Téma: Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
5.12.2012 v 11:51
Srázzek no. 22. 24.5.-26.5. 2024 Živohošť
Srázzek no 21 28.-29.-30.9.-1.10. Vidžín
SRÁZZEK no 20. 12.-13.-14.5. Hořice .
Srázzek no 19. 7-8-9.10 PNM
Srázzek no.18 20-22.5. Moře
Srázzek no 17 1.-2.-3.10 Jižní Morava-Šakvice kemp MARS
Srázzek no 16 -16.-18.10.Bylo-nebylo.Změna termínu na 21-23.5.2021 SEČ Sruby [b ]
Srázzek no 15[/b] 12.6.-14.6. 2020 ČHS Stará hospoda
Srázzek no. 14[/b] . .20.-22.9.Jedovnice Olšovec (zásluhou Pěňouš taky PK , ale z Polné )
Srázzek no. 13. 17.-19.5.2019 Tollendorf (opět zásluhou PK ))[/b]

Srázzek no. 12 místo Babí hora 14.-15.-16.9. 2018
Srázzek no .11 25.-26.-27.5. U Kučerů
A Srázzek no.10 !!! 15.-16.-17.9. LUŽANY

Srázzek no.9. termín 26-27-28.5 . 2017 místo upřesníme, předběžně Mořkov


.
Srázek no 8 : 7-8-9.10.
Jeseníky Koliba a pobyt Chata Jesenka
[b]Srázek no.7
20-21-22.5 2016
Rumburk -tady ve fóru stránka 129.
Pod taktovkou pk Kun 7 foto

[b][b]Srázek no 6.
17.10. --NA RANČI- Poříčí U Litomyšle.


[b]Srázek no 5 .
22- 23- 24. 5
SEČ -Yachtklub
cena za noc v chatce 2kila.[/b] 5 foto

SRÁZEK No 4.
18-19.10.2014 určitě někdo přijede už 17tého.
http://ubrodu.cz/
/Jak si to uděláme, takové to bude.

Už je za náma VYDAŘENÝ [b]SRÁZEK No 3 . 23.5-.25.5. 2014
http://www.centrumceskakanada.cz/
Ostatní níže je minulost, pro představu, jak to vzniklo. 3 foto

Podas a Mára se Vás chtějí zeptat, jestli by jste měli chuť, zúčastnit se volného srázku majitelů a přiznivců neJen motocyklů Guzzi V11, který zamýšlíme spáchat v nadcházejícím roce 2013.
Shodneme se na místě někde mezi Olomoucí a Prahou(asi kemp),
ze soboty na neděli, kdo chce třeba od pátku. Každý na své triko, jak spaní, tak jídlo a vše ostatní.
Termín a místo zveřejníme dle dohody.
Sice je brzy,ale co vymýšlet v zimě?
Takže se těšíme na Vaše ohlasy, nápady...

Budeme 2 nebo nás bude 20? )
Díky, Podas a Mára






SRAZ ve 12 hod, pak se někam pojede.Chatek je dost.Nevíme jestli vůbec bude otevřené občerstvení, takže vlastní zdroje, někam zajedem pro pivo, nebo něco.

[Je to tu! Máme skupinově odsouhlasený termín uspořádání 1. VšeGuzzího sletu , který se uskuteční 25.5.2013 v ATC Šlechtův palouk , nacházející se na břehu Pastvinské přehrady [/b]1 foto

SRÁZEK č.2 20. 21.22.9.
vypadá to, že se nás pár zase objeví.
Asi bych to viděl na společné setkání v sobotu 14.hod pokecáme a rozhodnem co a jak.
Chtěl bych upozornit, že se nás většina nezná a o tom to je.2 foto f Hrnec


Naposledy editováno 26.01.2024 06:52:41

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 09:12 | Nahoru | #4201
fatman> kdy si pro to přijdeš,,?A navic to asi vůbec nejede, protože když jsem včera náhodně nastartoval s novou baterkou Shido(Tomk) , tak mi svítí pořád brzdové světlo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 09:13 | Nahoru | #4202
fatman> kdy si pro to přijdeš,,?A navic to asi vůbec nejede, protože když jsem včera náhodně nastartoval s novou baterkou Shido(Tomk) , tak mi svítí pořád brzdové světlo.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 09:17 | Nahoru | #4203
dva_hrnce> už mám letos pár km i najeto

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 10:09 | Nahoru | #4204
Podas> Lithiovku jsem chtěl také pořídit, nakonec jsem byl rád, že jsem v sobotu sehnal alespoň Unibatku. Označení sice sedí, ale je větší, takže mi zabrala ještě kus kastlíku. Kterou jsi pořídil? Tu LTX20CH-BS? Zkušenosti ještě asi žádné, co? Se mi moc nechce vyhazovat 7k na zkoušku.

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 10:36 | Nahoru | #4205
Označení teď nevím, hodím večer. Stála 3200,. Je poloviční a lehká, já to zkusím. Jinak to nezjistíš.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 13:25 | Nahoru | #4206

Podas píše: fatman> kdy si pro to přijdeš,,?A navic to asi vůbec nejede, protože když jsem včera náhodně nastartoval s novou baterkou Shido(Tomk) , tak mi svítí pořád brzdové světlo.



Aha ....
Tak ale tos předtím neřek ! To je zase o kus jinde...To už je fakt v háji ..
Tak za 12 na díly??

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 19:28 | Nahoru | #4207
Chlapi pomoc!
Ventily...
Zkoušel jsem je nastavovat v horní úvrati pístu(komprese)...Nesedělo! Když jsem to zkoušel překontrolovat, tak byla vůle vždy jiná ...
Zavolal jsem původnímu majiteli a ten mi řekl:" Otáčej klikou po směru otáček.Sací ventil zavře, pak cca 20 stupňů přejeď a seřiď oba."
Uděláno, ale zdá se mi to hodně hlučný ...Já vím, že je to vzducháč a že "koníci"klapou hned pod plechovýma víčkama...ale...
Dělal jsem to dobře?

Naposledy editováno 31.03.2016 19:29:32

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 20:15 | Nahoru | #4208
ne udělej to v horní uvrati př kompresi, ale nerozumím jak si kontrolou zjistil rozdílné vůle. jednou jsem pátral proč při při nastavení vůle při kompresním zdvihu naměřím v jiné poloze vačky větší vůli tak jsem se dozvěděl /aspirit/ něco o tvaru vačky a že nastavení vůle jedině takto.

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 20:44 | Nahoru | #4209
Sakra, chlapi, nedělejte mi dívčinec ještě v tomhle! Jsem si myslel, že alespoň nastavení ventilů jsem pochopil.
Píst v horní úvrati, ventily zavřené a vůle musí být v každé otáčce stejná. Alespoň takto to mám.

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:04 | Nahoru | #4210
No, píst v horní úvrati.Nastavím vůle, otočím jednou dokola na (opět)horní úvrať a vůle jsou jiné, resp.nejsou.Další otočka a vůle jsou obrovské...
Prý záleží na časování...

Já snad budu muset do D-mota

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:10 | Nahoru | #4211
nerozumím časování, to snad děláš nastavením v horní u. A točíš motorem na jednu stranu ? Vůle měříš při stejné úvrati? jaké vůle nastavuješ a co potom naměříš?

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:10 | Nahoru | #4212

Tom-K píše: Sakra, chlapi, nedělejte mi dívčinec ještě v tomhle! Jsem si myslel, že alespoň nastavení ventilů jsem pochopil.
Píst v horní úvrati, ventily zavřené a vůle musí být v každé otáčce stejná. Alespoň takto to mám.



Tak jsem to pochopil, ale zjevně to nefunguje...
Dělal jsi to tak na kačeně?

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:14 | Nahoru | #4213
Vladimir>
Píst v horní úvrati-komprese, vůle na sání 0,10, výfuk 0,15.Otočka a bez vůle...
Evidentně dělám něco blbě!
A tak jak jsem to udělal je blbě? Tak mi to po telefonu radil původní majitel...

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:16 | Nahoru | #4214
Čím změřím horní úvrať?
Do otvoru na svíčku strčím šroubovák a točím motorem, až je píst nejvýše(než začne klesat)...

Naposledy editováno 31.03.2016 21:16:56

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:29 | Nahoru | #4215
Na Kačeně jsem si to nechal dělat, ale úplně stejně. Po jednom otočení máš ale ventily otevřené, takže tam jasně žádná vůle být nemůže. Jo, do otvoru pro svíčku něco strčíš.

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:33 | Nahoru | #4216






už brzy

3 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:37 | Nahoru | #4217
Ty joooo Malina ty si kus.

fatman, twl, bych to od tebe za 1O koupil, když to nende ani seřídit.

tak už jsem to tady několikrát dával :
Kdysi jsem se na to ptal MEDVĚDA a on mi odpověděl:
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.

toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.

Více na: http://www.motorkar.../?t=169820&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 21:38 | Nahoru | #4218
Neměly náhodou některý californie hydroštely?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 22:02 | Nahoru | #4219
Podas> já bych měla přání. Chci se na cokoliv zeptat Medvěda...

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 22:22 | Nahoru | #4220

malina píše: Podas> já bych měla přání. Chci se na cokoliv zeptat Medvěda...


Tož to ti děvče nesplním

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:09 | Nahoru | #4221
Chlapi, ono s těmi ventily to bude asi tak, že "pracovní zdvih" čtyřdobého motoru je každý druhý !!! Takže každou druhou otáčku se oba ventily na stejném válci zavřou..! Nastane zážeh a "pracovní zdvih", dolní úvrať a nastává výfuk, v horní úvrati se zavírá výfukový a zároveň otevírá sací ventil, takže vůle být nemohou..! Nastává sací zdvih, dolní úvrať a přichází komprese. V horní úvrati máš opět zavřené oba ventily a zážeh.....

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:24 | Nahoru | #4222
kuzmič> Což je to, co jsme tu psali.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:25 | Nahoru | #4223

Podas píše: Ty joooo Malina ty si kus.

fatman, twl, bych to od tebe za 1O koupil, když to nende ani seřídit.

tak už jsem to tady několikrát dával :
Kdysi jsem se na to ptal MEDVĚDA a on mi odpověděl:
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.

toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.

Více na: http://www.motorkar.../?t=169820&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz



Dobře že jsi tohle zachoval..!
Odteď vždy když budu nastavovat ventily, vzpomenu na Medvěda.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:26 | Nahoru | #4224

Tom-K píše: Na Kačeně jsem si to nechal dělat, ale úplně stejně. Po jednom otočení máš ale ventily otevřené, takže tam jasně žádná vůle být nemůže. Jo, do otvoru pro svíčku něco strčíš.



Nojo...
Jsem to jen víc rozhňahňal....

Naposledy editováno 31.03.2016 23:27:01

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:27 | Nahoru | #4225

stráťa píše: Neměly náhodou některý californie hydroštely?


Se mi zdá, že jsi na to kápnul. Ty hydroštelové to měly vytetované na padácích vík. Určitě to byly Titania a Aluminia.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:32 | Nahoru | #4226
kuzmič> Ni čas

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:42 | Nahoru | #4227
Tom-K> Nojo.... Hydroštely? Proč je nemají všechny, byl by klid.... Ale v čem bych se pak šťoural...?

2 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.3.2016 v 23:46 | Nahoru | #4228
On s nimi právě klid nebyl, tak to zrušili.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

1.4.2016 v 00:01 | Nahoru | #4229
Tom-K> Fakt...? já to měl na autě a najeto půl mega a fachčí.... tak jsem myslel....

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

1.4.2016 v 06:44 | Nahoru | #4230
Tak a je jasno...
Dělal jsem to podle horní úvrati, ale nedošlo mi, proč to po otočce kliky není stejný!
Takže jsem pak sundal tu gumovou krytku a čučel do toho, jak do bolavý pr.ele!
Pravda, nevěděl jsem, co ty značky znamenají...

Ano, měrky mám...
Ano, princip seřízení vůlí bych taky dal...
Ne, nevěděl jsem, jak poznám polohu vačky...
No, právě že mám tucha kolik si za to vezme autorizovaný servis!Raději bych ty prachy prohnal nádrží...A pravda, rád bych aspoň něco zvládl na své motorce sám(kromě vožení tlustýho zadku )!
Takže jak bude chvilka, tak holt znovu a lépe!

Děkuji moc!

Naposledy editováno 01.04.2016 06:49:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist