globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura.
 
13.8.2009 v 12:31
Jen tak ze zajímavosti, a jednou snad i z důvodu koupě, si dělám takový teoretický výběrový test. Zjímaly by mě názory nejen majitelů, ale i názorý teoretiků. Pro mě jsou důležité následujicí priority. Cena, vzhled, komfort cestování, spolehlivost, spotřeba, celkový uživatelský komfort (možnost uchycení kufrů, kardan adt.) Vzhledem k tomu, že jsem vlastně nikdy na svých cestách nezabloudil do lesa, jsou v možnostech i motocykly (vlastně většina) fakticky neschopná jízdy v opravdovém terénu.
Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.

Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
Anketa: Který motocykl by byl vaše volba
BMW R1200 GS
51%
72
Moto Guzzi Stelvio 1200
6%
8
Triumph Tiger
11%
16
Honda Varadero
13%
18
KTM 990 SM-T KTM
5%
7
Suzuki DL- 1000
12%
17
Ducati Multistrada
3%
4

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

16.9.2009 v 13:33 | Nahoru | #271
Jak to chodí v "šouromech" dealerů osobáků, je tam problém se zkušební jízdou?

Pokud ne, tak to je caviků pro půjčení motorky , taky se obávám, že mi to nikdo nepůjčí ...

(reakce na) Výběr cestovního endura.

16.9.2009 v 22:25 | Nahoru | #272
SiSpo> v ČR ti to dealer, který má zájem prodat půjčí, předváděčky mají na salónech a v zahraničí je to úplně bez problémů

Výběr cestovního endura.

16.9.2009 v 23:09 | Nahoru | #273
Honza - souhlas, popis novýho Stelvia NTX se mi taky líbil už daleko víc když zmizela ta poznámka o 6000 ot/min
otázka je ale jak ten podvozek, máš pravdu že každýmu vyhovuje něco jinýho, já krom anglickýho testu BMW R1200 RT vždycky čet na BMW podvozky jen samou chválu tak jsem neriskoval a musím říct že naprostá spokojenost, drží, neplave, neuskakuje ... no jsem prostě nudnej, nemám rád zábavu

BTW: kdyby mi ale Guzzinu, Brevu, Californii nebo Stelvio někdo půjčil na půl dne ... to by se mi líbilo velmi

Výběr cestovního endura.

30.9.2009 v 13:07 | Nahoru | #274
Tak jsem opět o krok dále. Sedl jsem si na 12 gs a osvěžil staré vzpomínky. Je to malé jak pro dorostence Poloha nohou naprosto stejná jako na GSX. Je fakt, že ji měl majitel sníženou sedlem na max, ale i přes to.
Dostávám se do fáze, kdy se vše směřuje na GS Adventure. Jen co s tou cenou? Ojetiny novějšího modelu (bez problémů) pořád na 300t. Uvidíme co na jaře. Kdo s čím a za kolik přijde.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

30.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #275
waltr> kup si jawu 350. Velke to je dost, spolehlive tež, když máš s sebou kladivo a kombinačky, spotřeba stejná jak u BMW a žárovky tam praskají stejně A cena je o dost jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

30.9.2009 v 20:23 | Nahoru | #276
Daliss>Myslíš Čtveru Adventure?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

30.9.2009 v 22:16 | Nahoru | #277

Waltr>Daliss>Myslíš Čtveru Adventure?



Čus, on myslel totok "edfenčr"

(reakce na) Výběr cestovního endura.

30.9.2009 v 23:59 | Nahoru | #278
aifel202> tož to je dělo

(reakce na) Výběr cestovního endura.

1.10.2009 v 06:09 | Nahoru | #279
aifel202> , ale to je mimo mé možnosti.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

1.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #280
tramp je zbytečný luxus.. stačí obyč 639, bo ta už má altík a kotouč

(reakce na) Výběr cestovního endura.

1.10.2009 v 21:10 | Nahoru | #281

Daliss>tramp je zbytečný luxus.. stačí obyč 639, bo ta už má altík a kotouč

altík už měla 632
sem měl v r.1992 dva kousky
a v 1993 dělo 639
1hoďka jízdy na 5 hod servisu samo domo

2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

4.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #282
Jen tak pro info. Po několikaletém usilovném zkoumání jsem došel k závěru.
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.
[img]

(reakce na) Výběr cestovního endura.

5.10.2009 v 05:43 | Nahoru | #283
[quote]Waltr>Jen tak pro info. Po několikaletém usilovném zkoumání jsem došel k závěru.
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.
[img] syna, postavit dům, zasadit strom a koupit si Bramboru...
A co dál se životem?

Naposledy editováno 06.10.2009 17:25:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

5.10.2009 v 16:59 | Nahoru | #284

Waltr>
13.8.2009
A třeba Adventure, moc nechápu. Do terénu snad, ale proč něco co je na cestě horší, a víc to stojí?

4.10.2009
Jen tak pro info. Po několikaletém usilovném zkoumání jsem došel k závěru.
Kopím si Bramboru a ještě k tomu mackoidní.



Pán je asi politik...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

5.10.2009 v 20:19 | Nahoru | #285
Váňa>Kdo nemění názor, má raději sebe než pravdu
Mimochodem, to byl jen momentální názor a přišly chvíle které mě přesvědčily že to bude nejlepší volba. A jízdí vlastnosti notně převýšily mé očekávání. Hodně peněz - to si myslím stále, ale co...co nadělám?
Vím proč- protože je mi klasická malá- a tam už není co řešit.

(reakce na) Výběr cestovního endura.

5.10.2009 v 22:38 | Nahoru | #286
Waltr> co na to říct?

good deal

(reakce na) Výběr cestovního endura.

6.10.2009 v 13:32 | Nahoru | #287
Waltr> gratuluju
moje rozhodování bylo podobný, jen já neuvažoval o nový, začal jsem Honda Deauville, pak BMW RT a skončil jsem u R1150 GS Adventure sice bych za ty peníze měl Deauvillky 4, ale jak píšeš no ... co naděláš

Výběr cestovního endura.

6.10.2009 v 17:49 | Nahoru | #288
Waltr , radím ti dobře, kup raději tu Jawu Bo kdo ti bude furt měnit ty žárovky
Jinak gratuluju k prozatím aspoň k rozhodnutí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

6.10.2009 v 20:10 | Nahoru | #289
Waltr> Advíky pro 2010,2011 budou dělat černé a černo-žluté

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 06:15 | Nahoru | #290
3X>? Co to? Kde je zdroj informací? Black men

(reakce na) Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 08:39 | Nahoru | #291
Waltr> zdroj je v anonymitě volal Helmut von Bmw

Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 09:42 | Nahoru | #292
Tak tak, a mají mít upravený motor z HP2

Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 09:48 | Nahoru | #293
...i Hynek se na ni culí....
[img]

Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 09:54 | Nahoru | #294
Zdroj je v anonymitě

3 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 17:28 | Nahoru | #295
tak to si ještě chvíli počkám, až to doladí úplně

Waltr> a proč ty si vlastně nekoupíš F 800 GS? Stejně jezdíš solo, páč Pet má vlastní. Motorově je super a designově je dle mne hezčí. Mi se teda líbí víc než 1200. Jo kdyby do tohohle zakomponovali motor z 1200, to by byla věc. neboli, bral bych zlidovělou verzu HP2 lehkéj offroud s nesmrtelným motorem a kardanem

(reakce na) Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 19:31 | Nahoru | #296
Daliss> No uvidíme, co ti na to napíše Waltr, ale já být chlap, tak taky přemýšlím o 12ce. Jednak mám úchylku pro letmě zavěšené kolo, pak mě láká kardan a v neposlední řadě telelevr. Nic z toho bohužel na 8ce není. Jinak by fakt neměla chybu. Jo a samozřejmě boxer motor. Je to cosi, co k BMW prostě patří...
A pak, někdy se třeba budeme muset poskládat na jednu mašinu a na to osmikilo opravdu moc není. Nejde o motor (i když naložení a do pomalých serpentin do kopce si to moc neumím představit ), ale hlavně o komfort. A ten má 12ka někde jinde.
No a asi hraje určitou roli i fakt, že osmikilčo mám já. Je to sice pouze psychologický brouk, ale beztak hlodá...

(reakce na) Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 19:34 | Nahoru | #297
Daliss> a proč...?

(reakce na) Výběr cestovního endura.

7.10.2009 v 20:25 | Nahoru | #298
Daliss>Myslím že je od všech slyšet rozumný logický hlas.
8 je moc pěkná od sedla výš (i klasická 12 se mi líbí-líbila? víc- nějak mi Adv připomíná rybu FUGU , jízdní vlastnosti supr, posaz taky jen...je to
8- psychologický faktor, ne mám rád disel, měl jsem vždy ,,kroutivé"
- letmák
-kardan
-boxer
-odpružení
Zkusím tam dokoupit z nějaké bouračky sedlo a řádně ho vykuchat- třeba Pet došáhne a pro dva na delší štreku rozhodně rozumnější.
Já jsem nějak na ty macky, Itr, Gsx, ....
A hlavně věřím že je to na dlouho, tyhle typy motorek mají lidé hodně dlouho...a já si asi hned tak další nekoupím. Možná bych si to už třeba nemohl dovolit nikdy, tak to prostě udělám.
Cítím že je to rozumná volba
Budu u ní taky spát, a když nebudu moci, tak si naberu do sáčku její funglovou vůni.
Ještě jsem uvažoval že si udělám avatar
BUDE? s obrysy advíka, ale už mi to někdo vyfouk
Tak vážně. Co si budeme povídat, jsou motorky co mají ,,něco" a to je jedna z nich.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.

8.10.2009 v 07:20 | Nahoru | #299
3X> proč? protože není tak mastodontní a osobně mi se líbí víc, tak jsem se ptal na názor Waltra. Neříkám, že nemám rád velké motorky, sám mám jednu doma, ale ta 800 je mi prostě sympatická tož tak

Waltr> jasně, tyhle logické důvody jsou mi jasné. Motor je překopaný motor z BMW z roku 1940 - neboli nesmrtelný (i když mám pocit, že to je spíš motor z Tatry 57 ). Kardan je bezúdržbový, tudíž na cesty jeden z nejlepších. Podvozek, tam se není moc o čem bavit, i když třeba podvozek LC4 se mi taky líbil. A ten letmák, to už je jen designovka Já na to spíš koukám i z finančního hlediska, jestli ty prachy za to stojí (však mne znáš )
Páč mne zanedlouho bude taky čekat výměna, nebo spíš dokoupení nového stroje do stáje Tak jen uvažuju a polemizuju
Páč osoboně sem dospěl k závěru, že bych nejraději spojil tři motorky - triumph, BMW a KTM v jednu

(reakce na) Výběr cestovního endura.

9.10.2009 v 20:19 | Nahoru | #300

Daliss>3X> proč? protože není tak mastodontní a osobně mi se líbí víc, tak jsem se ptal na názor Waltra. Neříkám, že nemám rád velké motorky, sám mám jednu doma, ale ta 800 je mi prostě sympatická tož tak

Waltr> jasně, tyhle logické důvody jsou mi jasné. Motor je překopaný motor z BMW z roku 1940 - neboli nesmrtelný (i když mám pocit, že to je spíš motor z Tatry 57 ). Kardan je bezúdržbový, tudíž na cesty jeden z nejlepších. Podvozek, tam se není moc o čem bavit, i když třeba podvozek LC4 se mi taky líbil. A ten letmák, to už je jen designovka Já na to spíš koukám i z finančního hlediska, jestli ty prachy za to stojí (však mne znáš )
Páč mne zanedlouho bude taky čekat výměna, nebo spíš dokoupení nového stroje do stáje Tak jen uvažuju a polemizuju
Páč osoboně sem dospěl k závěru, že bych nejraději spojil tři motorky - triumph, BMW a KTM v jednu

A dneska sem musel lítat s metre jak krejčí bo Daliss začíná dělat rozměrové tabulky motorek
Téma je zamknuto


TOPlist