t_freedom>assassin> a to je nejlepší kombinace nauč se aspoň po tom zadním(je to víc zajímavý a lidi to spíš oceněj
)
...zejména důchodci a fíci
hele v poho, ja mam vykuchany vejfuky a tak kdyz jedu nekde kde se muzu predvist tak zmacknu spojku a drzim to v omezovaci....na tom se nemusim nic ucit a efekt
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
hluska>To jsem rad Podle me je to s V2 o dost tezsi, neni problem to zvednout, ale diky kratkymu prevodu je tezky to tam udrzet. To GPZ muselo bejt maso
jojo to sedi, taky kdyz slysim jak v2 1000 musi jezdit po zadnim samo tak si rikam ze dotycnej asi po zadnim moc nejezdi:) me to na TL vubec nejde, pritom na husqvarne 410 ujedu docela daleko s tim ze radim.. 2,3,4 ... semtam i 1,2,3,4.. ale to jen abych radil o jeden kvalt vic ta 1 je tam moc kratka...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
t_freedom>assassin> ono je to přeci hodně o stavbě mašiny, průběhu krouťáku a síle motoru. Mě tedy S4RSko chodí na zadní bez problému (ale je to krátká kočička se 130HP a 104,Nm - kdy v 5-6.000rpm máš téměř plnej krouťák) ...neviděl bych moc problémů s postavením jen kvůli uspořádání V2 - to se mi moc logický nezdá. Myslíš že na 1198/1098 budeš mít se stavěním nějakej problém ? Jel jsem na jedný a zdálo se mi, že spíš byl problém to přední kolo udržet na zemi
Tak na 1098 je to naprosto v klidu a jízda po zadním je fakt jednoduchá, satčí dát na 1 o trochu víc plynu a jedeš po zádech, na 2 to už chce trefit otáčky, ale jde to taky. Rozsah otáček ale taky neni uplně velkej, v 10 to končí. Ale na 1 je to docela těžký nějak jemně dávkovat ten plyn...to si ještě budu muset vychytat.."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
assassin>jojo to sedi, taky kdyz slysim jak v2 1000 musi jezdit po zadnim samo tak si rikam ze dotycnej asi po zadnim moc nejezdi:) me to na TL vubec nejde, pritom na husqvarne 410 ujedu docela daleko s tim ze radim.. 2,3,4 ... semtam i 1,2,3,4.. ale to jen abych radil o jeden kvalt vic ta 1 je tam moc kratka...
Hele, ale to asi nebude úplně tím V2 : ) Kámoš má SXV 550 a po zadním klidně 5 km : ) Ale jezdit po zadním s tím tvým autobusem, to chce už hodně slušnou svíčku, aby ti to nezrychlovalo : )
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
poli46>dabelskababicka: hele co kdyby sme se někde tady domluvili a všici co by měli zájem tak by sme se sjeli a trochu si zablbli a udělali by sme ztoho nějaký video klidně na youtube... Poprosili by sme K.a.k.y jestli by nám to nějak nesestříhal... a rád se ještě neco přiučim a moc rád se podívam jak se to dělá ... tady mam jednu fotku při závodě v mostě když se mi stavěla na mokru aniž bych chtěl
Proc ne, rad se priucim i jinou techniku, treba ted v sobotu i v nedely ma byt prima!
Co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dabelskababicka>Proc ne, rad se priucim i jinou techniku, treba ted v sobotu i v nedely ma byt prima!
Co vy na to?
A co treba letiste v Ralsku? PS: v nedely ma byt lepe
t_freedom>assassin> ono je to přeci hodně o stavbě mašiny, průběhu krouťáku a síle motoru. Mě tedy S4RSko chodí na zadní bez problému (ale je to krátká kočička se 130HP a 104,Nm - kdy v 5-6.000rpm máš téměř plnej krouťák) ...neviděl bych moc problémů s postavením jen kvůli uspořádání V2 - to se mi moc logický nezdá. Myslíš že na 1198/1098 budeš mít se stavěním nějakej problém ? Jel jsem na jedný a zdálo se mi, že spíš byl problém to přední kolo udržet na zemi
jasny tak jako samo ze to zvednu za 1i 2 a kus popojedu... ale "umet jezdit po zadnim" si predstavuju jinak nez tyhle hopskoky.. proste drzte rychlost na danej kvalt a nezrychlovat.. a libovolnou dalku ... a to se na V2 kontroluje hur...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
PetrS>Hele, ale to asi nebude úplně tím V2 : ) Kámoš má SXV 550 a po zadním klidně 5 km : ) Ale jezdit po zadním s tím tvým autobusem, to chce už hodně slušnou svíčku, aby ti to nezrychlovalo : )
jasny kamos se kterym sme jezdili(nez se na to vykaslal) ujel neomeznou vzdalenost na RSV, n skutru.. na cemkoliv a nikdy neslapl na zadni brzdu... ostatne Aliiho mozna budes znat kdyz jsi od tech SM....
Kovi>Mej treba dvojku a lehce nad volnobehem cca 2tis otacek,dej plnej a jak se zacne sbirat motor jen tak lizni(promackni) packu neco jako v motokrose.
Ale mas 400 nevim na 2 asi nepujde.
Zkus to na 1 ale opatrně,na 1 ti to pujde i plynem.
Na jedničku se plynem nezvedne. Ani kámošova šestka cebro se nezvedla na jedničku plynem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Noo jinak jsem zkoušel a jednička je moc, a dvojka málo asi. Nevím kdy mám do te spojky brnknout
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dabelskababicka>A co treba letiste v Ralsku? PS: v nedely ma byt lepe
a kde to presne je ?assassin>jasny kamos se kterym sme jezdili(nez se na to vykaslal) ujel neomeznou vzdalenost na RSV, n skutru.. na cemkoliv a nikdy neslapl na zadni brzdu... ostatne Aliiho mozna budes znat kdyz jsi od tech SM....
Jasný, Aliiho znám, v létě jsem u něj byl pro gumy. Škoda, že už nejezdí. A to nevím, že wheelie jezdil bez zadní brzdy. Klobouk dolů, to bych si netroufl.
lital sem po zadech na TL-S, RSV a nic moc, ac po presednuti na ctyrval (ZX9) sem ho nejdriv nemoh zvednout (jak sem si predtim zvyk na tu vetsi silu pri zvednuti), ale jak sem zase mel zpatky grif na cytrval, tak sem na nem jel po zadnim asi 10x delsi usek