https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Naposledy editováno 22.08.2023 15:13:58
Honzus75 píše:
Jo a já vyrážím projet V100, tak jsem zvědav, kámoš jí jel včera a byl totálně odvařen (neguzzista s Yamahou).
Takovýhle komentáře se mi moc líbí To pak mám tlak úplně v hajzlu, adrenalin vystřelenej do vesmíru To totiž může znamenat to, že já jako yamahák z toho budu odvařenej taky No nic, půjdu se uklidnit ven na vzduch prací kolem baráku.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Ta motorka je rozměrově, posazem, ergonomicky, trojúhelníkem řidítka, zadek stupny asi dělaná pro mně. Fakt je to sportovně relaxovaný posaz, ve kterém jsem schopen absolvovat mnohoset km.
Dojmy po 1,5 hodině v sedle.
Motor: největší otázka a největší pecka, nechali přesně tolik vibrací, klopného momentu a zvuku, aby to ještě byla Guzzi, ale tak málo, aby to nesralo ani yamaháky ze čtyřválcových fazerů. Zvuk je se sériovým výfukem uhrančivý, dunivé Guzzi bubláíní, při brzdění motorem a podřazování pěkně práská do výfuku, no divadlo, na jaké jsem byl zvyklý z Grisa. Co je ale naprosto nejvíc odzbrojující, je to, jak podává ten motor výkon. Od 2000 otáček je pod zápěstím hromada točáku, který je okamžitě po otočení heftem směrován na zadní stodevadesátku. Kardan je tak nízko, že absolutně zmizela topornost a klackovitost starších kardanových Guzzi, tohle je fakt samet. Takže jede to výborně, s V85 se to ani nedá srovnat, to je opravdu jiný svět.
Podvozek, v základu soldně stavitelná Kayaba, motorka působí naprosto pevným, tuhým dojmem a je fakt velice přesná v obloucích. Odpružení je sportovně tuhé, takže jsem se bál nějakých nerovností a děr, ale i když je ten podvozek tuhý, nikde nerázuje, v zatáčce neodskakuje a do páteře nejdou žádné rázy, to se fakt povedlo, už se těším na S-kového Öhlinse.
Brzdy perfekcionizmus, účinek dávkování, to ani není třeba komentovat, takhle by za mně měly vypadat brzdy na silniční motorce.
Převodovka, no to snad ani není Guzzi, krátké, mechanicky přesné řazení, zpětná vazba o zařazení naprosto jasná. A hledání neutrálu, to je libovka, při dobrždění podřadit až na 1. Jakmile zastavíte a motorka je v klidu, pohyb nahoru dá vždy neutrál, je jedno jak silně do toho kopnete, no strašně návyková a praktická věc.
Adaptivní aero, boční křidélka fungují automaticky, jsou mimo zorné pole, tak si toho ani nevšimnete, ale potvrzuji, že to je znát, zmizí takové ty víry kolem břicha, co třepotají spodkem bundy. Čelní štítek funguje na tělo a hruď, ani v dolní ani v horní poloze nejdou turbulence do helmy. Na té motorce fouká tak akorát, na dlouhé cestě dostatečně ochrání před náporem větru, když se vše stáhne dolů, tak vítr krásně ovívá jezdce jako na nějakém roadsteru.
No dnešek byl testem, jestli prodej V85 a objednávka V100 naslepo nebyla chybou a jestli nebudu litovat. V mém případě po hodině a půl v sedle jsem měl pocit, že tu motorku mám minimálně půl roku, nechtělo se mi jí vracet a projížďka byla víceméně potvrzením všech mých očekávání.
No klobouk dolů, co se klukům v Mandellu povedlo, chápu, že ta motorka nemusí sedět každému, ale pro mně je jako ušitá, já měl hubu od ucha k uchu celou dobu a mám vlastně ještě teď.
Kdyby někdo chtěl něco vědět, co jsem třeba nezmínil, klidně se ptejte.
P.S. pak jsem se svezl ještě na V7 Stone Special Edition a ta motorka mně dost překvapila, mít dost peněz, je v garáži okamžitě vedle V100, tož tak
Naposledy editováno 22.04.2023 19:18:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Yura píše: ...Jeli jsme s ženskou kupovat Brevu...
A koupili jste?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Děkuju za vyčerpávající popis dojmů z motorky. To je jak kdyby si psal jen to, co si přeju číst. Jdu rozbít prasátko. Tuhle motorku musím mít! Já mám tlak snad 190.....
PeťanBé píše: Honzus75>
Děkuju za vyčerpávající popis dojmů z motorky. To je jak kdyby si psal jen to, co si přeju číst. Jdu rozbít prasátko. Tuhle motorku musím mít! Já mám tlak snad 190.....
No rozhodně doporučuju zajít se projet a navnímat na vlastním těle. Mně se předpoklady vyplnily, ale každej vnímáme věci jinak.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
PeťanBé píše: Co zpětná zrcátka. Jsou v nich ostatní účastníci provozu vidět ostře nebo rozmazaně? U XSR to jsou takové mravenčí vibrace, že všechno ve zpětných vidím rozmazané.
U žádné Guzzi nemám problém se zrcátky, obvykle se zaklepou na volnoběh nebo v nižších otáčkách, ale za jízdy se netřepou. V100 není výjimka, takže bez připomínek.
Naposledy editováno 22.04.2023 21:42:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Líbí se mi moc, že píšeš, že ten motor už od 2000 otáček začíná tahat. Nezačíná ten motor vadnout třeba nad 8000 otáček? Nebo táhne jak bejk až do omezovače?
Potom by mě zajímala "dávkovatelnost" spojky. Je hydraulicky ovládaná, takže předpokládám, že páčka spojky jde mačkat jedním prstem
Taky by mě zajímalo, jestli je ta motorka ucukaná na plynu - jestli ze zavřené polohy na otevřenou necukne. Tím trpí třeba Z900RS a je to dost nepříjemné.
Motorky jsou syrové a nezajeté, takže jsem točil do 5-6000, to rozhodně nevadne a i když to vypadá jako malý rozsah, pomalu fakt nejedeš. Co jsem viděl videa zajetých strojů, tak nevadne až k maximu, ale tohle není motor, co potřebuje vytáčet do bezvědomí, není to nutné.
Spojka nevim, nevnímám to, pokud mě nesere, je OK. Tady jsem o ní ani nevěděl, já teda používám jak na spojku, tak brzdu vždy dva prsty. Ale záběr, ovládání, vhodnost k meziplynům, to je v nejlepším pořádku.
Na plynu ucukaná není, je to na velké V2 neuvěřitelně vyhlazené, jezdil jsem Engine map 2 (1 nejsportovnější, 4 nejměkčí), dle prodejce je 1 v reakci ještě rychlejší a pak už je na jezdci, jestli to cuká nebo ne, ale pro méně zkušené jezdce je 1 hodně "aktivní" a mohli by mít pocit, že to občas cukne (i když necuká a je to v jejich pazouře). Jedničku jsem taky na chvíli zkusil a mně to necukalo.
Naposledy editováno 22.04.2023 22:04:32
PeťanBé píše: Co zpětná zrcátka. Jsou v nich ostatní účastníci provozu vidět ostře nebo rozmazaně? U XSR to jsou takové mravenčí vibrace, že všechno ve zpětných vidím rozmazané.
u té, co jsem jezdil já - jak v autě. Mohlo by to mít delší tyčky, musel jsem to vytelit hodně do stran, abych viděl za sebe, a nečuměl na svoje ramena.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Myslíte, že má smysl Mandello dávat laděný výfuk? Přál bych si motorku, u které to není třeba. Pro představu: Afrika Twin AS 1100 rok 2021 má pro mé ucho luxusní zvuk a laděný výfuk vůbec tedy nepotřebuje.
PeťanBé píše: Teda, tak to vypadá, že tenhle véčkový dvouválec bude za jízdy kultivovanější než můj tříhrnek. Mně se zrcátka neklepou jen na místě při volnoběhu, ale jakmile se rozjedu, je v nich rázem všechno rozmazaný.
Myslíte, že má smysl Mandello dávat laděný výfuk? Přál bych si motorku, u které to není třeba. Pro představu: Afrika Twin AS 1100 rok 2021 má pro mé ucho luxusní zvuk a laděný výfuk vůbec tedy nepotřebuje.
V Imofě mají bílou testovací s laďákem Mistral, pokud ten výfuk nevykucháš, zní stejně jako stock. Já mám se všemi dostavadními laďáky na V100 zásadní problém vzhledový, nic se designem originálu nevyrovná, ani vzdáleně, všechny laďáky jsou buď nevzhledně dlouhé a zakrývají letmák nebo strašně obyčejné roury. Největší problém, co mám s laďáky je přechod z katalyzátoru do koncovky, to nemají laďáky vyřešeno a je to hnusně odhalené, stock má krásnou přechodku. V100 za mně nepotřebuje laďák ani omylem, zní a vypadá krásně v sériové podobě.
Guzzi a obecně italský motorky mají za mně nejlepší zvuk se sériovými výfuky dnes a většinou žádnej laďák nepotřebují. Výkon ani hmotnost s laďákem nezvýšíš resp nesnížíš, ale zase, pokud se to někomu líbí, že.
Naposledy editováno 23.04.2023 13:58:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Prostě mi přijde, že ty dnešní motorky (Tuono, Super Duke, Afrika, Tenere 700,....) jsou paradoxně dost hlučný i s origo laufama. V100 jsem slyšel jen na videu a taky mi nepřišla hlukově nějak udušená.
Taková stará V11 to je proti zmíněným dnešním motorkám s origo výfukama tichoučka motorka. Přitom Euro pravěk.
Naposledy editováno 23.04.2023 20:33:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Metal_Heart píše: Yura> Tak gratuluju a těším se na další vtipný popis Objevíte se v květnu na srazu?
Dík moc. Nevím přesně který sraz máš na mysli, ale vůbec to nezvládáme, není čas. V květnu má u nás nedaleko sraz Virago klub, kde máme už spousta let kamarády, a ani tam možná nepojedem. Všechno záleží na práci. Nevím co bude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Yura píše: Dík moc. Nevím přesně který sraz máš na mysli, ale vůbec to nezvládáme, není čas. V květnu má u nás nedaleko sraz Virago klub, kde máme už spousta let kamarády, a ani tam možná nepojedem. Všechno záleží na práci. Nevím co bude
Promiň mne mou reakci předem. Ano práce, zaměstnání nás živí a finančně uspokojuje naše potřeby, ale po mnoha letech v háku už to vidím jinak. Když mohu a je to pro mne zajímavé, věnuji čas na setkání s lidmi jenž se chci potkal, setkal a prohodit pár slov. Práce byla je a vždy nějaké bude. Bohužel kamarádi, přátelé a prima lidé často odejdou tak rychle, že se ti hlava zatočí jak rychle se to stalo. Oželím spoustu věcí v životě, ale pokud mne prima lidé chtějí věnovat čas a společnost poslední dobou rozhodně nepohrdnu. Je to to nejvíc co pro mne má smysl. A věř že i já to mám teď v kolbence hodně nahovno. Ale teď jsem o víkendu měl fachat, ale taky byla zajímavá akce se s někým setkat a něco vidět. Vedení jsem to dal vědět měsíc předem a hotovo, byl jsem ochoten jít i jen neděli z víkendu. Ale jeden horlivec co za mne šel sobotu, chtěl jít i neděli. Sice jsem přišel o velmi dobře honorovaný přesčas, ale mne to bohatě vyvážil ten sobotní výlet se zážitkem
Nevím jak dlouho bude ještě moje svíčka tady hořet, ale staršímu super prima kamarádovi ji už jen jezdím zapalovat na hrob. Už nikdy s ním nepojezdím někde na výletu, nikdy s ním nepokecám. A byl to zrovna on kdo mne přivedl k motorkám, tak když na ní sednu vždy na něj myslím. To je bohužel život.
Toť můj specifický pohled....
Naposledy editováno 24.04.2023 09:04:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Moto za mne hezká a moderní. Přemýšlím kde se svézt, ale chci si sednout na zajetý moto a né moto s 400km.
vzhledem k tomu že jsem postiženej Italkář tak mne berte s rezervou
Naposledy editováno 24.04.2023 09:27:29
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello [1, 2] Moto Guzzi V100 Mandello | mireknemet | 39 | 30.9.2024 v 21:22 krabica2 |