paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

7.8.2007 v 09:24 | Nahoru | #271
Nyní jezdím Benzina Verva 100 na DRZ400. Pocitově motor lépe snáší podtočení , bezproblémový volnoběh.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

8.8.2007 v 12:21 | Nahoru | #272
pavelgs>No, jak jsem psal, taky mi bere líp ze spoda, dokonce tak o deset kiláků níž. mám dvouvál vzducháč, C 1500 takže pořádný hrnce. Tenhle intruder je pověstný tím, že odspoda moc nechce a tohle se dost zlepšilo. Spotřebu neposoudím, jezdím různě a tak .. Výkon neřeším, s touhle motorkou se ani rychle jet nedá. Takže, vliv by byl, ale asi jen ty dvouvály a vzducháče, jak sleduji diskusi.

V-power rozdíl nez natural 95?

8.8.2007 v 12:41 | Nahoru | #273
chtělo by to na brzdu :)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

8.8.2007 v 13:01 | Nahoru | #274
Ve výkonu rozdíl nepoznáš, pokud nejsi závodník profi :D ale na vyčištění to doporučuje skutečně snad každej... *yes*

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

8.8.2007 v 13:03 | Nahoru | #275
Jinak poznám v autě, když tankuju SHell nebo "normální" benzínku - auto líp jede a dokonce najede víc km... Takže teď Shell kde to jen jde...

V-power rozdíl nez natural 95?

8.8.2007 v 13:04 | Nahoru | #276
no jediny u ceho se mi zda ze muze mit benzin s vyssim oktanovym cislem (nebo to ze tech 95 opravdu ma- jako ze treba shel to neosidil) je ten bawor...gs1150 a vejs.... tyhle mrchy maji tusim cidlo klepani takze meni predtih a mozna i dalsi nastaveni podle toho jestli benzin detonuje nebo ne.... a to uz se pri jizde pozna.... jinak bych rekl ze se rozdil nepozna....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

11.8.2007 v 16:10 | Nahoru | #277
A.Kassl>tak jsem dneska natankoval Shell V-power R... ujel jsem cca 20 km, postupne to bylo trosku znat... Pak jsem se rozhodl motorku protahnout, plny plyn... na 180 se mi najednou zakourilo z motoru. jako kdyz se neco pali. Docela me to vydesilo. Motor zni stejne, tak nevim co to mohlo byt, jedine ze se tam neco vypalilo :/

V-power rozdíl nez natural 95?

11.8.2007 v 17:37 | Nahoru | #278
v-power je natural 95 jak má bejt ale jelikož ho neředěj olejem jako soukromníci tak ten motor nečoudí a neni zasranej. U nějakechj pump je benzí tak žlutej že do fichtla nemusíš lejt ani m2t :D

V-power rozdíl nez natural 95?

11.8.2007 v 17:41 | Nahoru | #279
Lidi tak uz to pochopte ze benzin se stejnym oktanovym cislem jede stejne!! V-power 95 se lisi pouze v tom, ze uz tam jsou namichany aditiva, ktery by se meli lit do motoru - zvyseni zivotnosti, cistota motoru apod. aditiva jdou samozrejme koupit zvlast ale nevidim moc realne ze by se lidi vratili do dob slavne ery JAWY kdy se michalo a pocitalo se pomery...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

11.8.2007 v 17:43 | Nahoru | #280
Coalman>>
No pokud mas motor konstruovany na 95 oktanu tak napriklad v-power 100 oktanovy ti muze delat paseku.. ALe myslim ze to plati spis u vstrikovani paliva...

V-power rozdíl nez natural 95?

12.8.2007 v 15:12 | Nahoru | #281

V-power rozdíl nez natural 95?

12.8.2007 v 18:46 | Nahoru | #282
kdo chce mit cistej motor dejte V-Power 95,.. kdo chcete jezdit na V-power 100 smirte se s lepsi jizdou a rozlucte se s motorem... pokud asi nemate starsi karburatorovej agregat.. jinak se s novou mainou neviplati experimentovat kvuli zaruce,... rekl bych ze V-Power jede stejne jako nermalni 95 za normalnich podminek ale za zimnich startu a ted mi reknete kdo by jel v zime i kdyz na sneznym skutru mozna by jel v zime,.... ale jsem presvedcenej ze V-power95 ma za studenych podminek lepsi chovani nez 95,.. no proste schrnul bych to tak ze V-power ve vysledku je lepsi papani pro motor ovsem za stejnych vykonu mozna ma hladsi pubeh ale necekejme ze nam to na silnici utrhne prdel je proste jen o chlup kultivovanejsi palivo,.... Ja osobne mam novej motor se vstrikovanim a buh vi jakou elektronikou takze jinej benzin nez 95 tam nedam,...

V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:03 | Nahoru | #283
a.kassl: vstrikovani u motorek je znacne zjednoduseny oproti autum takze se zadna extra elektronika nekona.... vyssi oktanove cislo ma vliv jen na to ze benzin prohori ok (nedetonuje) i pri vyssim tlaku... tzn je v hodnej pro motor kterej ma zvetsenej kompresni pomer... nebo ma od vyroby blbe navrhnutej tvar spalovaciho prostoru a 'klepe' i na 95oktanovej benal.... na vykon atd to nema vliv....

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:06 | Nahoru | #284
jak to tak čtu tak shell dělá zázračnej benzín na kterej snad nebude klepat ani dieselovej motor :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:11 | Nahoru | #285
medved_puzzle_bedrich>>
No myslím,že marketingové oddělení shellu odvedlo skvělou práci a dostalo věřící tam,kde je chce mít... :D *yes*

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:13 | Nahoru | #286
Autor>>
No myslím,že marketingové oddělení shellu odvedlo skvělou práci a dostalo věřící tam,kde je chce mít... :D *yes* [/quote]
tak nějak :)

V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:31 | Nahoru | #287
Ono to může mít něco do sebe. Když jsem kupoval motorku a dal jsem plnou nádrž neošizenýho benzínu s aditivama na benzínce kde beru pokaždý, motorka začala chcípat a nechtěla jet. Předpokládám že se tam začaly postupně uvolňovat nečistoty a dělalo to bordel. Nalil jsem tam fuel system cleaner od motulu a od té doby je to v pořádku. Benzín jezdím pořád stejný. S minulou motorkou to bylo to samé, takže tomu klidně udělám reklamu. Btw, minulá motorka měla stejné projevy po natankování v-poweru.

Každopádně V-power od shellu je zhruba to, co by měli prodávat na každý značkový benzínce jako normální aditivovaný benzín.

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:36 | Nahoru | #288
nějak se mi vybavil jeden americký film kdy motorář na dieselový ponorce leje do tanku nafty pul litru whisky, pry to zlepší směs :) Tyaditiva budou mítasi stejnej učinek... na x 1000 litrů nafty pul litru whisky :) Zkusím dát guzze panáka a pak budu referovat jestli víc klepe na single malt nebo triple a jestli na skotskou nebo irskou :)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 09:47 | Nahoru | #289
medved_puzzle_bedrich> Irská je jemnější, sázel bych na ní.
Jinak je to tak, že obecně v ČR se prodávaj na benzínkách šizený benzíny, takže když tam občas přileješ aditivum, určitě to neuškodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 12:59 | Nahoru | #290
Werd>
No já to zkusím a uvidím dnes dostane poprvé. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 13:10 | Nahoru | #291

Sinner píše: Werd>
No já to zkusím a uvidím dnes dostane poprvé. :)


Hele u tvyho trakturku to musi byt uplne jedno, to preci jezdi uplne na vsechno ne ? :thmubup:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:02 | Nahoru | #292
Ozz> JJ :D
ale přesto mi to nedalo. :)
Tak dneska prvních 13, 49 litrů V-Power 95, subjektivní pocit je že začala trošku škubat, ale zažil sem to u auta když jsem přešel na lepší LPG, tenkrát na BP. Byl sqělej. Po pár desítkách km to přešlo a potom Fáčko šlo jak oheň. Myslím že se v tom motůrku něco děje, ale není mu to k neprospěchu. :) Uvidíme dál, dám vědět.

JEDE TRAKTOR, JE TO <strong>FREEWIND </strong> :lol:

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:07 | Nahoru | #293
stev,medved: ja bych nalil irskou do sebe a bylo by mi sumak jak se klepe nebo neklepe motor v cemkoliv a na cokoliv.....

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:10 | Nahoru | #294
A.Kassl>upřímně dělám u shellu a je to akorát víc obohacený a za tu cenu se to neviplatí :thmubup:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:10 | Nahoru | #295
assassin>>
pro každej válec panáka a zbytek láhve pro mě ne? Ještě že mám ty válce jen dva :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:10 | Nahoru | #296
...... neco jako hifista kterej popisuje zvuk u svy hi-end sestavy za 10 mega..... kdyz mu zavazou oci a zapojej CD a zesik za 30koliku tak ani nepozna rozdil.....

kdyby vam natankovali benal po kterym motorka jako cuka atd nekde u papoilu tak tu nadavate jaky tam lejou sragory jeste mesic.... ze to byl shell za 35 kacek tak to je projev dekarbonizace a ocisty motoru na ceste smerem k lepsim zitrkum..... kuwa asi koupim teleti taky te vipavr, to pak bude letadlo:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:12 | Nahoru | #297
medved, mam taky jen dva... ale este ze pises ze panaka pro kazedej valec.... lezi mi doma valec s KO motoru a kdyz do nej tak koukam.... ten by spolknul panaku.... no vlastne vim kolik.... vic jak celou lahev:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:13 | Nahoru | #298
neviplati a obohaceny ...to jsou terminy.... sorry radulko ale generalniho reditele tam asi nedelas co?:)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:16 | Nahoru | #299
assassin>>
hlavně neplýtvat!

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

13.8.2007 v 20:23 | Nahoru | #300
assassin> ok víc oktanů pro lepší spalování, a oprava nevyplatí, obsahuje i čistící složky :shy:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist