Zima bude dlouhá a na příští sezonu musí být vše připraveno a motorka vylepšena, tímto zdravím Netopejra, chlape až to uložíš k zimnímu spánku dej vědět, půjčím si ten padák
sody píše: odtahovka nový řemen a nahradní vuz =600euro nebejt asistenčky bylo to este víc a velke díky Peterovy z yamahy prešov páč to dal za dopoledne dohromady
Jak jsi měl řešenou asistenčku, je to součástí pojištění ndbo jsi něco uzavíral před dovčou...Mašer. píše: to mě cvaklo, ale kde v Rumunsku. Pošli mapu, odkaz na mapu.
A to jste tam jeli jenom kuli tomu, nebo kde jste tam co všechno podnikali? Jeli jste sami, nebo vás bylo víc? transfagaraš
Naposledy editováno 21.07.2014 12:37:47
Mašer. píše: Já bych řek, že to bude stejný jako u auta: jde o to kdo a jak s tím jezdí. Už jsem slyšel o klouzající spojce na XV v 70 tis., ale třeba takovej Dennis z Pardubic na spojku nesáhnul a má na tom 260 tis. Já mám asi 80 tis. a zatím absolutně v pohodě.
no to je prave ono co se me tyce nejezdim uplne piankopartagasv píše: sody> Souhlasím s Mašerem: Jaký majitel, takový stroj.
Já měl najeto kolem 46000km ( ovšem nevím, jestli nebyl před koupí stočený tacho) a spojka už prokluzovala ,hlavně při rozjezdu z místa.
Ještě uvavažuji o lůžkové úpravě, ale to až později, nechci někomu přivodit zdravotní potíže.
Ještě mám v plánu doplnit zadní světlo o tyhle parádní lucerničky, budou motorce hodně slušet
Naposledy editováno 20.08.2014 21:19:35
Mašer. píše: popiš postup a použité materiály
Dobrá, pokusím se:
Výplň je ze dvou tlouštěk molitanu, ta z focené strany bude jemně napuštěna olejem.
Síťka je pozinkovaná ocel, ohýbané dráty do tvaru písmene U z pájecího stříbra ( kvůli oxidaci), dále z vrchu i zespoda provrtáno a tyto dráty ze shora nasunuty.
A to je asi tak všechno