Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Zanek1100 píše: Prstík8> nechci nikoho přesvědčovat o tom jaké pneu koupit.Ale základ je si uvědomit že je to jediná věc která tě drží na silnici.Za druhý jak budeš jezdit,Jura je pohodář jezdí pomalu.Pokud na gumě najedu 10tisíc a má ještě půlku vzorku,tak je asi dost tvrdá a tím má horší přilnavost.Doporučuju to ještě sněkým probrat.Já jsem vyzkoušel už třeti druh pneu.Teď mam Bridgestone Exedra-maxx.Jsou sice dražši ale naprostá spokojenost .I stupačkama občas štrejchnu.
...tak přesně tu mám v plánu pořídit hned jak budou prašule,mám ji i na předku a na zadek bude taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Zanek1100 píše: ...Teď mam Bridgestone Exedra-maxx.Jsou sice dražši ale naprostá spokojenost .I stupačkama občas štrejchnu.
Když jsem jezdil na Bridgestone Exedra G526, byla to nejhorší pneu kterou jsem zkusil Tvrdá a klouzala i na suchu a navíc se musela hustit na vysoký tlak. Takže už léta používám Metzelerky - vzadu Marathon ME88, pak 880 (a teď se vyrábí 888) a vpředu Lasertec ME33. Ta skvěle sedí na suchu i za mokra, jenže ta má dost mělký vzorek už od novoty a potřeboval jsem dvě přední na jednu zadní, tak jsem posledně nazul ME880 i dopředu a mám na ní 22 tisíc km a ještě není na konci. Takže pro ty kdo jezdí turistiku a mají velké nájezdy můžu Metzelerky jen doporučit. Kdo lítá spíše sportovněji okolo komína, sežene měkčí a lepivější pneu, ale zaplatí za to kratší životností.
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Minimální volná délka pružin je 38,5 mm, maximální házivost plechů 0,2 mm. Ty postupně polož na pevnou rovnou podložku (grilovací kámen nebo kvalitní rovné sklo) a zkus jestli nemají vakl a pokud ano, zkus pod zvednuté místo podstrčit spárovou měrku na měření ventilových vůlí.
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
bill56 píše: Chlapy nežerte párečky ani jemné https://www.faceboo...59321517712/ [/quote] Setsakra hnus!
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Tak se vám pochlubím se svým včerejším zážitkem z vyjížďky a zároveň prosím o radu znalé elektriky na viragu.
Včera tady bylo krásně tak jsem asi po 14 dnech vyrazil na mašině(letos mám už najeto asi 300km).Ráno jsem baterku trochu dobil,start proběhl v pořádku,jízda taky v pohodě.Jel jsem do Pasohlávek něco vyřídit a když jsem došel k motorce a zkoušel jí nastartovat tak to nechtělo ani otočit startérem a jenom to cvakalo.A mě taky
Nikdo na místě neměl startovací kabely tak jsem musel zavolat přítele na telefonu-moji drahou manželku.Po řečech něco o zimě a bláznech na motorkách jsem ji ukecal aby to v práci nějak zkoulela a dojela se start.kabelama za mnou.Až dojela tak motka s jejich pomocí normálně natočila a dobrý,poslal jsem jí zpátky do práce že to už dojedu.Cesta na Mikulov v pohodě,ale asi tak po 7km začala vynechávat až zdechla úplně a už se ani nerosvítili kontrolky.Takže první letošní tlačení,naštěstí asi 2km a z kopce.Po asi půl hodině jsem zkusil zařadit a ona chytla tak jsem nějak dojel dom.Doma jsem ji změřil a měla tak kolem 8V a ani neotočila.
Takže se nabízí dvě možnosti-buď je po baterce(asi 2roky),nebo nefunguje dobíjení.Nechal jsem ji do večera nabít,pak měla asi 12,6V,krásně natočila chtěl jsem ji zahřát a měřil jsem jestli nebude úbytek napětí,vždycky po přidání plynu kleslo a hned se zase vrátilo na asi 12,6V.
Po chvíli mě zarazil dým a smrad a ejhle baterka byla rohem opřená o výfuk a roh se roztavil a začala z ní kapat kyselina Takže teď je po ní určitě
Chci koupit novou tak tak než začnu hledat poraďte prosím
1.jakou nejlepší,jestli s kapalinou náplní nebo gelovou a taky jakou značku a nejlepší cenu(já vím už se to tady řešilo)
2.jak nejlépe změřit jestli správně dobíjí a když ne tak co vyměnit(asi regulátor dobíjení?,jak vypadá a kde ho najdu a jak ho namontuju)
3.anebo je problém jinde?
Dík
Dnes i u nás napadl kýbl těch bílých sraček tak je po ježdění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2, nejlépe to změříš, když si koupíš voltmetr a budeš chvíli jezdit s ním,
z praxe vím, že regulátor se chová nevyzpytatelně, může dobíjet za studena a jak se ohřeje, přestane dobíjet, dost blbě se to měří, voltmetr za jízdy je nejlepší volba, tu je regulátor
je schovanej v tom žebrování u stupačky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Takže když za jízdy bude klesat napětí bude stačit vyměnit regulátor?