kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Já 3v vloni zkusil...a zatím nechci jinak .
Btw mohl by mě někdo vysvětlit (třeba Attim), v čem je význam otáčející se klik. hřídele opačně proti směru jízdy oproti jiným 3v ? Na žádném jiném tříhrnku jsem nejel a tak bych chtěl jen vědět porovnání a rozdíl, smysl, nebo pointu . Vibrace, dynamika, 'hladkost' ???
Vyrovnání gyroskopických momentů, prej když se to točí opačně než kola atd tak se to navzájem vyruší a má to pozitivní dopad na ovladatelnost. Moc nechápu jak to má fungovat, ale ovladatelný to je, to jó A taky se mi líbí jak se to zhoupne na stojánku při protúrování, ani to nemusí bejt boGSer
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/triumph/triumph-speed-triple-r/triumph-speed-triple-r-1413940.html tenhle je k dispozici :p TOP stav :D
Top stav víme!!! Krasavec
Ale mě baví ten kontrast=foto nad Bazalama (bude ceněné) a pak romantické u Jistebníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Vyrovnání gyroskopických momentů, prej když se to točí opačně než kola atd tak se to navzájem vyruší a má to pozitivní dopad na ovladatelnost. Moc nechápu jak to má fungovat, ale ovladatelný to je, to jó A taky se mi líbí jak se to zhoupne na stojánku při protúrování, ani to nemusí bejt boGSer
Je to tak, ale není to vůbec nějaká výsada 3V motorů. Třeba Triumph to nemá, určitě ne 1050, jak to je u 765 teď nevím. Jen bych oponoval, ty sily se navzájem nevyruší, protože kdyby ano, tak ta motorka se neudrží rovně a spadne na bok i za jízdy
Ale obecně jde o zlepšení ovladatelnosti, samozřejmě za cenu nějakého zhoršení stability. Taky to má pomáhat redukovat tendenci ke zvedání předního kola při akceleraci. Používají to v MGP snad všichni, na silnici je to spíš výjimka. MV to má jako jedna z mála na některých modelech, resp. motorech.
Jo a ještě to má nevýhodu v potřebě dalšího hřídele navíc, aby se zadni kolo otáčelo správným směrem.
Naposledy editováno 26.03.2019 19:30:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: /60 se mi tam asi nevleze
Zadek 3978,- předek 2910,- líp to neumím
Attim píše: Je to tak, ale není to vůbec nějaká výsada 3V motorů. Třeba Triumph to nemá, určitě ne 1050, jak to je u 765 teď nevím. Jen bych oponoval, ty sily se navzájem nevyruší, protože kdyby ano, tak ta motorka se neudrží rovně a spadne na bok i za jízdy
Ale obecně jde o zlepšení ovladatelnosti, samozřejmě za cenu nějakého zhoršení stability. Taky to má pomáhat redukovat tendenci ke zvedání předního kola při akceleraci. Používají to v MGP snad všichni, na silnici je to spíš výjimka. MV to má jako jedna z mála na některých modelech, resp. motorech.
Jo a ještě to má nevýhodu v potřebě dalšího hřídele navíc, aby se zadni kolo otáčelo správným směrem.
Aha, já myslel právě že to je z důvodu 3v. Proto jsem myslel na tebe, že jsi měl toho Triumpha. Jinak díky i Fizzerovi, nejsem nějakej tech. typ a tak mě to jen zajímalo
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.03.2019 19:52:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: dejf.> To bude suchá a bez baterky a ještě vše v karbonu s titanovým laufem A stejně je to Šumák, pak na to sedne 100kg hovado a rázem to je 280kg ku 217 šemíkům na klice...
taky bych rek, ze je to naka polovicni "provozni".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: GeorgePanek> jo první sd musel bejt a pořád asi je pecka, dlouho jsem nad nim slintal
jo skoda ze neni jeho pokracovani..1290 je kravina a 790 je osizenej..cos je skoda ,vzhled no to je vec nazoru proste moderna ale celkem to jde..ja ted koukam po ERKU 990 ale v cechach nic neni..a v nemecku jich je jen par tak uvidim ale do podzimu se to snad povede.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A 1290 kravina ? Proč jako ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: GeorgePanek>
A 1290 kravina ? Proč jako ?
Přesně tuhle otázku jsem od tebe čekal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo
No hele a jak to máš s "tramvají" ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo
Každej to má jinak no, Fandovi se líbí teta a tobě strýc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo
Mně se taky líběj oba dva hodně moc, ale nesmíš to tady na ital. vlákně nechat nějak moc zpíčovatět