paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 21:54 | Nahoru | #53221
Attim> Kámoš jezdí Bulíka a je z něho nadšenej a taky to má motor HD. A to není žádnej čučkař, má ty nejlepší naked biky ve sbírce,ale tu motorku prostě zbožňuje. Já bych ty ARCHY úplně nezatracoval i když se zatím na tento typ motorky necítím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:10 | Nahoru | #53222
drippera> A ty jsi jezdil nové Dorso 900? Nebo to byla narážka na staré Dorsoduro?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:12 | Nahoru | #53223

Attim píše: Tak hele, co nějaký velikonoční polítání ? Mimimálně pro ty kolem Prahy a na sever, ale jinak samozřejmě pro kohokoli, kdo se chce svézt a ne jenom sedět, pít kafe a krafat na pumpě
Počasí má bejt slušný ...



Pondělní jezdec, kdyby někdo chtěl koledovat na silnicích

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:18 | Nahoru | #53224
Já to nezatracuju, jen říkám, že sportovní motorku vidím třeba v modelu 1S a prostě to tak není. Je to takovej hybrid - jasně, je to zajímavý, nevšední, unikátní ... to všechno ano. Ale není to sportovní. A možná to ani nevydávají za sportovní motorku - je to prostě unikát, kterej nepotkáš na Dubý a vlastně ani nikde jinde. Takže z tohoto pohledu ano.
Mnohem víc se mi líbí věci, který dělá třeba Bimota, nebo aktuálně Norton s V4-SS. Sportovní motorku dělá motor minimálně z poloviny a proto ani ten Buell, ač se tak tváří, tak je "jenom" přestavěnej čopr. Ten charakter motorku tam bude ať chceš nebo ne...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:26 | Nahoru | #53225
Kamos měl Buella a do provozu naopak sakra rychlá motorka.Na okruh a hodně otevřeny silnice ne.Asi bych to trochu rozlišoval.Ono v provozu je potřeba rychle kousek vystřelit,zatočit,počkat,kouknout atdatd a tam ten spodovej motor má smysl.Kazdopadne pro lidi co chtěj jezdit rychle jen v zatáčkách a na dálnici jim stačí kousek nad limit je to super volba.Este bych teda taky nezapomněl na to,ze ten koncept je pomalu 20 let starej...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:34 | Nahoru | #53226
drippera> Dyk sem ti už tenkrát říkal,ze jestli jednu,tak si musíš zvyknout na to,ze ty “stafle” trochu víc potopej vidle při brzdění a ze pocitově zabiras víc silnice,ale jestli chceš jezdit ve dvou,tak jiná cesta než MTS neexistuje.Jeste by to mohl zvládnout dneska Supersport,ale to by musel mít trochu víc naložíno pro tvy potřeby
Monster je hodně sviznej roadster pro jednoho,Diavel zcoprovatel už ve standardu,Scrambler taky stylovka pro jednoho a na HM už sis odpověděl sám..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:36 | Nahoru | #53227
Attim> SpeedTwin je krasnej,akorát mu chybí pravé ta vidle a poradny brzdy Jestli udelaj eRko,tak to bude pecka

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:38 | Nahoru | #53228

Frennky píše: Žmuldóóó...pro jednou tu nahradím Stračenu https://www.motorka...0-sport-1425132.html

A máš to za třetinu plotu i s brašnou



Zvláštní barevná kombinace.Za tim bude určitě nějakej příběh ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:39 | Nahoru | #53229

zmulin píše: Kamos měl Buella a do provozu naopak sakra rychlá motorka.Na okruh a hodně otevřeny silnice ne.Asi bych to trochu rozlišoval.Ono v provozu je potřeba rychle kousek vystřelit,zatočit,počkat,kouknout atdatd a tam ten spodovej motor má smysl.Kazdopadne pro lidi co chtěj jezdit rychle jen v zatáčkách a na dálnici jim stačí kousek nad limit je to super volba.Este bych teda taky nezapomněl na to,ze ten koncept je pomalu 20 let starej...


Nevim no, sám jsem na tom nikdy nejel. Tak 3 roky zpět jsem potkal maníka na XB12S, pak jsme jeli chvíli spolu, odspodu mu to jelo stejně jako Speed, akorát v 6t musel řadit a já měl další 4t rpm k dobru na akceleraci byl druhej a to Speed není žádnej hypernaked. Jako jasně, když se naučíš s tím jezdit, správně řadit, tak to bude svižný. Ale to samý bude třeba Hornet ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:49 | Nahoru | #53230

Attim píše: Nevim no, sám jsem na tom nikdy nejel. Tak 3 roky zpět jsem potkal maníka na XB12S, pak jsme jeli chvíli spolu, odspodu mu to jelo stejně jako Speed, akorát v 6t musel řadit a já měl další 4t rpm k dobru na akceleraci byl druhej a to Speed není žádnej hypernaked. Jako jasně, když se naučíš s tím jezdit, správně řadit, tak to bude svižný. Ale to samý bude třeba Hornet ...



Když tohle je strašně subjektivní.Nevim kdo na tom jel a jak byl šikovnej viď.Kopat za mě nehodlám,ale jen sem chtěl napsat,ze bych to pro nějakej okruh jezdců nezatracoval

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:52 | Nahoru | #53231
Jo, tocky tyhle motory nemaj, ale kroutak je tam jako prase. Me nekdy prestava bavit tocit do bezvedomi, aby me to bavilo. Sportovni motorka ten Arch nebude, ale komponenty jsou top a stopu to bude drzet dobre. Zacina se mi libit kroutak nizko v lehky masine. Proste jedes lehce nad volnobeh a pridas plnej a je tam kopanec hned. To me ted zrovna bere..
Ale na co jsem zvedavej, tak ten sportovni Norton 650. Lehoucka masina s radovym 2valem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:57 | Nahoru | #53232
Petta> než ten americkej kepl, to radši tohle

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 22:58 | Nahoru | #53233
zmulin> jasně to máš pravdu, moh to bejt nějakej kochač ale nemyslím ... jako OK, je to minimálně zajímavá volba, musíš se s tím naučit jezdit. Vypadá to zajímavě, je to něco jako MT01 od džamahy. Taky něco, co bych nechtěl

petta> a co je to ten kroutak jako prase ? 110NM a navíc ještě horním spektru otáček ? Sorry jako To má kdejakej litr ... to je taková pohádka o HD motorech, jak to otáčí zeměkoulí. Jenže skutek je trochu jinde no.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 23:06 | Nahoru | #53234

strakon píše: Petta> než ten americkej kepl, to radši tohle



Nebyl tohle nějakej projekt pro moto2? Ale jinak to vypadá moc hezky, ale zase, proč se tyhle "píčoviny" nikdy neuchytnou v motoGP? Karbonový rámy, karbonový kola, karbonový vidlice, přední kyvka u který kdysi někde avizovali 2s na zatáčku...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 23:13 | Nahoru | #53235
Johnny83> to je Vyrus a s tím moto 2 máš pravdu jsem vložil blbé foto, chtěl jsem dát tenhle s Ducati motorem

Naposledy editováno 17.04.2019 23:18:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 23:16 | Nahoru | #53236
Johnny83> to bude nějakej Vyrus. Zcela jiná disciplína
Karbonovej rám měla Dukna, ale nakonec se to ukázalo jako málo houževnatý. Karbonový kola jsou v MGP zakázaný, ale jinak se používají (viz HP4 Race třeba), karbonový vidlice nevím, to je relativně nový. Vyrus dělá prostě věci jinak, je to unikát jako prase, stejně jako Arch. Ale raději Vyrus, nebo Bimotu, než Arch.




Naposledy editováno 17.04.2019 23:19:46

Milovníci Italských krásek

17.4.2019 v 23:21 | Nahoru | #53237

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 06:19 | Nahoru | #53238

JollyJoker píše: drippera> A ty jsi jezdil nové Dorso 900? Nebo to byla narážka na staré Dorsoduro?



Jezdil. Obě dvě. 750 byla úplně o ničem. 900 v loni. Sednul jsem na to po faktorkovém tuňákovi a po prvních metrech jsem to chtěl otočit a vrátit. Nakonec jsem to kolečko absolvoval, a nebylo to zase tak zlý. Ale ta motorka je taková nijaká. Co si pamatuju, tak žádné velké emoce, takové trošku lepší ixtéčko na sedmnáctkách..

Naposledy editováno 18.04.2019 06:20:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 06:19 | Nahoru | #53239

Attim píše: zmulin> jasně to máš pravdu, moh to bejt nějakej kochač ale nemyslím ... jako OK, je to minimálně zajímavá volba, musíš se s tím naučit jezdit. Vypadá to zajímavě, je to něco jako MT01 od džamahy. Taky něco, co bych nechtěl

petta> a co je to ten kroutak jako prase ? 110NM a navíc ještě horním spektru otáček ? Sorry jako To má kdejakej litr ... to je taková pohádka o HD motorech, jak to otáčí zeměkoulí. Jenže skutek je trochu jinde no.


Myslis, ze S&S motor ma 110 nm? Tam to bude nad 200. Kdyby tvuj sd umel to, co umi, uz dole, tak..

Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 06:51 | Nahoru | #53240
Tohle si přečtěte až do konce, čekám, kdy to zavedou i ti naši eurohujeři www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-pokrocili-v-likvidaci-tzv-auto-pozeru-prvnimu-zabavili-stroj-posilaji-ho-do-drazby/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:00 | Nahoru | #53241
Attim> vyrus samozřejmě znám, ale mám za to, že právě kdysi avizovali vstup do moto2. Konečně by byla možnost porovnat funkčnost tý přední vidle...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:09 | Nahoru | #53242
Petta> má to 164 koní a 151 krouťák Na tu váhu to zase až takový peklo asi nebude, ikdyž, u nás na Vodňanským sprintu má přímo tenhle motor jeden maník v nějakém H-D a vždycky tam s přehledem ve své kategorii vyhrává Je to tenhle, ale má to ještě nějak poturbený a řve to jak kráva

Naposledy editováno 18.04.2019 07:44:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:09 | Nahoru | #53243
Johnny83> jj, je to tak a jen tak mimochodem, už vrčí Monster?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:27 | Nahoru | #53244
strakon> ty vole včera jsem to speciálně kvůli tobě chtěl napsat, že jsem ho konečně udal tomu mecháňovi. Ale jako když jsem ho vyvez na sluníčko a prohlížel si ho, nevim nevim no, jestli budu mít to srdce poslat ho pryč, je to fakt fešák. I s těma novejma kolama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:34 | Nahoru | #53245
Johnny83> necukej se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:40 | Nahoru | #53246
strakon> ale hovno, jen licituju o ceně uvidíme no, až co řekne mech, na jednu stranu se mi to fakt líbí, na druhou bych radši krosku, a teď jsem se nevim proč hrozně zamiloval do 950 SER, pro mě asi ta nejmíň použitelná motorka ze všech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:42 | Nahoru | #53247
Johnny83> co je SER?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:44 | Nahoru | #53248
strakon> superenduro

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:45 | Nahoru | #53249
drippera> Díky za info. Chtěl jsem tu 900 letos zkusit, někde jí strašně moc chválili,tak to asi nechám být.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.4.2019 v 07:47 | Nahoru | #53250

Tifone píše: A myslíš že je o cca 88% lepší než ten "značkovej" Polskej

E: samo sebou že ma ty spravny specifikace



Hlavne si myslim ze neni horsi nez polosyntetika 10w40 za 300. Mel jsem lety proverenej igol propuls roadster kterej byl pro moji motorku dobrej, ale bohuzel uz se sem nedovazi. Tak jsem hledal neco novyho, nejdriv silkolene, ale tam me nebavila cena a dostupnost, a pak elf. Nesel jsem primarne po cene, kdybych mu neveril, klidne tam dal leju olej za 300. Ale mam tu hranici rozumny ceny nekde do dvou stovek a nabidka je velka dost ... Dulezity pro me je at je dobre dostupnej.

Obecne si myslim ze u oleje je dobry vybrat jeden typ, a ten tam lejt furt a nestridat to, ale nemam to nijak podlozeny, ono to ani nejde ... Leda snad svejma zkusenostma s igolem, kdy motor vevnitr byl po 30 tis (celkove 70) jako novej, krasne cistej bez usazenin a znamek opotrebeni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist