globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.7.2015 v 19:10 | Nahoru | #3961
dewwil> On prý dělá něco v Německu, tak asi proto, zkus to o víkendu, nebo večer

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.7.2015 v 07:05 | Nahoru | #3962
Tak konečně dovolená Hurá

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.7.2015 v 20:36 | Nahoru | #3963
zeptám se blbě ale musím se zeptat, kdyby náhodou někomu překážela doma v garáži přední kapota (šňupák) tlr tak dejte kluci vědět domluvíme se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.7.2015 v 21:57 | Nahoru | #3964
Pepa1098> no já už mám jen prdel v barvách Telefonica.

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.7.2015 v 20:50 | Nahoru | #3965
čau nějak na začátku se psalo o síle litinovej vložky jaká je minimální bezpečná síla materálu aby se nezbortila stěna válce???? a scháním nějakou databázy rozměrů pístů jedná se mě o vzdálenost vrchní strany pístu k ose pístního čepu (kuli kompresy) a samozřejmě průměr píst. čepu někdo nějakej nápad??? děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.7.2015 v 00:39 | Nahoru | #3966
dewwil> tady jeden bouranej rapturek http://motorky.bazo...ptor-1000-rv2000.php

Naposledy editováno 15.07.2015 00:40:06

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.7.2015 v 20:01 | Nahoru | #3967
gagtoy> 2,5-3mm, záleží i na chlazení, čím víc zasáhneš do chladících kanálu u vodníka tím zmenšuješ objem chl. kapaliny a vložku musíš mít silnější, rozměry pístů najdeš na stránkách wössner nebo wiseco...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.7.2015 v 20:03 | Nahoru | #3968

knedlo píše: dewwil> tady jeden bouranej rapturek http://motorky.bazo...0-rv2000.php [/quote] jj, pěkná drba to asi byla Díky za info....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.7.2015 v 21:38 | Nahoru | #3969

gagtoy píše: čau nějak na začátku se psalo o síle litinovej vložky jaká je minimální bezpečná síla materálu aby se nezbortila stěna válce???? a scháním nějakou databázy rozměrů pístů jedná se mě o vzdálenost vrchní strany pístu k ose pístního čepu (kuli kompresy) a samozřejmě průměr píst. čepu někdo nějakej nápad??? děkuju



čau jak píše dewwil ono čím bude vložka silnější tím lepší já mám myslím sílu 2mm na mém1120 a funguje to . Co se týká pístů tak záleží na co to chceš, chce to hledat !!! a ůplně v nejhorším případě nechat udělat na míru ale jestli to chceš na 4tyřválec tak určitě něco najdeš ono u čtyřválce když je stejný objem ale každý výrobce má jiný zdvih tak klidně můžeš mít 4 litrové motory a každý bude mít jiný průměr pístů protože téměř každý motor používá jiný zdvih a v určitých letech se budou zhodovat pístní čepy třeba (tl má 22mm vtr22mm a myslím že RSV taky22mm když nee tak 23mm) ale když budu na druhém motoru menší tak můžeš do oka ojnic nalisovat silnější vložky atd. prostě je spousta variant a možností jestli tě to baví a máš nějakou kačku tak to určitě dotáhneš v každém případě můžeš pak dát vědět fandíme ti

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.7.2015 v 22:27 | Nahoru | #3970
gagtoy>

jo a třeba i GSX R 100 mají ročníky kdy jednu dekádu let dělala zdvih jiný a druhou zase jiný od toho se pak odvíjí průměr pístů 86-88 vrtání 76mm / (gsx R1100 83-98 vrtání 75,5mm) / 2001-2002 vrtání 73mm / 2005-2006 vrtání 73,4mm / 2009-2011 vrtání 74,5mm je toho mraky to je jen od suzuki a jsou další výrobci

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 07:48 | Nahoru | #3971
chtěl sem to počítat teď ale přijel sem z noční a zdatně se mě snaží obelhat elektrická šuplera která uprostřed fixluje z důvodu vybitej baterky nechám to na odpoledne :D každopádně když je to 4 válec řadovej zkusil bych seriový ojnice,který by to měly vydržet... koukal jsem a úpravci v americe dodávaj big bore sady jen vložky nalisovaný v bloku a písty s píst. kroužkama.... tak to zkusim zatím bez ojnic... motory mám ještě dva kdyby se něco.... (ne že bych něco chtěl podcenit nebo přivolat)
nechcete sem hodit vzorce pro výpočet spal. prostoru ať nemusim ladit tabulky? :D díky

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 08:19 | Nahoru | #3972
Udelat pisty na miru neni problem, treba pres oulehlu nebo s trochou snahy sam.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 08:20 | Nahoru | #3973
gagtoy> ja tabulku mam, nahod co potrebujes a spocitam to. Vzorec je jednoduchej a najdes na internetu.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 20:58 | Nahoru | #3974
nyní je vrtání 75MM a síla vložky je 1,5mm vložka je zasazená v 7mm hliníku a pak až následuje chladící kapalina, vyšlo mě z toho že je možno převrtat až na 81mm
to znamená 2mm síla vložky a zalisovat do 4mm hliníkové stěny válce...... 81mm vrtání má např Busa.... a objem by vycházel zhruba 1080ccm.... jen si říkám jesi to už není moc a nevzít to zrovna i s ojnicema.... potom se dá samozřejmě ubrat např na píst 80mm což znamená 2,5mm síly vložky......

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 21:35 | Nahoru | #3975
Co to je přesně za model a rok výroby?

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 21:48 | Nahoru | #3976
Zx9r 1999

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 22:00 | Nahoru | #3977
gagtoy> tak tam jde vrtání až 83mm, písty od MTC Engineering za 611USD... Koukni na ORIENTEXPRESS.COM

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.7.2015 v 23:10 | Nahoru | #3978
Ja vim ale to už neni asi na vložky ale celej blok od nich s nikasilem ne?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 09:38 | Nahoru | #3979
gagtoy> No po tvém měření by to v pohodě vyšlo, akorát by jsi lisoval do 2mm stěny bloku. Pepa lisoval vložky do místy i slabší stěny válce než 1mm a válce OK... místama jsou vložky i ve vodě. Akorát na těch 83 mm bych dal pro jistotu i jiný ojnice...

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 14:22 | Nahoru | #3980






tady jsou původní rozměry abysme se líp pochopily.... když to má 75mm vrtání původně a zvětším to na 81 mm to znamená 6mm posun doprostřed mezi válcema 3mm z každej strany. plus každá litinová stěna 2 mm to znamená dvě to jsou 4 mm. 6mm je teda to co ubyde vrtáním a 4mm jsou stěny litinových vložech dokupy 10mm chápem se? a dát válce od sebe nemužeš kuli osám na klice...

takže mě nenapadá žádnej způsob jak z toho udělat vrtání 83 mm. snad jedině nechat všechny ty 4 válce vyfrézovat jako jeden kus se stěnama 2 mm uprostřed a zalisovat to tam vcelku..... ale to se nedoplatim....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 14:45 | Nahoru | #3981
gagtoy> a jaký tam máš opravdový objem ?? protože co píšeš tak to bude daleko víc než 1080 podle mě jestli se nepletu tak když pujdeš z vrtání 75mm na 79 tak to bude 1080 napiš nám kolik to má v techničáku objem nebo ůplně nejlíp Vrtání a Zdvih s toho se to pěkně spočítá a pak ti napíšu po 1mm objem jaký by ti vycházel

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 15:13 | Nahoru | #3982
899ccm skutečný oběm a vrtání 75mm a zdvih 50mm

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 16:28 | Nahoru | #3983
gagtoy> už to chápu, měl jsem za to, že kolem každýho válce máš 7mm masa, jooo to by se to vrtalo....

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.7.2015 v 18:50 | Nahoru | #3984
to mě povídej :D ta konstrukce není zlá ale ani skvělá :D uvidíme co s tím pujde províst :D

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.7.2015 v 21:00 | Nahoru | #3985
Tak Jaškovo TL1080S opět slaví s pilotem po dnešku v Hoškovicích 1.místo v Modified Twin

e: vlastně je Jašek už teď mistr ČR, tož gratulace

Naposledy editováno 18.07.2015 21:03:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.7.2015 v 00:43 | Nahoru | #3986
dewwil> ty vole... vrtačka, pár děr a hned je z tebe mistr světa amoleta...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.7.2015 v 10:38 | Nahoru | #3987
pár sou dva tady jich bylo spíš pár set :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.7.2015 v 11:10 | Nahoru | #3988

oioi01 píše: dewwil> ty vole... vrtačka, pár děr a hned je z tebe mistr světa amoleta...


Jasný, že jo, hlavní zásluhu na tom má Pepa, že tu 1080ccm dobře propočítal, Murkin, že to libově naladil, Jašek, že se tomu nebojí dát pořádně nažrat, no a moje maličkost to pouze poskládala dohromady. Nemoci to mělo s hlavama ( bohužel i Pepy 1120ccm na to trpí, zaklepávají se ventily, ale to je daň za to, že to dělal mechanik od aut), který se dělaly jinde a který pak musel Murkin dodělat, ale zadařilo se a to je hlavní Spíš jde o to, že to jde udělat s pomocí pár firem doma v garáži a nemusí se kupovat BB kit 1080ccm za 60tkč, kde nejsou ojnice a ani upravený hlavy.

Naposledy editováno 19.07.2015 11:11:57

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.7.2015 v 12:38 | Nahoru | #3989
Lidicky, nevali se doma nekomu motor z RSV, muze byt i se spatnou klikou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.7.2015 v 17:11 | Nahoru | #3990
dewwil> pic, tak koukám, že ten kluk toho bílého raptora rozebral a prodává z něj nějaký díly Nekoupil jsi tu hlavní část?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist