Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Asi nejlepší co do ovládání+užitné hodnoty mi ve výběrovém řízení vycházely tyto klokanky:
http://www.m-b-w.cz/...kavice-na-motorku/60
,ale nakonec jsme si v teamu pořídili tyhle a také nejsou špatné:
http://www.m-b-w.cz/...avice-na-motorku/158
Vy tady tuníte jak o život.
To zase moje chuděrka se 100 HP a 60 Nm z Vás bude mít pěkný "mindrák" .
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Inkvizitor>Paradni rukavice za jeste lepsi cenu, ale mrkal jsem k nim na net a nemaji je tam, asi byl vyprodej co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
inkvizitorr píše: vldouš> myslim že už tam toho moc nemaj, byly to zbytky a měli na a-stars nějakou brutus slevu na naskladněný věci, no a zrovínka tam ležely jak tyhle rukavice, tak ještě boty a-stars supertech r v mý velikosti, tak sem to tam nemoh nechat
...ty hade ...víš proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Naposledy editováno 14.12.2010 09:49:16
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
bobus píše: vldouš> Kdo to nezažil, tak si to asi nedovede představit. Je to prostě tak, že pokud máš v šestce cca 125 PS a "ten druhý" v litru 185, tak tě prostě nejpozději na 100 metrech za zatáčkou "udělá" a pokud brzdí pozdě, tak ho ty na brzdy prostě nepředjedeš a dostaneš se před něj až v zatáčce (a to nepůjde v každý zatáčce) a když už ho předjedeš, tak ti to zase na rovince vrátí. Pořád se jedná o situaci, kdy je "litrař" na kolo jen o trochu pomalejší než "šestkař" a oba jedou bez vyvolávání krizovek. Střelec na šestce samozřejmě mrdala na litru dá v pohodě.
Tak já mám s tímhle problém u ostatních litrů, co maj o 20PS víc. Jízdní styl je stejnej, brzdy cca taky a jsou jen určitý pasáže, kde jsem rychlejší. Tak a co vymyslet?? Na R1 se 193PS jsem předjížděl stylem, že jsem už jinak najel zatáčku, abych mohl na výjezdu dřív na plyn a pak jsem zkrátka stejně silnou motorku "zaříz" na rovině nebo na brzdy..
Letos jsem měl o cca 20PS míň a věř mi, že už to takhle prostě nejde.. Ale že bych někde kvůli tomu "plakal".. A to tvoje předjíždění v zatáčkách, to fakt nevím..a nevidím zase tak často. Na brzdy, na výjezdu, volbou jiný stopy ano. Ale v zatáčce předjet o 2s pomalejšího litra?? Jsou jiný místa na předjetí a nemusím tak riskovat. A větší rychlost na vrcholu zatáčky neznamená, že jsi ji celou projel rychleji. To by si všichni ti "klopiči" měli uvědomit. A právě u litra je rozdíl nájezd-vrchol-výjezd větší, než u plynulejší šestky.
A letos na CECu jsem si nevšimnul, že by se mnou Pončík měl problém, když jel o 2s v závěru závodu rychleji. Protože ví, kde má předjet, abych ho už neohrozil na rovině. A ono, co si budeme povídat, nakoňovaná a o 15kg lehčí šestka s lehčím pilotem zase až tolik neztrácí na V2 se 170PS a "vyžraným" 80kg panďuláčkem za řidítkama.. Vař s tím co máš!
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňo, Tys měl 4SR a teď máš ty FIVE? Jaké velikosti obojích? Já si zkoušel ty 4SR a Mko jsem měl suprovní, třeba bych to mohl přirovnat k těm FIVE kdybych věděl jak jsou číslované
Asi nejlepší co do ovládání+užitné hodnoty mi ve výběrovém řízení vycházely tyto klokanky:
http://www.m-b-w.cz/...kavice-na-motorku/60
,ale nakonec jsme si v teamu pořídili tyhle a také nejsou špatné:
http://www.m-b-w.cz/...avice-na-motorku/158
Pic, ja jsem mel loni na testovani na 2 zavody CEC2 m-b-w typ Raptor (prvni odkaz) a tak mi sedly, ze jsem si je uz potom nechal. sedi ddobre klokan jeden
Jinak predtim asi 3 sezony Alpiny a taky spokojnost, ale jina cenovka..
Tyhle Raptory jsou kolem 1400Kc a myslim, ze o neni spatna volba. Takze za me
FIVE má jen "S", protože prej je moc neprodává, tak je nemá skladem...snad prej drahý. Ale podle mě podobně jako nejlepší konkurence, tak jsem si je nechal sehnat. A fakt luxus.
Mám tuhle barvu..černá tuším 2009. Dělaj hodně jiných ulítlých provedení
[img]
Naposledy editováno 14.12.2010 19:07:47
Perňa>Super, díky, našel jsem je i v jiných obchodech v jiných velikostech, SKo mít určitě nebudu, ale nevíte někdo kde je můžou mít abych si je mohl vyzkoušet??
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Minulý rok jsem s nima upadl třikrát (lehce) a jen jednou, když jsem si asi nechal ruku pod sebou, tak jsem je prodřel a udělal si bobinko na malíčku...
Ono asi hodně záleží, jak spadneš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
vldouš píše: Plejba jr.> Hele já myslel, že dvouvály ani nepotřebují servis a že jezdí samy. Tak to já teda nevím jestli bych udělal krok zpět a šel zpátky do dvouválu.
O.K. Vldouši, povíme si to znovu, až ta Tvoje aktuální bude mít odjeto 4 kompletní závodní sezony bez jediného nedojetí vinou techniky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Perňa_81 píše: vldouš> ..to je ale komunistický přístup! ..převlíkání kabátů se tomu říká. (z V2 na 4V)
souhlasim, to se nedělá taková sprotota