ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Redguyi budes se divit, ale byl sem v nekolika servisech, do nekolika sem volal a nikde mi vynenu za jinou nenabidli. Jedine ze kdyz to tam necham cely udelat.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Teda jednou jsem to na Guzzine delal sam, ale tam je to pres sroub, takze zadny takovyhle prcani.
Naposledy editováno 13.06.2014 17:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Ale mas recht, ze jak tam dam novy, tak se tam pak da uz sahat furt a vydrzi to. Ale zrovna u ty Hipikovy motorky bych dal novy vzhledem k tomu, ze to zjevne nejakou dobu stalo.
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
A to sem to brousil je 6 hodin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy píše: A to sem to brousil jen 6 hodin.
Tak za 6 hodin bych si v rachote na ten servis vydelal nekolikrat a ani bych nemel bolavy rameno
3 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hipik jde dopredu docela slusne, ja myslim ze jednou budem k nemu chodit pro moudra...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy píše: A to sem to brousil je 6 hodin.
3 podložky jsou rozhodně levnější.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
assassin píše: Hipik jde dopredu docela slusne, ja myslim ze jednou budem k nemu chodit pro moudra...
Pouze za předpokladu, že mu zamčeš pod zámek šmirgly, flexu, švajc a jiné prasonástroje ďáblovy a náhradní díly dodáš vlastní Tak to bude fungovat určitě bez problému.
assassin píše: Redguy: zas musis uznat ze takhle by ses nikdy nic nenaucil ...
Hipik jde dopredu docela slusne, ja myslim ze jednou budem k nemu chodit pro moudra...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
assassin píše: Redguy: zas musis uznat ze takhle by ses nikdy nic nenaucil ...
Hipik jde dopredu docela slusne, ja myslim ze jednou budem k nemu chodit pro moudra...
Urcite se uci rychle a v hodne vecech je uz daleko prede mnou (treba v karburatorech docela plavu), ale zadny samouceni se bohuzel nevyrovna tomu, kdyz ti to nejdriv nekdo ukaze nebo te nauci ruzny figly. Na netu a forech se hodne dovis, ale kdyz stravim par hodin u souseda v autodilne, tak je to uplne jina liga a bez toho to (alespon u me) proste nejde.
Obcas docela premyslim, ze bych k doktoratu nekdy vychodil jeste par trid ucnaku Nebo chodit k nekomu pomahat, ale kde bych na to vzal cas..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
dj_hroch píše: Pouze za předpokladu, že mu zamčeš pod zámek šmirgly, flexu, švajc a jiné prasonástroje ďáblovy a náhradní díly dodáš vlastní Tak to bude fungovat určitě bez problému.
zapátrej v paměti,kolik se ti toho povedlo zkurvit. mě hodně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
dj_hroch píše: Redguy> Podle značek? Např. GS 500 má na konci klikovky abys nastavil správnou polohu. Jinak orientačně protočíš tam, kde je její minimum - resp. tedy maximální mezera.
Pod vikem jsou znacky akorat na TDC a predstih pri urcitych otackach, takze vesmes na stelovani zapalovani. A na pist vidim skrz svicku, ale jestli se nemylim, tak pist v TDC neznamena vacku v idealni pozici, protoze se otevira okamzite s klesanim pistu, takze v TDC uz to bude nekde na kraji ty vacky, ze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
valibuk píše: zapátrej v paměti,kolik se ti toho povedlo zkurvit. mě hodně
To se musím pochlubit, já byl šikovný Lebo su kopyto tak sem vždycky zkurvil přesně všechno na co sem sáhnul. Nenechal si poradit a učil se s vlastních chyb, i když mi jeden moudrý učitel říkal, že bych to měl z cizích přecijen rychleji a jednodušší
Postupem času jsem se naučil, že improvizace jen do určité míry, levnější je vždycky pochopit na nákresu princip než to zkoušet pokus - omyl, neprasit více než je zdrávo a na zbytek tříd problémů moudrá metoda "pojďme to teď neřešit".
Sem si ale říkal, že mladší generace je třeba lepší jak my
Edit: jo a udava to servisni manual, tzn nekde se nemusi merit v tdc ale danej pocet stupnu pred - asi tam v tomhle pripade bude taky znacka setrvaku a nebo je na to takovej pripravek - vypadlo mi jak se tomu nadava
Naposledy editováno 13.06.2014 21:54:30
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
dj_hroch píše: 3 podložky jsou rozhodně levnější.
Jedna podložka stojí 275kč. Takže za 3 dáš 825kč...
assassin píše: Redguy: jasne ze rychlejsi je ucit se od mistra v oboru - ale spousta remesel uz sveho mistra nema a tech par nadsenejch hleda ty figle samo ...
Zas neco se da naucit, ale spoustu toho pri sebevetsim nadseni doma v garazi neudelas. A i kdyby jo, tak se to nevyplati kvuli jedny praci za x let. Mam tim na mysli, ze si asi doma nebudes delat pro sebe lakovnu, kupovat rovnaci stolici, prezouvak a vyvazovacku na gumy, frezu a soustruh, atd. Cili staci mi, ze umim ty veci odstrojit a zas dat do kupy,ale hlavu proste stejne dovezu nekam, kde se tim zivej a nebudu ji doma brousit na skle z lednicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
dj_hroch píše: To se musím pochlubit, já byl šikovný Lebo su kopyto tak sem vždycky zkurvil přesně všechno na co sem sáhnul. Nenechal si poradit a učil se s vlastních chyb, i když mi jeden moudrý učitel říkal, že bych to měl z cizích přecijen rychleji a jednodušší
Postupem času jsem se naučil, že improvizace jen do určité míry, levnější je vždycky pochopit na nákresu princip než to zkoušet pokus - omyl, neprasit více než je zdrávo a na zbytek tříd problémů moudrá metoda "pojďme to teď neřešit".
Sem si ale říkal, že mladší generace je třeba lepší jak my
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Včera v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |