Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 10:37 | Nahoru | #271
PetrTM> U studené jsem to nestudoval, ale po jízdě to odkapává jistě, v garáži je to vidět na zemi. Pokud by s "homologačním" válečkem ovládání do toho odfuku nic nešlo, tak bych to zaslepení chápal.

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 10:46 | Nahoru | #272

PetrTM>Itall> Viz výše...kvůli homologaci. Ono se to nebude jevit moc dobře, když před komisařem nastartuješ motorku a z hadičky ti začne kapat olej....což u studený dělá nejvíc.



Občas mi ukápne pár kapek po zastavení když odněkud přijedu..určo to kape i za jízdy, ale není jak to pozorovat

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

1.12.2009 v 10:48 | Nahoru | #273
Já jsem to na svým tříkile měl zaslepený, pak jsem to otevřel ale na výkonu jsem si žádný změny nevšiml.. tím neříkám že není, ale byla asi pod mým prahem citlivosti :)

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

1.12.2009 v 10:51 | Nahoru | #274
Já už to tak koupil, jede to na můj vkus jak splašené. restrikce ze sání a homo koleno pryč, pak ta hadička...zarážka na plyn tam není...ani nevím jak se to vlastně otvírá

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #275
Vespa> Tady nejde ani tak o výkon, jako o jeho průběh v nízkých otáčkách (systém Honda ATAC). A hlavně - přívěra v nízkých otáčkách plive hadičkou výfukové plyny s olejem ven a je-li hadička zaslepená, časem se naplní olejem a přívěra nechodí.

Naposledy editováno 01.12.2009 11:18:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 11:34 | Nahoru | #276
maras> Určitě jsou motory s lepším průběhem výkonu. GG EC 250 je opravdu trochu splašený, ve vyšších otáčkách se "utrhne", ale celkem se to dá - špičkový výkon zas není tak velký, odhadoval bych do 50k. Motor trochu kazí jinak velmi dobrou ovladatelnost podvozku. U Husky WR 250 to bylo přesně naopak.

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 11:37 | Nahoru | #277

Itall>maras> Určitě jsou motory s lepším průběhem výkonu. GG EC 250 je opravdu trochu splašený, ve vyšších otáčkách se "utrhne", ale celkem se to dá - špičkový výkon zas není tak velký, odhadoval bych do 50k. Motor trochu kazí jinak velmi dobrou ovladatelnost podvozku. U Husky WR 250 to bylo přesně naopak.



Mě teda zase tak nějak splašený nepřijde, to splašené bylo vytrhnuto z kontextu, sem měl dodat ve srovnání s DT

edit: Ale jede se na tom pěkně, je lehčí, podvozkově úplně jinde

Naposledy editováno 01.12.2009 11:37:58

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

1.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #278
No vidíte to...a v tom srovnávacím testu tříkil na motorkářích hodnotili EC 300 jako motor s nejlepším průběhem...."nejgumovějším" . Platí to hlavně o verzi s velkým zapalováním, já tam mám motokrosový se kterým ta motorka víc letí do otáček. jsem na to zvyklej už z TM a vyhovuje mi to, naopak na starší KTM 300 i 250 mi ten průběh "spodek ...nic moc střed....nic vršek" teda nevyhovoval

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 11:48 | Nahoru | #279
PetrTM> Také 250 není 300. Už z otáček nejvyššího výkonu, alespoň dle SUPERMOTO katalogu - 250 má 8700ot. a 300 asi 7300ot. - jsou ty motory průběhem dost jiné. Zapalování nevím, jaké mám. Sice jsem ho viděl, ale nevím, co je velké a co malé.

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 12:13 | Nahoru | #280
maras> Ty haltry - nevím, jestli za to mohou haltry, já jsem je tam měl prasácky narvané a prodřely mi obě duše, už tam mám obě nové, páč díry byly k nezalepení. Skutečně se trhaly, takže nejméně jeden už mám bez gumy, na hliníku jsem obrousil všechny hrany, které byly směrem dovnitř k duši a funguje to naprosto bez problémů, daleko lépe, než původně - duše drží.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

1.12.2009 v 12:23 | Nahoru | #281
Nemá odkápávání oleje z přepad. hadičky souvislost s nespáleným olejem třeba při nízkých otáčkách motoru nebo bohaté směsi?
Měl jsem EC300 a když jsem vyzkoušel EC250, tak 250 mi připadala kompaktnější, motorově ovladatelnější - jakoby hodnější, ale jezdil jsem s 250 jen v lese nebo ve sněhu.
Jinak enduro dole silné s hodným a plynulým průběhem plus nahoře v otáčkách rachot - tak by to asi mělo být správně nebo ne?
Dobrý test Gasích endur Test dvoutaktních modelů Gas Gas EC/09
edit: originál haltry jsem na doporučení vyhodil hned

Naposledy editováno 01.12.2009 12:25:17

(reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 13:31 | Nahoru | #282
Monix> Podle mě tou hadičkou uniká při nízkých otáčkách část výfukových plynů - jako např u Hondy. Odkapávání je jen druhotný jev, je to hned u válce, tak se mastí - při bohatší směsi odkapává samozřejmě více. Ten test jsem si přečetl. Např. u Husky by mi objem 300 přišel zbytečný, 250 jede krásně, je silná odspoda, pěkný průběh, dobrá špička. U GG bych si dovedl představit, že 300 má význam, ale nejel jsem na tom. Jel jsem jen na KTM 300 kdysi a má to zas i své nevýhody. Proto zůstávám u 250.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

1.12.2009 v 13:34 | Nahoru | #283
Jenom takový dotaz, k čemu je haltr na předním kole?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 13:51 | Nahoru | #284
maras> Protože jsi pilot a prudce brzdíš .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

1.12.2009 v 14:09 | Nahoru | #285

Itall>maras> Protože jsi pilot a prudce brzdíš .



No fajn, na asfaltu s tím nejezdím, takže o trhání řeč být nemůže, DT má o 20kg více a haltry nemělo a to jsem to drtil po cestě jinak a nikdy sem diši neprotočil

Gasgas 250 07

18.12.2009 v 03:03 | Nahoru | #286
Nikdo nic víc?

(reakce na) Gasgas 250 07

18.12.2009 v 07:05 | Nahoru | #287
maras> Ty menáš na GAS GASu haltr ?? Tak to bych radši ani nezkoušel kámošovi jednou haltr odešel (byl potrhanej) tak to chytrák obu bez něj a po 2 dnech urval ventylek na exctra heavy dutty duši. Takže pokud nejezdíš po zahradě kolem jabloní tak to rozhodně nedoporučuju

Gasgas 250 07

18.12.2009 v 09:01 | Nahoru | #288
Já mám origo haltr na 3. gazíku a no problem.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

18.12.2009 v 11:40 | Nahoru | #289
Tady nejde o zadní kolo ale o přední Vzadu haltr byl a je, vepředu byl a teď není bo byl dotrhaný jak noviny

Gasgas 250 07

18.12.2009 v 12:08 | Nahoru | #290
Je tam aby jsi neprotočil kolo při brzdění. S DT nemůžeš rovnat protože na gasu máš v přední gumě menší tlak, proto je tam pro jistotu haltr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

18.12.2009 v 18:35 | Nahoru | #291
maras> a na kolik že to foukáš předek???? Ono je to taky o tlaku v duši...

(reakce na) Gasgas 250 07

18.12.2009 v 18:37 | Nahoru | #292

kixs2>maras> a na kolik že to foukáš předek???? Ono je to taky o tlaku v duši...

mno to je zajimava otazka, kolik kdo foukate? ja osobne predek 1,2 - 1,5 a zadek 0,8 - 1,1. predek kdyz foukam min, tak docela casto prorazim, takze proto tolik...

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

18.12.2009 v 18:43 | Nahoru | #293
Předek kolem 1.2

Gasgas 250 07

18.12.2009 v 19:27 | Nahoru | #294
No, já jezdím zadek tak 0,9, předek tak 1,0 až 1,1 a se svým Gasem bych bez haltrů (ani vepředu ) nevyjel. Stačí při dobržďování troška roletky. A jaký to bylo.

(reakce na) Gasgas 250 07

19.12.2009 v 00:42 | Nahoru | #295
maras> to jezdíš docela s pěkně nacpanou duší ja teda max.1 a nekdy si to i tak klouzne ale pravě haltr tam maš když jezdíš sračky a při brzdění by ti jistě prokluzovala pneu tak maš většinou hodně malej tlak ne? tak aby při brždění guma neklouzala ale nesmíš zase tolik odfukovat:d znam borce to to foulali na nula nula nic a pak se divili když měli pneu z ráfku, ale s Detem to nemužeš srovnavat pro normální provoz tam máš většinou někde 1,8-2 bar

Gasgas 250 07

19.12.2009 v 00:52 | Nahoru | #296
DT 1.25 podle yamahy

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

20.12.2009 v 09:27 | Nahoru | #297
Takže, kdo chce jezdí s haltrem, ale jde to i bez něj... já jsem demokrat nikomu nic nenutím, ale na mé motorce haltry vždy budou.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

20.12.2009 v 09:42 | Nahoru | #298
Pokud se člověk VOZÍ kadla kadla,tak to bez haltru jde. Pokud už trochu JEDEŠ tak to bez haltru nejde!

(reakce na) Gasgas 250 07

20.12.2009 v 10:55 | Nahoru | #299

kixs2>Takže, kdo chce jezdí s haltrem, ale jde to i bez něj... já jsem demokrat nikomu nic nenutím, ale na mé motorce haltry vždy budou.



Však já to nikomu neberu ...určitě tam nejsou pro nic za nic, ale když sem přezouval tak byl haltr K.O. a potřeboval sem druhej den vyjet tak sem se na něj vysral..a v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

20.12.2009 v 10:56 | Nahoru | #300

Kopec>Pokud se člověk VOZÍ kadla kadla,tak to bez haltru jde. Pokud už trochu JEDEŠ tak to bez haltru nejde!



Já jsem sráč Žádnej střelec, takovej hodně hobby hobbík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist