kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.07.2018 07:11:21
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Žmuldo, neděláš aj do Ghost kol?
Ty né
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Nedržej... Bohužel
1098 se serou taky, to si fakt nevyberes.. Radsi vicevalce s mensim objemem, kde nejsou takovy komprese.
Ja bych rad zpatky na dvouval, ale 1300 ve dvouvalu.. Mam strach, ze to proste nevydrzi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám jiný info, od majitelů bývalých i současných. Že to jsou právě motorky na které je spolehnutí. Samo, musí se dodržovat servisní intervaly a tak. Co se na nich teda sere? Co přesně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: [quote=Petta]1098 se serou taky, to si fakt nevyberes..
Já mám jiný info, od majitelů bývalých i současných. Že to jsou právě motorky na které je spolehnutí. Samo, musí se dodržovat servisní intervaly a tak. Co se na nich teda sere? Co přesně?
Co vim, menily se vacky. Pak byl problem s plastovejma nadrzema. Vic si nepamatuju. Resil jsem to, kdyz jsem si jednu chtel poridit.. A samozrejme vim o dvou pridrenych 1098..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
nebo https://www.ducatip...tfighter-1098-s.html
nebo https://www.ducatip...ic-special-1000.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: pardon, mosazný
Naposledy editováno 10.07.2018 12:47:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Petta> hm, tak o tom slyším prvně... Mám najeto dva tisíce a zatím se nic neobjevilo, tak uvidíme. Olej taky nic neukázal, žádný měděný třpitky nebo něco, tak snad to bude ok
E: pardon, mosazný
Ty mas ale SF, tam byly taky problemy s nadrzema, ale motory na tom byly rozhodne lip. SF bych se nebal, jestli mi to zase nekdo nevyvrati..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: [quote=Petta]1098 se serou taky, to si fakt nevyberes..
Já mám jiný info, od majitelů bývalých i současných. Že to jsou právě motorky na které je spolehnutí. Samo, musí se dodržovat servisní intervaly a tak. Co se na nich teda sere? Co přesně?
Čau, měli jsme v partě tři 1098 dvě 1098SF. Tři z těch pěti motorek mají druhej motor. Dva mory se hryzly na zadním válci, jeden na klice. Já měl najeto asi 6,5 tis, ty zbylý dva necelých 10tis. Kilometry zhruba polovina silnice, polovina okruh. Ty zbylý dvě motorky s původníma motorama jezdí víc silnici, okruh tak 1-2x za rok. Ta 1098 má najeto asi 50tis a žádnej problém.
Vidím to tak, že problém s těma motorama nastává pokud jsou požívaný v tom okruhovým režimu. Málo válců moc výkonu. Olej měněný po 1000km servis po sezoně.
Takže pokud tu motorku používáš normálním režimu, není se čeho bát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Petta> Papezik mi rikal, ze stejny problem s ventilem, co mam ja, resil i na Streetfighteru A mechos z budejovicke Ducati, co od nej mam valec a hlavu, mi rikal, ze delal to same na 1098. Ale jinak vsichni mechanici rikali, ze spis castejc ty motorky odchazi na klice. Hlavne z duvodu padu, kdy motor jeste nejakou chvili bezi na sucho, protoze neni padove cidlo a nezhasne. Jak jsem psal nekde vyse, chtelo by to procentualni statistiku
Zkusil se někdo zeptat,proč tam ty šmudlové to pádový čidlo nedávaj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Petta> Papezik mi rikal, ze stejny problem s ventilem, co mam ja, resil i na Streetfighteru A mechos z budejovicke Ducati, co od nej mam valec a hlavu, mi rikal, ze delal to same na 1098. Ale jinak vsichni mechanici rikali, ze spis castejc ty motorky odchazi na klice. Hlavne z duvodu padu, kdy motor jeste nejakou chvili bezi na sucho, protoze neni padove cidlo a nezhasne. Jak jsem psal nekde vyse, chtelo by to procentualni statistiku
Tak to cumim. Neznam nikoho s vysypanym SF. Ale nejsou to okruhari, to je fakt.. To je prave ten duvod, proc velkoobjemovej vyhonenej dvouvalec nechci. Panigale 1299, Super Duke 1290 R, to jsou masiny, co by se mi tuze libily. Uvidime, jsem v tom stadiu, kdy chci neco novyho, ale nechce se mi moc prodavat, protoze zpatky uz si dneska treba Veloce neporidim. Ceny stouply na neunosnou uroven u Agusty..