
Béďa>no ale v tom pripade bych mel mit pravo na nahradu za zpusobenou ujmu a nedovolene obohacovani , jelikoz ja jsem v tom pripade za sve penize nic neziskal
stejna situace by mohla nastat , pokud bych si proste koupil treba auto , a majitel si za pul roku vzpomel , ze ji chce z5 a vzal by mi ji z garaze , v tu chvili ja bych nemel ani motorku kterou sem si zaplatil a legalne nebyl , ale ani pravo ji vyuzivat dle platne smlouvy z doby prodeje ?
Způsobená škoda a bezdůvodné obohacení jsou dva úplně rozdílné právní instituty. Ani jeden na to nemůžeš napasovat a to ani velkým omylem. Jo a mimochodem, Ty jsi záskal: absolvováním autoškoly jsi získal vědomosti.
To je pak normální krádež a s bezdůvodným obohacením to taky nemá vůbec nic společného.
Než začnete házet do placu právníma pojmama, tak si o nich aspoň něco přečtěte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Vendous>Jo už jsem to tu psal.
Pokud si uděláš papíry za starého zákona, nemůžou ti po zavedení zákona nového opět omezit papíry. Nelámej si s tím hlavu Béďo
V principu můžou: zákon stanoví kvalifikační požadavky pro výkon určité činnosti. Zěmnou zákona se změní tyto kvalifikační požadavky změní, zpřísníní, čímž přestaneš zákon splňovat a nejsi oprávněn danou činnost vykonávat. Je to běžný jev, který tady postihl kdekoho: učitele, stavaře, projektanty, ale i třeba policajty. Já jsem takhle třeba "přišel" o jedový papíry, nebo o oprávnění manipulovat s radioaktivním materiálem.
V drtivé většině zároveň vždy zákon stanovuje tzv. přechodné období, kdy třeba platí osvědčení vydaná podle starého i nového zákona, vyjímky či jiná obdobná opatření.
Protože tady se jedná pouze o věk, tak lze předpokládat, že přechodné období pouze určí, že do data toho a toho se budou řidičáky vydávat podle jeněch pravidel a od data toho a toho podle druhých, nic víc, žádný drámo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Ricard>V principu můžou: zákon stanoví kvalifikační požadavky pro výkon určité činnosti. Zěmnou zákona se změní tyto kvalifikační požadavky změní, zpřísníní, čímž přestaneš zákon splňovat a nejsi oprávněn danou činnost vykonávat. Je to běžný jev, který tady postihl kdekoho: učitele, stavaře, projektanty, ale i třeba policajty. Já jsem takhle třeba "přišel" o jedový papíry, nebo o oprávnění manipulovat s radioaktivním materiálem.
V drtivé většině zároveň vždy zákon stanovuje tzv. přechodné období, kdy třeba platí osvědčení vydaná podle starého i nového zákona, vyjímky či jiná obdobná opatření.
Protože tady se jedná pouze o věk, tak lze předpokládat, že přechodné období pouze určí, že do data toho a toho se budou řidičáky vydávat podle jeněch pravidel a od data toho a toho podle druhých, nic víc, žádný drámo.
bylo to psane s otaznikama , vyptaval jsem se , takze se omlouvam ze nerozumim v tomto smeru pravu , avsak mi opravdu neprijde ferove , pokud jsem nic neporusil , proc bych mel prijit o neco co jsem uz udelal , ziskal jsem vedomosti , ktere me opravnuji k cinnosti kterou mi zakazou ? to neni ferove jednani
ale jak se tak docitam tak by mi ho stejne vzit nemeli , tudiz se ukrivden necitim , mimochodem , smim vedet jak to postihlo stavare ? ze proste uz nemuzou vkyonavat svou praxi ?
Naposledy editováno 14.11.2010 18:31:00
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Ricard>Béďa> Po té co se zavedl institut tzv. autorizace ve výstavbě. Kdo chce dnes dělat některé, zákonem stanovené činnosti, musí mít tzv. zkoušku odborné způsobilosti, kdy příslušné skolní vzdělání (vysoká škola, střední škola) je jen jedním z nutných předpokladů k připuštění ke zkouškám.
pokud vim , tak k autorizaci projektu jsou dve podminky , vysoka skola a 3 roky praxe nebo stredni skola a 6 let praxe v oboru projekce , k architektonicke cinnosti vyskoskolsky titul arch. nebo ing a po 3 letech zakonem stanovena zkouska komory architektu , prijde mi ze ale v tomto to neomezilo moc lidem cinnost , ta praxe kolem se da dokazat pracovnima smlouvama , popripade , vykazem projektove cinnosti , clovek ktery to delal , a najednou po nem chteli zkousku , tak ji udelal .... nebo se mylim ?
Ostatně to samý jsou profesní řidičáky - před nima taky stačila jen účast na školení řidičů. Pak se na školení řidičů začaly dělat i testy, ale ty se braly spíš jako cvičný: když jsi testy udělal tak jsi udělal, když jsi je neudělal, tak se tak nic nedělo - o řidičák jsi stejně nepřišel. Tohle všechno se tenkrát řídilo zákonem o bezpečnosti práce. No pak zase se zase změnil zákon, a kdo chtěl jezdit profesionálně jezdit dál, tak si musel udělat profesní řidičák. Jen se změnil zákon, kterej změnil kvalifikační požadavky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Edit: přechodným ustanovením by měl být umožněn přestup z Ao na A po platnosti nového zákona dle současných pravidel.
Edit2: Asociace autoškol podala připomínky k návrhu kde se mimo jiné upozorňuje, že zvýšení věku pro sk. A2 na 19let a A na 21let evropská směrnice vůbec nepřipouští, takže je snad naděje že zákon bude přijat v takové podobě jak předkládá směrnice tzn. A2 v 18ti a rozšíření na A ve 20ti
Vyčkejte, počítám že se ministerstvo k připomínkám nejen AA ale i např. svazu dovozců automobilů atd. v dohledné době vyjádří.
Naposledy editováno 14.11.2010 21:07:16
dareckov>Tak to asi dobře prodám mojí 400
Co je to za úchylárnu? asi dám bartovi a jeho expertům sjet na moji 400, nebo kámošově 250 ninje. Natom se dá zabít lehce. Je to jen v nás né v strojích. Nic se nezlepší...
Když máš smůlu zrakvíš se i na fichtlu
MATY2>Béďa> tady je oficiální presentace MD na slajdu 12 je psáno ponechání stávajících řo v plném rozsahu, takže když si teď uděláš A nebo D tak se tě žádná nová věková hranice týkat nebude a oprávnění ti normálně zůstane, problém bude možná s vozidly, protože kdo si udělá A2 a koupí si řekněme ostřejší šestku 25kw v TP tak tak motorka nebude splňovat podmínky nové skupiny. Těm stávajícím Ao to bude jedno, těch se pravděpodobně podmínka škrcení max. o polovinu týkat nebude.
Edit: přechodným ustanovením by měl být umožněn přestup z Ao na A po platnosti nového zákona dle současných pravidel.
Edit2: Asociace autoškol podala připomínky k návrhu kde se mimo jiné upozorňuje, že zvýšení věku pro sk. A2 na 19let a A na 21let evropská směrnice vůbec nepřipouští, takže je snad naděje že zákon bude přijat v takové podobě jak předkládá směrnice tzn. A2 v 18ti a rozšíření na A ve 20ti
Vyčkejte, počítám že se ministerstvo k připomínkám nejen AA ale i např. svazu dovozců automobilů atd. v dohledné době vyjádří.
To by bylo huste kdyby po tech vsech nadavkach co tu na ministerstvo padlo nakonec jeste ty pravidla zmirnili tim zvysenim vykonu pro A2 a snizenim hranice pro neomezene :D
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
A1 - zvýšení objemu na alespoň 120 cm3, minimální konstrukční rychlost 90 km.h-1
A2 - objem nejméně 400 cm3, výkon motoru alespoň 25 kW
A - objem nejméně 600 cm3, minimální výkon se zvyšuje z 35 na 40 kW
tohle je rozumne, zadny jezdit jizdy na daleko slabsi motorce (ja u A18 jezdil na 250ccm s 12kW, s komisarem co mel 150 kilo to do kopce jelo jen na jednicku :D) a pak na zkousku se na jednu jizdu posadit na silnejsi motorku pujcenou od vetsi autoskoly, jak se to bezne dela. Ale u acka by to chtelo jeste silnejsi motorku, klidne treba 70kW at se jezdi na necem aspon trochu podobnem tomu, co si pak poridi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Další otázkou je provádění zkoušek s komisařem na tandemu - považuji za rozumější, aby žák při zkoušce jel sám na motorce a komisař by jel za ním v autě. žák by pokyny dostával pomocí komunikačního pojítka (vysílačka, BT komunikátor ap.) a nebyl by vůbec ovlivněn přítomností komisaře za ním. To samozřejmě nevylučuje možnost jízdy ve dvou s druhým ovládáním na motocyklu při výcviku v počátcích přípravy s učitelem.
To, co popisuješ (komisař 150 kg), by prakticky nešlo ani s použitím silnější motorky - ta by byla přetížená, i když by asi jela i na vyšší rychlosti. Řešením je samostatná jízda při zkoušce (a nejen při ní). Žadatel by se jistě choval zodpovědněji.