Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
K povinný výbavě, vozim lékárničku, šroubovák, kombinačky, izolepu, žárovky i když už nejsou povinný tak tam mám přední.
Výběr GSa: měl jsem sebou kamaráda lakýrníka ten mi řekl že kromě podsedlových plastů je všechno originální lak, pak mi jí prodávajcí nastartoval, chytla pěkně, než se trošku ohřála tak jsem se podíval na řetěz a brzdový destičky, potom jsem jí projel, nejdřív jsem zkusil zařadit všechny rychlosti, potom pustit řidítka jestli netáhne do strany pak jsem za ní zkusil vzít přes 6000 otáček jestli je otevřená. Poto kontrola všech světel a blinrů, pak jsem zkontroloval číslo rámu a motoru jestli souhlasí. Všechno v pořádku takže jsem podepsal zaplatil a odvezl, od července jsem najel 6000km bez problém, jenom s běžnou údržbou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Janicna>Želva_2> Njn, dlouho jsem tu nebyla, tak tady na to prdím... vždycky tu oxiduju jen v létě.. a když prdíš, tak prdíš no Kurňa když já na ty dotazníky moc nejsem Efko 07 je perfektní, jediná kritika... ve 180 se roztřepe jak ratlík, takže maximálně jsem mu dala 185, ale taky by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zkušenost, bylo mi řečeno, že to je tím, že není stavěné na velké rychlosti, nízká hmotnost atd..... No a pak další věc... úzké gumy... kurňa to pak začne podkluzovat prdel v zatáčkách a nedá se to moc klopit.... ale tak s tím musí člověk počítát, není to žádný extra sporťák Ale stejně se už těším, až opadnou ledy a vyrazím I když už se poohlížím po nějaké 750, ale kutím za kolik by se tam moja dala prodat
Myslím spíš, že máš špatně vyvážený gumy, něbo nějakou nesrovnalost na motorce, jestli se ti roztřepe. Mě se neroztřepala ani na panelové okresce při 200 (tachometrových samozřejmě) - to bylo s větrem v zádech, ale těch 190 dá a pokud jedeš v přímým směru podvozek se chová stejně, v klidu. Jinak kolik máš najeto?
K tomu výběru, obecně nejsou u GSa nějaký chronický závady, pokud se něco stane s motorem, tak se většinou přímo zadře kvůli nedostatku oleje - je to vzducháč, takže můžeš předpokládat nějakou spotřebu oleje (moje podle stylu jízdy od ničeho po 2 dcl/1000km), tak to bych se na to zaměřil (aby moc nedýmila - což se ti v zimě může zdát i když to může být jenom pára). Jinak km nejsou směrodatný, sleduj radši stav - oprýskanost a zašlost laku, ráfků a vůbec celkovej stav motorky. Km ti napoví taky opotřebovanost kotoučů, tlumiče by neměly téct... ale to už je dost všeobecný a je tady o tom na fóru dost vláken, kde se to řešilo.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Spitfire: jo myslela sem to jak říká želva 30 NEBO 40!Kdybych měla 70 přemýšlím nad něčím jiným
Otas: PM...
Naposledy editováno 09.02.2010 20:25:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
KoPa>Teď když přišla řeč na tu opotřebovanost brzdových kotoučů tak by mě zajímalo jak je máte opotřebované, konkrétně ten přední díval sem se na něho a je na něm uvedeno min pak značka a 3mm předpokladám, že to je limit pro opotřebení kolik může mít kotouč minimálně mm. Myslíte, že je to hodně podstatné? Já ho mám asi tak 3,1 - 3,2 mm široký když jsem ho změřil. Jak široké ty kotouče přední máte vy a kdy by se měl kotouč vyměnit, jaké s tím máte zkušenosti?
Hele, ja myslim, ze ten predni na moji ˇ99 byl 3,5 mm a to mela najeto 55 tis km.. Nemam pocit, ze by ho nekdo menil, vypadal na original
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Želva_2>Hele, ja myslim, ze ten predni na moji ˇ99 byl 3,5 mm a to mela najeto 55 tis km.. Nemam pocit, ze by ho nekdo menil, vypadal na original
Nojo, ale to musíš dodat, že Ty nepoužíváš brzdy. Ty přeci brzdíš o SUVečka, je to tak????
Dokud to není pod tu hranici, tak bych to neřešil. Jak tu padlo, kotouč se může vlnit, hlavně přehřívat a v extrémních případech prasknout (extrémních).
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Spitfire.>Lena: jj me to prislo divny ... za 40t sezenes peknou rv 2000+
Projdi si inzerci a zjisitis ze bude rada za 98-99. Navic "peknych" GS je v inzerci jak safranu. Vselijakych tuzingu a slepenin je tam dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>otas1> Zrovna jsem se díval na inzerci, polovina GSek má najeto 30-35tKm nezávisle na roku výroby, to stáčení je hrozný, hlavně když si ještě někdo dovolí psát že byla v 25tKm GO nebo ve 30 velký servis.
Nj, proto usuzuju pouze z osobniho kontaktu. Teda pokud se mi po netu zda pekna a majitel nebydli 300 km v prdeli, tak se jedu podivat.
Moji novou ER-5 jsem koupil v Cesky Skalici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
posmen>Želva_2> Já jsem pro ní jel 80km, byla v pěknym stavu, majitel byl férovej tak nebylo co řešit. Dal jsem za ní 35000, podle tachometru najeto při koupi 54000km, dostal jsem k tomu fakturu ze servisu, byla kompletně seřízená, vyměněnej olej i brzdovka, svíčky nový, takže byla bez dalších investic.
Jj, tak by to ale melo byt vzdy. Majitel, co nedela svinarny...54000 km je sice na ten vek taky malo, ale nad pade uz je to celkem jedno, jestli ma 55 nebo 65.
Uz aby bylo to jaro
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Podle mě kdyby měla najeto víc tak by kotouče byli už měněný nebo těsně před výměnou.
Spitfire.>200 km/h tachometrovejch ... tomu neverim. Me to jede tusim 189 s vetrem v zadech po dalnici a vic uz nechce.
Ja myslim, ze na 200 tachacovejch by ti uz jen vitr v zadech nestacil. Jo takhle jet z mensiho kopecka (ani nemusi byt na pvni pohled videt, ale kdybys jel do nej, tj. nahoru a na kole, tak bys ho hned poznal ), to uz tech 5-10 km/h prida .
posmen>Želva_2> Nevím jestli to nestáčel někdo předním, ale poslední majitel určitě ne protože jsem tady na motorkářích našel kluka co to měl ještě před ním. Jinak byla původně z USA, odtamtud jí přitáhnul nějakej Němec a jeden prodejce jí přitáhnul sem od něj jí koupil ten kluk co jsem ho tady našel a ten mu jí po nějaký době zase vrátil a na protiúčet si od něj vzal SVčko.
Podle mě kdyby měla najeto víc tak by kotouče byli už měněný nebo těsně před výměnou.
Tak to asi jo .
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 10.02.2010 18:24:00
Rampa89>Bylo to na rovině... protože na tom kole tam šlapat musíš. A v zálehu těch 190 jde, pokud není přímo protivítr - při bočním se akorát musíš snažit, abys neopustil vozovku 180 bez zálehu, ale je to hnus. To si nedovedu představit bez těch kapot.
Jj, tech 190 je maximum. Ja dal max. 180 bez kapot na GS E a fakt to stoji zaprd
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
kdo z Vas pouziva Castrol 10W40??? Mel bych 2 litry, tak jestli nekdo mate zajem na jarni vymenu, muzu mu ho poslat
Edit: Jo a zapomnel jsem dodat, ze neni staceny, anobrz je v origo litrovych lahvich. Cili vetsi jistota, ze v tom je opravdu cisty Castrol a ne nejaka pochybna namichana smes
Naposledy editováno 10.02.2010 18:50:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |