Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
dadic píše: ono to nieje 848 ale 821 a ma to 110 kobyl.
Jo ahá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Výkonově to šestkám podobné je, tváří se to jako dospělé, ale prostě není. Já beru, že šestistovka je pro vajčkáky a velký kluci jezděj na litrech. 1000, 1100, 1200...
To jsou objemy, které mě baví. Mají sílu a když né koně, tak alespoň pořádný krouťák a zvuk.
I když nová Panigale jede v módu "sport" jako opravdická šestka, teda dole vůbec (do 6tis.) potom sice začíná peklo, v pravém slova smyslu...7...8...9tisíc a víc, jako jo, ale ten projev dole je hodně rozporuplný, na to, že to je dvouválcová dvanáctistovka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
To s tým objemom máš pravdu liter je liter objem ničím nenahradíš, keď chceš tak za to ťaháš, keď nie ta na šetku ideš šede na voľnobeh.
Ale na druhú stranu nižšie objemy sú zase obratnejšie. Poznám chalana ktorý ma šetku dobre v pracká a na okruhu 90% litrových maši mu len kouka na spz-ku.
Všetko ma svoje plusy aj mínusy. Ideálny kompromis ?????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Jasné. Máš naprostou pravdu. S tou hravostí a snažším řízením souhlasím. To je jasný. A ve většině případů to samozřejmě i stačí, bohatě, těch 800/900 kubíků. Jde spíš o tem vnitřní pocit, že to je "jedenácka" "dvanáctka" to máš jako s pívem, plnotučný je hold plnotučný...
Všechno má svoje a někdo by uječenou a po otáčkách lačnící šestku nevyměnil ani za nic a na pojetí většiny ostrejch litrů na okruhu ti stačí šestkový Hornet a ruce Pepy Sršňě...
Já je zas mám rád velký...a pořádný!
Ty válce myslím...
V motorce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Dřív to komfortní nebylo takhle hranaté u spolujezdce..
Jinak pokud se podaří, tam můžem brzy porovnat verze 1100 a 821.. Zatím je to na dobré cestě..
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
skoda, zes koupil nove, to moje je jeste mekcene od ddt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
No, pokrok proste nezastavíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Takže pokiaľ máš možnosť si vyskúšať SP-čko tak sa taho že ledva dosiahneš na zem neboj a vyskúšaj to.
Určte to bude stáť za to.
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Jinak ještě jedno srovnání mezi 821 a 1100. Na okruhu je potřeba 1100 trochu nutit. 821 je stabilnější a líp padá do zatáček.
S 1100 jsem se celkem nadřel, abych se dostal na čas, který jsem zajel na 821 a to jsem byl vůbec poprvé v Brně..