kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
dejf. píše: taky bych rek, ze je to naka polovicni "provozni".
Píšou 177 suchá, 199 mokrá s plnou nádrží. To je fakt dobrý.
dewwil píše: dejf.> To bude suchá a bez baterky a ještě vše v karbonu s titanovým laufem A stejně je to Šumák, pak na to sedne 100kg hovado a rázem to je 280kg ku 217 šemíkům na klice...
To není až tak pravda. I se 100kg pod sebou poznáš třeba 20kg, ten rozdíl je znatelnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: GeorgePanek> Prej bude 790 R. Čeká se nějakej malej výkonovej upgrade, lepší podvozek, brembo, v doplňcích snad full Akrap. Možná už 2020. To by mohlo bejt fakt dobrý, pokud bude cena na úrovni Street Triple RS, těžká volba.
A 1290 kravina ? Proč jako ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Přesně tuhle otázku jsem od tebe čekal
No dyk je to strašně hodná a přívětivá motorka. Jako fakt. Na nastavení Rain je jak beránek
Ale vážně, není to žádnej zabiják maminek s kočárkem, to jsou jen kecy. Motor je děsně návykovej, na podzim jsem třeba sedl na Špájovu 939SP a chtěl jsem se odrážet nohama a přitom se rozhodně nedá říct, že ten HM nejede. Jen v přímym porovnání to je ňáký zvadlý no ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Každej to má jinak no, Fandovi se líbí teta a tobě strýc
Počkej v sobotu Ti ukážu takovýho strýca že se posereš
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: No dyk je to strašně hodná a přívětivá motorka. Jako fakt. Na nastavení Rain je jak beránek
Ale vážně, není to žádnej zabiják maminek s kočárkem, to jsou jen kecy. Motor je děsně návykovej, na podzim jsem třeba sedl na Špájovu 939SP a chtěl jsem se odrážet nohama a přitom se rozhodně nedá říct, že ten HM nejede. Jen v přímym porovnání to je ňáký zvadlý no ...
Jo věřim . Já teda mám poprvé motorku s mapama...a myslel jsem, že ten rozdíl mezi nima bude mnohem markantnější. Je tam ještě čtvrtá, kterou si můžeš nastavit jak chceš, ale nikdy jsem si nemyslel, že zrovna já mrdal budu jezdit pořád na Sport. Trošku mě to překvapilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: jinak jeste volba mensi stryc..velky je taky moc
Ani piču!!!Velký=kdyby byl malý v eSku+suchá spojka tak ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: na silnici ten vykon je nesmysl navic mi vadi ta elektronika..no vzhled jeste mozna..proste se mi vic libi starej super duke a ted bych rad poridil Rko..stary dobry bajk..
Nechápu, co máte furt s tou elektronikou. Jako last resort je to supr, fyziku to stejně nevojebe a jako bonus se to dá všechno vypnout. Nevím ale proč bych to dělal, na nejnižší hodnoty v režimu track to nechá pěkně klouzat zadek a přitom zachytí průser. Výkon nesmysl - to mi nepřijde, třeba Tuono jede na vrchu ještě víc.
Jinak 990R je pěknej bajk, jenom nějak nezkousávám tu levnou jednoduchou kyvku. Nemusí být nutně jednoramená, ale ty dva jednoduchý jekly (skoro) ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: na silnici ten vykon je nesmysl navic mi vadi ta elektronika..no vzhled jeste mozna..proste se mi vic libi starej super duke a ted bych rad poridil Rko..stary dobry bajk..
Starý SD je fujkyfujkyfujky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Jo věřim . Já teda mám poprvé motorku s mapama...a myslel jsem, že ten rozdíl mezi nima bude mnohem markantnější. Je tam ještě čtvrtá, kterou si můžeš nastavit jak chceš, ale nikdy jsem si nemyslel, že zrovna já mrdal budu jezdit pořád na Sport. Trošku mě to překvapilo
A co jsi jako čekal od Pincka s 800kubíky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> blbost
Blbost máš v trenýrkách a v hlavě
Frennky píše: Jo věřim . Já teda mám poprvé motorku s mapama...a myslel jsem, že ten rozdíl mezi nima bude mnohem markantnější. Je tam ještě čtvrtá, kterou si můžeš nastavit jak chceš, ale nikdy jsem si nemyslel, že zrovna já mrdal budu jezdit pořád na Sport. Trošku mě to překvapilo
Na SD je dost znát změna odezvy plynu. Nepotřebuješ rychloplyn, stačí nastavit nejvíc rejsink odezvu a vlastně na 70% plynu na heftu už je otevřeno 100%. A to je znát, na silnici je to pak dost ucukaný. Jinak Rain je nějak omezenej výkon, trakce na maximum, odezva plynu jak pro babičky s parkinsonem, to si fakt připadáš jako na pincku
Ono je totiž otázka jaký konkrétně rozdíly ty mapy mají. Většinou totiž není rozdíl v palivový mapě, ale jen v nastavení trakce, odezvy plynu, případně výkonu (a někde i podvozku). Potom to klidně může vypadat jako téměř beze změny...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> To ti říkal Pánek, mně se líbí oba
No však s Pankáčem jsem ještě nechlastal (asi) tak zatím apeluji jen na tebe!!! !!!Starý SD se ti Stračeno nelíbí!!!A já s tebou souhlasím