Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.
Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
edit: abych to shrnul - chci tím říct to, že EU je v podstatě zástupný problém, největší problém je fungování našeho státu
Naposledy editováno 24.07.2015 15:33:15
Bubrak-ZX10R píše: .V EU jako autoritarskem režimu musíš používat sporivy zarovky, bio-sracky v palivu...
Jenže to není o EU, ale o malém českém přístupu, kdy jsme svatější než svatí. Každý stát si všeobecně daná doporučení nebo nařízení ohýbá podle svého, proto máme v Česku místo benzínu a nafty sračky, proto nemáme rum, proto jsme předposraní a jednou přijatá opatření už nikdo neruší, ač se později prokážou jako nonsens, viz biopřísady nebo "ekologické" žárovky.
V samotné Belgii, srdci Evropského konzervatismu, neexistuje STK na motocykly, u náš dojezdíš za absenci odrazky. To není Unií, to je naše vlastní blbost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
stassek píše: onderfaus> jedna věc je záměr, druhá věc je, jak "zamaskuješ", resp. prezentuješ to, co za peníze z toho projektu vzniklo. Navíc nutno dodat, že na spoustu dobrých projektů se peníze nedostanou, protože si na ministerstvu zpřísňují podmínky a vymýšlí další, které EU vůbec nepožaduje Navíc to, že peníze na něco jsou, se dozvíš třeba 2 týdny před uzávěrkou, ale na ministerstvu už to předtím leželo třeba půl roku. A to je, když máš udělat projekt třeba za 150 mega, trochu problém... proto se pak rvou peníze do hovadin, aby ministerstvo ty peníze, které předtím jako státní jednotka vysoutěžilo z EU, nemuselo vracet.
edit: abych to shrnul - chci tím říct to, že EU je v podstatě zástupný problém, největší problém je fungování našeho státu
PetrXX píše: Jenže to není o EU, ale o malém českém přístupu, kdy jsme svatější než svatí. Každý stát si všeobecně daná doporučení nebo nařízení ohýbá podle svého, proto máme v Česku místo benzínu a nafty sračky, proto nemáme rum, proto jsme předposraní a jednou přijatá opatření už nikdo neruší, ač se později prokážou jako nonsens, viz biopřísady nebo "ekologické" žárovky.
V samotné Belgii, srdci Evropského konzervatismu, neexistuje STK na motocykly, u náš dojezdíš za absenci odrazky. To není Unií, to je naše vlastní blbost.
Asi to úplně tak jednostranné nebude, dyť to píšou, že to je všude, Itálie, Portugalsko, Španělsko .... Ale jestli je tomu skutečně tak, tak ty hajzly intelektuálský vyhodit z úřadů, ale to by nesměli lidé nadávat jen na fóru, ale alespoň chodit k volbám a volit někoho jiného, než ty šmejdy zlodějské, kteří se tam točí pořád dokola. Od každého ve svém okolí slyším, že k volbám nebude chodit, že je to zbytečné, že se stejně nic nezmění a o politiku se nestarám, no a pak to tak vypadá, byrokracie, korupce, rozkrádání, lobink......... humus. Hlavně že jsou všichni krutí motorkáři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Jenže v praxi víme, jak to chodí... Rozhodně nevyznávám taktiku "seru na volby, stejně je to k hovnu, nic se nezmění" - jenže tady je problém v tom, že Češi si svým způsobem "neumějí vládnout" - pak nevíš, koho volit, poněvadž každý naslibuje hory doly, království nebeské - ale jak se dostane ke korytu, na vše zapomene a hrabe si pro sebe, stane se "prostitutkou" = udělá vše, za co mu kdo zaplatí - prachy přeci znamenají vše. A slušný člověk "bohužel" nemá potřebu špinit si svou čest prohnilou politikou. A z minulosti máme známou zkušenost, kdy Sládek se nebál říci pravdu o cikánech a přistupovat k nim tak, jak by to udělala většina národa - jenže to se holt ostatním politickým kurvám nehodilo do krámu, a tak jej různými intrikami "zlikvidovali". Pravdě skutečně pšenka nekvete - a a tedy se důvodně obávám, aby případná "motocyklistická strana" nedopadla obdobně. Ovšem na druhou stranu v tomto někdo může vidět onu "předposranost" a vzejde z toho kritika, že to raději vzdá. Pak to naráží na hlavní problém, a sice, že je třeba přestat se handrkovat a začít táhnout za jeden špagát. Hlavně prosadit platnost případných referend - ne, že to bude tak, že vládnoucí svoloč tedy vyhlásí referendum, aby se neřeklo, ale když toto nedopadne dle jejich představ, svévolně jej anulují a vyhlásí nové. Takových případů už bylo nespočet.
3 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru
Proste kazdy dopravni prostredek, pohybujici se na verejne komunikaci musi splnit urcite penzum vlastnosti, aby byl na tu komunikaci pripustenej. A jestli si nekdo mysli, ze na motorku pridela odrazku z bicyklu jako autor vlakna tak vetsinou pohori - nema Ecko! Proste primontuj na motorku jakoukoli zrudnost vcetne oslnujicich xenonu a sparavne neprojdes.
Howgh a ted do mne....mimochodem taky jsem neprosel prave s odrazkou, Ecko nemela a technik me opravnene na 15 minut vyhodil, nez jsem koupil jinou.
Edit
vzpominam jak prvni STK v Praze na Chodovci byla opravnene vysazena na kapku oleje u Skodovek, susili jsme, strikali Akutolem, ale nenadavali STKacku, naopak jsme byli radi treba za valcovou zkusebnu brzd a moc z nas tam dobrovolne jezdilo mimo poradi za stovku brzdy vyzkouset
Naposledy editováno 26.07.2015 19:50:21
sered píše: vzpominam jak prvni STK v Praze na Chodovci byla opravnene vysazena na kapku oleje u Skodovek, susili jsme, strikali Akutolem, ale nenadavali STKacku
Takže jste podváděli, protože tekoucí vanu jste vysušili, zaizolovali a modlili se, aby to vydrželo přejezd, ale samozřejmě to bylo v pořádku, šimel byl nakrmen, STK mají smysl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
sered píše: , naopak jsme byli radi treba za valcovou zkusebnu brzd a moc z nas tam dobrovolne jezdilo mimo poradi za stovku brzdy vyzkouset
A zastavovali ste sami u policajtů, aby vám dali dejchnout, že? Můžeš mi vysvětlit, co ty brzdový válce odhalí za vady, který neodhalíš ty sám při užívání vlastního vozidla? Chápu, že technik to má jako nástroj pro zkoušku, ten neví, jak to auto brzdí, ale majitel, co s tím jezdí???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
FousaCZ píše: PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.
Kterápak Škodovka měla v prasátkách či pumpě o - kroužky ? Pouč nevzdělaného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
FousaCZ píše: PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.
Pakliže se to má stát někdy při ostrým brždění, tak dáš ostrý brzdy na válcích, pak mnohokrát v provozu kvůli různým jelitům co nekoukaj, pak zas jednou za čas na válcích, a tak furt dokola, takže ta závada se ti samozřejmě projeví někdy v běžným provozu. To by musela bejt klika, aby to selhalo zrovna na zkušebně.
Ty válce jsou od toho, aby technik viděl jak moc to ještě brzdí. Neodhalí to závadu, která se má stát z ničeho nic. Lanko ti taky prdne když to nejmíň potřebuješ, ne, když ho zkoušíš.
E: takový konstrukční pochybení se kdyžtak řeší tím, že se to do auta nedává a připlatí se za spolehlivější díl. Ne šetřit drobný a pak jezdit na válce, jestli už to jako rupne nebo jestli ještě chvilku vydrží
Naposledy editováno 27.07.2015 17:55:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Jako jo. Beru, že když se může posrat jedna věc s nějakou pravděpodobností, tak pravděpodobnost posrání 2 věcí s nějakou pravděpodobností je vyšší. Ale ten zákon schválnosti platí i tak, že se ti to vysere, když se toho nejvíc bojíš
Takže, i když bych tomu jinak moc nevěřil, ne každá závada, která se na válcích ukáže, se nápadně projeví i v běžném provozu. Kor, když člověk řídí takovým způsobem, že nenastane-li nečekaná situace, brzdy prakticky vůbec nemusí použít. Jinak samozřejmě souhlas, že jezdit na válce "preventivně" je vcelku zbytečné, pokud se tedy nejedná o nějaký extrémné nespolehlivý vůz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Už abych s několikaletým předstihem začala vyhlížet laufy na XVS1100, typ "pouze trubky" a ideálně s vyjímatelnými tlumítky, přepravitelnými v brašně (ne ohledně kontrol, ale, když se někde zdržím a část cesty pojedu v noci, nezburcuju půlku každé vesnice).
FousaCZ píše: PetrL3> To, co sem zažil, už nějakej pátek je.. Ale ještě po roce 2000 se dost lidí snažilo udržet různý 120ky a podobný hajtry při životě a pokud možno aby to nic nestálo. Ochotnejch sousedů kutilů bylo taky dost a díly se dávaly ty nejlevnějšní možný aušusy a opravdu nebyl problém nový prase prošlápnout.
To snad muselo být to prasátko vypáleno z hrnčířské hlíny
1 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Ale mám skoro vše originál, pouze zrcátka malinko jiný, CNC páčky a padáky. Nic nekomentoval, hlavně kontroloval čísla a světla.