kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jen o číslech a hydraulickém převodu to určitě není (i když by teoreticky mělo být). A nefunguje to ani na kole, kde jsem třeba nepoznal nic, co by se přibližovalo HOPE brzdám a je jedno, kolik to mělo pístků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nepoznal jsem rozdil mezi magurou co jsem mel na okruhovce predtim a "TOP" brembem, se kterym jezdi motorky i v MS ktere tam mam ted...
Musíš tu přední brzdu taky občas použít
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ivos: ono je dobry nesrovnavat brzdy z motorky za pul míče s brzdama z rozpoctovky. Me treba nepripadaj brembo z 999 o tolik krásnější nez hnissiny z TL...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Musíš tu přední brzdu taky občas použít
To prijde...
...hned jak se naučím přidat plyn
Jo a na kole uz jsem zkousel brzdy co se houpum minimalne vyrovnají ma je tam muj “sef” - trickstuff
Naposledy editováno 15.02.2019 07:45:37
Naposledy editováno 15.02.2019 07:53:13
assassin píše: Jo a na kole uz jsem zkousel brzdy co se houpum minimalne vyrovnají ma je tam muj “sef” - trickstuff
Ty ani neznám. Je teda pravda, že já mám na brzdy hodně specifické požadavky, takže pro sjezd bude existovat i možná něco lepšího, než je HOPE, ale na trial jsem zatím neviděl nic, co by "brzdilo" stejnou ligu a ještě navíc vydrželo tak necitlivé zacházení : )
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.02.2019 08:43:39
Asi nejhorší brzdy na moderních moto za poslední dobu byly na SV650, ale to je prostě rozpočtovka, navíc já jsem zvyklý a vyhovuje mi právě ta kousavost. Třeba na Tuonu V4 s axiální pumpou mi ta kousavost chyběla, ačkoli to vlastně brzdio fakt dobře, jen se jinak dávkovaly. Taky strašně moc záleží na brzdových deskách. Pumpy a brzdiče ve výsledku budou na moderních nerozpočtových motorkách všechny v pohodě, jedno jestli je to Nissin nebo Brembo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tifone: ja si nemyslim, ze jsem v opozici, proto jsem psal, ze sam mam brembo vsude. Jen si dokazu predstavit i lepsi (a bohuzel drazsi) variantu.
Ivos: ono je dobry nesrovnavat brzdy z motorky za pul míče s brzdama z rozpoctovky. Me treba nepripadaj brembo z 999 o tolik krásnější nez hnissiny z TL...
No a pro mě ty brzdy z 999,Milušky,všech Monsterů atd jsou prostě hezčí než ty z TL
A ty poslední z R1=kolečkové
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tak jako tak je to úplně jedno, protože to co se montuje ve fabrice, se montuje "low cost řada" toho danýho výrobce, jen kvůli tomu pozlátku, aby všichni říkali "jůůů vono to má öhlinse" místo "pche, ňáká showa" a ve výsledku to obojí funguje úplně stejně
… to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: … to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti
A repas tý Showy vyjde na půlku : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: A repas tý Showy vyjde na půlku : )
vidíš, tuhle výhodu jsem zapomněl zmínit...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: … to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti
Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct
tak přes zimu stojan do krku řízení a je to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct
vždyť vím ne... woe … Pokud děláš repasi öhlinsů ORIGO sadou ...tak to drží dlouho... nejen já mám odzkoušeno, že NOK co koupíš jako "díl dle nromy" do öhlins, jakkoli je NOK dodavatel pro öhlins sady, prostě do 5tkm vyteče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: vidíš, tuhle výhodu jsem zapomněl zmínit...
...no a tomě tadydneska vlastně překvapilo nejvíc
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Z těch kolovejch co Formula?Jedny sem míval na Ferrárku a byly dobrý
t_freedom píše: vždyť vím ne... woe … Pokud děláš repasi öhlinsů ORIGO sadou ...tak to drží dlouho... nejen já mám odzkoušeno, že NOK co koupíš jako "díl dle nromy" do öhlins, jakkoli je NOK dodavatel pro öhlins sady, prostě do 5tkm vyteče.
Ale je divné, že jsem měl Factory z Itálie s 40 000km a vidlice nebyla ještě dělaná. Začala téct až zde v CZ . Možná tomu nedělá dobře ta zima. Dával jsem origo gufera ohlins, ale kolik vydržely nevím. Jsem ji potom prodal