Téma: Zavodeni a mytus jak je to drahe...
 
9.5.2009 v 09:50
Dost casto se tu vedou debaty o tom kolik stoji jezdit zavody na okruhu,ze je to tak drahe a nedostupne a o statisicovych rozpoctech na sezonu.A to kluky odradi a stale zustavaji na okrskach a zavodi treba tam.
Nebudu mluvit o tom na jaky vysledek by kdo chtel zavody jezdit(to uz je pak na vas).A jestli to jde vubec jet na nejaky dobry vysledek si muze udelat predstavu kazdy sam.Treba podle toho,jak jsem dojel ja se svym maximalne uspornym programem v zavodech CEC2 a CMNcup.Ale v prvni rade jde o to si proste poradne zazavodit za relativne bezpecnych podminek.
V kostce shrnu,na kolik me tyto dva zavodni dny vysli:
Priprava motorky a moje doporuceni:
Nutna: Americka paska 200kc
Doporucena: Laminaty-moje 1350kc jinak pouzite asi od 3000-7000 na starsi motorku
Beru v uvahu,ze jezdite vsichni i v provozu a tudiz mate motorku v poradku(kapaliny,desky,gumy)
Ale presto uvedu kolik me stal nejnutnejsi material:
Desky: jedny nove(vydrzi x zavodu)1800kc
Gumy: Predni pouzite 1x slick-500kc CEC2,1x Pirelli Diablo 1000kc CMN
Zadni pouzite 2x Pirelli Diablo cena dohromady 3000kc oba zavody dohromady vcetne cesty po ose)a obe dve zadni gumy jsou jeste v dobrem stavu k prodeji po 1200kc na dolitani na silnici!
Benzin(pocitam pri spotrebe 10l/100km= 3kc/km:
cesta Brno 400km+250km po okruhu 1950kc
cesta Most 200km+130km po okruhu 990kc
Tady jen upozornuju,ze v pripade ze bych nejel zavody,tak bych stejne nekde jezdil na motorce ,ujel +- za dva dny vikendu tyto kilometry taky a tim padem to vubec nepovazuju jako vydaje na zavody.
Startovne:
CEC2 6000kc(pro dva lidi)+ 1000kc pronajem boxu(neni nutne)=3500kc na osobu
CMN 2500kc
Jidlo nepocitam...jist budete ikdyby jste sedeli doma u bedny ne?
Vedlejsi vydaje: 2x prezuti gumy na okruhu 300kc a nejaky stahovaci pasky(jsem ukradl Majklovi) a 2x striknuti sprejem na retez 100kc.
No a ted si to sami spocitejte co jsou a nejsou pro vas nutne vydaje a jestli je to opravdu tak draha a financne narocna zabava?A jestli by nestalo za to to nekdy zkusit.
Jo jinak zavodnici kdo jste to jeli...prosim uvedte jen na porovnani na kolik vas vysli tyto dva zavody podle vasich kalkulacek.At si muze kazdy udelat predstavu diky!


Naposledy editováno 09.05.2009 10:13:53
Předchozí
1... 10 11 12 13
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

15.5.2009 v 22:04 | Nahoru | #361
Já bych to viďel asi takhle.

1:Většina z nás - a zejména chlap - potřebuje nějakou hračku. Proto si dáváme na motorky nejrůznější závodní serepetičky a děláme si tím radost. Na časy +- 2:20 v Brně samozřejmě můžu jet na sériovce a nemusím s ničím na podvozku kroutit.

2:Ale pokud mám např. podvozek komplet Öhlins tak je to bezpečnější. Pokud mám nový gumy - je to bezpečnější. Pokud používám nahříváky - je to bezpečnější. Atd...

Zkrátka si udělám radost a motorce a bezpečnosti to rozhodně neuškodí. Nedávno se mi kamarád - cyklista chlubil, že si koupil kolo za 100 litrů, který je o 2 kila lehčí než to za 30 litrů. Já na to: Kdyby jsi si odpustil ty 4 lahváče před jízdou, tak máš to samý a ušetřils 70 litrů + něco za ty lahváče. A jsme u toho - on si chtěl udělat hlavně radost...

Každej koníček něco stojí a pokud si to můžeme dovolit, tak si tu radost dělejme a hrajme si na okruzích na závodníky. Až budeme staří, bude na co vzpomínat. Je to rozhodně lepší než závodit na Dubé apod. To je dle mého názoru debilita....

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

16.5.2009 v 00:04 | Nahoru | #362


TO JE PRAVDA

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

16.5.2009 v 08:34 | Nahoru | #363

radi5>Já bych to viďel asi takhle.

1:Většina z nás - a zejména chlap - potřebuje nějakou hračku. Proto si dáváme na motorky nejrůznější závodní serepetičky a děláme si tím radost. Na časy +- 2:20 v Brně samozřejmě můžu jet na sériovce a nemusím s ničím na podvozku kroutit.

2:Ale pokud mám např. podvozek komplet Öhlins tak je to bezpečnější. Pokud mám nový gumy - je to bezpečnější. Pokud používám nahříváky - je to bezpečnější. Atd...

Zkrátka si udělám radost a motorce a bezpečnosti to rozhodně neuškodí. Nedávno se mi kamarád - cyklista chlubil, že si koupil kolo za 100 litrů, který je o 2 kila lehčí než to za 30 litrů. Já na to: Kdyby jsi si odpustil ty 4 lahváče před jízdou, tak máš to samý a ušetřils 70 litrů + něco za ty lahváče. A jsme u toho - on si chtěl udělat hlavně radost...

Každej koníček něco stojí a pokud si to můžeme dovolit, tak si tu radost dělejme a hrajme si na okruzích na závodníky. Až budeme staří, bude na co vzpomínat. Je to rozhodně lepší než závodit na Dubé apod. To je dle mého názoru debilita....



Sakra pravda naprostý souhlas

Zavodeni a mytus jak je to drahe...

16.5.2009 v 23:12 | Nahoru | #364
A...A...A...vo..vo..vo tom to je..WOE

1 reakcí na tento příspěvek Zavodeni a mytus jak je to drahe...

18.5.2009 v 20:31 | Nahoru | #365
Startovné

Startovné je stanoveno za tým a zahrnuje:

- pronájem minimálně 1/3 boxu
- volné tréninky (kvalifikace) dopoledne v den závodu dle časového plánu akce
- kvalifikaci (u 4 hodinového závodu) dopoledne v den závodu dle časového plánu akce
- účast v hlavním čtyřhodinovém nebo šestihodinovém závodě
- polední občerstvení pro všechny účastníky akce

Startovné pro tým na jeden závod je 13 990 Kč.

Startovné pro permanentní tým, který se zúčastní všech 6 závodů CEC je 13 490 Kč na závod
Celkem za 6 závodů v sezoně 2009 tedy 80 940 Kč.
Když připočtu benzín,gumy,jídlo.atd.,atd.atd...Tak se ani trochu nedivím,že na to polovina lidí nemá,tudiž raději riskuje a jezdí po okrskách.Každý kdo jezdí střelbu,by si určitě šel zazávodit na okruh,ale bohužel každý si nemuže dovolit pustit ročně 200 000kč min. na své potřeby,když má rodinu...Třeba těch 800kč za 20 min na okruhu,je opravdu k zblití
Startovné zahrnuje DPH ve výši 9%.

Startovné je možné uhradit převodem nebo vkladem na bankovní účet pořadatele.
Číslo účtu pro úhradu startovného:

Raiffeisenbank, a.s.
Číslo účtu 551355/5500
IBAN kód pro platby ze zahraničí CZ9055000000000000551355
SWIFT kód: RZBC CZ PP

Při platbě startovného prosím VŽDY uvádějte VARIABILNÍ SYMBOL, který obdržíte emailem po přihlášení týmu do závodu.
Platby bez platného VARIABILNÍHO SYMBOLU budou vráceny zpět.

Startovné je nevratné (vyjma situace, kdy dojde ke zrušení závodu ze strany Pořadatele).
Zkopírováno přímo ze stránek CEC-odkaz-http://www.cec.cz/index.php?page=6&id=3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

19.5.2009 v 07:45 | Nahoru | #366
ozzy.miml> ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

19.5.2009 v 11:08 | Nahoru | #367
pepazdepa-84> Zkopíroval jsem to ze stránek CEC,a když jsem dopisoval komentář,tak se to pomíchalo.

(reakce na) Zavodeni a mytus jak je to drahe...

19.5.2009 v 13:21 | Nahoru | #368
ozzy.miml> Zas tohle ber, že to startovné je pro 3-4 lidi.
Předchozí
1... 10 11 12 13
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist