Chtěl bych vylepšit brzdy na GSXR1000 K1. Jezdím pouze na okruhu, mám tam origo třmeny, racing kapalinu, pancéřové hadice, jezdím race desky Brembo ale s brzdama stále spokojený nejsem (třeba na CBR 929 jsou o něčem jiném) . Na páčku musím hodně mačkat, tím cit už nemám takový a vůbec vysledný brzdný efekt je špatný. Zalíbila se mi radiálka od Accossato. Nevím ale jaký pístek a rozteč pístek/kloub. Popravdě ani nevím jaký pístek a pístky ve třmenu má série.Nechci to odhadovat a tak bych ocenil radu od někoho kdo o tom má více páru a porádí ideální možnost v kombinaci se sériovýma třmenama. Podle rad co jsem našel bych to viděl na 19x18 ale nevím.Díky moc
nejprodávanější 18-ka
Ale i 19 a 20 se na K1-K6 prodává dobře.
17 (18): použití na rychlých závodních okruzích a agresivní způsob brždění.
18 (19): normální použití a běžný provoz na suchých tratích a vozovkách
19 (20): vlhké a mokré jízdní podmínky a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek
2 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa - GSXR1000 K1
a bude za uplně jinej peníz i kdybys kupoval funglovku
bazarovku seženeš kolem 1500,- až 2500,- podle toho na jak nenažranýho prodejce narazíš
ale výše zmíněný bremba a Accossato jsou top. Jejich koupíš rozhodně neprohloupíš
Ďuričko>Takže se dá říci,že 19x20 je nejcitlivější s tím že má lineární nástup mezi počátečním stiskem a plném brždění?
je to dylka toho kratsiho ramene na te "jednoramenne" pace.. tzn kratsi=vetsi prevod(delsi chod, vetsi sila) delsi= kratsi chod, mensi sila(vetsi nutna sila na pacce) poku nema clovek vyzkouseny co by mu sedlo tak jsou i pumpy se stelovanim tehle vzdalenosti.. treba to brembo..
2 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa - GSXR1000 K1
Jinak na K1 bohatě stačej pancířky a jine desky a s pumpou nikdy problem nebyl ale to Brembo je prostě někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa - GSXR1000 K1
Já bych musel nějak odrbat DPH .. jinak bez šance.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa - GSXR1000 K1
DavR1>stepos79> kde si ji koupil za 7t .. to je super cena !!
Já bych musel nějak odrbat DPH .. jinak bez šance.
to bylo loni v létě tady na motorkářích někdo z Brna prodával uplně novou a dovezl mi jí dokonce až do Prahy jediny co mi k tomu ten zmetek nedal je redukce na zadní brzdu světlo za 7000,- takže náhoda to byla spíše
Naposledy editováno 18.10.2010 15:33:38
BTW stepos mas urcite RCS? tzn ta co se na ni da nastavit "pivot point" 18-20mm ? ty jsou totiz drazsi, ty obyc forged s pevnym pivot pointem jsou levnejsi.. jestli je to ta RCS tak asi pujdu zatrast s prasatkem jestli v nem neco neni
Naposledy editováno 18.10.2010 16:13:45
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa - GSXR1000 K1
No já vím že Brembo je Brembo ale právě ta cena mě přivedla na Accossato. I když to co nabídl DavR1 a Stepa je pro mě k zamyšlení.
Corela: Hele já věřím že by to fakčilo. No uvidím. Problém je ve mě že mám rád tyhle luxusní serepetičky a těžko když se mi nějaká zalíbí si ji odpouštím. Ale když bude jó krize tak třeba to dopadne i na tuhle z R1ce. Nadruhou stranu si myslím že je to docela dobrá investice, protože jednak ji můžeš dát na další moto nebo pořád dobře prodat.
Ještě by mě zajímalo jak je to z dílama na Brembo i Accossato. Třeba páčky. Tuším že na Brembo se dají normal sehnat ale nevím jak na Accossato. Vedle jsem se dočetl že na Accoss nepasují třeba Titax nebo PPtuning. Co na Brembo?
čeče já sám nad tím ted taky uvažuju že bych si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa - GSXR1000 K1
Nevahej.
Jirine, spocitej si celkovy silovy prevod.
Naposledy editováno 19.10.2010 19:45:14