1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Sefo píše: drippera> to je teda ta zlatá trubka kurva drahá sranda :) ještě že to asi ani nepoznáme :)
ale co ta kontrola trakce? tu bych občas ocenil, ale zase by asi nebyla taková prdel :)
Jo, to máš teda 100% pravdu. Otázkou zůstává, jestli to za ten rozdíl vůbec stojí. Všechno je to o penězích, o ničom jiným. Myslim jako v tomhle případě. Každopádně to slavné DTC. Nevim, měl jsme ho a zkoušel stupně ruzné, blikalo to na mě furt. Stačila nějaká nerovnost v zatáčce, plyn a už to blikalo...
Tak jsem ty levely postupně snižoval až jsme skončil na LEVEL2, kterej tam byl pro případ, že by mi to mělo zachránit kejhák. Na tomhle SF nic takového není, je to hold bajk pro "vostrý hochy" a jezdím na tom i včil za chladnějšího počasí bez problémů. Už to mám tak nějak v ruce, těch zpavykaných 150 kobyl...
Jo ještě k těm cenám. Tohle jsou cenovky, který tyto kusy stály mě. Když byl na trhu ještě obyčejný velký SF1098, činil rozdíl rovných 100tisíc. u funglovek.
Naposledy editováno 16.04.2013 11:19:05
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
pylot píše: Tak co vy povysenci, uz jste vytahly ty svoje dokonaly cerveny stroje, nebo je porad lestite a cancate?
No nevim jestli to máš napsaný shválně špatně, ale radši si nalešti doma PČP.
Já jsem "motorku" ještě v tom bordelu v dílně nenašel. Ale červenou sím taky nebudu hledat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
pylot píše: Tak co vy povysenci, uz jste vytahly ty svoje dokonaly cerveny stroje, nebo je porad lestite a cancate?
hele, raději vytáhni gramatiku a dlouho se do ní dívej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 16.04.2013 21:35:39
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Kosner. píše: Ciao,
dofám že dorazíte na: jízda
Teším se
Nazdarek bohuzel budu v Miline na Ducati Tour
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: Já už mám domluvený servis na 8.5 abych se před váma všema nemusel stydět
Píči tak se mi zdá, že jsem voddělal opět po 2 letech další baterku, to jsou asi ty krátké jízdy, nebo nevim, v zimě byla venku, před zimou a po zimě jsem jí dobil a stejně startuje blbě...sketa...holt asi fakt co 2 roky to baterka. )
PS- jedeme všichni doufám na Ducati Day do Mostu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 roky na baterku je dost málo...mám origo už 5.rokem( a mašina byla vyrobená 2007)...uvidíme co se bude dít dál...
Zkontroloval bych napětí a proud na dobíjení...možná ti to žere altík sám...2 roky je fakt málo...leda bys měl smůlu ...
V Moto Italia jsem byl ke svému modelu informován , abych si dopředu preventivně vyměnil regulátor dobíjení, že se hodně sr.ly.
Jinak k AKU také záleží kde jsi jí koupil, i na prodejci záleží jak jí skladoval než jí prodal.
Koncern VW například i pro skladování aku předepisuje pravidelné kontroly napětí, které nesmí klesnout pod 12,4 V a tudíž i povinností prodejce je aku dobíjet.
Pokud tedy někdo aku prodává a nestará se o ně, mohl si klidně koupit nějakou která už svůj zánik měla v rodném listě
Má osobní zkušenost je jak píše Freedom, taky vyndavám aku , taky v zimě dobíjím, gelovku jedině přes dobíječku s procesorem, nebo s nastavitelnou kapacitou a můžu řící že narozdíl od klasické vydrží mnoho let a ani nebere po odstavení tolik proudu při dobíjení jako klasická.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
No je to baterka varta koupená z auto kelly, tak fakt nevim, ale pochybuji že to někdy dobíjej, nicméně na začátku to startovalo na ťuknutí, teď když startuju ráno, tak je to minimálně na 2x, což je opruz při tom automatickým startu, že nejde přerušit, takže to točí a točí, pak to přestane, ale po době, kdy bych to normálně už dávno přestal dusit....pokud chápete co myslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Sefo píše: Kurva boys neserte mě :) to nee!
No je to baterka varta koupená z auto kelly, tak fakt nevim, ale pochybuji že to někdy dobíjej, nicméně na začátku to startovalo na ťuknutí, teď když startuju ráno, tak je to minimálně na 2x, což je opruz při tom automatickým startu, že nejde přerušit, takže to točí a točí, pak to přestane, ale po době, kdy bych to normálně už dávno přestal dusit....pokud chápete co myslím.
Nevím, jak je baterka v motorce umístěná, jestli třeba neleží jakoby na boku. To se pak stává, že vrchní článek je časem "na suchu". ikdyž je to AGM a startovat velkej dvouvál s načnutým jedním článkem je problém. Já to měl stejně u 999. Tam byla baterka na boku a co dva roky výměna. Motorka i dobíjení cajk. Vyřeší to kvalitní AGM baterie, uzpůsobená pro polohu "na boku". Koukni na OTOS.cz a nech si poradit tam.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |