globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 09:49 | Nahoru | #37471
Nevite o nekom v Praze (nebo okoli cca 50 km), kdo by dokazal v pristim tydnu (nebo sobotu) prezout na pockani Monstera 1200? Nakonec jsem koupil toho, ale samozrejme gumy by chtely vymenit a vcera bylo pozde Bohuzel zatim nemam klic na zadni kolo ani stojan, takze nemuzu sundat kola sam a jet prezout kamkoliv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 10:08 | Nahoru | #37472

miki83 píše: Nad Hondou CB 1000 R jsem taky uvažoval. Ale nad tou starší, tahle nová se mi teda absolutně hnusí. A starší má "menší" výkon.



Já myslim,že pojede pěkně i ta starší..Vidiš,mě s zas líbí víc ta nová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 10:09 | Nahoru | #37473
_Hans_> a co dewwil , myslim ze se presunul do Berouna...ale casove netusim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 10:20 | Nahoru | #37474
zmulin> To jo, ona pěkně pojede, ale je to litr a výkon 105- 115 kw by jí slušel. Např. FZ 1 N má 110 kw, to je
Jinak je v pořádku, že každýmu se líbí něco jinýho, vždyť by to byla potom nuda

Naposledy editováno 15.07.2018 10:21:58

Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 10:37 | Nahoru | #37475
Za mě nová CB 1000 ano, je to disajnově jednoduchý a takový čistý a má kulatý světlo , jen výfuk mi nesedí. Předešlej model měl kámoš a pár set km jsem se povozil a bylo to super, hlavně podvozek zvedal sebevědomí, vzhledově jsem s tím, ale trochu problém měl....., Jinak vůbec nepochybuju, že novej model bude hodně dobrej, asi by ani nevadilo, že je to Honda....

Milovníci Italských krásek

15.7.2018 v 20:18 | Nahoru | #37476
Dnes bližší poznávání Tuona V4. Potřebuje trošku hrubší zacházení než Brutalka, ale jinak funguje přesně tak,jak chci,aby motorka fungovala. Ve městě pod 40km/h je to trošku utrpení,ale né pro mně,ale pro motor.
V testech jsem všude četl,jak je obrovský rozdíl mezi jízdními režimi Road a Sport, tak jsem jí tam nacvakal a vydal se na své vyježděné trasy. Rozdíl tam je,ale není to tak drastické. Naopak,ten režim Sport je super a s motorovou brzdou mi vyhovuje,že jedu téměř plynule a brzdím pouze podřazováním,brzdy použiji jen do vracáků. Něco jako se starým Tuonem. V provozu nejezdím kudlu, mám pořád na mysli, že jsem otec dvou holek,tak ručička tachometru málokdy překročí 160km/h. Ale i tak jde využít síla motoru a stabilita této rakety. A když dosáhnu 5tisic otáček, tak motor začne nasávat vzduch široko daleko a pod hutným zvukem ho tlačí Akrapovičem ven a dodá jízdě další super emoce
Ta motorka je boží!!! Není to designový kousek jak Brutale,ale tady platí, že na design to nejezdí...


Naposledy editováno 15.07.2018 21:20:34

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 10:31 | Nahoru | #37477
Tuší někdo, jak je to s tou vazelínou do letmáče u MV?
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )

Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 11:30 | Nahoru | #37478
CoSiTo-koupil!?!?!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 11:33 | Nahoru | #37479

FiZzeR píše: Tuší někdo, jak je to s tou vazelínou do letmáče u MV?
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )



Jestli chceš aby ti vydrželo. Nesmíš ho nacpat úplně plný, až to z něj leze. To vždy oddělá ložiska

Já dával do aprilky skf modrou a vydrželo to nesmysl. Já asi 20 tkm a Moto jezdí do dnes. Myslím to letmé kolo

Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 11:45 | Nahoru | #37480
To je fuk, už jsem objednal to co je v manuále... Miluju kupovat něco za stovku a dávat stopade za poštovný

To samý s těma gumama do rozety, cena asi tři stovky, litr pošta Ale ještě chvilku počkám, ono toho bude víc, včera mi to jen tak just for the lulz sebralo plyn, že prej gas position error, údajně častá závada, 130 éček za heft Zlatý lanko

Naposledy editováno 16.07.2018 11:48:18

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 11:46 | Nahoru | #37481
FiZzeR> https://cs.wikipedi.../Viskozita#Značení

...taky jsem nevěděl...ale zajímalo mě to.
Já už nechal v 50tkm náboj otevřít, vyčistit a namazat. Ani nevím čím to dělal můj mechanik - podle mě je tam základní princip tý vazelíny jako odpuzovač vody - takže cokoli co vydrží teplotu na zadním kole, tam bude fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 20:26 | Nahoru | #37482
Kucí, co říkáte na perforovanou koženou bundu, asi na piču, co? To asi promokne hned a bude v tom asi zima, když bude chladnějc, co?

Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 20:49 | Nahoru | #37483
To bude, ale v letním horku při zachování slušný ochrany bude fajn....

Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 20:54 | Nahoru | #37484
Zdar borci - má někdo nějaké neblahé zkušenosti s rozvody na monstrech 696 - 796 -1100 a technicky podobných strojích?

Jde mi o Váš názor třeba na tohle téma - https://www.motorka...mp;pgr=2#goto9682065

Naposledy editováno 16.07.2018 20:57:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 20:58 | Nahoru | #37485
Petta> Klíč jsem Ti dnes odeslal po Fandovi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:26 | Nahoru | #37486

kokonhead píše: _Hans_> a co dewwil , myslim ze se presunul do Berouna...ale casove netusim...

časově na pí.u

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:28 | Nahoru | #37487
dewwil> koukám, že to Corsaro tam skoro bydlí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:33 | Nahoru | #37488

strakon píše: Petta> Klíč jsem Ti dnes odeslal po Fandovi



fňuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:35 | Nahoru | #37489
FiZzeR> musíš být rychlejší Voe, na tom je hovno, to vyřízni přímočarkou

Naposledy editováno 16.07.2018 23:36:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:42 | Nahoru | #37490

strakon píše: dewwil> koukám, že to Corsaro tam skoro bydlí

60 dní dodání těsnění pod hlavy. To neoriginální sice drželo komprese v pohodě, ale olej se tlačil do vody, naštěstí ne naopak... Ono by bylo teda za 30 dní, jenže to by u ofico dealera nesměla sedět lopata, co místo těsnění pod hlavy poslala těsnění pod víka ventilů To je tak, když najmou někoho kdo tomu nerozumí a mohl by prodávat tak rohlíky a to by museli mít jen ty rohlíky a nic jinýho Jinak Corsaro zas rozebraný do sraček, kvůli motoru ven musí i kyvka, prochází motorem

Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:49 | Nahoru | #37491
Straceno perfo bunda je supr vec ale ... no chtel jsem napsat ze je to tak na vyjizdku u kere vis ze nezatmis / nezmoknes. Ale to je u Tebe skoro dycky. Beztak zestarne vytahanim na hacku v garazi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 21:49 | Nahoru | #37492

strakon píše: Petta> Klíč jsem Ti dnes odeslal po Fandovi


Jsi zlatej, diky moc.. uz mi psal..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 22:58 | Nahoru | #37493

strakon píše: FiZzeR> musíš být rychlejší Voe, na tom je hovno, to vžízni přímočarkou



moc práce... teplo je... víš jak... italská motorka - italskej přístup

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 23:03 | Nahoru | #37494
dewwil> Nakonec jeste pristi tyden dojedu na tech slupkach, co tam jsou. Technickou jsem prolezl se vzorkem na hrane. Pote, co technik videl lauf, nezajimalo ho jiz nic jineho nez kde je vytetovane Ecko, bo uz prece par motorek slysel a tohle se mu zdalo moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 23:08 | Nahoru | #37495
strakon> mam perforovane nektere "panely" na kombineze a do chladnejsiho pocasi beru triko s windstopper membranou. Funguje to a neprofoukne Konkretne mam tohle triko Rukka Akorat nema windstopper na rukavech. Osvedcene jsou taky svetry Kama s windstopperem . Ty uz maji membranu po cele plose, ale zase jsou objemnejsi, coz uz pod kozenou bundu nemusi vlezt.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 23:38 | Nahoru | #37496
_Hans_> dík, tak na to seru, koupím radši plnou

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.7.2018 v 23:40 | Nahoru | #37497
Se poseru, to jí ten Želva moc dlouho neměl, ten trumfnul i Dripperu, hošíííí, vy jste pacienti, to by měl Chocholoušek za chvíli plno www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-959-panigale/ducati-959-panigale-1293569.html

Naposledy editováno 16.07.2018 23:41:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.7.2018 v 00:04 | Nahoru | #37498
strakon> myslim, ze to nesundal ani z toho voziku...:)
Ale, vsak si delam prd.l...:)
E: jinak kdyz vidim ty problemy Corsara, tak nevim nevim, asi zustanu verny duc... jen posilim...

Naposledy editováno 17.07.2018 00:05:59

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.7.2018 v 05:08 | Nahoru | #37499
kokonhead> To je nejspíš vada tohoto kusu, o jiném nevím, které by na to tak trpělo... Tak uvidíme...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.7.2018 v 08:17 | Nahoru | #37500
strakon> To řekl ten,co by chtěl mít doma ještě jednoho ještěra...
Si myslím, že to bylo na želvu prostě moc. Kdo jezdil kapotu v provozu pochopil, že je to moc a nevyužiješ jí,pokud nejsi magor. Okruh je místo,kam kapota patří...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist