paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zvýšení výkonu CBR 929 RR
26.6.2010 v 20:04
Ahoj,chtěl jsem se zeptat,zda-li máte někdo zkušenost s navýšením výkonu na 929ce,Power Commander,svody,sportovní filtry,atd..
Zajímá mě,na kolik takové upravy vyjdou,na kolik se dá výkon zvednout,eventuelně jestli to má vůbec cenu...,kvůli třem koním,nebudu investovat tisíce.
Faroš mi sedí,po všech stránkách,jen těch kilowat by mohlo být více..
Díky...

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 19:33 | Nahoru | #271

Ambroz474>Bubrak ZX10R> Určo bych nevrážel prachy do staré mašiny,raději kup novější a silnější motorku Tot má rada



S tim souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 20:33 | Nahoru | #272
to je sice pravda ale sou určitě takovy uchylove jako ja ,že do každe svoji mašiny navraži všechny sve prachy.. a pak ji prodaji nebo rozbiji.. ale to sou jediny prachy kery me neserou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 23:46 | Nahoru | #273

Ambroz474>Bubrak ZX10R> Určo bych nevrážel prachy do staré mašiny,raději kup novější a silnější motorku Tot má rada



když najdeš motorku která ti sedí víc než kdejaká nová tak do ní budeš hulit prachy o stopéro a neřešíš to že tě vyjde na cenu podstatně novější motorky tomu se říká láska k motorkám...........Nejsem kšeftař ani šmelinář a motorka je můj kus života tudíš neřeším to co do ní nasypu, ba naopak pak vím že ta motorka je v richtiku a dostane jen to nejlepší.
Novější zdaleka neznamená lepší a když ti něco vyhovuje, zkusíš i novější motorky ale nic moc ti neřeknou tak pak není co řešíš, jen vylepšuješ, upravuješ, jezdíš..........
Je to jako s tetováním, když si necháš něco co pro tebe má význam tak toho nikdy litovat nebudeš, když si necháš bezvýznamnou věc tak tě to za chvilku může srát........stejně tak je investice do motorky ať už jde o jakoukoliv Značku a jakejkoliv typ!!!

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 23:46 | Nahoru | #274

Ghost.33>to je sice pravda ale sou určitě takovy uchylove jako ja ,že do každe svoji mašiny navraži všechny sve prachy.. a pak ji prodaji nebo rozbiji.. ale to sou jediny prachy kery me neserou



zvýšení výkonu CBR 929 RR

2.7.2010 v 23:50 | Nahoru | #275
A jinak, mě je taky jedno co si o mě kdo myslí........každej rok nasypu do motorky dost brutální pálku ale já jsem spokojenej a motorka taky, to je pro mě to hlavní až budu řešit málo výkonu kterej jsem nepocítil tak budu přemýšlet co dál, pokud najdu motorku která mi bude vyhovovat jako ta předchozí ale bude mít větší koule tak do ní třeba půjdu.......
Nebo taky ne a nasypu do tý první Protože když jí miluješ, není co řešit...........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 00:02 | Nahoru | #276

GRASSEL>když najdeš motorku která ti sedí víc než kdejaká nová tak do ní budeš hulit prachy o stopéro a neřešíš to že tě vyjde na cenu podstatně novější motorky tomu se říká láska k motorkám...........Nejsem kšeftař ani šmelinář a motorka je můj kus života tudíš neřeším to co do ní nasypu, ba naopak pak vím že ta motorka je v richtiku a dostane jen to nejlepší.
Novější zdaleka neznamená lepší a když ti něco vyhovuje, zkusíš i novější motorky ale nic moc ti neřeknou tak pak není co řešíš, jen vylepšuješ, upravuješ, jezdíš..........
Je to jako s tetováním, když si necháš něco co pro tebe má význam tak toho nikdy litovat nebudeš, když si necháš bezvýznamnou věc tak tě to za chvilku může srát........stejně tak je investice do motorky ať už jde o jakoukoliv Značku a jakejkoliv typ!!!



To je samo taky pravda, ale puvodne to bylo o zvysovani vykonu. Premejslel sem u ZX9 jestli do ni nacpat DynoJet Stage 3, narust asi 20 koni, tam bylo ale fakt lepsi koupit uz tu K1 v litru nebo rovnou ZX10R. Ta mi ted plne vyhovuje, mam ji 3 roky, najel sem 41000 km a nemam tak velkou potrebu kupovat jinou jako sem mel u ZX9 po podobnym najezdu. Ale pokud bych chtel zvysit vykon, tak se na upravy vykaslu, protoze mi prijde zbytecny navic zatezovat uz tak vyrachtanej motor s 53tis km a i kvuli omlazeni bych kouk po necem silnejsim.

A taky me tahle stala spoustu penez, naposled 33tis za opravu motoru a vymenu rozvodu za novy. Poresil sem brzdy, kufr, alarm, xenon, pancere, plexi a mam k ni velmi kladny vztah. Ale taky nevim jak dlouho takova motorka vubec muze jezdit pri mojem tejrani. Bych se skoro nedivil kdyby se jednou pode mnou rozsypala na jemny pisek.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 13:24 | Nahoru | #277
Grassel: Srovnávat investice do motorky s kérkou je trochu mimo. Nevím, nevím. Nikdy nemůžeš vědět jestli té kérky budeš, nebo nebudeš, za 20 let litovat. Takové to striktní prohlášení "je to skvělé a na pořád", to je kravina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 22:41 | Nahoru | #278
Bubrak ZX10R> ale jo, já mluvím o tom že co se týče mojí jízdy tak výkon mám víc než dostatečnej, ta motorka mi sedí jako svině a samozřejmě že si koupím taky někdy něco jinýho ale už to asi nebude nikdy s takovým zápalem jako když jsem kupoval třeba SRADA nebo K1........
Prostě se projedeš a říkáš, ty krávo to je vono. Když jsem se projel na spoustě motorek tak už tam nic takovýho nebylo, snad na všech jsem se cítil dobře ale nemělo to takový koule že bych si řekl......tak to bude moje další, zatím ne, možná že ta motorka teprv příjde ale zatím nic a o tom právě mluvím. Určitě to znáš a myslím že u tebe to byla právě třeba ZX 10

Upřímně řečeno sám nic silnějšího nepotřebuju protože už tohle je masakr na silničky který mě berou jelo se mi třeba hodně dobře na fárošovi 08 a nikdy jsem nečekal že to řeknu o Hondě, ta motorka fakt jede, funguje a je moc dobrá, stejně tak K5-6 ale pořád to nebylo takový jako třeba u géčka......prostě vím že koupím někdy něco jinýho ale když jsem nad tím přemýšlel tak nevím vlastně co a co se týká výkonu, nikdy mi prdel nikdo nezdrbal ani na silnějších strojích takže proč a hledat svoje chyby ve výkonu je až moc jednoduchý a trapný, takovejch tu je....... Hodně mě berou i Retra, cafáče a různý stavby ale pro můj styl jízdy je to bohužel nevyhovující a musel bych to mít jako druhou mašinu.....no a to bych chtěl i něco do bahna, nejspíš crf 450.......
Každopádně ať se to líbí někomu nebo ne tak prostě jsem úchyl, rvu prachy do motorky furt, baví mě jezdit ale i na ní něco dělat, baví mě jí i mejt a to kompletně.......
Kdo to tak nemá tak to nepochopí, to je jasný.....

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 22:44 | Nahoru | #279
Ulv.> nevím jak u tebe, u mě to mimo rozhodně není......asi to máš jinak, nevím.

Já když si nechám něco vykérovat tak něco co má pro mě význam, něco co je pro mě jako jizva, co vyznačuje mě a vím že když si to něchám tak mě to srát nebude.........
Když si nechám jméno svého syna tak mě to taky srát nebude ani za 20let.
Já totiž nelituju spousty věcí ve svém životě i když to nebylo třeba lehký, byla to kravina ale patří to ke mě a k mému životu.

Investic do motorky jsem taky nikdy nelitoval, i když se jednalo třeba o RSV do který jsem dal 56 tisíc přes zimu a pak jí rozštípal, prostě nelituju svejch rozhodnutí ale na to bys mě musel znát

Naposledy editováno 03.07.2010 22:46:50

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #280
no tady se zase řešej pěkný hovna...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 22:49 | Nahoru | #281
FiZzeR> dyť o tobě nikdo nic neřek

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 23:28 | Nahoru | #282

GRASSEL>FiZzeR> dyť o tobě nikdo nic neřek



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 23:31 | Nahoru | #283

GRASSEL>.... a co se týká výkonu, nikdy mi prdel nikdo nezdrbal ani na silnějších strojích takže proč a hledat svoje chyby ve výkonu je až moc jednoduchý a trapný, takovejch tu je.......



Ke zbytku nic nemam, jen k tomudle - co se tyce me, tak me fascinuje akcelerace prip. maximalka a ta je jen o vykonu. S tim ze me kdekdo pojezdi to nema nic do cineni, i kdyz samo mam zajem se neustale zlepsovat i v jezdeckym umeni coz se asi zkusenostma deje. Ale az budu chtit neco silnejsiho, tak zas jen pro ten zazitek z akcelerace.

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 23:40 | Nahoru | #284

GRASSEL>FiZzeR> dyť o tobě nikdo nic neřek



no právě

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 23:47 | Nahoru | #285

Bubrak ZX10R>Ke zbytku nic nemam, jen k tomudle - co se tyce me, tak me fascinuje akcelerace prip. maximalka a ta je jen o vykonu. S tim ze me kdekdo pojezdi to nema nic do cineni, i kdyz samo mam zajem se neustale zlepsovat i v jezdeckym umeni coz se asi zkusenostma deje. Ale az budu chtit neco silnejsiho, tak zas jen pro ten zazitek z akcelerace.



ale to je právě to o čem tu mluvím, já jezdím úplně jinak než ty a vyhledávám silnice podstatně jíný než ty..........kdybych to měl stejně tak bych taky možná řekl že chci něco silnějšího
Vyhledávám zatáčky a úzký okresky, to mě prostě bere.....a musím říct že úplně nejvíc mě berou ty kde jedeš maximálně třeba 160 a je to už fakt na hraně.......Miluju když je to nahoru dolů doprava doleva mírnej horizontík v zatáčce kdy si trochu povyskočíš a podle toho si musíš naject to prostě miluju ale šestka je na mě zas málo, sedumpade už taky.......V tom mi sedí gsxr i díky spodku kterej má dodnes hodně dobrej i bez přívěry.

zvýšení výkonu CBR 929 RR

3.7.2010 v 23:53 | Nahoru | #286
prostě gsxr byla pro mě volba jasná, byl jsem do ní hotovej už pěkně dlouho

- kvůli velikosti
- zároveň hodně nízká váha
- cejtil jsem z toho srada (kdyby byl srad v litru těžko říct jestli bych šel do K1-2)
- David Jefferies taky jedna z věcí proč jsem do toho byl v pr......
- Jede to fakt hodně i dneska a na motor dáš dost i novějších motorek...
- Je to taková sviňka zlobivá

prostě jsem se svezl a bylo jasno

zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 00:28 | Nahoru | #287
omlouvam se

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 01:50 | Nahoru | #288
Grassel: Ale ano, já to beru, i když ono to s těma kérkama je v podstatě otázka věku, tak či onak. Nemluvím teď o kérce - jméno svého děcka (i když i to se mi zdá divné), ale třeba o nějaké symbolice atp. Člověk se prostě časem mění, mění názory, postoje, přesvědčení a stejně tak jak se mu ta kérka v mládí může zdát skvělá, tak za 20 let si může klepat na čelo a říkat si "to jsem byl ale chuj". Nikdy si nemůžeš být úplně jistý, že ta kérka bude pro tebe mít hodnotu po celý zbytek života.

A k motorkám. Beru, že ti džizero sedí, to je v pohodě, ale když už jsi to nakousl, mám pocit, že si se stejným zápalem před časem obhajoval RSV (jak si ho měl), že to má koule atp. Nyní velebíš gsxr (nic proti tomu). Měl by sis ale uvědomit, že stejně tak se může stát, že si v budoucnu pořídíš zase něco novějšího a budeš na tom názorově stejně jak teď s gixerem.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 08:06 | Nahoru | #289
laska vs. motorka. jak pise grassel jeto otom co komu vic vyhovuje. ja treba musel koupit cata.je to starsi motorka,tezsi, bez elektroniky,ale byla opravdu v dnesni dobe jedina ktera me plne ve vsem vyhovuje, neexistuje zadna jina motorka ktera by mi dala: cenu,vykon,spotrebu,pohodli, vzhled,funkcnost tak jako cat. nove motorky se mi vzhledove nelibi a vse jsou jen okruhove supersporty a nebo nahace. na tyto polosporty se sere a nikdo to nedela. takze ja az za par let odhulim cata a nebo prsote bude potreba vymena tak asi bych sel zase do cata z novejsiho roku= za pet let kdyby se snim neco stalo tak koupim z 2003 a budu na stejnem stavu jako prave ted. hawk. je to o kazdem zvlast ale novejsi neznamena lepsi. jo a jinak panove,supersport ktery jede prez 240 s kombi spotrebou 4,8-5l !! az se jdou s tema nakonovanejma sestkama se spotrebou 8l vysrat

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 10:39 | Nahoru | #290
Ulv.> jak jsem řekl, já to s kérkama mám trochu jinak a jsem si jistý

správně a právě o tom mluvím, každá moje motorka byla ta se kterou jsem byl fakt spokojenej protože jsem si jí koupil až potom co jsem se projel.

- ZX7R - to byl můj sen odjakživa protože vzhled prostě bomba a nástupce zxr 750
- SRAD - toho jsem kupoval kvůli tomu jak to jede a jak se to chová oproti ZX7R ze stejnýho roku (dodnes lituju že jsem ho prodal, kdyby byly prachy tak to neudělám a koupím RSV zvlášť)
- RSV - ta se mi taky vždycky líbila a ta jízda taky super ačkoliv ostatní sportovní dvouválce mi nic neříkali nebo jen hrstka......
- K2 - tak ta mi sedla úplně nejvíc, je z toho cejtit srad a má to litrovej motor co jede jak kokot.

O tom právě mluvím, že všechny tyhle motorky mě dokázali něčím oblbnout že jsem do nich šel a koupil. Věděl jsem že je to super.......
Ovšem dneska už nevím kdybych chtěl tak co si koupím.......zatím to fakt nevím ale třeba jsem na dotičné ještě nejel
RSV byla super motorka a budu to říkat pořád

jo a pokud si to přečteš tak jsem neřekl že si nic jinýho nekoupím, naopak jsem řekl že někdy určitě ale že teď zatím nevím co a nenašel jsem nic co by mi sedlo tak jako gixxer K2 každopádně pokud to půjde tuhle motorku si už nechám protože případný prodej je fakt dneska v čr dost nahovno a dost by mě sral

prostě když jsem jezdil na ZX7R kterou jsem si vysloveně vysnil mluvil jsem tak o ní (protože mi nejvíc sedla) než jsem poznal srada, pak se sradem to bylo to stejný než jsem si čuchnul k RSV (RSV byla ale spíš trochu taková cesta do neznáma a o to víc mě lákala, je to dobrá motorka a fakt stylovka - i když dnes už jí má fakt ještě daleko víc lidí) no a pak když jsem si sjel na K2 tak snoubení pocitu SRADA, ještě menší váhy ale pořád pro mě dostatečně velký mašiny, s velkým výkonem a já nevím čím vším tak to bylo jasno.......

Naposledy editováno 04.07.2010 10:52:06

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 11:29 | Nahoru | #291
enusim2> To chápu, retro je ve spoustě věcí super. Ale byl bych opatrnej se spotřebou moderních šestek, jedou výrazně za míň než tvůj cat;) Ninju zx-636r 2006, co nám sedí před barákem je schopná jet rozmezí 180-240 kmh při spotřebe do šesti, o tom si cat může nechat jen zdát.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 14:46 | Nahoru | #292
Včera jsem pro rejpaly nahrál video, jak K1 zrychluje z 50km/h na šestku.. Musím přidat citaci Grassela

GRASSEL>jde všechno ale.......... je to asi jako koupit si porno kvůli ději



zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 15:35 | Nahoru | #293
CHUDAK MOTOR

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 16:45 | Nahoru | #294
c.j.> mohu jen potvrdit....

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 22:37 | Nahoru | #295
Teďko jsem se svezl na té K2 v litru..Motor je kure*skej silák ,ikdyž je to dost subjektivně zkresleno, protože na dvouválu se nic neděje a ty dvě kila tam jsou taky coby dup.,Každopádně 4vál dá pocítít každou otáčku za minutu (ve zkratce, neúnavně to táhne v celým rozsahu otáček).Teďko ten jemnej chod, na 4ku 50sát si nechávám na SP jen zdát Na své rozměry působí velice hravě, ALE..Celkově mě ta motorka na "první omak" nesedí..Měkké sedlo člověk má pocit, že sedí nízko a ve předu (podle mě by měly být minimálně stupačky posunuty více dozadu), málo prostoru pro pohyb těla (buď moc široká nádrž, nebo je to tvarem sedla)..V tomhle jsou starý závoďáky jako je RSV,Duc,SP někde jinde Osobně, ten motor by si zasloužil nekomprosmisní posed a podvozek..Jinak mooooc dobrej stroj

Naposledy editováno 04.07.2010 22:38:35

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 22:46 | Nahoru | #296
..Roko..> jo to sedlo je divný ale to je i na K6, prostě nějakej zvyk GSXR......měl to i SRAD
Co se týče podvozku tak podvozek je super, jen chce trochu nastavit jak už jsem zmínil. Taky nemoc všech gsxr, prostě základní nastavení dobrý není narozdí od třeba Hondy........
Jinak k tomu 2V, samozřejmě že je tam taky 200 za chvilku, to je u každýho sportu ale na těch letmejch sprintech je to oproti 2V fakt hodně znát..........

zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 22:48 | Nahoru | #297
to sedlo taky budu nechávat přitvrdit přes zimu, taky to moc nemusím......
Pohyb je tam dobrej, to si nemyslím že by tam bylo něco špatný.....Tohle všechno totiž dělá to měký sedlo když jsem jen tak dal sedlo z RSV co mám doma na GSXR, jen tak jsem na to sednul tak je to kurevsky znát
To jsou právě věci který se snažím vychytat, stejně tak brzdy, teď tam půjde axialní pumpa Brembo, vyměnil jsem zadní světlo a prostě ty věci který mi u K1-2 neseděj měním....vím že to není motorka bez chyb ale snažím si je napravit a baví mě to

Naposledy editováno 04.07.2010 22:50:31

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu CBR 929 RR

4.7.2010 v 23:44 | Nahoru | #298
Grassel: musím uznat, že motorově je to prasárna, fakt to jede Když pominu tu moji subjektivitu co mám z V2ky, tak Gixxer má sílu opravdu všude a opravdu hodně Ale Ty jsi měl RSV tam je posaz více "v motorce" než třeba na SP nebo Ducně (Ducnou myslím modely do 998 včetně), ale i tak RSV působí jako závoďák kdežto z těch 4hrnků je fakt cítit, že je to stavěný pro lidi spíš na silnici..Ale jinak znovu říkám, že ta motorka je fakt pecka

Donedávna jsem vůbec na kolínko nejezdil, vlastně první jsem si střihnul někdy minulej týden..Teď to pomalinku piluju..Člověk sice jede zatáčkou pomaleji ,ale více ze široka a v podstatě opisuje větší kružnici v táhlejších zatáčkách v kratších si v podstatě nesmyslně škrtne tím, že najede ze široka a pak to zalomí..Ale jízda na krev mě už přešla tak rychlost nahrazuju v podstatě delším průjezdem..
Proč to píšu:váhu těla držím na špičkách a jen na nich házím tělem z leva do prava a naopak, u VTR mi tam nic nepřekáží, ale u Gixxera mě to tak nepustí (to je asi to sedlo) každopádně pokud si stím pohraješ, tak té motorce nebude scházet vůbec nic

Naposledy editováno 04.07.2010 23:56:47

(reakce na) zvýšení výkonu CBR 929 RR

5.7.2010 v 10:17 | Nahoru | #299
..Roko..> no SP je dost trestná lavice takže pak ti příjde všechno takový for all a komerční to sedlo je fakt vůči motorce jakoby se tam dalo z něčeho jinýho a taky to moc nemusím, ani u srada jsem to nemusel, jenže ten byl takovej rovnej, K1 hlavně s gumama který nazouvám je fakt hodně vysoká a nakoplá na předek oproti běžným gumám takže ovladatelnost je ještě o 300% lepší co se týče toho RSV tak v motorce sedíš spíš na modelu 01+, díky prolisům nádrže který tě jakoby obejmou a seš tam fakt zapadlej. První model RSV kterej jsem měl byl o dost užší a díky tvaru nádrže to dávalo podstatnej rozdíl v dojmu.

No vidíš čéče a já bych to řekl zase obréceně podle mě je 2V stavěnej spíš na silnici (mluví o charakteru motoru) prostě je takovej že tě zblbne zvukem a celkovým chováním tak že ti příjde že to pálíš jako kráva, mezitím na čtyřhrnku je to třeba běžný tempo. 2V dokáže fakt hodně zblbnout lidskou mysl......

u VTR hlavně je daleko jednodušší hejbat tělem a klouzat po sedle jelikož je tvrdší a má povrch jemnej po kterým můžeš jen klouznout a je to tam......
GIXXER má sedlo takový protiskluzový a je to podstatně jinej pohyb a pokud je člověk zvyklej na to či ono, pak je to divný
Ta povrchová úprava mě prozměnu vyhovuje až na tu měkost sedla a pro spolujezdce je to úplně megabomba věc, protože nesklouzává.......
Ale samozřejmě sport pro dva není že?! Takže bobek...

Tenkrát když K1 vyjela, tak představení se ujal Kevin Schwantz a ten sám řekl že ten podvozek je dost divně nastavenej.........
Řekl doslova "divně" že to je takový divný chování a nic moc s tím nepředvedl, tak mu tam párkrát hrábnul mechanik a pak to bylo jiný kafčo co na tom předváděl

zvýšení výkonu CBR 929 RR

5.7.2010 v 12:39 | Nahoru | #300
pokud chceš výkon, můžeš jít 2 cestama: 1.) drahé díly na zvýšení výkonu motoru 2.) snížení váhy motorky, protože se vždy počítá poměr váha-výkon. Co bude levnější? těžko říct, lehká kola 10k+, lamináty 10k, AL nebo carbon nádrž 10k+, pokud motor, tak PC, Ti ojnice, vačky, big bore kit, lehčí spojka,...ale budeš v tom stejně za desítky tisíc, možná i stovky tis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist