Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 21:56 | Nahoru | #391
dakarista> No jsem na vás zvědavej já budu mít motor hotovej do 14dnu, zejtra jedu ladit novou elektroniku pak pořeším větší chladič, naistaluju motor a tradá zas otravovat murkina pak dám reference

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 22:22 | Nahoru | #392

dakarista píše: FiZzeR> dokud nebudou mit v ruce pisty a valce nikdo ti nerekne nic dopredu a je ti teoretizovani. Neni to vec prijit a koupit. Vse je na zakazku. Vydrz mesic a uvidis co se vyvrbi

Vrtani jdu na tech 1127ccm. Valce budou prevlozkovany na kovovou vlozku a pisty budou potazeny kvuli treni jako maji SpoonValleyRacing



Do 1127 nejdu, to už je moc hardcore.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 22:23 | Nahoru | #393

dakarista píše: Fizzer> koukam, ze nejak mekneš , stoji ta prdel za 60ccm?

Zatim to asi vidim tak, že s kitem skončím sám ... Ale zjišťuji čím dál více, že němci na tom maji pěknej rabat a ty Švédové jsou magoři...

ladiči, má někdo doma sundanej válec? Potřebuji ho změřit kolik má vnější průměr....



podle tohoto tématu je tloušťka tý spodní části 4.8 mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 22:36 | Nahoru | #394
FiZzeR> snad jo,,, pockam az to budu mit v ruce... Jinak rikal, ze na kovovou vlozku muze nechat 1,5mm stenu a bude to bezpecny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 22:46 | Nahoru | #395
dakarista> jo, tomu bych i věřil, v dolní úvrati už na ten píst stejně nejsou bůhvíjak brutální síly. ale o to mi nejde, důvod proč nechci ve svém případě ten objem hnát do extrému už jsem tu vysvětloval několikrát. no nic, počkám jak dopadnou tvoje písty a válce, a pak se podle toho zařídím... ale hádám, že když umí udělat 1127, tak bude umět i 1060 nebo 1103

Naposledy editováno 30.08.2012 22:47:10

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 22:52 | Nahoru | #396
FiZzeR> tak o tom nepochybuji. Todle je pro ne brnkacka

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.8.2012 v 23:10 | Nahoru | #397
Jinak,když už ladit,tak alespoň rapid bike nebo ignitech,za stejny peníz více muziky

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

31.8.2012 v 01:26 | Nahoru | #398
Fizzer> Jo, mě 190/50 Bridgestone BT016 taky drhne o řetěz Jo a mimochodem, já nejspíš na svou přestavbu motoru kašlu, takže ještě ti to upřesním, ale nejspíš to tak bude... Takže pokud bys chtěl, tak pro tebe budu mít k mání hlavy s vačkama a válce z RSV 03, tedy s většíma ventilama... Vzhledem k tomu, že motor byl přidřenej, tak by to samozřejmě bylo s demontáží u mě a kontrolou všech dílů pomocí mikrometru a uložení vaček pomocí plastigauge

Edit> a mám tu i svody z 03, ty by se taky mohli hodit...

Naposledy editováno 31.08.2012 01:29:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

31.8.2012 v 09:38 | Nahoru | #399
WenCa> jsi si jistej ze ten motor je 03? neni spis 01 stejne jako ta motorka ze ktery je vyndanej?

Naposledy editováno 31.08.2012 09:46:17

Aprilia RSV úpravy a tuning

31.8.2012 v 10:08 | Nahoru | #400
pylot> No, možná kecám, jestli 01 nebo 03, ale hlavy a válce jsou stejný... nebo ne? Válce by měli bejt totožný a hlavy se lišej většíma sacíma ventilama a sací vačkou... A podle toho, jak jsem na to zběžně koukal, tak to tenhle motor je... jednak podle typu motoru to je RP a jednak podle identifikace sací vačky v manuálu to taky souhlasí (mají to tam označení různě drážkama)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

2.9.2012 v 19:42 | Nahoru | #401
kurňa, to turbo by nebylo špatnýTLS

Aprilia RSV úpravy a tuning

2.9.2012 v 20:45 | Nahoru | #402
Zacal jsem studovat to precasovani vacek a neni to tezka uprava a zisk je velky

neco o zisku precasovani vacek

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 01:01 | Nahoru | #403
docela bych tu bral od murkina vyjádření k týhle problematice vetšího obsahu atd.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 10:18 | Nahoru | #404
taky bych rád slyšel názor Murkina..

a nevíte někdo, jak se pohybují racing svody od RP (případně i s koncovkama a držákama)? RP

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 10:58 | Nahoru | #405
nevím kam to dám, ale je to rsv a je to tunig
z apriliafora foceno na kubě

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 11:04 | Nahoru | #406

venakucera píše: taky bych rád slyšel názor Murkina..

a nevíte někdo, jak se pohybují racing svody od RP (případně i s koncovkama a držákama)? RP


za svody počítej min.15000.spíše bych se přikláněl k 20tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #407

venakucera píše: taky bych rád slyšel názor Murkina..

a nevíte někdo, jak se pohybují racing svody od RP (případně i s koncovkama a držákama)? RP



brabenec je ted koupil i s koncovkou, teda myslim ze to byly i svody.. zeptej se ho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 16:31 | Nahoru | #408
SPIJKER> Ja tusim ze brabenecz ma jenom koncovku.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 21:44 | Nahoru | #409
pylot> Jj, tušíš správně. Řeč byla o MEZIsvodu, poněvadž jsem tu koncovku koupil jenom na plašení drůbeže a důchodců, výkon mě až tak u mýho RSV nezajímá

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 21:58 | Nahoru | #410
Brabenče, ukaž karbony

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 23:02 | Nahoru | #411
WenCa> Jsou moc pěkný, pěkně jsi je opravil a dobře mně prodal, ale to bych se styděl, předvádět se s takovým tuzingovým doplňkem. Ve vlákně, kde se řeší úpravy motoru za statisíce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 23:07 | Nahoru | #412

brabenecz píše: WenCa> Jsou moc pěkný, pěkně jsi je opravil a dobře mně prodal, ale to bych se styděl, předvádět se s takovým tuzingovým doplňkem. Ve vlákně, kde se řeší úpravy motoru za statisíce



nestraš

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 23:20 | Nahoru | #413
FiZzeR>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 23:27 | Nahoru | #414

dewwil píše: kurňa, to turbo by nebylo špatnýTLS


Další co jde do turba se mnou???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.9.2012 v 23:56 | Nahoru | #415
KedaR_K> nedavno jsem delal podobna turba tomu co by mohlo byt pro to vase delo (tohle je malicko vetsi ale kompresorove podobne) :


Naposledy editováno 03.09.2012 23:57:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.9.2012 v 01:12 | Nahoru | #416
Dawe02> Mooc pěkný , ale drahý
Poraď mi schválně které automobilové turbo by mohlo lépe fungovat a které naopak špatně? Z Octavky 1.8T, Fiat uno 1.4 turbo, nebo TD04 z imprezy? Všechny mám tak nějak předběžně sehnané, ale nevím které vzít.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.9.2012 v 01:25 | Nahoru | #417
KedaR_K> Skodovka ne, Uno po predelani mozna, to posledni neznam- kdo to vyrabi? edit: aha to bude MHI - tak to urcite ne

Naposledy editováno 04.09.2012 01:28:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.9.2012 v 01:36 | Nahoru | #418
Dawe02> Tak to bylo jednoznačný Ale ne moc dobrý pro mě. V to MHI jsem doufal protože má najeto jen 22 000 a je za 4ku . To uno nevim moc v jakym je stavu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.9.2012 v 01:49 | Nahoru | #419
KedaR_K> hele z puvodniho 1.3L Una i z toho novejsiho 1.4L urcite vzdy turbo sezenes...za par korun. Mas ho uz na prirubach, kompresor akorat, turbina bude mensi, ale to se neda nic delat, drive to otevres. Zkontroluj si stav lozisek, praskliny na volute turbiny a opotrebeni WG. Kola nesmi byt ani skrabnuta, hridel bez fleku.

Naposledy editováno 04.09.2012 01:51:20

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.9.2012 v 01:55 | Nahoru | #420
Dawe02> Tak dík moc za radu , budu hledat, ale zrovna se na inzerci žádný nepotuluje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin

TOPlist