Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09
2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Dnes odpoledne přepošlu Sašovi oficiální žádost SMS Hořice o vyjasnění situace kolem technického předpisu pro třídu 250 SP, aby se mohl vyjádřit k uvedenému textu a bylo možné jej ještě poopravit. Jsou zde i uvedeny argumenty ve 4 bodech, proč by tato třída měla být konečně zlegalizována po všech stránkách. Pokud Saša řekne jo v tomto znění do toho jdeme, bude tento dokument zaslán na místa, která mají pravomoc o této problematice rozhodovat a lidem, kteří jsou dá se říct nadřízení VV SZM (prezident SZM, gen.sekretář SZM, předseda VV a Sp.komise, předseda Tech.komise).
Výsledek není samozřejmně jistý, ale za pokus to stojí. V pátek mám cestu do Prahy, tak se zítra objednám na schůzku s gen.sekretářem p.Naušem a pokusím se i osobně zasadit pro dokončení realizace legalizace 250 SP.
V archívu jsou předpisy jak uvádíte, minimálně je lze z části použít, ale to je přesně to o čem jsem psal. Kdyby byl zájem, nebudeme si zde dopisovat. Mimo to jsem se Sašou domluven, že zašle vlastní návrh předpisu, aby si nemusel někdo moc namáhat mozek.
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Opět se potvrzuje to, co jsem napsal výše. Lidi, o kterých si myslíte, že pro Vás dělají maximum mají naprosto laxní přístup k tomu co slibují a nebo nemají žádný zájem o danou problematiku. Nechápu proč se tedy angažuju, okrádám o volný čas sebe a rodinu a to ještě v den svých narozenin, když z druhé strany je zájem nulový.
Jelikož mám i jiné sportovní aktivity a o víkendu pořádáme jezdeckou školu což mne dost zaměstnává, nepočítejte s mojí další podporou a podporou SMS Hořice v této věci.
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Kazdopadne mi je celkem jedno jestli se tato trida soudruhum z ACR nehodi nebo hodi
bart.john píše: Ja uz taky nevim co je a co neni pravda......
Kazdopadne mi je celkem jedno jestli se tato trida soudruhum z ACR nehodi nebo hodi
to by ti nemělo být jedno, dneska to jsou třeba sp250, zítra litry a pozítří třeba celej RR
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
No a jen tak naokraj ve Starém městě nastala přesně situace, kterou jsem popisoval výše. Ve ZU je pro PPO vypsána třída 250 GP + 250 SP 4T. To, že už asi záměrně není vyspecifikována v časovém harmonogramu není rozhodující, platí odstavec vypsané třídy. Tak pokud bych chtěl, nikdo z vás by se tam nesvezl.Tak proto má cenu se v tom ještě angažovat.
Dobrou s kobrou.
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Hodně úspěchů.