globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:11 | Nahoru | #47401
Ivos> na stryca jedine dual cbs od Hnujdy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:17 | Nahoru | #47402
kokonhead> Nevím proč ale dělá se mi mdlo

Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:25 | Nahoru | #47403
To TOP Brembo je poznat hlavně ve chvíli, kdy si koupíš racing komponenty a v sezóně zjistíš, že při prvním problému musíš čekat dva měsíce na díly.

A jen o číslech a hydraulickém převodu to určitě není (i když by teoreticky mělo být). A nefunguje to ani na kole, kde jsem třeba nepoznal nic, co by se přibližovalo HOPE brzdám a je jedno, kolik to mělo pístků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:27 | Nahoru | #47404

assassin píše: nepoznal jsem rozdil mezi magurou co jsem mel na okruhovce predtim a "TOP" brembem, se kterym jezdi motorky i v MS ktere tam mam ted...


Musíš tu přední brzdu taky občas použít

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:33 | Nahoru | #47405
Tifone: ja si nemyslim, ze jsem v opozici, proto jsem psal, ze sam mam brembo vsude. Jen si dokazu predstavit i lepsi (a bohuzel drazsi) variantu.

Ivos: ono je dobry nesrovnavat brzdy z motorky za pul míče s brzdama z rozpoctovky. Me treba nepripadaj brembo z 999 o tolik krásnější nez hnissiny z TL...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:36 | Nahoru | #47406

PetrS píše: Musíš tu přední brzdu taky občas použít



To prijde...

...hned jak se naučím přidat plyn

Jo a na kole uz jsem zkousel brzdy co se houpum minimalne vyrovnají ma je tam muj “sef” - trickstuff

Naposledy editováno 15.02.2019 07:45:37

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:47 | Nahoru | #47407

assassin píše: ...hned jak se naučím přidat plyn


(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:52 | Nahoru | #47408
assassin> na těch brzdách nahoře je lepší písmenosled pro mě je to taky spíš takový placebo, kdyby mi někdo zavázal oči, poznám hovno jestli jsou na motorce vohlinsi nebo bremba, ale prostě to vypadá dobře když to meješ nebo na to prostě jen čumíš jinak jsem nikdy moc nepochopil teorii, že radiální uchycení třmenů je kvůli zamezení roztahování. mně přijde, že kotouč při pohybu vpřed na třmen spíš tlačí než by ho roztahoval...

Naposledy editováno 15.02.2019 07:53:13

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:54 | Nahoru | #47409

assassin píše: Jo a na kole uz jsem zkousel brzdy co se houpum minimalne vyrovnají ma je tam muj “sef” - trickstuff



Ty ani neznám. Je teda pravda, že já mám na brzdy hodně specifické požadavky, takže pro sjezd bude existovat i možná něco lepšího, než je HOPE, ale na trial jsem zatím neviděl nic, co by "brzdilo" stejnou ligu a ještě navíc vydrželo tak necitlivé zacházení : )

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 08:41 | Nahoru | #47410
Já tam mám taky Brembo a brzdí to na piču

Naposledy editováno 15.02.2019 08:43:39

Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:01 | Nahoru | #47411
Já tam mám taky brembo a brzdí to dobře
Asi nejhorší brzdy na moderních moto za poslední dobu byly na SV650, ale to je prostě rozpočtovka, navíc já jsem zvyklý a vyhovuje mi právě ta kousavost. Třeba na Tuonu V4 s axiální pumpou mi ta kousavost chyběla, ačkoli to vlastně brzdio fakt dobře, jen se jinak dávkovaly. Taky strašně moc záleží na brzdových deskách. Pumpy a brzdiče ve výsledku budou na moderních nerozpočtových motorkách všechny v pohodě, jedno jestli je to Nissin nebo Brembo.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:09 | Nahoru | #47412
mimochodem, aktuální Brembo modla pro silniční použití jsou brzdiče Stylema. M50 už jsou out
Na obr vlevo Stylema, vpravo M50

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:19 | Nahoru | #47413
Tak jako tak je to úplně jedno, protože to co se montuje ve fabrice, se montuje "low cost řada" toho danýho výrobce, jen kvůli tomu pozlátku, aby všichni říkali "jůůů vono to má öhlinse" místo "pche, ňáká showa" a ve výsledku to obojí funguje úplně stejně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:40 | Nahoru | #47414

assassin píše: Tifone: ja si nemyslim, ze jsem v opozici, proto jsem psal, ze sam mam brembo vsude. Jen si dokazu predstavit i lepsi (a bohuzel drazsi) variantu.

Ivos: ono je dobry nesrovnavat brzdy z motorky za pul míče s brzdama z rozpoctovky. Me treba nepripadaj brembo z 999 o tolik krásnější nez hnissiny z TL...



No a pro mě ty brzdy z 999,Milušky,všech Monsterů atd jsou prostě hezčí než ty z TL


A ty poslední z R1=kolečkové

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:40 | Nahoru | #47415

FiZzeR píše: Tak jako tak je to úplně jedno, protože to co se montuje ve fabrice, se montuje "low cost řada" toho danýho výrobce, jen kvůli tomu pozlátku, aby všichni říkali "jůůů vono to má öhlinse" místo "pche, ňáká showa" a ve výsledku to obojí funguje úplně stejně



… to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:43 | Nahoru | #47416
FiZzeR> dobrej příklad z doby nedávné je řekl bych třeba právě SP1. Nemyslím si, že by její kola, brzdy a podvozek nějak zaostávaly za eskovejma devětdevětšestkama nabo faktorovejma millkama, jen to prostě nemělo ty správný nápisy a tudíž to na pohled možná nevypadalo tak jedinečně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:43 | Nahoru | #47417

t_freedom píše: … to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti


A repas tý Showy vyjde na půlku : )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:46 | Nahoru | #47418
assassin> A vůbec neřeším rozpočtovku nebo motorku za půl míče!!!Třeba ta R1 a nějaké GSX-R určitě nestojí 199 999kč.

Prostě pro MĚ a MÉ oko brembo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:48 | Nahoru | #47419

PetrS píše: A repas tý Showy vyjde na půlku : )



vidíš, tuhle výhodu jsem zapomněl zmínit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:49 | Nahoru | #47420

strakon píše: Já tam mám taky Brembo a brzdí to na piču



Jenže tobě taky dá se říci že skoro jezdí na piču (málo) Takže je možné že máš třmeny zatuhlé nebo si ještě nesedly desky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:51 | Nahoru | #47421

Attim píše: mimochodem, aktuální Brembo modla pro silniční použití jsou brzdiče Stylema. M50 už jsou out
Na obr vlevo Stylema, vpravo M50



M50= prostě krásné

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 09:51 | Nahoru | #47422
Ivos: tys ale vybral nejaky jiny obrázky, ja mam zlaty

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:04 | Nahoru | #47423

assassin píše: Ivos: tys ale vybral nejaky jiny obrázky, ja mam zlaty



spíš mosaz nebo nikl ne?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:10 | Nahoru | #47424

t_freedom píše: … to každopádně, ale zase máš výhodu že öhlins ti dozajista do 30t vyteče, zatímco showa nemusí ani po padesáti



Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:12 | Nahoru | #47425

dakarista píše: Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct



tak přes zimu stojan do krku řízení a je to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:13 | Nahoru | #47426

dakarista píše: Vždy je to na jaře levá vidle. Aspoň to tak bylo u Ohlins u RSV. .. Showa vydržela 50 000 a potom začala téct



vždyť vím ne... woe … Pokud děláš repasi öhlinsů ORIGO sadou ...tak to drží dlouho... nejen já mám odzkoušeno, že NOK co koupíš jako "díl dle nromy" do öhlins, jakkoli je NOK dodavatel pro öhlins sady, prostě do 5tkm vyteče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:13 | Nahoru | #47427

t_freedom píše: vidíš, tuhle výhodu jsem zapomněl zmínit...



...no a tomě tadydneska vlastně překvapilo nejvíc

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:14 | Nahoru | #47428
Je pravda, že já na Brembo nedám dopustit, s dobrýma deskami brzdí super. A byly pěkně kousavé, vzpomínám na to.

To mě teď štve u Nissanu, že nejsou tak kousací i když na tu váhu brzdí dobře.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:15 | Nahoru | #47429
Asasíne a co kotouče a desky? Ono ani tam nesedí všechno ke všemu přeci..

Z těch kolovejch co Formula?Jedny sem míval na Ferrárku a byly dobrý

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 10:16 | Nahoru | #47430

t_freedom píše: vždyť vím ne... woe … Pokud děláš repasi öhlinsů ORIGO sadou ...tak to drží dlouho... nejen já mám odzkoušeno, že NOK co koupíš jako "díl dle nromy" do öhlins, jakkoli je NOK dodavatel pro öhlins sady, prostě do 5tkm vyteče.



Ale je divné, že jsem měl Factory z Itálie s 40 000km a vidlice nebyla ještě dělaná. Začala téct až zde v CZ . Možná tomu nedělá dobře ta zima. Dával jsem origo gufera ohlins, ale kolik vydržely nevím. Jsem ji potom prodal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist