paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hypermotard klub
 
30.1.2015 v 15:49
Zdravím všechny majitele Hypermotarda od Ducati..
Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..

Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..







Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
Anketa: Zúčastnil bych se víkendového srazu?
Ano
77%
17
Ne
23%
5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

25.5.2015 v 21:01 | Nahoru | #451

dadic píše: ono to nieje 848 ale 821 a ma to 110 kobyl.



Jo ahá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

25.5.2015 v 21:13 | Nahoru | #452
drippera> ale mám pocit že ten motor je prekopaná 848, takže si mal čiastočne pravdu. , ale označenie má 821

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

26.5.2015 v 20:07 | Nahoru | #453
dadic> Jo jo. Tak nějak to bude. Já tady těm objemům nějak nepřišel na chuť. Beru je vlastně jako "lepší" šestky. Tyhle ty 769, 848, 821 a já nevim co ještě...
Výkonově to šestkám podobné je, tváří se to jako dospělé, ale prostě není. Já beru, že šestistovka je pro vajčkáky a velký kluci jezděj na litrech. 1000, 1100, 1200...
To jsou objemy, které mě baví. Mají sílu a když né koně, tak alespoň pořádný krouťák a zvuk.
I když nová Panigale jede v módu "sport" jako opravdická šestka, teda dole vůbec (do 6tis.) potom sice začíná peklo, v pravém slova smyslu...7...8...9tisíc a víc, jako jo, ale ten projev dole je hodně rozporuplný, na to, že to je dvouválcová dvanáctistovka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

26.5.2015 v 20:33 | Nahoru | #454
drippera> no keď vyšiel nový hyproš mňa to tak isto veľmi nepotešilo to zníženie objemu. No hold keď som chcel novú motku, tak iná možnosť nebola. Ale na prekvapenie motor tomuto bajku je maximálne postačujúci. Od 3,5-4 tisícoch motor krásne ožíva. A celkovo bajk je ovladateľný jako kolo. Stareého hyproša som neskúšal takže to neviem porovnať. Ale zvuk ma starý hyproš asi krajší, alebo viac ducatickejší
To s tým objemom máš pravdu liter je liter objem ničím nenahradíš, keď chceš tak za to ťaháš, keď nie ta na šetku ideš šede na voľnobeh.
Ale na druhú stranu nižšie objemy sú zase obratnejšie. Poznám chalana ktorý ma šetku dobre v pracká a na okruhu 90% litrových maši mu len kouka na spz-ku.
Všetko ma svoje plusy aj mínusy. Ideálny kompromis ?????????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

26.5.2015 v 21:04 | Nahoru | #455
dadic> ...neexistuje.
Jasné. Máš naprostou pravdu. S tou hravostí a snažším řízením souhlasím. To je jasný. A ve většině případů to samozřejmě i stačí, bohatě, těch 800/900 kubíků. Jde spíš o tem vnitřní pocit, že to je "jedenácka" "dvanáctka" to máš jako s pívem, plnotučný je hold plnotučný...
Všechno má svoje a někdo by uječenou a po otáčkách lačnící šestku nevyměnil ani za nic a na pojetí většiny ostrejch litrů na okruhu ti stačí šestkový Hornet a ruce Pepy Sršňě...
Já je zas mám rád velký...a pořádný!

Ty válce myslím...







V motorce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

26.5.2015 v 21:26 | Nahoru | #456
drippera> ideálni kompromis existuje, mít v garáži 6-tku a také litra nebo podle tebe hyproš v garáži a street v obývaku

(reakce na) Hypermotard klub

26.5.2015 v 21:32 | Nahoru | #457

dadic píše: drippera> ideálni kompromis existuje, mít v garáži 6-tku a také litra nebo podle tebe hyproš v garáži a street v obývaku



Joooo, tak to je pravda! Já myslel, snoubit to všechno v jediné motorce, to je nerálné..

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

27.5.2015 v 10:17 | Nahoru | #458
Musim sa zapojit, v casopise motorbike 9/2013 je porovnavaci test HM1100 vs. 821. o starom hyposovy sa vyjadruju ako o drsnom zvlčelom bastardovy ktory ma tendenciu zdvyhat predne kolo do vzduchu..to asi o litri co to napovie.. bohuzial sa na SK neda toto cislo zohnat a rozosielaju len v ramci ČR.ak by niekto mal rad si to precitam... mam skusenost s monsrom 796 s kitom termignoni. ta motka je rychlejsia ako moj nadliter teda bola pokial som nedal kit termignoni aj ja.. vo velkej miere to je o pilotovi ako dokaze vyuzit potencial motorky..Ale to iste viete na ringu ma davali dole jak slabsie motky tak ja som daval do late silnejsie supersporty..a aj HM 821 Inak priame porovnanie by ma vazne zaujimalo

Hypermotard klub

27.5.2015 v 10:20 | Nahoru | #459






tak som to zas o nieco vylepsil.. vdaka gripom 10hp+ minimalne

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

27.5.2015 v 11:53 | Nahoru | #460
To sedlo je to komfortní, že? A přitom mi připadá, že má stejný tvar jako to racing. Možná, že udělali už jen jeden tvar a jen jiný potah sedla pro každou verzi.
Dřív to komfortní nebylo takhle hranaté u spolujezdce..
Jinak pokud se podaří, tam můžem brzy porovnat verze 1100 a 821.. Zatím je to na dobré cestě..

(reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 12:31 | Nahoru | #461
Petta> je to to komfort. aj ked oproti serii je hoooodne hodne tvrdsie.. to sedlo racing je total hardcore tvrde. na bezne jazdenie premna nepouzitelne..

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

27.5.2015 v 13:12 | Nahoru | #462
to rekni dripperovi, on chce racing. Jsem mu psal, ze na tom chcipne..
skoda, zes koupil nove, to moje je jeste mekcene od ddt

(reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 13:54 | Nahoru | #463
Petta> pekne si to napisal ze chcípne to sedlo racing je fakt pogulat sa po okruhu a domov.. ja som objedal asi skor ako bolo tvoje na predaj..
DRIPPERA nevymyslaj s tym sedlom.. bude ta bolet prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 14:45 | Nahoru | #464
JA-NE> no ono asi nemá zmysel sa nejak hlbšie sa zamýšľať nad tým či je lepší starý alebo nový. Pretože to my nejak nezmeníme. A časom tak či tak pokiaľ budeš chcieť ostať u ducati a hyprošovy, tak iná možnosť tu nebude len nástupca starého. A v horizonte 5-10 rokov 821 hyproš už bude mať určite nástupcu a vzducháča budeš kupovať už len keď budeš mať záujem o veterána. A zase sa tu bude si riešiť ta istá otázka.
No, pokrok proste nezastavíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 15:03 | Nahoru | #465
dadic> ja v podstate suhlasim.. jako co si budeme rozpravat. keby mam love na noveho beriem toho ides na ducati day?

(reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 15:32 | Nahoru | #466
JA-NE> no neviem či sa tam dostanem. Ono je to 26-ho takže je to po hypo zraze. Ako som aj písal dripperovy teraz som z časom len tak tak. Tak že ja to smerujem k tomu aby som sa dostal aspoň na zraz. A možno by som nejaký ten čas sa aj našiel keby som nebýval v konci slovenska. Uvidím ako to bude v tom týždni. Ale keď bude možnosť tak prídem.

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

27.5.2015 v 15:37 | Nahoru | #467
chcete nascanovat ten test?

(reakce na) Hypermotard klub

27.5.2015 v 16:13 | Nahoru | #468
Palomoto> ja by som bol strasne vdacny som v robote gned by somto vytlacil... z redakcie mi to nechceu poslat

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

28.5.2015 v 08:05 | Nahoru | #469
tady:























(reakce na) Hypermotard klub

28.5.2015 v 08:24 | Nahoru | #470
Palomoto>

(reakce na) Hypermotard klub

28.5.2015 v 11:14 | Nahoru | #471
Palomoto> Peckááá !!!!!! Takéjc si poštu...

Hypermotard klub

28.5.2015 v 11:20 | Nahoru | #472
Je tam pár nepřesností.. ABS zůstane vypnuté, i když znovu nastartuješ a maximálka je minimálně o 20 kmh a ještě s tím rozdílem, že na 1100 se těch 215 nedá jet, na 821 se štítkem přes 200 taky nic moc, ale do 170 parádička, což u 1100 můžeš zapomenout..

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

28.5.2015 v 13:46 | Nahoru | #473
z noveho SP ledva dociahnem na zem.. ale obycko si musim skusit povodit.

(reakce na) Hypermotard klub

28.5.2015 v 20:01 | Nahoru | #474
JA-NE> ten istý problém mám aj Ja. Na zem dosiahnem len špičkami tak na pol chodidla. Keď som na ňu prvý krát sadol tak som sa aj zľakol, ale trvalo to dovtedy pokiaľ som sa nepohol. A po par kilometroch som už v tom nevidel žiaden problém. Základ je že pomocné kolieska k nej nepotrebujem
Takže pokiaľ máš možnosť si vyskúšať SP-čko tak sa taho že ledva dosiahneš na zem neboj a vyskúšaj to.
Určte to bude stáť za to.

Hypermotard klub

28.5.2015 v 21:30 | Nahoru | #475
.. ja viem ze je to stale to iste ale ked mne sa tak strasne luubi





1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub

29.5.2015 v 10:49 | Nahoru | #476
Je to krásná mašina..

Jinak ještě jedno srovnání mezi 821 a 1100. Na okruhu je potřeba 1100 trochu nutit. 821 je stabilnější a líp padá do zatáček.
S 1100 jsem se celkem nadřel, abych se dostal na čas, který jsem zajel na 821 a to jsem byl vůbec poprvé v Brně..

(reakce na) Hypermotard klub

29.5.2015 v 11:10 | Nahoru | #477
Petta> nepochybujem ze 821 je daleko viac dotiahnuta.vid. v teste co sem dal Palomoto hovoria ze vidlica je lepsia na 821 pritom 1100 ma plne nastavitelnu.. ja sa len bojim ze zas skusim 821 a potom mi bude hrmet v hlave

Hypermotard klub

29.5.2015 v 12:29 | Nahoru | #478
Jojo, předek je slušnej, sice na Hyperstradě byl moc měkký, potápělo se to při brzdění, ale jinak super.
Uvidíš, až se potkáme, jestli mi to klapne, tak ti jí půjčím..

Hypermotard klub

29.5.2015 v 14:10 | Nahoru | #479
musime nasjt spolocny termin na to stretko. ja sa bohuzial na tvoje stretnutie nemozem dostavit. co ma dost sere

Hypermotard klub

1.6.2015 v 10:43 | Nahoru | #480






minula sobota. Finis na pumpe. Miguel + ja-ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist