Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!


Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:11 | Nahoru | #3361
A ještě jednou skvělý Gustav Havel. Mám podezření, že tuhle fotku dal na web stále žijící Oldřich Bartoš. Ale bez záruky.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #3362
foroman46 to si vážne ešte nevidel Havla na tejto rekordnej motorke?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #3363
vanin> Brand?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:22 | Nahoru | #3364
Retro> No čumím na to jako puk. Fakt jsem to neviděl

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #3365
Udělali jste mi radost motorkami s velkými kapotážemi, které mohly jezdit až do roku 1957 a pak byly zakázané. Asi se na tom moc dobře nejezdilo, stačil boční vítr a určitě to motorku odfouklo do strany. Údajně na to doplatilo i životem dost jezdců. Prý s tím pětistovky už před více než 50 lety dosahovaly na rovinkách rychlosti nad 250 km/h. Od roku 1958 se mohly používat kapotáže podobné dnešním.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:29 | Nahoru | #3366
fotoman46> Jo, trefa.

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:29 | Nahoru | #3367
AKRO>ešte trochu radosti. Len neviem kto to je. Je to ale Jawa a Brno 1957. Ty to rozlúštíš

[img]

Naposledy editováno 31.01.2010 22:32:30

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:31 | Nahoru | #3368
řekl bych zleva: V.Parus. Fr.Bartoš. J.Koštíř, 8 ??

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #3369
Tady jedna hrůza která jezdí klasiky . Viděl jsem to v roce 2008 v Lučenci. toto má být ČZ 250 z roku 1965 Pan Pudil se musí obracet v hrobě

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #3370
Ja som to tam videl tiež. Strašné...

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:37 | Nahoru | #3371
Připomíná mi to ruský sidecar na VC Brna v r.1979 . To byla taky hrůza. Název jsem zapomněl.

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:38 | Nahoru | #3372
A když jsme u těch velkých kapot. Tak Rupert Hollaus

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:40 | Nahoru | #3373
Zleva Zd.Sedláček... a kdo dál??

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #3374

AKRO>Udělali jste mi radost motorkami s velkými kapotážemi, které mohly jezdit až do roku 1957 a pak byly zakázané. Asi se na tom moc dobře nejezdilo, stačil boční vítr a určitě to motorku odfouklo do strany. Údajně na to doplatilo i životem dost jezdců. Prý s tím pětistovky už před více než 50 lety dosahovaly na rovinkách rychlosti nad 250 km/h. Od roku 1958 se mohly používat kapotáže podobné dnešním.


Není to tak dávno,jezdila hodně kapotovaná MZ 125 Delfín.Na závodech tuším v Písku se na ní zabil Pavel Pěnkava údajně kvůli silnýmu bočnímu větru.
A ti co jste závodili ve Velkém Meziříčí si jistě vzpomenete na pofukující větřík na megadlouhé start und zeil gerade

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #3375
Havel a ta velká kapotáž - to by mohl být motocykl, s kterým byl pokoušen rychlostní rekord...neví někdo, jak to dopadlo?

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:45 | Nahoru | #3376
brzda123, ty určite myslíš toto...

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:56 | Nahoru | #3377
Možná to víte... ,ale přesto. Slávu JAWY drží venku J.F. Baldé

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:56 | Nahoru | #3378
ještě Baldé

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:57 | Nahoru | #3379
a do 3-tice

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:58 | Nahoru | #3380

brzda123>Není to tak dávno,jezdila hodně kapotovaná MZ 125 Delfín.Na závodech tuším v Písku se na ní zabil Pavel Pěnkava údajně kvůli silnýmu bočnímu větru.
A ti co jste závodili ve Velkém Meziříčí si jistě vzpomenete na pofukující větřík na megadlouhé start und zeil gerade


Není ten delfín č.48?

[img]

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 22:59 | Nahoru | #3381
Je

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:01 | Nahoru | #3382
Doplnil bych pořadí na 4-5 místech z Brna 1976 - 3324 - 3327
Tř. 250 - 4 Palomo 5 Kneubuler
Tř. 350 - 4 Korhonen 5 Mortimer
Tř. 500 - 4 Auer 5 Wiener
Sidecar - 4 Steinhausen - Huber Sep 5 O'Dell - Artmur

Naposledy editováno 01.02.2010 01:02:09

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:01 | Nahoru | #3383
Kdo na ní jede?

Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:05 | Nahoru | #3384
[img]

startovní číslo 6 - Petr Javůrek
startovní číslo 22 - Petr Hulín
nad motorkou se sklání Milda Turna

trať Dymokury

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #3385

vanin>Připomíná mi to ruský sidecar na VC Brna v r.1979 . To byla taky hrůza. Název jsem zapomněl.

NA RUDOU SAJDU DNĚPR SE NEDÁ ZAPOMENOUT!!!

Naposledy editováno 31.01.2010 23:54:09

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:30 | Nahoru | #3386

brzda123>Není to tak dávno,jezdila hodně kapotovaná MZ 125 Delfín.Na závodech tuším v Písku se na ní zabil Pavel Pěnkava údajně kvůli silnýmu bočnímu větru.
A ti co jste závodili ve Velkém Meziříčí si jistě vzpomenete na pofukující větřík na megadlouhé start und zeil gerade

JE TO NEUVĚŘITELNÉ, ALE ONO TO JE DÁVNO! Letos už 35 let! Ten Delfín 125 byl na svou dobu pěkně kapotovaný, podobného Delfína 125 měl i Sedláček. Ta kapotáž, ale nebyla /vlastně kvůli předpisům ani nemohla/ klasická, jako v 50 letech. Byla dost podobná dnešním kapotážím, trochu předběhla dobu. Tenkrát to hodně vzbuzovalo zájem i Japonci si ten motocykl při MS v Brně fotili a filmovali!

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

31.1.2010 v 23:53 | Nahoru | #3387
fotoman46> 3331 - Ta trať vypadá na starý Jičín. Cenu Prachovských skal. Asi rok 1972-1974.

Naposledy editováno 01.02.2010 01:12:29

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

1.2.2010 v 00:02 | Nahoru | #3388
[quote]Retro>AKRO>ešte trochu radosti. Len neviem kto to je. Je to ale Jawa a Brno 1957. Ty to rozlúštíš

[img] 3367 - Podle mě je to Gustav Havel! A stroj je Jawa 350. Ale moc mě nepřeceňuj! Tak starý, abych pamatoval velké kapoty opravdu nejsem!

Naposledy editováno 01.02.2010 01:44:08

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

1.2.2010 v 00:18 | Nahoru | #3389
[quote]vanin>Gustav Havel s mega-kapotáží

Tak ten snímek Gustava Havla s tou šílenou kapotáží je ze dne rekordů z roku 1953, který se jel jen jednou na Barandovské silnici. Stejné nebo podobné kapotáže měli Šťastný a ještě několik jezdců! Podle provedení "kapotáží" je vidět, že to dělali zřejmě ze sklolaminátů a hodně narychlo! Nebo, jak se tenkrát říkalo - bez ohledu na vzhled!

Naposledy editováno 01.02.2010 00:28:42

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

1.2.2010 v 00:21 | Nahoru | #3390

Zdenalbenal>Havel a ta velká kapotáž - to by mohl být motocykl, s kterým byl pokoušen rychlostní rekord...neví někdo, jak to dopadlo?

Jak to dopadlo? Jelo se to poprvé a jen jednou a tak rekordů bylo hodně! Nebo lépe - v každé třídě padl rekord. Nějak matně si vzpomínám, že jsem o tom kdysi dávno něco četl - startovalo se z pevným startem na nepříliš dlouhou vzdálenost,/byla to jen silnice/a myslím, že nejrychlejší byl právě Havel v pětistovkách, tuším průměr 207 km/hod.

Naposledy editováno 01.02.2010 01:38:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist