globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 18:57 | Nahoru | #47371
Mam pocit ze bude v prerove zanedluho slusny rambajz po dedine

Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 19:03 | Nahoru | #47372
Kurva gde se dá parkovat motorka v činžáku? Já to zatím ještě nevymyslel... I když jestli von nebude krapet rozdíl mezi činžákem a panelákem v jednom se evidentně platí činže, v druhym asi panel

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 19:34 | Nahoru | #47373
Lazyfucker> Bha, nebude. To tam nedostane... a když jo, tak ne zanedlouho, ale zadlouho

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 20:16 | Nahoru | #47374
No byl u ma na navsteve Lazyfucker a vypadlo z nej par trubek

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 20:40 | Nahoru | #47375
Jé, hele tahle má 8.pístky Spieglery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 20:47 | Nahoru | #47376
dewwil> to už mi přijde takový jako čim víc pruhů, tim víc Adidas kvantitu nahradila kvalita a efektivita, ani šestipístky radiály u yamahy se nechytly, holt asi zbytečná neodpružená hmota...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:05 | Nahoru | #47377
Johnny83> No, když bafnu do ruky axiální čtyřpístek monoblok z R1 tak ty Spieglery jsou lehčí, maj pístky z duralu nebo něčeho takovýho a i ten matroš třmenů je dost lehkej. Jasný, dnešní Bremba na sériích už jsou na stejný úrovni ne-li lepší než své době poplatné semi-racing brzdy. Ale ten osmipíst se dávkuje luxusně... a o to dávkování u těch Spieglerů šlo nejvíc. Jinak jsem lítal i na R1 07 a na brzdy jsem si nestěžoval

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:28 | Nahoru | #47378
dewwil> hele mně tohle vysvětlovat nemusíš, já kdysi viděl v reportáži z výstavy ve starým motocyklu fotky osmipístkovejch behringerů, slintal u toho a snil, že to jednou budu mít na motorce. No a pak přišly radiály, bremba m50, stylema, a bůhví kam to vše spěje o tohle se fakt nebojim, o motory trochu jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:50 | Nahoru | #47379

juraaa píše: No byl u ma na navsteve Lazyfucker a vypadlo z nej par trubek



Ňák moc trubek, ne? Nebo to je i se svodama?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:51 | Nahoru | #47380

juraaa píše: No byl u ma na navsteve Lazyfucker a vypadlo z nej par trubek



To vypadá jak zbytky po instalatérovi když Lazy stavěl barák. To je asi Arrow HT-PP System

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:59 | Nahoru | #47381
sejrac> To me nenapadlo, ze mi mohl prodat nejaky zbytky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 21:59 | Nahoru | #47382
FiZzeR> Jj vcetne svodu...jestli se mi to teda podari do sebe nejak napasovat

Naposledy editováno 14.02.2019 22:00:16

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:01 | Nahoru | #47383
osobne mi taky prijde, ze cim vic pistku tim horsi. seriovy brzdy na 999 mi fakt prijdou top a nevidim vubec duvod je vylepsovat. to same 4pisty nissin z 954 nebo SP? co ma stev na VTR... ty dewilovo jsem nezkousel, ale vic ruznych 6ti pistu a nic moc. A naopak ty slavny monobloky z novy duc mi prijdou zbytecne moc kousavy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:23 | Nahoru | #47384

assassin píše: osobne mi taky prijde, ze cim vic pistku tim horsi. seriovy brzdy na 999 mi fakt prijdou top a nevidim vubec duvod je vylepsovat. to same 4pisty nissin z 954 nebo SP? co ma stev na VTR... ty dewilovo jsem nezkousel, ale vic ruznych 6ti pistu a nic moc. A naopak ty slavny monobloky z novy duc mi prijdou zbytecne moc kousavy...



Stejně je to jen o hydraulickým převodu, dva pístky nebo padesát.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:29 | Nahoru | #47385

FiZzeR píše: Stejně je to jen o hydraulickým převodu, dva pístky nebo padesát.



no, teoreticky jo, v praxi si myslim, ze to tak nefunguje - mam tu ruzny kombinace pump a s zadnou se ty 6ti pisty na TL nepriblizuji tem brembum :(

Naposledy editováno 14.02.2019 22:30:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:34 | Nahoru | #47386
Tak jako asi je to i o materiálu a že to z jednoho kusu třeba ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:43 | Nahoru | #47387

sejrac píše: Tak jako asi je to i o materiálu a že to z jednoho kusu třeba ne?



nevim v cem je ta "magie" kazdopadne v principu je to neco tak primitivniho, ze by v tom nemohl byt problem, nemohlo by se stat, ze brzdy na top stroji od suzuki nefunguji atd...

v monoblokach to ale asi nebude. s tima jsem se ale jen parkrat svezl, ja mam na vsech motorkach "sroubovane" ..

ciste teoreticky by teda ty CNC sroubovane co mam na okruhovce mely byt vic "racing" nez OEM "kovane" .. ale taky nekousou tak moc jako ty seriove co jsem zkousel na Skovym HM. a to pritom mam docela "extremni" hydraulickej prevod - pumpa 16x16 - tenhle pomer treba brembo dela jen u "racing" cnc pumpy...

Naposledy editováno 14.02.2019 22:47:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 22:56 | Nahoru | #47388
assassin> jen čekám kdy konečně pochopíš že BREMBO je prostě top značka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 23:08 | Nahoru | #47389

Tifone píše: assassin> jen čekám kdy konečně pochopíš že BREMBO je prostě top značka.



co to znamena? mam vyhrady k nekterym jejich konstrukcnim resenim i kvalite vyroby.
AP racing, beringer nebo treba ISR ktere jsem mel v ruce byly z tohodle pohledu vic "TOP" ... co jinyho posuzovat nevim, vzhledem k tomu, ze neumim brzdit jako zavodni pilot. nepoznal jsem rozdil mezi magurou co jsem mel na okruhovce predtim a "TOP" brembem, se kterym jezdi motorky i v MS ktere tam mam ted....
Na silnici je to vsechno takova "dojmologie" ... treba osobne mam pocit, ze se mi brzdi hur s radialni brembo pumpou kterou jsem nahradil origo nissin pumpu... ale nechavam tam brembo kvuli tomu, ze je hustejsi a ze si skoro vsichni mysli, ze je to "TOP"

...kdybych nevedel co s prachama, koupil jsem neco z vyse jmenovanych

Naposledy editováno 14.02.2019 23:15:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 23:21 | Nahoru | #47390
assassin> třeba pro že je to nejpoužívanější značka v motorsportu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 23:28 | Nahoru | #47391

Tifone píše: assassin> třeba pro že je to nejpoužívanější značka v motorsportu



motorsport ma svoje dost specificky pravidla, neni to vzdy o tom dat tam to "nejlepsi"...

ale jak rikam, neni jak to "zmerit" takze se maximalne muzem hadat. Ja mam brembo brzdy na kazdy motorce - nebo alespon z casti - brzdic nebo pumpu. Kdybych mel neomezenej rozpocet dam tam neco jineho...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.2.2019 v 23:34 | Nahoru | #47392
assassin> já věděl že se chytíš.
Startuješ do jakékoli opozice jak stará dobrá Jawa

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 05:11 | Nahoru | #47393
No musim dat Honzovi zapravdu. Jak co se tyce zavodnickeho sveta, kde je to celkem dost jinak, nez si lidi mysli. Tak co se kvality tyce. Brembo neshazuju, ale je zo asi jako s podvozkama. Lidi zpravidla "uctivaji" ohlinsy, ale mnokdy jen kvuli povestnemu pozlatku a zprofanovanosti. Jako ohlins umi, ale neni zdaleka urcite sam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:35 | Nahoru | #47394
Lazyfucker> Nonono Pak je tady ještě třeba takový Ivoš kterému se to prostě jen líbí Kdyby v té zlaté barvě a dyzajnově to udělali jiné značky tak mi je úplně buřt od koho mám ty pičačinky To samé brzdy Třeba M50 a slintám protože se mi to líbí Chtěl bych to,potřebuju to ale piču Nemám to
Chjo......a mít nebudu
A jsem si plně vědom že bych zcela zajisté já nepoznal rozdíl od toho co mám a za co jsem vlastně rád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:38 | Nahoru | #47395
Ivos> ty dnes necedíš hovna?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:40 | Nahoru | #47396
Lazyfucker> A ještě pro úvahu Dokážeš si představit Strýca v eSku s černým WP a brzdama hnissin nebo od Erika Kurva já v žádném případě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:40 | Nahoru | #47397
strakon> Javor že ano Proč myslíš že mám čas tady s váma mrhat čas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:45 | Nahoru | #47398
Ivos> to je správnej přístup, tam zmetka neuděláš, co?

Naposledy editováno 15.02.2019 06:45:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 06:45 | Nahoru | #47399
Lazyfucker> Ty kokso nebo kdyby měl ty kolečkové z R1

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.2.2019 v 07:00 | Nahoru | #47400

strakon píše: Ivos> to je správnej přístup, tam zmetka neuděláš, co?



Nené Tady mi jen místo velblouda může kleknout odstředivka a to nějak zásadně neovlivníš no a když se toto stane tak taky pohoda!!!Zase to aspoň utíká
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist