Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
edit: a cestou zpátky bacha na Okroužky přírub, rádi se srolujou, sežvejkaj a pak ti to saje falešnej vzduch a nejede to.
Naposledy editováno 05.06.2015 15:23:16
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Do komory v rámu, která rozvádí vzduch ke karburátorům, vede odfuk z motoru, hadice z přední hlavy. Je tam sice odlučovač, ale nějaká olejová mlha vždycky unikne a v té komoře se vysráží. Pod sedlem je zespodu na komoře šroubek, kterým se to má čas od času odkalit, ale neznám nikoho kdo by to dělal.
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1100Virago píše: Plazivec: Pokud byl ten start fakt studený a přitom jsi nemusel vůbec otevírat sytič, tak to musí být bohaté. Určitě ti dovírají pístky sytičů? Na membrány bych to neviděl, ty se chovají jinak.
Do komory v rámu, která rozvádí vzduch ke karburátorům, vede odfuk z motoru, hadice z přední hlavy. Je tam sice odlučovač, ale nějaká olejová mlha vždycky unikne a v té komoře se vysráží. Pod sedlem je zespodu na komoře šroubek, kterým se to má čas od času odkalit, ale neznám nikoho kdo by to dělal.
Pokud myslíš těma pístkama takový ty kolíčky s hlavičkou, za kterou tahá ta vidlice sytiče, tak to jsem kontroloval jako prvé. Ale to je vně, co se děje uvnitř, nevim.
Měřím vůli ventilů teď, sací měl 0,13, což je moc, sice ne až tak, ale je.
Jo, ten olej jsem našel pár kapek na sacím vstupu na karburátoru i uvnitř membrány, jdu odkalit, možmná je tam toho už přesmíru.
Blbec, moh jsem odchytit nejmin dve decka oleje na dolití.
Naposledy editováno 05.06.2015 17:17:44
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
roto píše: Abych uvedl důvod měření. Koupil jsem novou baterku. Baterku jsem namontoval do motorky a projel se. 14 dní nato, jsem se chtěl projet znovu a baterka byla vybitá. Reklamoval jsem ji a přišla mi zpět, že je v pořádku. Nechal jsem ji týden stát a napětí drželo. Dal jsem ji do motorky a zase šla dolů. Po týdnu stání tam mám 12.6 V. Reklamovat se mi ji znova nechce. Bohužel jsem ji objednal z Prahy přes internet a posílat ji naplněnou je dost horor. Nehledě na to, že platím poštu tam i zpět. Tak proto ten dotaz.
Já kupoval novou, nechal jsem si jí nabít, přeměřit a měla 11,8V na prodejně, teď už má 12,6V taky...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Nevím jestli to je dobře vidět na tom videu, jak přidávám z nízkých otáček, tak jde z výfuků takovej černej dýmek.
Naposledy editováno 05.06.2015 20:34:04
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
edit: to střílení bych řešila za 50 km, až se vypláchne karbec, pořádně to protoč a ono se to možná opraví samo ;)
Naposledy editováno 06.06.2015 11:29:12
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Plazivec píše: nahrál jsem video , co to dělá. Přední válec to dělá.
Nevím jestli to je dobře vidět na tom videu, jak přidávám z nízkých otáček, tak jde z výfuků takovej černej dýmek.
K mému problému nenapadlo nikoho ve spánku zatím nic? Půjdu se podívat na časování ventilů, všemu tomu totiž předcházelo přeplavení komory karburátoru vlivem opotřebovaného O-kroužku na jehle a pořádná rána do sání, přičemž jsem vylil tak decko benzínu z filtru a z motorky se dýmilo ještě 10 minut. Jsem měl srdce v kaťatech dobrou půlhodinu, moh jsem vyhořet.