myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce
Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
memphis.unv píše: Je to fakt nádherná mašina a neni k tomu co dodat, je prostě úžasná
a pokud bude fakt vypadat takhle, nejen že už nebudou ty věčný kritiky, někdy až blitky, na týneckej design, ale opravdu se jich prodá moře
To je právě ten problém, že jestli bude vypadat takhle, tak se snese kritika jako vždy. Je tam spousta věcí, na kterých je vidět, že jsou ze starých typů. U některých to nevadí, např. kastlíky po úpravě krásně sedí v rámu, ale zase třeba nádrž není ve vodorovné poloze jako na typu 634 (z kterého pochází) a je nakloněná dozadu, což vypadá, jako že je tam nakřivo přidělaná. Držák světla z 634 vypadá na tak velké mašině opravdu lacině.
Nejhorší jsou ale výfuky. Ty nejsou takhle umístěné záměrně, jsou to ty ze Sportarda. Zde nelze o designu vůbec hovořit, je to výsledek kompromisu, nebo spíše testování prototypu dříve, než byly upraveny jiné svody. A jestli ne, tak zrovna tohle jim případní zákazníci neodpustí. Už nejsou zvědaví na nějaké polovičatosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Naposledy editováno 06.09.2011 17:49:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Pokud vím, tak 1000 zatím nikdo kloudně nevyfotil.
Šmíru zdar!
jawa se po 20ti letech nezdarů vývoji nesmyslů pouští stále do větších objemů aniž by hospodářské výsledky ukazovali nějaký pokrok dopředu každej pekař věčinou přistavuje pekárnu
když mu začnou docházet housky pro zákazníky ale v jawě to maj holt jinak
czm175 píše: Jinak příspěvky některých mě dost baví, borec tady sype rozumy o jawě z rukávu a nakonec řekne, že jeho švagr má péráka z první republiky (příspěvek 208), další týpek nadává na sportarda jakej to je hnusnej šit, když se mu podívám do profilu tak jezdí na čopru yuki 125ccm... Tím nechci nikoho napadat, to je fakt.
To je slovíčkaření, nikoli fakt a napadání! (nepsal jsem přesný typ a rok výroby, nebo to někde čteš???) V době kdy byl Californian výrobní a exportní perla, jsem jezdil na vydechlině jawka 350, zatímco Ty jsi ani neběhal tátovi v trenkách. Tak si laskavě přeber, co jsem napsal tak hrozného.
Výfuky mi taky nevadí, nicméně uznávám, že by mohly být jinak. Buď ještě zvednout, aby byly rovnoběžně se spodní linií rámu jako Sportarda, anebo vedený bez toho esíčka, jen ohlý nahoru jako u origo Califa.
Zadní světlo: stačila by plastová kapka, jako měly pozdější kejvačky, ale to už jsou detaily, asi to chtějí mít věrnější Califovi.
Ale i tak už bych si takovouhle motorku klidně rád koupil, líbí se mi.
A to, že tam je jiný motor mi vůbec nevadí, vždyť je dobrý a v tradici Jawy pokračuje - ty první taky měly kupované motory.
Naopak ta tisícovka na "špionážní" rozmazané fotce ČMN se mi teda moc nelíbí.
Nebuďte šovinisti, vždyť je krásné babí léto roku 2011!
Vážím si "Berta-jawatesty", ten má i reálný pohled na poslední modely, zatím se jeho Kalifu, moc nepřiblížili. Vyhrává ne o prsa, ale o několik koňských délek před "Jawa company".
A teď už HOWGH, MUSEL JSEM SE BRÁNIT...
1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
Naposledy editováno 07.09.2011 09:53:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Naposledy editováno 07.09.2011 11:09:55
Přesně tak, když němečtí "osis" nostalgici nestačili na záchranu značky MZ, těžko se to podaří nostalgikům vzpomínajícím na mládí prožité s Jawou při cca čtvrtinové velikosti trhu u nás oproti německu a třetinové koupěschopnosti tuzemských potenciálních zákazníků
To by Jawa musela vyjet s opravdovou bobmou schopnou uspět a stát se trhákem min. na evropských trzích, což ovšem podle všech dosud známých indicií nehrozí....
Naposledy editováno 07.09.2011 12:45:03
Jestli jawa zpočátku výrobu nastaví na těch 50-100ks ročně a nedá do té maloserie ze "svého" víc než několik málo desítek milionů, tak možná ještě chvíli přežije
2 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se
že jinde se krade víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
bledemon> nechci kazit iluze, ale 50-100ks je uplne stejna tragedie, jeste horsi ...protoze se nezaplati uz vubec nic a vzhledem k tomu, ze MZ mela celej motor tlakove litej a nic moc u takhle slozityho motoru nepripada v uvahu, tak je potreba na tu jawackou evoluci stejnak vyrobit formy v radech mnoha milionu se kteryma jde nafrkat stovky, tisice odlitku. Do pisku, nebo presnym litim by zase znamenalo to komplet prekonstruovat a taky to neni uplne levny....
Naposledy editováno 07.09.2011 12:09:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
sxs525 píše: Jindra650> velmi trefné hodnocení bohužel je smutné že už ten cirkus kterej nikam nevede sponzorujem z daní celá 10tiletí obzvláště výživná je argumentace zdejších fundamentalistů
že jinde se krade víc
jinde se krade vic... treba tady?
ekonomika.idnes.cz/potrebni-podle-provozovatelu-hazardu-milionar-charouz-a-michal-david-1kh-/ekonomika.aspx
ze by dokonce stejnej pan? nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
APP:kterou "uz zase" moji perlu mas na mysli? snad ne ze tvrdim, ze je 660 dobra masina? a nebo snad ze jsem napsal ze se "dotuje" jinde ? To bys teprve koulel kukadla....
Ale nejblize k srdci je mi toto: jediná šance je odsud odejít pracovat jinde a ponechat tuto českou žumpu svému osudu...
Naposledy editováno 07.09.2011 15:31:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
Naposledy editováno 07.09.2011 15:18:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
nejtek píše: Jindra650> no...tak to jsem presne cekal...nic...jenom zase nejaka mlha....
Tak co ti mam na to jako rict? Ja uz svoje hlavni duvody pro nesouhlas davno rek a stojim si za nima ....muzu ja za to, ze jsou takovy slepci jako ty? Blahorecit kazdy marny pokus Jawy neni vlastenectvi, treba ja bych byl radsi, kdyby Jawa definitivne padla, uz se jen vzpominalo a misto ni produkovala cesky motorky treba Blata, ale Jawa si takovou cest nas reprezentovat na mezinarodnim trhu rozhodne nezaslouzi. Vic se mi o tom moc diskutovat nechce ....kdyz uz, tak o tom jejich bajnym litru, ktery se tak prisne taji jako vsechno, ostatni fabriky vzdycky jako prvni ukazou motor, ze uz je a je se cim chlubit....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se
ano, stejně tak se chová ten imigrantskej bordel co leze do evropy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |