globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:00 | Nahoru | #51091
Frennky> ti to po 10i pivech vysvětlím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:02 | Nahoru | #51092
strakon> Tak super , už se těším. Akorát že si to ani jeden nebudeme pamatovat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:03 | Nahoru | #51093
Frennky> to nevadí, stejně budu plácat píčoviny

Naposledy editováno 26.03.2019 18:03:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:03 | Nahoru | #51094

Frennky píše: Já 3v vloni zkusil...a zatím nechci jinak .
Btw mohl by mě někdo vysvětlit (třeba Attim), v čem je význam otáčející se klik. hřídele opačně proti směru jízdy oproti jiným 3v ? Na žádném jiném tříhrnku jsem nejel a tak bych chtěl jen vědět porovnání a rozdíl, smysl, nebo pointu . Vibrace, dynamika, 'hladkost' ???



Vyrovnání gyroskopických momentů, prej když se to točí opačně než kola atd tak se to navzájem vyruší a má to pozitivní dopad na ovladatelnost. Moc nechápu jak to má fungovat, ale ovladatelný to je, to jó A taky se mi líbí jak se to zhoupne na stojánku při protúrování, ani to nemusí bejt boGSer

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:04 | Nahoru | #51095
FiZzeR> to zhoupnutí uvidíme o půlnoci v sobotu v garáži

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:08 | Nahoru | #51096
Já měl za to že je to kvůli lepší trakci a výjezdům ze zatáček, tuším že to má i pani v4?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:09 | Nahoru | #51097
Johnny83> už máš napakováno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:18 | Nahoru | #51098

djanus píše: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/triumph/triumph-speed-triple-r/triumph-speed-triple-r-1413940.html tenhle je k dispozici :p TOP stav :D



Top stav víme!!! Krasavec

Ale mě baví ten kontrast=foto nad Bazalama (bude ceněné) a pak romantické u Jistebníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:41 | Nahoru | #51099
strakon> jseš na mě moc rychlej, nemám garáž u baráku a navíc jsem dneska hlavní chůva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 18:43 | Nahoru | #51100
Johnny83> to napakuj v kuchyni, ale pak nesahej na mimino, ať se nedrbe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:03 | Nahoru | #51101
strakon> takže je to režný jo? To je taky dobrý vědět

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:15 | Nahoru | #51102
Johnny83> Jo je, já to teda dělal bez rukavic, ale žere to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:28 | Nahoru | #51103

FiZzeR píše: Vyrovnání gyroskopických momentů, prej když se to točí opačně než kola atd tak se to navzájem vyruší a má to pozitivní dopad na ovladatelnost. Moc nechápu jak to má fungovat, ale ovladatelný to je, to jó A taky se mi líbí jak se to zhoupne na stojánku při protúrování, ani to nemusí bejt boGSer


Je to tak, ale není to vůbec nějaká výsada 3V motorů. Třeba Triumph to nemá, určitě ne 1050, jak to je u 765 teď nevím. Jen bych oponoval, ty sily se navzájem nevyruší, protože kdyby ano, tak ta motorka se neudrží rovně a spadne na bok i za jízdy
Ale obecně jde o zlepšení ovladatelnosti, samozřejmě za cenu nějakého zhoršení stability. Taky to má pomáhat redukovat tendenci ke zvedání předního kola při akceleraci. Používají to v MGP snad všichni, na silnici je to spíš výjimka. MV to má jako jedna z mála na některých modelech, resp. motorech.
Jo a ještě to má nevýhodu v potřebě dalšího hřídele navíc, aby se zadni kolo otáčelo správným směrem.

Naposledy editováno 26.03.2019 19:30:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:40 | Nahoru | #51104

FiZzeR píše: /60 se mi tam asi nevleze


Zadek 3978,- předek 2910,- líp to neumím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:44 | Nahoru | #51105

Attim píše: Je to tak, ale není to vůbec nějaká výsada 3V motorů. Třeba Triumph to nemá, určitě ne 1050, jak to je u 765 teď nevím. Jen bych oponoval, ty sily se navzájem nevyruší, protože kdyby ano, tak ta motorka se neudrží rovně a spadne na bok i za jízdy
Ale obecně jde o zlepšení ovladatelnosti, samozřejmě za cenu nějakého zhoršení stability. Taky to má pomáhat redukovat tendenci ke zvedání předního kola při akceleraci. Používají to v MGP snad všichni, na silnici je to spíš výjimka. MV to má jako jedna z mála na některých modelech, resp. motorech.
Jo a ještě to má nevýhodu v potřebě dalšího hřídele navíc, aby se zadni kolo otáčelo správným směrem.



Aha, já myslel právě že to je z důvodu 3v. Proto jsem myslel na tebe, že jsi měl toho Triumpha. Jinak díky i Fizzerovi, nejsem nějakej tech. typ a tak mě to jen zajímalo

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:47 | Nahoru | #51106
Tak nova RSV4 factory 1100 ma 217 kobyl a prej 180 provozni hmotnost. Ta vaha je naka podezrela...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:51 | Nahoru | #51107
dejf.> To bude suchá a bez baterky a ještě vše v karbonu s titanovým laufem A stejně je to Šumák, pak na to sedne 100kg hovado a rázem to je 280kg ku 217 šemíkům na klice...

Naposledy editováno 26.03.2019 19:52:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 19:56 | Nahoru | #51108

Johnny83 píše: sakra takhle ten vévoda 790 vypadá docela k světu

ja se byl i podivat na 790 ze bych sel do noveho stroje..ale uz to neni to co mam doma nejak mi ten vzhled nejde pod nos..ten prvni super duke se mi libi nejvic ale takhle udelanej je libivej to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:08 | Nahoru | #51109

dewwil píše: dejf.> To bude suchá a bez baterky a ještě vše v karbonu s titanovým laufem A stejně je to Šumák, pak na to sedne 100kg hovado a rázem to je 280kg ku 217 šemíkům na klice...



taky bych rek, ze je to naka polovicni "provozni".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:21 | Nahoru | #51110
GeorgePanek> jo první sd musel bejt a pořád asi je pecka, dlouho jsem nad nim slintal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:28 | Nahoru | #51111

Johnny83 píše: GeorgePanek> jo první sd musel bejt a pořád asi je pecka, dlouho jsem nad nim slintal

jo skoda ze neni jeho pokracovani..1290 je kravina a 790 je osizenej..cos je skoda ,vzhled no to je vec nazoru proste moderna ale celkem to jde..ja ted koukam po ERKU 990 ale v cechach nic neni..a v nemecku jich je jen par tak uvidim ale do podzimu se to snad povede.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:35 | Nahoru | #51112
GeorgePanek> Prej bude 790 R. Čeká se nějakej malej výkonovej upgrade, lepší podvozek, brembo, v doplňcích snad full Akrap. Možná už 2020. To by mohlo bejt fakt dobrý, pokud bude cena na úrovni Street Triple RS, těžká volba.
A 1290 kravina ? Proč jako ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:39 | Nahoru | #51113

Attim píše: GeorgePanek>
A 1290 kravina ? Proč jako ?



Přesně tuhle otázku jsem od tebe čekal

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:41 | Nahoru | #51114

dewwil píše: Zadek 3978,- předek 2910,- líp to neumím



No žádná hitparáda pane vachmajstr Kolik se na tom tak odjede, plus mínus autobus?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:43 | Nahoru | #51115
Ivos> Díky Na focení jsem expert :D Nemám vás rád protože pořád čumím kde výhodně pořídit 1198S

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:45 | Nahoru | #51116
A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:47 | Nahoru | #51117
djanus> Na to se vyser a kup StrýcovéhoFrajtra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:49 | Nahoru | #51118

Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo



No hele a jak to máš s "tramvají" ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:50 | Nahoru | #51119

Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo



Každej to má jinak no, Fandovi se líbí teta a tobě strýc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2019 v 20:50 | Nahoru | #51120

Ivos píše: A mě se začal ten nový SD líbit.Jak 1290 tak 790 Mám to stejně jako se Strýcem.Novinka se mi nelíbila a až časem jo



Mně se taky líběj oba dva hodně moc, ale nesmíš to tady na ital. vlákně nechat nějak moc zpíčovatět
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist