globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 00:59 | Nahoru | #361






Krása

5 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 07:45 | Nahoru | #362
po prvním švihnutím na bok bude vypadat jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 08:09 | Nahoru | #363

petrumr píše: po prvním švihnutím na bok bude vypadat jak?



Jako po švihnutí na bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 09:37 | Nahoru | #364

petrumr píše: po prvním švihnutím na bok bude vypadat jak?


určitě nebude mít ulomený ventilové víko

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 15:34 | Nahoru | #365
Kdyby byla odolná podobně jako KTM990Adv, tak by to nebylo vůbec marný

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 17:51 | Nahoru | #366

bulldogbiker píše: určitě nebude mít ulomený ventilové víko

Kde se lámou ventilový víka, tam zase neteče po pádu chladič

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.12.2015 v 17:52 | Nahoru | #367

Béďa17 píše: Jako po švihnutí na bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nevím co ti na tom není jasný, ty asi nemáš rád koně.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 00:28 | Nahoru | #368

petrumr píše: po prvním švihnutím na bok bude vypadat jak?


Když se AT sklouzne po boku tak nešťastně, že zavadí o nějaký výčnělek, může prasknout chladič. Stačí zaslepithadice a pokračuje jen s jedním. Oproti tomuto riziku se dá pojistit za 3.500 až 5.000 Kč = koupit kvalitní padáky
Když se po boku sklouzne tvoje motorka a při tom zaškobrtne o výčnělek zadním kolem tak, že je namáhané na krut, nejspíš u zadního kloubu praskne celé rameno kyvky. Oproti tomuto riziku se dá pojistit za 50.000 až 350.000 Kč = koupit jinou motorku, třeba AT

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 00:30 | Nahoru | #369
Edit: 2x

Naposledy editováno 06.12.2015 00:32:56

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 08:29 | Nahoru | #370
Ale no tak, nesrovnávej to s boxerem a ještě sem plantat nesmyslný pojistění, když LC máš už za podobnou cenu jak nevybavenou CRF. Snad s africou se srovnává F800GSA? Která má v rámu schovanou i vodní pumpu a je ihned z továrny připravená do terénu.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 10:54 | Nahoru | #371
Petrum > Jestli je F800GSA v základu hned z továrny vybavená do terénu. aniž bys u dealera musel nechat desátek za příplatkovou výbavu nebo hned zajet k Wunderlichovi, TT či šikovnému zámečníkovi (zejména ochrana motoru a chladiče), tak každý máme asi úplně jinou představu o terénu. No a protože jsi sám psal, že jsi pokukoval po Crosstourerovi, tak se v té představě o terénu opravdu úplně rozcházíme. Proto chápu, že tě štvou dušové pneu, nejspíš i 21/18 namísto 19/17 či ideálních alpských enduro ráfků 17/17 A co velké zdvihy tlumičů? To ti na AT nevadí? Vždyt se AT musí při brzdění dost potápět, ne?
Funglovka LC začíná asi tak o sto litrů jinde Takže cca +1/3 ceny AT můžou za "podobnou cenu" považovat opravdu jen prudiči nebo lidé finančně naprosto za vodou.
Jo a protože na tebe se nesmí moc složitě, tak tím pojištěním jsem nemyslel finanční produkt, který kryje rizika, ale ve významu něčemu předcházet.

Naposledy editováno 06.12.2015 11:01:46

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 11:10 | Nahoru | #372
joo na mně se musí pomaleji a na tebe jak? Hlavně , že africa není ještě na prodejně a nemusíš ji vůbec, ale vůbec upravovat a za 350tkč dostaneš co? Ani RZ. ani padáky aspon co bude chránit vodní pumpu. Jestli jsi nějakéj týpek od hondy, tak se snaž, více argumentů jinak tě vyhodí, mně nepřesvědčils.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 11:24 | Nahoru | #373

petrumr píše: po prvním švihnutím na bok bude vypadat jak?



No víko válce jí nepraskne,to je fakt...

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 11:32 | Nahoru | #374
no konečně zase jsme se dostali k africe, jistě nepraskne..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 12:28 | Nahoru | #375
petrumr> Čeče, já nevím, co tě tak žere. Odešel ti na Hondě regulátor a máš na ní teď pifku? Pokud tě jen štve, že je ta motorka mimo tvé finanční možnosti, neboj, většina zde přítomných je na tom stejně. Ale když se jí teď bude dařit, hodně se jich prodá a o to dostupnější budou za 5 let ojetiny. Však GSo sis také předpokládám nekupoval nové...
Podle mě je ta motorka zajímavý počin a rozhodně doufám, že až se to dostane k lidem, bude důstojným nástupcem legendární afriky.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 13:47 | Nahoru | #376
petrumr> Vodní pumpa je u Afry ve víku spojky, na společném vyvažovacím hřídeli s čerpadlem oleje, takže tenhle agrument je opravdu mimo. F800GSA ? Čína, nenastavitelný podvozek. 17" vzadu, menší výkon.

Bytelné padáky je asi jediné, co bude Afra nezbytně potřebovat do terénu. Bude to natolik populární motorka, že OEM firmy to rychle pořeší.

Naposledy editováno 06.12.2015 13:48:33

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 16:48 | Nahoru | #377
hoši zase? F800gsa nemá nastavitelný podvozek? čína? Jste nasraní, že jste nejezdili joo jak jsem měl hondu, taky blbě startovala v zimě a obzvlášt ve vlhku. Budete řešit africu nebo drbny z hospody, kde motorku viděli v zavřené dodávce.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 16:55 | Nahoru | #378
petrumr> Nasranej nejsem, jezdit se na tom určitě dá. Nevím přesně kolik stojí, asi podobně jako Afrika a za tu cenu bych ten čínský motor "s pověstí" prostě nepřekous.

EDIT: No předek určitě nastavitelný není, což je jasné (velké) mínus.

Naposledy editováno 06.12.2015 17:07:22

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 17:04 | Nahoru | #379
Dvouválec se nevyrábí v číně. BMW vyrábí v loncinu G650 a jejich modifikace.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 17:51 | Nahoru | #380
Petrum > jsi ochotný a schopný psát věcné příspěvky bez urážení, zesměšňování a ponižování?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 17:58 | Nahoru | #381

petrumr píše: Dvouválec se nevyrábí v číně. BMW vyrábí v loncinu G650 a jejich modifikace.


A tím seš si jako úplně jistej?
Já žiju v tom že jednoválce 450 a 650 dělá Kymco a dvouválce F800, F650 a F700 (což je v podstatě "jeden" motor) dělá právě ten Loncin v Číně
Čau, Tom

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 18:37 | Nahoru | #382
petrumr> Prosím tě, když už máš takovou fóbii z nové Africy, založ si své vlastní vlákno a tam si v klidu kydej ten svůj hnůj - možná, že se i najde pár tobě podobných, kteří to budou číst. Tohle je podle mého názoru vlákno pro lidi, kteří se na tu novinku těší a na tvoje zamindrákovaný slinty nejspíš nejsou zvědaví. Je mi tě upřímně líto!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 18:48 | Nahoru | #383

TomElefant750 píše: A tím seš si jako úplně jistej?
Já žiju v tom že jednoválce 450 a 650 dělá Kymco a dvouválce F800, F650 a F700 (což je v podstatě "jeden" motor) dělá právě ten Loncin v Číně
Čau, Tom

Ne loncin dělá G650 a 300 na skutra. F650 jednoválec se dělala v itálii u aprilie. Jestli kymco nepomáhal aprilii, nevím. To jsou motory a celé motorky řady G jako Xcountry, Xmoto se tam vyrábějí komplet, psali o tym tuším v supermoto, tam se někdo ptal, proč slevnili typy G a tam to bylo vysvětlený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 18:51 | Nahoru | #384

vilemx píše: Petrum > jsi ochotný a schopný psát věcné příspěvky bez urážení, zesměšňování a ponižování?

co konkrétně máš na mysli. Tys napsal, že f800gsa nemá štelovací podvozek a já stebou nesouhlasím, tak si stěžuj, že jsem si dovolil tě oponovat.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 20:07 | Nahoru | #385
V BMW bude po nástupu HONDA afrika twin pekně smutno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 20:08 | Nahoru | #386

petrumr píše: Ne loncin dělá G650 a 300 na skutra. F650 jednoválec se dělala v itálii u aprilie. Jestli kymco nepomáhal aprilii, nevím. To jsou motory a celé motorky řady G jako Xcountry, Xmoto se tam vyrábějí komplet, psali o tym tuším v supermoto, tam se někdo ptal, proč slevnili typy G a tam to bylo vysvětlený.


jo v itálii !! tak to je stejný jak kdyby to dělal loncin

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 20:22 | Nahoru | #387
petrumr> To jsem psal já a na zadku to má možnost nějaké elektroniky + přepětí pružiny. Předek je, podle testu m.cz, "natvrdo". Ať se motor dělá kde chce, do etanolu spolehlivosti má daleko. Vem si jak ten Šímův test vyšuměl potom co ho nechala někde bůh ví kde.

To si asi BMW za rámeček nedá, v porovnání s bezproblémovými testy Afriky 200tis. a Varadera 100tis km.

Naposledy editováno 06.12.2015 20:25:15

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 20:50 | Nahoru | #388
Vilemx tedy má u mně pivo...Ale když v příplatku F800gsa má ESA, tak reguluje aji předek a zadek- utlum a tak si myslím, že bez ESA ruční štelování bude. Jak jsem měl F650gs, tak zadek jsem šteloval aji utlum a kolečkem předpětí pružiny. Přední jsem měl obyčejnou a byla dost tvrdá, proto jsem ji prodal. Testovali tady starší model.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 20:53 | Nahoru | #389

bulldogbiker píše: jo v itálii !! tak to je stejný jak kdyby to dělal loncin

SEIKOS stebou nebude souhlasit, já mlčím.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 21:13 | Nahoru | #390
Jarda Šíma ujel na f800gs 200tkm, při 149tkm se mu tam něco pokazilo za pár kaček, ale že to táhli na laně tak zadřeli převodovku. Po opravě tych 50tkm dokončil. Afriku twin taky 200tkm, při 100tkm měnil v převodovce kolečko.

Naposledy editováno 06.12.2015 21:20:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist