Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Pokud ne, tak to je caviků pro půjčení motorky , taky se obávám, že mi to nikdo nepůjčí ...
otázka je ale jak ten podvozek, máš pravdu že každýmu vyhovuje něco jinýho, já krom anglickýho testu BMW R1200 RT vždycky čet na BMW podvozky jen samou chválu tak jsem neriskoval a musím říct že naprostá spokojenost, drží, neplave, neuskakuje ... no jsem prostě nudnej, nemám rád zábavu
BTW: kdyby mi ale Guzzinu, Brevu, Californii nebo Stelvio někdo půjčil na půl dne ... to by se mi líbilo velmi
Dostávám se do fáze, kdy se vše směřuje na GS Adventure. Jen co s tou cenou? Ojetiny novějšího modelu (bez problémů) pořád na 300t. Uvidíme co na jaře. Kdo s čím a za kolik přijde.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.
[img]
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.
[img] syna, postavit dům, zasadit strom a koupit si Bramboru...
A co dál se životem?
Naposledy editováno 06.10.2009 17:25:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Waltr>
13.8.2009
A třeba Adventure, moc nechápu. Do terénu snad, ale proč něco co je na cestě horší, a víc to stojí?
4.10.2009
Jen tak pro info. Po několikaletém usilovném zkoumání jsem došel k závěru.
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.
Pán je asi politik...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Mimochodem, to byl jen momentální názor a přišly chvíle které mě přesvědčily že to bude nejlepší volba. A jízdí vlastnosti notně převýšily mé očekávání. Hodně peněz - to si myslím stále, ale co...co nadělám?
Vím proč- protože je mi klasická malá- a tam už není co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
3 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Waltr> a proč ty si vlastně nekoupíš F 800 GS? Stejně jezdíš solo, páč Pet má vlastní. Motorově je super a designově je dle mne hezčí. Mi se teda líbí víc než 1200. Jo kdyby do tohohle zakomponovali motor z 1200, to by byla věc. neboli, bral bych zlidovělou verzu HP2 lehkéj offroud s nesmrtelným motorem a kardanem
A pak, někdy se třeba budeme muset poskládat na jednu mašinu a na to osmikilo opravdu moc není. Nejde o motor (i když naložení a do pomalých serpentin do kopce si to moc neumím představit ), ale hlavně o komfort. A ten má 12ka někde jinde.
No a asi hraje určitou roli i fakt, že osmikilčo mám já. Je to sice pouze psychologický brouk, ale beztak hlodá...
8 je moc pěkná od sedla výš (i klasická 12 se mi líbí-líbila? víc- nějak mi Adv připomíná rybu FUGU , jízdní vlastnosti supr, posaz taky jen...je to
8- psychologický faktor, ne mám rád disel, měl jsem vždy ,,kroutivé"
- letmák
-kardan
-boxer
-odpružení
Zkusím tam dokoupit z nějaké bouračky sedlo a řádně ho vykuchat- třeba Pet došáhne a pro dva na delší štreku rozhodně rozumnější.
Já jsem nějak na ty macky, Itr, Gsx, ....
A hlavně věřím že je to na dlouho, tyhle typy motorek mají lidé hodně dlouho...a já si asi hned tak další nekoupím. Možná bych si to už třeba nemohl dovolit nikdy, tak to prostě udělám.
Cítím že je to rozumná volba
Budu u ní taky spát, a když nebudu moci, tak si naberu do sáčku její funglovou vůni.
Ještě jsem uvažoval že si udělám avatar
BUDE? s obrysy advíka, ale už mi to někdo vyfouk
Tak vážně. Co si budeme povídat, jsou motorky co mají ,,něco" a to je jedna z nich.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Waltr> jasně, tyhle logické důvody jsou mi jasné. Motor je překopaný motor z BMW z roku 1940 - neboli nesmrtelný (i když mám pocit, že to je spíš motor z Tatry 57 ). Kardan je bezúdržbový, tudíž na cesty jeden z nejlepších. Podvozek, tam se není moc o čem bavit, i když třeba podvozek LC4 se mi taky líbil. A ten letmák, to už je jen designovka Já na to spíš koukám i z finančního hlediska, jestli ty prachy za to stojí (však mne znáš )
Páč mne zanedlouho bude taky čekat výměna, nebo spíš dokoupení nového stroje do stáje Tak jen uvažuju a polemizuju
Páč osoboně sem dospěl k závěru, že bych nejraději spojil tři motorky - triumph, BMW a KTM v jednu
Daliss>3X> proč? protože není tak mastodontní a osobně mi se líbí víc, tak jsem se ptal na názor Waltra. Neříkám, že nemám rád velké motorky, sám mám jednu doma, ale ta 800 je mi prostě sympatická tož tak
Waltr> jasně, tyhle logické důvody jsou mi jasné. Motor je překopaný motor z BMW z roku 1940 - neboli nesmrtelný (i když mám pocit, že to je spíš motor z Tatry 57 ). Kardan je bezúdržbový, tudíž na cesty jeden z nejlepších. Podvozek, tam se není moc o čem bavit, i když třeba podvozek LC4 se mi taky líbil. A ten letmák, to už je jen designovka Já na to spíš koukám i z finančního hlediska, jestli ty prachy za to stojí (však mne znáš )
Páč mne zanedlouho bude taky čekat výměna, nebo spíš dokoupení nového stroje do stáje Tak jen uvažuju a polemizuju
Páč osoboně sem dospěl k závěru, že bych nejraději spojil tři motorky - triumph, BMW a KTM v jednu