globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CryO2
 
24.1.2012 v 18:10
Zdarec "děcka" nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?
Chcu si udělat chlazení nasávaného vzduchu a chlazení paliva použitím tekutého CO2, který má -70°

Uzavřeno 24.01.2012 v 22:35 uživatelem -MaňaS-

Otevřeno 24.01.2012 v 23:28 uživatelem -MaňaS-

Uzavřeno 27.01.2012 v 14:48 uživatelem -MaňaS-

Blokovaní uživatelé: Uvalak, sxs525, Krovak, Dawe02, Progear, Filous

CryO2

26.1.2012 v 20:48 | Nahoru | #331
A když se mu moje vlákno nelíbí tak at se sem nesere...

CryO2

26.1.2012 v 20:48 | Nahoru | #332
Víš každej motor má nějakej charakter. Ono nejde jen o výkon. Já 54Nm při 4500otáčkách, Ty 63Nm při 10500otáčkách. Jak řikám nejde jen o výkon. Ta motorka je stavěná na sílu, ta tvoje zas na výkon ve vysokejch otáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 20:49 | Nahoru | #333
řekl jsem jenom svůj názor. Když ho nechceš slyšet nezakládej vlákno :)

CryO2

26.1.2012 v 20:50 | Nahoru | #334
No vidíš... Mě se endura nelíbí..pokud se ti moje silnička taky nelíbí, nikdo tě sem nenutil ;) stejně tak jako ostatní Hňupy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 20:51 | Nahoru | #335
wormi> prvně si přečti proč jsem ho zakládal..dotaz byl "nevíte jestli se něco stane když budu stříkat tekutý CO2 na příruby na karburátorech?" Neptal jsem se na Váš názor co říkáte na ten CryO2 system a jestli bude/nebude fungovat...;)

CryO2

26.1.2012 v 20:53 | Nahoru | #336
Já sem nic takovýho neřikal, přiložil jsem komet k tématu a ty ses mi vysmál že mám málo koní :D tak za 1. nevim kdo je hňup a za druhý ty si vyvolal tu diskuzi, já jí skončím, co sem napsal to sem napsal, moudřejší ustoupí, jdu si radši nalepit samolepky aby mi to rychleji jelo, zduř

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 20:54 | Nahoru | #337
-MaňaS-> zmrznou ti koule

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 20:55 | Nahoru | #338
Hele a kdyz ti to krome vzduchu bude prisavat taky CO2 navic, neklesne ti vykon o ten vzduch kterej zabere to CO2?

CryO2

26.1.2012 v 20:55 | Nahoru | #339
uděláš dobře...nálepky jsou na rychlost dobréé..;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 20:58 | Nahoru | #340

pylot píše: Hele a kdyz ti to krome vzduchu bude prisavat taky CO2 navic, neklesne ti vykon o ten vzduch kterej zabere to CO2?


ukážu ti jak jsem myslel to chlazení vzduchu..
Do motoru se NEBUDE nic stříkat...v CU trubičce se bude vypařovat CO2, tím se ta trubička "ochladí" i na povrchu na nízkou teplotu a tím se ochladí snad i ten procházející vzduch...niet?

CryO2

26.1.2012 v 20:59 | Nahoru | #341
Princip výparníku v kompresorovém okruhu..;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:00 | Nahoru | #342
-MaňaS-> No to uz zni lip. A tohle uz je tvoje trubicka? Ja jenom ze by mozna bylo lepsi strcit tam par chladicu od PC s heatpipe. Precijen maj o hodne vetsi plochu a toho tepla odeberou vic. Ale tim zase omezis pruchod vzduchu takze by to chtelo asi i upravy airboxu...

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 21:01 | Nahoru | #343
WOW nemám slov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #344
pylot> Proto tam je totok... Aby se nezamezilo průtoku vzduchu a aby se ho dost ochladilo..

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:03 | Nahoru | #345
VlastíkPlamínek> Tak nic neříkej..uděláš líp

CryO2

26.1.2012 v 21:07 | Nahoru | #346
Tohle je tak amaterske ze to muze dopadnout jen tak jak vsichni tusime :D

Nedostanes z toho ani 2 kone navic a brutalne snizis zivotnost motoru...

Ne nadarmo se na vs vyucuje termodynamika...

Co cech to ku*(v)il...

Naposledy editováno 26.01.2012 21:11:51

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:08 | Nahoru | #347

-MaňaS- píše: pylot> Proto tam je totok... Aby se nezamezilo průtoku vzduchu a aby se ho dost ochladilo..

No takovouhle trubickou se to ale moc neochladi. Vzdyt to nema skoro zadnou plochu. Je potreba dat tam poradny zebrovani aby byla kontaktni plocha. A pozor kdyz to prechladis tak se to na zebrech udela led a nepujde tam zadnej vzduch. To musis vyresit.

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:08 | Nahoru | #348

-MaňaS- píše: HornisGSX> Nemám rád Enduro ani krosky...takže na takovýchle typech ani jednou..



já myslím na té tvojí

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #349
Mě to nedá :D, těma hadicema zabráníš přísunu vzduchu do karbce, pokud vim palivo se ohřejvá aby rychleji hořelo a to hlavní. Takovej objem vzduchu co ta motorka spotřebuje nemůžeš znatelně uchladit. Dej tam klimatizaci! :D

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:14 | Nahoru | #350
wormi> Jen bych nerekl ze plyn hori jinak rychle pri ruzne teplote :)

Nicmene bych zacal tim ze bych si z objemu motoru spocital mnostvi nasavaneho vzduchu za
sekundu. A s pomoci tepelne kapacity vzduchu zjistil kolik J tepla budes muset za tu sekndu odebrat, pri onom mnozstvi...

Predpokladam izobarickou zmenu, tak pak uz neni tezke spocitat jak rychle bys ten co2 tou hadickou pri takoveto plose musel pumpovat...

Naposledy editováno 26.01.2012 21:18:53

1 reakcí na tento příspěvek CryO2

26.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #352
nemyslel jsem plyn, ale jakoby areosol, prostě myslel jsem tím že při ořevu paliva seš o nějakej ten stupínek blíž k hoření :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:22 | Nahoru | #353
wormi> frajere..tak mi řekni na co mají auta s turbem Intercooler když je ten plyn tak blízko teplotě hoření? ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 21:23 | Nahoru | #354

pylot píše: reseni pro tebe



Tu si kup ty..světla jak za komančů..:-!

CryO2

26.1.2012 v 21:29 | Nahoru | #355
aby nechytnul benzín už v karburátoru, a jako samozřejmě pro ty výkonější auta aby schadily ten vzduch a aby se pak líp rozpínal, jako jasný a ted mi řekni ty frajere, proč se vyhřívají karburátory

CryO2

26.1.2012 v 21:41 | Nahoru | #356
Myslíš že by po dokončení tvých úprav byla tvoje raketa k prodeji?
Měl bych zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:38 | Nahoru | #357

-MaňaS- píše: wormi> frajere..tak mi řekni na co mají auta s turbem Intercooler když je ten plyn tak blízko teplotě hoření? ....


Maňas, odpovídáš si slušně sám, akorád vynech "frajere, hňupi" a podobný oslovení a budeš v tom mít skoro jasno (když ne oblačno...)
Intercooler je z důvodů !stlačení! vzduchu turbem a tím i jeho ohřátí...samozřejmě se to vyplatí od cca dvou litrů obsahu válců atd.

Kdybys četl mezi řádky, tak samotné chlazení směsi na výkonu nepřidá (1=3% jsou kulový efekt), jestli chceš "posílit", tak tam stříkej "rajčata", jak psal kdosi výše, nebo si sežeň "éter".

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:42 | Nahoru | #358

666S999 píše: Maňas, odpovídáš si slušně sám, akorád vynech "frajere, hňupi" a podobný oslovení a budeš v tom mít skoro jasno (když ne oblačno...)
Intercooler je z důvodů !stlačení! vzduchu turbem a tím i jeho ohřátí...samozřejmě se to vyplatí od cca dvou litrů obsahu válců atd.

Kdybys četl mezi řádky, tak samotné chlazení směsi na výkonu nepřidá (1=3% jsou kulový efekt), jestli chceš "posílit", tak tam stříkej "rajčata", jak psal kdosi výše, nebo si sežeň "éter".



na rajský plyn potřebuju bud živnosták, nebo nějaký průkaz doktora Jinak prý není veřejně prodejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:43 | Nahoru | #359
-MaňaS-> Ta trubička co tam máš je úplně k hov.u. Nemyslim to špatně, ale pokud máš obsah 600 ccm, znamená to 150 ccm na válec. To znamená, že množství nasávaného vzduchu do válce při 6000 otáčkách je 0,15 litru x (6000:2) protože je to čtyřtakt. To znamená 450 litrů vzduchu do jednoho válce za minutu. Takže asi neexistuje nějaký samo-domo řešení, který by bylo schopný ochladit takový množství vzduchu alespoň o pár °C.

(reakce na) CryO2

26.1.2012 v 22:49 | Nahoru | #360
morpeus> Uvidíme.;) a trubička není k hovnu... Pak ukážu, že jsem měl pravdu... Nebudu to tady dál do nekonečna řešit :)
Téma je zamknuto


TOPlist