globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 16:33 | Nahoru | #3001
Janicka: jinak to plexi sem kupoval na rdmoto.cz, to plexi na fotce je uz na moji Suzi. Ale mel sem si spis koupit to racing...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #3002
Spitfire.> Čest, jo dík za tip, já už jsem si ho jednou kdesi objednávala přímo to racingové kouřové, ale kurňa po 2 měsících mi napsali, že ho objednali, ale nedodali jim ho, takže ho doteď nemám, nějak jsem pak zazimovala a vyprdla se na to

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 19:04 | Nahoru | #3003
Já tady nejsem ani ne den a takovejch novejch reakcí, to jste se ale činili

K povinný výbavě, vozim lékárničku, šroubovák, kombinačky, izolepu, žárovky i když už nejsou povinný tak tam mám přední.

Výběr GSa: měl jsem sebou kamaráda lakýrníka ten mi řekl že kromě podsedlových plastů je všechno originální lak, pak mi jí prodávajcí nastartoval, chytla pěkně, než se trošku ohřála tak jsem se podíval na řetěz a brzdový destičky, potom jsem jí projel, nejdřív jsem zkusil zařadit všechny rychlosti, potom pustit řidítka jestli netáhne do strany pak jsem za ní zkusil vzít přes 6000 otáček jestli je otevřená. Poto kontrola všech světel a blinrů, pak jsem zkontroloval číslo rámu a motoru jestli souhlasí. Všechno v pořádku takže jsem podepsal zaplatil a odvezl, od července jsem najel 6000km bez problém, jenom s běžnou údržbou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 19:21 | Nahoru | #3004

Janicna>Želva_2> Njn, dlouho jsem tu nebyla, tak tady na to prdím... vždycky tu oxiduju jen v létě.. a když prdíš, tak prdíš no Kurňa když já na ty dotazníky moc nejsem Efko 07 je perfektní, jediná kritika... ve 180 se roztřepe jak ratlík, takže maximálně jsem mu dala 185, ale taky by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zkušenost, bylo mi řečeno, že to je tím, že není stavěné na velké rychlosti, nízká hmotnost atd..... No a pak další věc... úzké gumy... kurňa to pak začne podkluzovat prdel v zatáčkách a nedá se to moc klopit.... ale tak s tím musí člověk počítát, není to žádný extra sporťák Ale stejně se už těším, až opadnou ledy a vyrazím I když už se poohlížím po nějaké 750, ale kutím za kolik by se tam moja dala prodat



Myslím spíš, že máš špatně vyvážený gumy, něbo nějakou nesrovnalost na motorce, jestli se ti roztřepe. Mě se neroztřepala ani na panelové okresce při 200 (tachometrových samozřejmě) - to bylo s větrem v zádech, ale těch 190 dá a pokud jedeš v přímým směru podvozek se chová stejně, v klidu. Jinak kolik máš najeto?

K tomu výběru, obecně nejsou u GSa nějaký chronický závady, pokud se něco stane s motorem, tak se většinou přímo zadře kvůli nedostatku oleje - je to vzducháč, takže můžeš předpokládat nějakou spotřebu oleje (moje podle stylu jízdy od ničeho po 2 dcl/1000km), tak to bych se na to zaměřil (aby moc nedýmila - což se ti v zimě může zdát i když to může být jenom pára). Jinak km nejsou směrodatný, sleduj radši stav - oprýskanost a zašlost laku, ráfků a vůbec celkovej stav motorky. Km ti napoví taky opotřebovanost kotoučů, tlumiče by neměly téct... ale to už je dost všeobecný a je tady o tom na fóru dost vláken, kde se to řešilo.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 19:42 | Nahoru | #3005
Teď když přišla řeč na tu opotřebovanost brzdových kotoučů tak by mě zajímalo jak je máte opotřebované, konkrétně ten přední díval sem se na něho a je na něm uvedeno min pak značka a 3mm předpokladám, že to je limit pro opotřebení kolik může mít kotouč minimálně mm. Myslíte, že je to hodně podstatné? Já ho mám asi tak 3,1 - 3,2 mm široký když jsem ho změřil. Jak široké ty kotouče přední máte vy a kdy by se měl kotouč vyměnit, jaké s tím máte zkušenosti?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 19:50 | Nahoru | #3006
KoPa> Když by měl míň než 3mm tak by se mohl začít kroutit a měl by osmičku a škrtal by ti o desky, začalo by to nejspíš pískat a časem by bylo i možný že se ti kousne brzda.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:23 | Nahoru | #3007
Všem dík za rady, sice sebou vždy beru kámoše (páč bych tak max. poznala, že je rezlá a škráblá), ale přece jen za zeptání nic nedám. Spíš sem chtěla vědět, jestli opravdu GSko netrpí nějakým neduhem, na který se zaměřit Je vidět, že je to asi dokonalá motorka

Spitfire: jo myslela sem to jak říká želva 30 NEBO 40!Kdybych měla 70 přemýšlím nad něčím jiným

Otas: PM...

Naposledy editováno 09.02.2010 20:25:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:30 | Nahoru | #3008

KoPa>Teď když přišla řeč na tu opotřebovanost brzdových kotoučů tak by mě zajímalo jak je máte opotřebované, konkrétně ten přední díval sem se na něho a je na něm uvedeno min pak značka a 3mm předpokladám, že to je limit pro opotřebení kolik může mít kotouč minimálně mm. Myslíte, že je to hodně podstatné? Já ho mám asi tak 3,1 - 3,2 mm široký když jsem ho změřil. Jak široké ty kotouče přední máte vy a kdy by se měl kotouč vyměnit, jaké s tím máte zkušenosti?



Hele, ja myslim, ze ten predni na moji ˇ99 byl 3,5 mm a to mela najeto 55 tis km.. Nemam pocit, ze by ho nekdo menil, vypadal na original

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:34 | Nahoru | #3009

Želva_2>Hele, ja myslim, ze ten predni na moji ˇ99 byl 3,5 mm a to mela najeto 55 tis km.. Nemam pocit, ze by ho nekdo menil, vypadal na original



Nojo, ale to musíš dodat, že Ty nepoužíváš brzdy. Ty přeci brzdíš o SUVečka, je to tak????

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #3010
No já to asi napsal blbě, ono podle mě se to nedá paužalizovat, ty kotouče. Může to ale napovědět o způsobu zacházení s motorkou, majitel mohl jezdit ostřeji a víc brzdit na předek, někdo je pohodář a brzdí víc motorem. Takže spíš bych to bral vzhledem k celkovýmu stavu moto.

Dokud to není pod tu hranici, tak bych to neřešil. Jak tu padlo, kotouč se může vlnit, hlavně přehřívat a v extrémních případech prasknout (extrémních).

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #3011

Ben-harmonika>Nojo, ale to musíš dodat, že Ty nepoužíváš brzdy. Ty přeci brzdíš o SUVečka, je to tak????



Ty jeden mrnavej....!!!!! Uz jsi me zas dohnal...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:49 | Nahoru | #3012
Lena: jj me to prislo divny ... za 40t sezenes peknou rv 2000+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #3013

Spitfire.>Lena: jj me to prislo divny ... za 40t sezenes peknou rv 2000+



Projdi si inzerci a zjisitis ze bude rada za 98-99. Navic "peknych" GS je v inzerci jak safranu. Vselijakych tuzingu a slepenin je tam dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 21:12 | Nahoru | #3014
otas1> Zrovna jsem se díval na inzerci, polovina GSek má najeto 30-35tKm nezávisle na roku výroby, to stáčení je hrozný, hlavně když si ještě někdo dovolí psát že byla v 25tKm GO nebo ve 30 velký servis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 21:20 | Nahoru | #3015

posmen>otas1> Zrovna jsem se díval na inzerci, polovina GSek má najeto 30-35tKm nezávisle na roku výroby, to stáčení je hrozný, hlavně když si ještě někdo dovolí psát že byla v 25tKm GO nebo ve 30 velký servis.



Nj, proto usuzuju pouze z osobniho kontaktu. Teda pokud se mi po netu zda pekna a majitel nebydli 300 km v prdeli, tak se jedu podivat.

Moji novou ER-5 jsem koupil v Cesky Skalici.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 21:28 | Nahoru | #3016
mám 2001 za 53 tis. - nová baterka, zadní guma, padáky, brašny, tacho 15.350 km, kámoš, co mi ji na netu našel a se se mnou na ni jel podívat, říkal, že jo - tak jsem ji vzala a nelituju, je suprrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 21:50 | Nahoru | #3017
Želva_2> Já jsem pro ní jel 80km, byla v pěknym stavu, majitel byl férovej tak nebylo co řešit. Dal jsem za ní 35000, podle tachometru najeto při koupi 54000km, dostal jsem k tomu fakturu ze servisu, byla kompletně seřízená, vyměněnej olej i brzdovka, svíčky nový, takže byla bez dalších investic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 22:18 | Nahoru | #3018

posmen>Želva_2> Já jsem pro ní jel 80km, byla v pěknym stavu, majitel byl férovej tak nebylo co řešit. Dal jsem za ní 35000, podle tachometru najeto při koupi 54000km, dostal jsem k tomu fakturu ze servisu, byla kompletně seřízená, vyměněnej olej i brzdovka, svíčky nový, takže byla bez dalších investic.



Jj, tak by to ale melo byt vzdy. Majitel, co nedela svinarny...54000 km je sice na ten vek taky malo, ale nad pade uz je to celkem jedno, jestli ma 55 nebo 65.

Uz aby bylo to jaro

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 22:25 | Nahoru | #3019
Rampa89> NO taky jsem si říkala, že to budou špatně vyvážené kola-gumy... ale prd, zašla jsem si je nechat vyvážit v servisu.. sednu jedu.. dám 180 a zase... tak kurna čím to je... a jestli tys na ní dal 200 a v pohodě... no ještě to chcu dát kámošovi, aby se na ní projel rychleji, co na to bude říkat.. a pak s tím zase asi zajdu do servisu...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.2.2010 v 22:26 | Nahoru | #3020
Rampa89: mám najeto necelých 10 tis... první rok po koupi jsem moc nejezdila.. druhý rok to bylo lepší (osobní kokotské problémy) no a minulý rok jsem najela 7500 tis.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 14:21 | Nahoru | #3021
200 km/h tachometrovejch ... tomu neverim. Me to jede tusim 189 s vetrem v zadech po dalnici a vic uz nechce.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 14:28 | Nahoru | #3022
Spitfire.> Já mu teda v pohodě věřím ja taky dám 200km/h tachometrovejch... s větrem v zádech...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 14:31 | Nahoru | #3023
Kdyz i chlap muze bejt tehotnej tak je dnes mozne vsechno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 16:42 | Nahoru | #3024
Želva_2> Nevím jestli to nestáčel někdo předním, ale poslední majitel určitě ne protože jsem tady na motorkářích našel kluka co to měl ještě před ním. Jinak byla původně z USA, odtamtud jí přitáhnul nějakej Němec a jeden prodejce jí přitáhnul sem od něj jí koupil ten kluk co jsem ho tady našel a ten mu jí po nějaký době zase vrátil a na protiúčet si od něj vzal SVčko.
Podle mě kdyby měla najeto víc tak by kotouče byli už měněný nebo těsně před výměnou.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 16:53 | Nahoru | #3025

Spitfire.>200 km/h tachometrovejch ... tomu neverim. Me to jede tusim 189 s vetrem v zadech po dalnici a vic uz nechce.



Ja myslim, ze na 200 tachacovejch by ti uz jen vitr v zadech nestacil. Jo takhle jet z mensiho kopecka (ani nemusi byt na pvni pohled videt, ale kdybys jel do nej, tj. nahoru a na kole, tak bys ho hned poznal ), to uz tech 5-10 km/h prida .

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 16:56 | Nahoru | #3026

posmen>Želva_2> Nevím jestli to nestáčel někdo předním, ale poslední majitel určitě ne protože jsem tady na motorkářích našel kluka co to měl ještě před ním. Jinak byla původně z USA, odtamtud jí přitáhnul nějakej Němec a jeden prodejce jí přitáhnul sem od něj jí koupil ten kluk co jsem ho tady našel a ten mu jí po nějaký době zase vrátil a na protiúčet si od něj vzal SVčko.
Podle mě kdyby měla najeto víc tak by kotouče byli už měněný nebo těsně před výměnou.



Tak to asi jo .

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 18:23 | Nahoru | #3027
Bylo to na rovině... protože na tom kole tam šlapat musíš. A v zálehu těch 190 jde, pokud není přímo protivítr - při bočním se akorát musíš snažit, abys neopustil vozovku 180 bez zálehu, ale je to hnus. To si nedovedu představit bez těch kapot.

Naposledy editováno 10.02.2010 18:24:00

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 18:48 | Nahoru | #3028

Rampa89>Bylo to na rovině... protože na tom kole tam šlapat musíš. A v zálehu těch 190 jde, pokud není přímo protivítr - při bočním se akorát musíš snažit, abys neopustil vozovku 180 bez zálehu, ale je to hnus. To si nedovedu představit bez těch kapot.



Jj, tech 190 je maximum. Ja dal max. 180 bez kapot na GS E a fakt to stoji zaprd

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 18:49 | Nahoru | #3029
Helejte lidi,

kdo z Vas pouziva Castrol 10W40??? Mel bych 2 litry, tak jestli nekdo mate zajem na jarni vymenu, muzu mu ho poslat

Edit: Jo a zapomnel jsem dodat, ze neni staceny, anobrz je v origo litrovych lahvich. Cili vetsi jistota, ze v tom je opravdu cisty Castrol a ne nejaka pochybna namichana smes

Naposledy editováno 10.02.2010 18:50:37

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.2.2010 v 21:13 | Nahoru | #3030
Ty jo kdyby jsi ho měl 3l tak ho vemu hned... a kolik by jsi chtel za ty dva litry ? a jakou má ten olej barvu ?

Naposledy editováno 10.02.2010 21:15:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist