Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 12:06 | Nahoru | #511

Itall píše: Uvalak> Nevím, mě to jede s tím převodem tak 135 km/h. Propálit píst, to si nedovedu představit. Snad by se muselo jet chvíli na plný plyn, a to někde na silničkách nižší třídy ani nejde. 100 km vzdálenost po silnici s tím určitě nejedu. Ale na trať se nějak dostat musím. Pokud bych to vozil na autě, tak si pořídím motocross, na to nepotřebuji enduro - enduro závody nejezdím,aby bylo jasno.

No ja jsem tam mel 13:48 a top speed podle tachace kdyz jsem ho tam jeste mel jsem mel asi 146 km/h na silnici z mirnyho kopce, na naky polni ceste podle navigace, vetsinou kolem 120 - 130. Ten pist jsem udelal na treba 1km rovince, kde jsem to roztocil az do 6, pak chvili plnej a dojel jsem Jinak nejezdi se ti s tim dlouhym prevodem spatne? Se mi zda, ze kdyz tam ma clovek treba 40ku v zadu, tak je to tak dlouhy, ze se vyjezdy nedaj vicemene davat 2ku a ty kvalty jsou do terenu dost dlouhy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 13:20 | Nahoru | #512
Uvalak> 40ku tam mám teď já a jezdit v terénu se s tím nedá. Ta jednička je dlouhá skoro jak na nějakém supersportu. Půjde tam asi 45ka +-1 zub

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 13:21 | Nahoru | #513

maras píše: Uvalak> 40ku tam mám teď já a jezdit v terénu se s tím nedá. Ta jednička je dlouhá skoro jak na nějakém supersportu. Půjde tam asi 45ka +-1 zub

Ja jsem chvili jezdil 13:46 a to mi prislo jako docela rozumenej kompromis

(reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 13:24 | Nahoru | #514
Uvalak> Jo to bude rozumný. Ta 40ka je fakt tak jedině na motárda, jak se vjede do lesa tak pak trpím já i spojka. Ale vzhledem k tomu kolik na tom mám najeto Snad bude od června na mašinu více času

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

11.5.2011 v 14:36 | Nahoru | #515
Já jezdil na ec300 nějakou dobu 13-42, na hobby ježdění i po lesích mi to přišlo ok, nějaký vymrskávačky v roklích samozřejmě dlouhý, jel jsem s tím dokonce i několik závodů třeba enduro Opařany, kde jsem dojel o 3 vteřiny čtvrtej.. mohla za to jednoznačně malá rozeta..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 14:42 | Nahoru | #516

maras píše: Uvalak> 40ku tam mám teď já a jezdit v terénu se s tím nedá. Ta jednička je dlouhá skoro jak na nějakém supersportu. Půjde tam asi 45ka +-1 zub


Když mi nevěříš, musíš si na to holt přijít sám .

(reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 14:43 | Nahoru | #517
Troj11> myslím, že ty by jsi to zajel se vším

(reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 14:45 | Nahoru | #518

Itall píše: Když mi nevěříš, musíš si na to holt přijít sám .



Teď je třeba naše přibližovadlo DT nepojízdné, tak se přibližujem na Gasovi a na cestě je to s tím převodem dobrý. Když pominem to, jak se to na těch drapácích zmítá, blbě sedí apod.
Točí si to tak 5000 ot/min, jede skoro 90, neškube to jak s tou 48kou. Ale do lesa pro mě ne-e Tatíkovi to sedí, mě ne

(reakce na) Gasgas 250 07

11.5.2011 v 14:46 | Nahoru | #519

Troj11 píše: Já jezdil na ec300 nějakou dobu 13-42, na hobby ježdění i po lesích mi to přišlo ok, nějaký vymrskávačky v roklích samozřejmě dlouhý, jel jsem s tím dokonce i několik závodů třeba enduro Opařany, kde jsem dojel o 3 vteřiny čtvrtej.. mohla za to jednoznačně malá rozeta..



Ano, mohla za to malá rozeta. Já jsem si tu trať chtěl projet, ale nějaké potoky jsem vynechal, abych s tímhle převodem neničil spojku. Výjezdy možná na 300 ccm jdou, ale s 250 je to bez rozjezdu dost těžké. Hrabat se s tímhle převodem z rokle na 250 ccm je opravdu opruz. Ale při přejezdech a v lese to jde.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

11.5.2011 v 18:48 | Nahoru | #520
hele můžu na vás mít dotaz???jak často měníte u vašich ostrejch endur převoďák a píst atd???? v mth nebo km :D dík

Gasgas 250 07

23.5.2011 v 17:39 | Nahoru | #521
Ve 7800 km jsem potřetí očistil váleček přívěry. Připouštím, že nějaké zvuky už by z motoru byly, ale zase - slyšel jsem to už u více motorek .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

23.5.2011 v 19:55 | Nahoru | #522

Carel125 píše: hele můžu na vás mít dotaz???jak často měníte u vašich ostrejch endur převoďák a píst atd???? v mth nebo km :D dík

15 mth olej, 100 mth pist (u 2T)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

24.5.2011 v 10:32 | Nahoru | #523

Uvalak píše: 15 mth olej, 100 mth pist (u 2T)



Takhle se to nedá napsat, 125 je nebetyčný rozdíl proti 250 nebo 300 ccm.

(reakce na) Gasgas 250 07

24.5.2011 v 10:34 | Nahoru | #524

Itall píše: Takhle se to nedá napsat, 125 je nebetyčný rozdíl proti 250 nebo 300 ccm.

Mas recht, psal jsem to ve fofru, myslel jsem to pro 300 2T. U MX 125 bych delal pist tak po 50 mth a olej po 10 - 15 mth.

Gasgas 250 07

24.5.2011 v 10:37 | Nahoru | #525
A na soucasnym menim olej po 15 - 20 mth i s filtrama a pist hodlam menit tak ve 200 mth, ale budu videt po sezone podle opotrebeni, tedka mam asi 70 mth, takze by to do zimy melo vystacit

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

24.5.2011 v 21:21 | Nahoru | #526
Já mám na pístu 188 mth a 7800 km. No, možná, že ho při 8000 km přeměřím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

24.5.2011 v 22:29 | Nahoru | #527

Itall píše: Já mám na pístu 188 mth a 7800 km. No, možná, že ho při 8000 km přeměřím .

Neco jinyho je s tim jezdit do samosky a neco jinyho je zavodni nasazeni na trati

(reakce na) Gasgas 250 07

25.5.2011 v 10:11 | Nahoru | #528
Uvalak> Taktak, já jezdím jen pro rohliky -

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

13.11.2011 v 15:32 | Nahoru | #529
Tak co, jak vám to jezdí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2011 v 20:53 | Nahoru | #530

maras píše: Tak co, jak vám to jezdí?



Jezdí, jezdí. Zrovna minulou neděli bylo pěkně, tak jsem zajel na trať opařanského endura, dal jsem oblíbený výjezd 50x a tento týden jsem zjistil, že Gas sice jezdí, ale moje koleno nejezdí... Už toho asi budu muset nechat, napořád Mimochodem, trhání řetězu asi opravdu zapříčinil šroub na stojanu, páč na tomhle výjezdu jsem řetěz také přerval (je tam dole skok) a teď, po úpravě, nic. Přitom to jezdím s rozjezdem a rychleji, než předtím. No, Gasík je celkem dobrý, ale zkrátka - doma dodělat .

(reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2011 v 21:15 | Nahoru | #531
Itall> Minulou neděli sem ho byl po dvou měsících ztrestat Táta sice na něm jezdí častěji než já, ale já mu o to více dávám za uši... Nějak se mi uvolnilo koleno, ale výfuku... Drnčí to jako kráva při ubrání plynu... Ale co, začíná zima, topení do garáže a rozhodnu se, jestli prodat, nebo si ho ještě nechat...

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

13.11.2011 v 21:31 | Nahoru | #532
Drnčet může i uvolněný horní úchyt v rámu, to je také výmysl. Mě se to nakonec podařilo zrychtovat tak, že to drží a nedrnčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

13.11.2011 v 21:53 | Nahoru | #533
Itall> ne ne, je to koleno... když opřu botu o koleno tak to přestane

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 09:20 | Nahoru | #534
maras> Doporucuju prodat, dokud to nekdo koupi, to ze jsem Gase pred rokem prodal bylo asi to nejlepsi rozhodnuti Beta je minimalne o tridu vejs, neresim zadny konstrukcni debility jak na GG a nic mi z toho neupadava

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 10:01 | Nahoru | #535
Uvalak> tak mě z toho nic neupadá a neřeším nějaké konstrukční debility. Až na to koleno, ale to je jen detail. Tu jde spíš o to, že já to nevyužiju

(reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 11:23 | Nahoru | #536

Uvalak píše: maras> Doporucuju prodat, dokud to nekdo koupi, to ze jsem Gase pred rokem prodal bylo asi to nejlepsi rozhodnuti Beta je minimalne o tridu vejs, neresim zadny konstrukcni debility jak na GG a nic mi z toho neupadava



Mě z toho nic nepadá a věci, které jsem řešil, bych nazval spíše nedodělky. Je to škoda, kazí dojem z jinak dobré motorky - tedy pro hobistu. Mám najeto 8800 km a přes 200 hod. Kromě mnou uvedených nedodělků motorka nemá závady. Husqvarna WR250 najela asi 8000 km do první nepojízdnosti. Tady už Gas vede .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 13:22 | Nahoru | #537

maras píše: Uvalak> Tu jde spíš o to, že já to nevyužiju



Co bys nevyužil, dle mé zkušenosti to jede asi jako trochu slušná cestovní motorka . Když se to rozmotá, tak tam asi do těch 50k je. Ale půjčil si to jeden čtyřtaktář (Yama 450) a podotkl, že to jede, jako Pionýr. Není tak daleko od pravdy, ten motor je skutečně hodný, taková pohoda (až moc ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 13:47 | Nahoru | #538
Itall> Nevyužiju tu motorku jako celek... Jezdím na ní jednou za dva měsíce, dám si nádrž po okolí a jedu zpátky... A aby ztrácela v garáži cenu? Takhle ji aspoň někdo využije a dostanu za ní ještě nějaké prachy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 16:34 | Nahoru | #539
maras> No, a to si budeš každé 2 měsíce půjčovat motorku na svezení nebo jak? Já ji mám 3,5 roku a najeto 8800 km. To také není kdovíco. Fakt, že na pocourání někde po cestách stačí i měkčí podvozek, ale nesmíš nikam vlítnout .

Naposledy editováno 14.11.2011 17:53:39

(reakce na) Gasgas 250 07

14.11.2011 v 16:50 | Nahoru | #540
Itall>
Tak myslím, že na to "pocourání" nás má to motku víc.
Maras - nech si ji doma, budeš jinak litovat. Peníze se rozběhnou, a v garáži prázdno.
Já osobně mám radost už jen z toho, že jet můžu, a mám na čem. Prostě už jen pro ten pocit...

A sorry za OT

Naposledy editováno 14.11.2011 16:51:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist