Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.
Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.
O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.
Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf
K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.
Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.
Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.
Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.
- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)
reportáž z Kyjova 2011:
Seznam pilotů pro sezónu 2011:
1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250
Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09
bart.john píše: Rad bych se v tomto foru docital neco k tematu - o tride dvepade Sp a necem novem a ne o tom jestli v Horicich tece tepla voda a jak jsou Horice fantasticke - fora kde lze Horice vychvalovat a hodnotit kvalitu vody uz na tomto webu nekolikrat jsou.
Kluci co novyho - uz mate nachystano ?
barte nebuď kyselej
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
lulu.lu píše: A nejsou snad Hořice nejlepší ? A pochval není nikdy dost A stejně by mne ta voda zajímala ?
Hořice jsou nejlepší!!! Voda mi nevadí, pokud neteče při závodech z oblohy!
choďme po zemi
v Hořicích to je takový jaký to je
líp to neumíme
a zatím nepřišel nikdo
kdo by to po nás převzal a líp to dělal
já osobně jsem rád,že to je takový jaký to je
i s chybama, nedostatkama
je to lidská činnost jako každá jiná
tedy s chybama omylama
tak jako to v lidský činnosti bejvá
až Zatáčky nebudou,budeme vzpomínat jenom na to dobrý
a i nad tou vodou se jenom zasmějeme
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
lulu.lu píše: Taky bych ráda poznala osobně pár lidiček z fora, chtělo by to si dát sraz někde u stánku nebo u sprch, bylo by to fajn
Myslíš dát sraz u sprch a hromadně se osprchovat? No to by bylo dost originální.
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
No když se nebudu muset v kabince mačkat s Larrym, tak nejsem proti. Preferuju vlastní výběr...
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
Nechápu, jak může povolit VV jezdcům připravovat a startovat v podniku s technikou, pro kterou neexistuje technický předpis.
Nechápu, jak je možné že VV schválí pro rok 2011 vypsání kategorie 250 SP, pro kterou do této chvíle neexistuje technický předpis a neuvažuje se o něm.
Už vůbec nepochopím, že VV a sekretariát AČR schválí ZU, kde jsou tyto technicky neexistující kategorie pořadateli vypsány.
Mím pohledem to vypadá, že sportovní komise netuší co dělá technická komise a obráceně, VV SZM a AČR tomu vesele přihlíží. Tak veškerý řády zahoďme, vykašleme se na školení a podobný šaškárna, když co je psáno nikdo nedodržuje.
Všichni si těžce zahráváte a nepřeji Vám, aby došlo k vážné kolizi, protože pak se z toho všechny strany po.... .
Přitom stačí tak málo. Dohodnout se s techniky, aby se připravil rozumný technický předpis, nebo se dohodnout se sporťáky, že všichni potáhnou za jeden provaz a tato z 50% neexistující kategorie bude zrušena.
Nedivte se, že motocyklový sport se pomalu ale jistě dostává do stále větší krize a nemyslete si, že přírodních okruhů se to netýká a v budoucnu nedotkne.
Klasik do 175 ccm M CR Supermono
Klasik do 250 ccm Pohár SZM 125 Sp + 125 GP
Klasik do 350 ccm Pohár SZM 250 GP + 250 SP 4T
Klasik do 500 ccm JPHZ sidecaru
Klasik do 750 ccm
Stroje prevzaté do závodu Klasik nemohou startovat v Poháru SZM. Stroje, prevzaté do
Poháru SZM nemohou startovat v závodech Klasik.
Jsou povoleny pouze motocykly dle Technických predpisu FMS ACR.
tady to je jasně napsane takže nevim nevim
SMS píše: K vašemu tématu pánové jen tolik.
Nechápu, jak může povolit VV jezdcům připravovat a startovat v podniku s technikou, pro kterou neexistuje technický předpis.
Nechápu, jak je možné že VV schválí pro rok 2011 vypsání kategorie 250 SP, pro kterou do této chvíle neexistuje technický předpis a neuvažuje se o něm.
Už vůbec nepochopím, že VV a sekretariát AČR schválí ZU, kde jsou tyto technicky neexistující kategorie pořadateli vypsány.
Mím pohledem to vypadá, že sportovní komise netuší co dělá technická komise a obráceně, VV SZM a AČR tomu vesele přihlíží. Tak veškerý řády zahoďme, vykašleme se na školení a podobný šaškárna, když co je psáno nikdo nedodržuje.
Všichni si těžce zahráváte a nepřeji Vám, aby došlo k vážné kolizi, protože pak se z toho všechny strany po.... .
Přitom stačí tak málo. Dohodnout se s techniky, aby se připravil rozumný technický předpis, nebo se dohodnout se sporťáky, že všichni potáhnou za jeden provaz a tato z 50% neexistující kategorie bude zrušena.
Nedivte se, že motocyklový sport se pomalu ale jistě dostává do stále větší krize a nemyslete si, že přírodních okruhů se to netýká a v budoucnu nedotkne.
na to zas někdo doplatí a pak budou fšichni fňukat že ačr chce rušit přirodni okruhy