Zajímá mě,na kolik takové upravy vyjdou,na kolik se dá výkon zvednout,eventuelně jestli to má vůbec cenu...,kvůli třem koním,nebudu investovat tisíce.
Faroš mi sedí,po všech stránkách,jen těch kilowat by mohlo být více..
Díky...
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Ambroz474>Bubrak ZX10R> Určo bych nevrážel prachy do staré mašiny,raději kup novější a silnější motorku Tot má rada
když najdeš motorku která ti sedí víc než kdejaká nová tak do ní budeš hulit prachy o stopéro a neřešíš to že tě vyjde na cenu podstatně novější motorky tomu se říká láska k motorkám...........Nejsem kšeftař ani šmelinář a motorka je můj kus života tudíš neřeším to co do ní nasypu, ba naopak pak vím že ta motorka je v richtiku a dostane jen to nejlepší.
Novější zdaleka neznamená lepší a když ti něco vyhovuje, zkusíš i novější motorky ale nic moc ti neřeknou tak pak není co řešíš, jen vylepšuješ, upravuješ, jezdíš..........
Je to jako s tetováním, když si necháš něco co pro tebe má význam tak toho nikdy litovat nebudeš, když si necháš bezvýznamnou věc tak tě to za chvilku může srát........stejně tak je investice do motorky ať už jde o jakoukoliv Značku a jakejkoliv typ!!!
Nebo taky ne a nasypu do tý první Protože když jí miluješ, není co řešit...........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
GRASSEL>když najdeš motorku která ti sedí víc než kdejaká nová tak do ní budeš hulit prachy o stopéro a neřešíš to že tě vyjde na cenu podstatně novější motorky tomu se říká láska k motorkám...........Nejsem kšeftař ani šmelinář a motorka je můj kus života tudíš neřeším to co do ní nasypu, ba naopak pak vím že ta motorka je v richtiku a dostane jen to nejlepší.
Novější zdaleka neznamená lepší a když ti něco vyhovuje, zkusíš i novější motorky ale nic moc ti neřeknou tak pak není co řešíš, jen vylepšuješ, upravuješ, jezdíš..........
Je to jako s tetováním, když si necháš něco co pro tebe má význam tak toho nikdy litovat nebudeš, když si necháš bezvýznamnou věc tak tě to za chvilku může srát........stejně tak je investice do motorky ať už jde o jakoukoliv Značku a jakejkoliv typ!!!
To je samo taky pravda, ale puvodne to bylo o zvysovani vykonu. Premejslel sem u ZX9 jestli do ni nacpat DynoJet Stage 3, narust asi 20 koni, tam bylo ale fakt lepsi koupit uz tu K1 v litru nebo rovnou ZX10R. Ta mi ted plne vyhovuje, mam ji 3 roky, najel sem 41000 km a nemam tak velkou potrebu kupovat jinou jako sem mel u ZX9 po podobnym najezdu. Ale pokud bych chtel zvysit vykon, tak se na upravy vykaslu, protoze mi prijde zbytecny navic zatezovat uz tak vyrachtanej motor s 53tis km a i kvuli omlazeni bych kouk po necem silnejsim.
A taky me tahle stala spoustu penez, naposled 33tis za opravu motoru a vymenu rozvodu za novy. Poresil sem brzdy, kufr, alarm, xenon, pancere, plexi a mam k ni velmi kladny vztah. Ale taky nevim jak dlouho takova motorka vubec muze jezdit pri mojem tejrani. Bych se skoro nedivil kdyby se jednou pode mnou rozsypala na jemny pisek.
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
Prostě se projedeš a říkáš, ty krávo to je vono. Když jsem se projel na spoustě motorek tak už tam nic takovýho nebylo, snad na všech jsem se cítil dobře ale nemělo to takový koule že bych si řekl......tak to bude moje další, zatím ne, možná že ta motorka teprv příjde ale zatím nic a o tom právě mluvím. Určitě to znáš a myslím že u tebe to byla právě třeba ZX 10
Upřímně řečeno sám nic silnějšího nepotřebuju protože už tohle je masakr na silničky který mě berou jelo se mi třeba hodně dobře na fárošovi 08 a nikdy jsem nečekal že to řeknu o Hondě, ta motorka fakt jede, funguje a je moc dobrá, stejně tak K5-6 ale pořád to nebylo takový jako třeba u géčka......prostě vím že koupím někdy něco jinýho ale když jsem nad tím přemýšlel tak nevím vlastně co a co se týká výkonu, nikdy mi prdel nikdo nezdrbal ani na silnějších strojích takže proč a hledat svoje chyby ve výkonu je až moc jednoduchý a trapný, takovejch tu je....... Hodně mě berou i Retra, cafáče a různý stavby ale pro můj styl jízdy je to bohužel nevyhovující a musel bych to mít jako druhou mašinu.....no a to bych chtěl i něco do bahna, nejspíš crf 450.......
Každopádně ať se to líbí někomu nebo ne tak prostě jsem úchyl, rvu prachy do motorky furt, baví mě jezdit ale i na ní něco dělat, baví mě jí i mejt a to kompletně.......
Kdo to tak nemá tak to nepochopí, to je jasný.....
Já když si nechám něco vykérovat tak něco co má pro mě význam, něco co je pro mě jako jizva, co vyznačuje mě a vím že když si to něchám tak mě to srát nebude.........
Když si nechám jméno svého syna tak mě to taky srát nebude ani za 20let.
Já totiž nelituju spousty věcí ve svém životě i když to nebylo třeba lehký, byla to kravina ale patří to ke mě a k mému životu.
Investic do motorky jsem taky nikdy nelitoval, i když se jednalo třeba o RSV do který jsem dal 56 tisíc přes zimu a pak jí rozštípal, prostě nelituju svejch rozhodnutí ale na to bys mě musel znát
Naposledy editováno 03.07.2010 22:46:50
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR
GRASSEL>.... a co se týká výkonu, nikdy mi prdel nikdo nezdrbal ani na silnějších strojích takže proč a hledat svoje chyby ve výkonu je až moc jednoduchý a trapný, takovejch tu je.......
Ke zbytku nic nemam, jen k tomudle - co se tyce me, tak me fascinuje akcelerace prip. maximalka a ta je jen o vykonu. S tim ze me kdekdo pojezdi to nema nic do cineni, i kdyz samo mam zajem se neustale zlepsovat i v jezdeckym umeni coz se asi zkusenostma deje. Ale az budu chtit neco silnejsiho, tak zas jen pro ten zazitek z akcelerace.
Bubrak ZX10R>Ke zbytku nic nemam, jen k tomudle - co se tyce me, tak me fascinuje akcelerace prip. maximalka a ta je jen o vykonu. S tim ze me kdekdo pojezdi to nema nic do cineni, i kdyz samo mam zajem se neustale zlepsovat i v jezdeckym umeni coz se asi zkusenostma deje. Ale az budu chtit neco silnejsiho, tak zas jen pro ten zazitek z akcelerace.
ale to je právě to o čem tu mluvím, já jezdím úplně jinak než ty a vyhledávám silnice podstatně jíný než ty..........kdybych to měl stejně tak bych taky možná řekl že chci něco silnějšího
Vyhledávám zatáčky a úzký okresky, to mě prostě bere.....a musím říct že úplně nejvíc mě berou ty kde jedeš maximálně třeba 160 a je to už fakt na hraně.......Miluju když je to nahoru dolů doprava doleva mírnej horizontík v zatáčce kdy si trochu povyskočíš a podle toho si musíš naject to prostě miluju ale šestka je na mě zas málo, sedumpade už taky.......V tom mi sedí gsxr i díky spodku kterej má dodnes hodně dobrej i bez přívěry.
- kvůli velikosti
- zároveň hodně nízká váha
- cejtil jsem z toho srada (kdyby byl srad v litru těžko říct jestli bych šel do K1-2)
- David Jefferies taky jedna z věcí proč jsem do toho byl v pr......
- Jede to fakt hodně i dneska a na motor dáš dost i novějších motorek...
- Je to taková sviňka zlobivá
prostě jsem se svezl a bylo jasno
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
A k motorkám. Beru, že ti džizero sedí, to je v pohodě, ale když už jsi to nakousl, mám pocit, že si se stejným zápalem před časem obhajoval RSV (jak si ho měl), že to má koule atp. Nyní velebíš gsxr (nic proti tomu). Měl by sis ale uvědomit, že stejně tak se může stát, že si v budoucnu pořídíš zase něco novějšího a budeš na tom názorově stejně jak teď s gixerem.
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
správně a právě o tom mluvím, každá moje motorka byla ta se kterou jsem byl fakt spokojenej protože jsem si jí koupil až potom co jsem se projel.
- ZX7R - to byl můj sen odjakživa protože vzhled prostě bomba a nástupce zxr 750
- SRAD - toho jsem kupoval kvůli tomu jak to jede a jak se to chová oproti ZX7R ze stejnýho roku (dodnes lituju že jsem ho prodal, kdyby byly prachy tak to neudělám a koupím RSV zvlášť)
- RSV - ta se mi taky vždycky líbila a ta jízda taky super ačkoliv ostatní sportovní dvouválce mi nic neříkali nebo jen hrstka......
- K2 - tak ta mi sedla úplně nejvíc, je z toho cejtit srad a má to litrovej motor co jede jak kokot.
O tom právě mluvím, že všechny tyhle motorky mě dokázali něčím oblbnout že jsem do nich šel a koupil. Věděl jsem že je to super.......
Ovšem dneska už nevím kdybych chtěl tak co si koupím.......zatím to fakt nevím ale třeba jsem na dotičné ještě nejel
RSV byla super motorka a budu to říkat pořád
jo a pokud si to přečteš tak jsem neřekl že si nic jinýho nekoupím, naopak jsem řekl že někdy určitě ale že teď zatím nevím co a nenašel jsem nic co by mi sedlo tak jako gixxer K2 každopádně pokud to půjde tuhle motorku si už nechám protože případný prodej je fakt dneska v čr dost nahovno a dost by mě sral
prostě když jsem jezdil na ZX7R kterou jsem si vysloveně vysnil mluvil jsem tak o ní (protože mi nejvíc sedla) než jsem poznal srada, pak se sradem to bylo to stejný než jsem si čuchnul k RSV (RSV byla ale spíš trochu taková cesta do neznáma a o to víc mě lákala, je to dobrá motorka a fakt stylovka - i když dnes už jí má fakt ještě daleko víc lidí) no a pak když jsem si sjel na K2 tak snoubení pocitu SRADA, ještě menší váhy ale pořád pro mě dostatečně velký mašiny, s velkým výkonem a já nevím čím vším tak to bylo jasno.......
Naposledy editováno 04.07.2010 10:52:06
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
GRASSEL>jde všechno ale.......... je to asi jako koupit si porno kvůli ději
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
Naposledy editováno 04.07.2010 22:38:35
Co se týče podvozku tak podvozek je super, jen chce trochu nastavit jak už jsem zmínil. Taky nemoc všech gsxr, prostě základní nastavení dobrý není narozdí od třeba Hondy........
Jinak k tomu 2V, samozřejmě že je tam taky 200 za chvilku, to je u každýho sportu ale na těch letmejch sprintech je to oproti 2V fakt hodně znát..........
Pohyb je tam dobrej, to si nemyslím že by tam bylo něco špatný.....Tohle všechno totiž dělá to měký sedlo když jsem jen tak dal sedlo z RSV co mám doma na GSXR, jen tak jsem na to sednul tak je to kurevsky znát
To jsou právě věci který se snažím vychytat, stejně tak brzdy, teď tam půjde axialní pumpa Brembo, vyměnil jsem zadní světlo a prostě ty věci který mi u K1-2 neseděj měním....vím že to není motorka bez chyb ale snažím si je napravit a baví mě to
Naposledy editováno 04.07.2010 22:50:31
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR
Donedávna jsem vůbec na kolínko nejezdil, vlastně první jsem si střihnul někdy minulej týden..Teď to pomalinku piluju..Člověk sice jede zatáčkou pomaleji ,ale více ze široka a v podstatě opisuje větší kružnici v táhlejších zatáčkách v kratších si v podstatě nesmyslně škrtne tím, že najede ze široka a pak to zalomí..Ale jízda na krev mě už přešla tak rychlost nahrazuju v podstatě delším průjezdem..
Proč to píšu:váhu těla držím na špičkách a jen na nich házím tělem z leva do prava a naopak, u VTR mi tam nic nepřekáží, ale u Gixxera mě to tak nepustí (to je asi to sedlo) každopádně pokud si stím pohraješ, tak té motorce nebude scházet vůbec nic
Naposledy editováno 04.07.2010 23:56:47
No vidíš čéče a já bych to řekl zase obréceně podle mě je 2V stavěnej spíš na silnici (mluví o charakteru motoru) prostě je takovej že tě zblbne zvukem a celkovým chováním tak že ti příjde že to pálíš jako kráva, mezitím na čtyřhrnku je to třeba běžný tempo. 2V dokáže fakt hodně zblbnout lidskou mysl......
u VTR hlavně je daleko jednodušší hejbat tělem a klouzat po sedle jelikož je tvrdší a má povrch jemnej po kterým můžeš jen klouznout a je to tam......
GIXXER má sedlo takový protiskluzový a je to podstatně jinej pohyb a pokud je člověk zvyklej na to či ono, pak je to divný
Ta povrchová úprava mě prozměnu vyhovuje až na tu měkost sedla a pro spolujezdce je to úplně megabomba věc, protože nesklouzává.......
Ale samozřejmě sport pro dva není že?! Takže bobek...
Tenkrát když K1 vyjela, tak představení se ujal Kevin Schwantz a ten sám řekl že ten podvozek je dost divně nastavenej.........
Řekl doslova "divně" že to je takový divný chování a nic moc s tím nepředvedl, tak mu tam párkrát hrábnul mechanik a pak to bylo jiný kafčo co na tom předváděl
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |