paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:13 | Nahoru | #42061

assassin píše: Ma to urcite 340tis



Po kolikátý?

(Další freedom lingvistický paradox - má to určitě právě 340 tisíc, nebo má to určitě nejmíň 340 tis? )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:14 | Nahoru | #42062

t_freedom píše: assassin> tak to je dost na většinu aut... (kromě B5 , 1,9TDI )



Těžko rict, mati ma na oktavce 370, muj bývalej smax tdci uz ma snad pres 500... a v podstate bez problemu.
Ale je to fuk, na novy nemam a u starších bych na tom byl stejne... takze budu opicku bananama krmit dal. Jen opravím bmw abych mohl krmit dve :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:16 | Nahoru | #42063
assassin> No, anebo se na to můžeš vysrat a brát to jako vlastnost. Já už taky přestal řešit, co mi u téčka bouchá u levýho předního kola v plným levým rejdu, a do převodovky občas zvrhnu půllitrovku oleje co mi průběžně provádí konzervaci podvozku. A je mi náramně fajn

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:19 | Nahoru | #42064
assassin> oktávky jednice dělaly to samý co ty B5ky... SMaxu jsme tu měli taky...běžnej servis... nějaký blbosti … ale kolem 300tkm začal docela kouřit v tahu a otáčkách (asi vstřiky) …

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:25 | Nahoru | #42065

t_freedom píše: ...no jasný...to jen potvrzuje obecnou tezi, že autoMECHANICI už nejsou... už jsou jen VYMĚŇOVAČI.



je ještě pár schopných,ale převážně jsou to opravdu vyměňovači. Ale abych se jich zastal - tlačí je k tomu normy a doba. Málo co dneska jde rozebrat..............

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:34 | Nahoru | #42066
Tifone> koukal jsem na ty zmenšené fotky a už jsem se chtěl ptát, proč máš díru v pístu ... a při zvětšení mi došlo, že je to nafta

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:36 | Nahoru | #42067
dakarista> originál jsou plný...ale to si tam vyformuje ten vstřik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:44 | Nahoru | #42068

Tifone píše: je ještě pár schopných,ale převážně jsou to opravdu vyměňovači. Ale abych se jich zastal - tlačí je k tomu normy a doba. Málo co dneska jde rozebrat..............



Rozebrat jde všecko Ale opravit jen něco. A jen něco z toho něco je rentabilní vůbec opravovat.

Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 14:51 | Nahoru | #42069
Nevíte někdo z jaké příčiny můžou odejít vodítka na ventilech a jak tomu předejít? ??

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:08 | Nahoru | #42070
fizzer: ma to presne 340tis km :D
zahada (za bludistkaka) - uz 14dni to rano na d5 (souvisla kolona 80kmh) sem tam cuknulo , na nerovnosti, je to tak 1mm pridano na plynu... tzn jsem si rikal, ze to je proste ta nerovnost. no nebyla. za tepla nic. v nedeli jsem prijel v nouzaku - teda vetsinu cesty - po tom co se auto prohralo, tak to z nej zase samo (bez vypnuti klicku) vypadlo...
origo volvo (cinan klon) diag hlasi O2 senzor. jdu na nej kouknout a kdyz sundavam dekl z beziciho motoru, dotkl jsem se sani a motor zakopl - spadly otacky skoro ke chcipnuti a pak hned vylitly a nasledne se ustalily... to motor udela na temer kazde pohnuti sanim. sani jde od predu od airboxu - kde je vaha - pres motor az dolu za nej, kde je turbo. na viditelne casti zadna netesnost - ikdyz dieselu by to melo byt jedno, ne? to sani je prisroubovane na hlave motoru jednim sroubem m6 - ten chybel. sroub jsem dodal, sani uz se nemuze pohnout, problem zmizel (ale taky je od te doby teplo) - v pondeli jedu do Milana na EICMA a nerad bych aby se auto rozbilo stejne samo, jako se samo opravilo....
co tohle muze zpusobovat nidko nechape - jedinej senzor co je v sani je vaha vzduchu - jenze to by tam musel by dira jako vrata aby se nekde na sezorech objevil rozdil mezi tim co namerila vaha a co je ve vyfuku... dira tam nikde neni. v sani nic krome vahy neni.

Naposledy editováno 01.11.2018 15:10:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:11 | Nahoru | #42071

FiZzeR píše: Rozebrat jde všecko Ale opravit jen něco. A jen něco z toho něco je rentabilní vůbec opravovat.



Souhlasím ,třeba - když to nejde silou zkusíme to větší . ano tak lze rozebrat ledacos.
Otázka je když už to rozebereš co tam dáš -ne na vše jsou díly atd atd atd

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:14 | Nahoru | #42072

dakarista píše: Tifone> koukal jsem na ty zmenšené fotky a už jsem se chtěl ptát, proč máš díru v pístu ... a při zvětšení mi došlo, že je to nafta



Tak zaplaťbůh spodek motoru je OK , kdyby ne tak asi už jedině kovošrot .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:15 | Nahoru | #42073

Tifone píše: Souhlasím ,třeba - když to nejde silou zkusíme to větší . ano tak lze rozebrat ledacos.
Otázka je když už to rozebereš co tam dáš -ne na vše jsou díly atd atd atd



Však o tom je zbytek mého příspěvku

Ale zas na druhou stranu je spousta věcí, který se oficiálně rozebrat nedají, ale nějakej blbec to neví, tak to rozebere, vymění součástku za stovku a frčí se dál. Třeba starej dobrej bivanos u bavoráků, nebo z poslední doby třeba ta ložiska v zadním náboji u agáty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:32 | Nahoru | #42074
FiZzeR> víš něco o vanosu na m3 e36? 1996

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:38 | Nahoru | #42075
assassin> slyšel jsi už o Formánkovi ze Cvikova? Mě hodně pomáhal při problémech radama po telefonu, co, kde, jak....
A on je vysloveně Volvař a fakt zná hodně příznaků .

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:39 | Nahoru | #42076
Tifáči a kolik turb,čerpadel atd. teda ty tvoje skřížený motyky spotřebovaly?Včetně toho cos řešil v záruce

Naposledy editováno 01.11.2018 15:40:09

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:50 | Nahoru | #42077

DoktorARO píše: FiZzeR> víš něco o vanosu na m3 e36? 1996



Taky se dá repasovat, ale je to podstatně větší voprc a leze se už hodně do rozvodů, narozdíl od M52/4 kde je to jen na dvou šroubech a rozvodama se nehne
Assassin bude určitě vědět víc, 328 to má podobný, i když jen na jedný vačici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:52 | Nahoru | #42078

DoktorARO píše: FiZzeR> víš něco o vanosu na m3 e36? 1996



To je “skoro” stejny u vsech. Vyměňuje se teflonovy tesneni a vymezuje vule v axiálním ložisku. Je dobry s tim vymenit nektery dalsi blbosti - napinaky, retizky atd...
Mam na to naky přípravky, dily na repas uz mam v krabici asi 5 let -to je par dolaru. jeste jsem dokupoval tesneni, napinaky a tak, hromádka dílu asi za 20k :)

Naposledy editováno 01.11.2018 15:56:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:54 | Nahoru | #42079

t_freedom píše: assassin> slyšel jsi už o Formánkovi ze Cvikova? Mě hodně pomáhal při problémech radama po telefonu, co, kde, jak....
A on je vysloveně Volvař a fakt zná hodně příznaků .



Neznam, vozím to k marrovi - taky volvar. Je to proste stary ojetý auto. Dam si do kupy bawo, to bylo dobry auto ... stejne ted jezdím jen po okoli nakoupit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:54 | Nahoru | #42080
zmulin> takže : turbo mám čtvrý ,ale už 250tis asi tak +/- do té doby měniči měnili turba a přitom to bylo přetlakovým ventilem na olejovém čerpadle - od výměny je klid a přišel na to pan google a jakási diskuze a ne specialisti ve WV, jinak asi šestkrát vařený výfukový svody - když se mrkneš na foto tak už jsou tam litinový a je klid a to je více méně co se motoru týká vše neberu výměnu žhaviček ,vodní pumpy , volnoběžek atd to je právě ten pravidelnej servis co se musí. Auto mě nikdá nenechalo nikde ve štychu.
Ještě nějaký dotaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:55 | Nahoru | #42081

assassin píše: To je “skoro” stejny u vsech. Vyměňuje se teflonovy tesneni a vymezuje vule v axiálním ložisku. Je dobry s tim vymenit nektery dalsi blbosti - napinaky, retizky atd...



Ty užs to spáchal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 15:57 | Nahoru | #42082

FiZzeR píše: Ty užs to spáchal?



6let jsem na to nesahl :( ale uz uz to bude :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:07 | Nahoru | #42083

assassin píše: 6let jsem na to nesahl :( ale uz uz to bude :D



Jo no, to už slyším asi tak posledních šest let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:13 | Nahoru | #42084

FiZzeR píše: Jo no, to už slyším asi tak posledních šest let



No je to tak :) vzdy se najde neco jak cas využit jinak, ale volvo se dostalo do stavu, ze je vic v servisu nez na silnici tak potrebuju neco na “střídání”

Hlavne jak zacnu neco delat, zapecu se na detailech - Odstrojil jsem motor a zacal vyvíjet nove sani, chtel jsem opravit tuknutej roh pod světlem a vyřizl cele zadni čelo :D - zjistil jsem ze jich je v nemecku na skladě uz asi jen 20 a musel jsem ho mit :) chtel jsem dat svor a musel jsem do nej koupit 3lamelovej vnitřek atd atd

Naposledy editováno 01.11.2018 16:21:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:26 | Nahoru | #42085
Tifone> Tak žhavičky už maj s těma km nárok,pumpa apod to samý.Mě zajímaly jen ty turba čerpadlo,vstřiky a tyhle bolesti

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:31 | Nahoru | #42086


A nebo tankovat u Slovnaftu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:43 | Nahoru | #42087

zmulin píše: Tifone> Tak žhavičky už maj s těma km nárok,pumpa apod to samý.Mě zajímaly jen ty turba čerpadlo,vstřiky a tyhle bolesti


vstřiky teď repas preventivně když je to rozdělaný jinač pohoda a ty turba to byla akce servisu neb byla svolávačka na ty olejový pumpy ale soudruzi se na to vykákli mohlo to bejt v klidu už napoprvé, jediná fakt srací věc na tomhle typu motoru jsou výfukové svody.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 16:46 | Nahoru | #42088
sejrac> hele ale šefa servisu objímá jako nej kámoše takže tam asi taky byl často

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:00 | Nahoru | #42089

Frennky píše: Mně se líbí jak má úplně každej toho svého úúúplně nejlepčííího mehááánika . To by mě zajímalo, jestli ti lemplové vlastně k celkovýmu počtu mechaniků vůbec existujou



A proto si skoro vše dělám sám. Včetně motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.11.2018 v 17:13 | Nahoru | #42090
assassin> udelas mi nejaky pekny fotky novy velky brutale? A ty F4 Claudio.. diky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist